نکات سریع برای تمیز کردن استفاده آسان از داده های CRM هنگام کار با ریموت

با تبدیل شدن به هنجار جدید در سراسر جهان از راه دور، در ظهور این همه‌گیری کووید-19، تیم‌های فروش و پشتیبانی در سراسر جهان در جستجو هستند تا با مشتریان احتمالی در تماس باشند و به مشتریان خود برای رشد کسب و کار مطمئن شوند.
با این حال، در حالی که یک استراتژی کار از راه دور را می توانید انجام دهید و مشتریان را حفظ کنید، باید مطمئن شوید که CRM با استفاده آسان از دست رفته و قدیمی تر، در پشت سر گذاشته نمی شود.

در حقیقت، در تحقیقات انجام شده توسط یک سازمان جهانی CRM با شهرت، مشخص شده است که حتی بیش از 27 درصد از رهبران کسب و کار مطمئن هستند که چه مقدار از داده های ذخیره شده در پایگاه CRM آنها نادرست است.

28 درصد از هزاره ها فکر می کنند برنامه های کاربردی CRM برای موفقیت آنها "بسیار حیاتی" هستند، در مقایسه با 18٪ از نسل X و 9٪ از بچه ها - لینکدین. برای توییت کلیک کنید

بنابراین، با توجه به اینکه تیم‌های فروش و پشتیبانی شما از راه دور از مکان‌هایی در سراسر جهان کار می‌کنند، احتمال وجود دارد که برخی از آن‌ها در پایگاه نرم‌افزار CRM شما باقی بمانند، که مطمئن باشید برای کسب و کار نیاز به بی‌فایده دارید. می کند. خطا در داده های CRM شما که می توانید فروش شما را کند کند.

به همین دلیل است که به عنوان یکی از محبوب ترین CRM جایگزین Salesforce برای کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​پیشنهاد می کنیم باید داده های تمیز را در نرم افزار CRM خود حفظ کنید که نه تنها در زمانی که از راه دور هستید لازم است، بلکه حتی باید به عنوان یک فرآیند منظم در نظر گرفته شود تا شما تیم ها آن را برای مدت طولانی نادیده نمی گیرند.

اکنون از آنجایی که اکنون زمان مناسب و بسیار خوبی برای تمیز کردن داده‌ها در نرم‌افزار CRM شما است و در نتیجه از تصمیم‌گیری‌های نادرستی که ممکن است به دلیل اطلاعات نادرست در پایگاه داده CRM شما رخ دهد اجتناب کنید، در اینجا برخی از مواردی وجود دارد که واقعاً باید به آنها توجه کنید. برای حفظ یک پایگاه داده تمیز در فناوری و ابزار رشد کسب و کار خود:

• داده های آشفته
• تکراری
• اطلاعات ناقص
• معاملات مرده

خوب، اگر هنوز در تعجب هستید که چگونه این فرآیند به ظاهر سنگین را برای تمیز کردن داده ها در CRM خود شروع کنید، به عنوان یک CRM برنده جوایز برای SMB، ما این را برای شما و تیم های کاری از راه دور ترسیده از COVID شما دریافت کرده ایم:

Clean Data 101
Data Cleaning نکته شماره 1 - بررسی کنید

اطلاعاتی که در CRM ذخیره می شود، راه نجات کسب و کار شما، با ارزش ترین دارایی شرکت شما است.
این به این دلیل است که بدون سرنخ و مشتریان، کسی را ندارید که بتوانید بفروشید.

حال، با توجه به این موضوع، آیا در هر روز معینی نمی‌خواهید که داده‌های شرطی در CRM خود داشته باشید؟

برای این کار، یک بررسی سلامت عقل را به صورت دو هفته‌ای، ماهانه برای یافتن و حذف خطاها در پایگاه داده CRM خود تنظیم کنید.

برخی از کارکنان فروش یا پشتیبانی شما می‌توانند با بررسی ورودی‌ها، تصحیح معاملات ارزش اشتباه، افزودن نام‌های خانوادگی که گم شده‌اند، یا برای یافتن و جداسازی آدرس‌های ایمیل برگشتی، این مسئولیت را برای تمیز کردن پایگاه داده به صورت دوره‌ای انجام دهند.

Clean Data 101
Data Cleaning نکته شماره 2 - از تکراری شدن اجتناب کنید

گام اولیه برای جلوگیری از داده های تکراری در CRM با فرآیند انتقال داده شما شروع می شود. بنابراین، اگر داده‌ها را انتقال می‌دهید، در همان ابتدای فرآیند انتقال داده‌ها، یک فیلتر مربوطه قرار دهید تا نمایندگان فروش شما بتوانند از اضافه کردن سرنخ‌ها به عنوان سرنخ‌های جدید که از قبل در نرم‌افزار وجود دارد، اجتناب کنند.

ورودی های تکراری مطمئناً باعث سردرگمی اعضای تیم های فروش شما می شود. از این رو ضروری است که مکرراً ورودی های اضافی را قبل از حذف آنها از پایگاه داده خود بررسی کنید.

اکنون، به عنوان مرحله دوم، هنگامی که داده‌ها را از هر فایل CSV به CRM خود وارد می‌کنید، حتی می‌توانید از واردات برای همه اطلاعات تکراری صرفنظر کنید که از به‌روزرسانی سوابق موجود در نرم‌افزار جلوگیری می‌کند. CRM وجود دارد که حتی می تواند خلاصه ای از تمام رکوردهای نادیده گرفته شده را پس از انجام کار به شما ارائه دهد.

