نقش یک مدیر MCA CRM در هنگام استفاده از این ابزار

با صحبت در مورد افزایش استفاده از سیستم های نرم افزاری Merchant Cash Advance بر ابر در چند سال اخیر در شرکت های تامین مالی جایگزین، نیاز به یافتن افراد واجد شرایط و آموزش دیده ای که قادر به مراقبت از این موضوع باشند، به طور پیوسته است. در حال افزایش است. فن آوری رشد کسب و  کار به عنوان یک MCA CRM و وظایف و مسئولیت های مدیر را به طور مداوم برای دور نگه داشتن CRM از آسیب انجام می دهد.

حتی اگر برای سازمان های بزرگتر، شغل مدیر یک CRM در موارد بیشتر یک کار تمام وقت است. اکنون، برای استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای کوچک یا متوسط، شغل مدیریت CRM می‌تواند تنها یکی از حوزه‌های مسئولیت کارمندی باشد که به این نقش اختصاص داده شده است.

43 درصد از کسب و کارها برای تامین مالی اضافی در 12 ماه گذشته درخواست داده اند - نظرسنجی فدرال رزرو (2019) برای توییت کلیک کنید

با این وجود، برای هر دو مورد، شغل مدیر CRM در تجارت تامین مالی جایگزین می‌تواند مجموعه‌ای از مسئولیت‌های جدید برای بسیاری از افراد با استفاده از نرم‌افزار Merchant Cash Advance باشد.

بنابراین، در اینجا چند بهترین شیوه حیاتی وجود دارد که باید برای افراد تازه کار در این نقش در میان صدها کاربر MCA CRM ما در کسب و کار Cash Advance در نظر گرفته شود.

بهترین تمرین شماره 1

تمیز کردن پایگاه داده CRM معمولی را انجام دهید

پایگاه داده CRM می تواند به سرعت در عرض چند ماه کثیف شود. خطاهایی مانند ایجاد رکوردهای تکراری و ورود داده های ضعیف هر دو به تشدید این موضوع کمک می کنند.

بنابراین، کنار هم قرار دادن آموزش مداوم MCA CRM برای کاربران پلتفرم و استفاده از فرمت‌های ورود داده (از لحاظ فنی) و پروتکل‌های لازم می‌تواند به اطمینان از قرار گرفتن اطلاعات مناسب در فیلدهای مناسب در نرم‌افزار Merchant Cash Advance کمک کند.

به عنوان مثال، هرگز یادداشت های افزودنی یا سایر اطلاعات را در قسمت آدرس یا شماره تلفن وارد نکنید.

اگر کاربر MCA CRM هستید، می‌توانید از قابلیت‌های پاکسازی پایگاه داده CRM بومی آن، قابلیت‌های اجتناب از تکرار، یا حتی یک ابزار شخص ثالث برای اسکن دوره‌ای برای موارد تکراری فرضی در CRM استفاده کنید تا در راس فرآیند تمیز کردن داده‌های خود باقی بمانید.

بهترین تمرین شماره 2

رابط MCA CRM را برای هر کاربر مناسب کنید

ما از تجارب خود به عنوان یکی از محبوب ترین فروشندگان نرم افزار MCA CRM در ایالات متحده دریافتیم که یکی از عوامل متعددی که به پذیرش راه حل های CRM توسط کاربر کمک می کند، تجربه کاربری مرتبط و تمیز از CRM است.

برای هر گروه از کاربران (بازاریابی، فروش، عملیات، پشتیبانی و امور مالی) فیلدها و برگه هایی را که برای افراد در آن نقش کاربردی اعمال نمی شود حذف کنید.

این به این دلیل است که رویکرد «کمتر-بیشتر» برای طرح‌بندی صفحه‌نمایش نرم‌افزار Merchant Cash Advance CRM، توجه کاربر را به اطلاعات اصلی که برای مشاهده و نگهداری در این فناوری و ابزار