این فرآیند اجتناب از ورودی های تکراری به این معنی است که هر بار که یک سرنخ جدید اضافه می شود، CRM به طور خودکار سوابق شما را جستجو می کند و به دنبال موارد مشابه برای فیلدهای زیر می گردد:

• نام
• نام خانوادگی
• نام شرکت
• ایمیل
• شماره موبایل
• شماره کار

پس از این اقدام، هنگامی که سیستم مخاطبین یا سرنخ های مشابه را پیدا کرد، به طور خودکار داده ها را ادغام می کند (در صورت دستور)، که می تواند تیم فروش شما را در تلاش، منابع و زمان زیادی صرفه جویی کند.

Clean Data 101
Data Cleaning نکته شماره 3 – اطلاعات ناقص را پر کنید

اکثر تیم‌های فروش همیشه برای افزودن سرنخ‌های جدید به CRM عجله دارند و در اینجاست که در عجله خود برای واجد شرایط بودن یک سرنخ و بستن معاملات اشتباه می‌کنند. اکثراً آن‌ها نمی‌توانند CRM را با تمام اطلاعات مرتبطی که در دست دارند به‌روزرسانی کنند، که در یادداشت‌های چسبنده یا در صفحات گسترده گم می‌شود.

بنابراین، یکی از قوانین کلیدی برای حفظ یک پایگاه داده تمیز در نرم افزار CRM این است که تمام اطلاعاتی را که نمایندگان فروش شما در دست دارند و زمانی که در صورت نیاز وارد می شوند، با پشتکار به روز کنید.
اکنون یک راه آسان برای جمع‌آوری اطلاعات در مورد سرنخ‌ها در سیستم CRM شما، از طریق فرم‌های وب است، زیرا فرم‌های وب خطر انباشته شدن خطاها را کاهش می‌دهند، زیرا نیازی به صرف وقت فروشندگان برای ورود داده‌ها ندارند. به جای هر اطلاعاتی که مشتری بالقوه در فرم وب پر می کند، به طور خودکار در پایگاه داده نرم افزار CRM پر می شود.

با این وجود، شما حتی نمی‌توانید با ارسال فرم وب حتی به عنوان یک روش ضد احمق رفتار کنید، زیرا ممکن است مواردی از حملات ربات وجود داشته باشد که ممکن است منجر به ایجاد داده‌های ناخواسته در داخل CRM شود. بنابراین، برای جلوگیری از این امر، یک فیلتر امنیتی مجدد CAPTCHA را در وب سایت خود راه اندازی کنید که می تواند آن را در برابر هرزنامه یا سوء استفاده محافظت کند.

نکته 4 تمیز کردن داده های پاک 101
- معاملات مرده را حذف کنید

اگرچه این درست است که اغلب نمایندگان فروش تلاش زیادی برای کار خود می کنند، و بنابراین ممکن است همیشه ماه ها به معاملات فاسد در خط لوله فروش ادامه دهند، به این امید که روزی بسته شوند.
اکنون، به‌عنوان یک مالک یا مدیر فروش، باید بتوانید پیش‌بینی کنید که چه زمانی زمان مناسبی است که یک سرنخ سرد روی میز بگذارید و راه بروید.
بنابراین، در اینجا برخی از پرچم‌های قرمز وجود دارد که باید مراقب باشید، که نشان می‌دهد زمانی که یک معامله معمولاً در هنگام تماس شما انجام نمی‌شود:

• درباره زمانی که می‌خواهند پروژه را شروع یا پایان دهند مبهم است
• انتظار می‌رود ویژگی‌های زیادی خارج از توانایی‌های محصول شما وجود داشته باشد
• بودجه لازم را ندارد و کم‌کم شروع می‌کند
• دریافت پاسخ با پاسخ خیلی طول می‌کشد (این ممکن است برای هر یک متفاوت باشد. صنعت)

Clean Data 101
Cleaning Data نکته شماره 5 – قوانین قوی ایجاد کنید

در نهایت، کلید نهایی یک پایگاه داده CRM تمیز، داشتن قوانین مناسب برای وارد کردن داده ها به CRM شما است. بنابراین، اگر CRM آسان شما قادر به گرفتن نوع مناسبی از داده ها نیست، به گونه ای که داده های مورد نیاز شما برای ایجاد ایمیل ها و وظایف خودکار دقیق و کامل باشد، در اینجا برخی از نکات ایجاد قانون وجود دارد:

• فیلد نام هرگز نباید دارای نویسه‌های خاص یا عددی باشد
• قسمت شماره تماس باید کاملاً عددی باشد
• بررسی کنید ایمیل از دامنه معتبری می‌آید، که برای آن می‌توانید از کاربران بخواهید آدرس ایمیل شرکت خود را وارد کنند تا در لیست پستی شما قرار گیرند. .

نتیجه

حتی در صورت اجرای یک برنامه ریزی تنظیم کردن CRM در ابتدا ممکن است سخت باشد و ممکن است با مقاومت های متعددی از سوی اعضای تیم شما روبرو شود.
با این وجود، افرادی که از شما پشتیبانی می‌کنند به یک پایگاه داده می‌شوند که CRM را می‌برند، دیگر لازم نیست به گذشته نگاه کنید.

بنابراین، اگر این روند اجرا نشد، چرا در طول این فرآیند از همه گیری COVID-19 دور می‌شود، آن را از شروع جلوگیری می‌کند.

ثبت نام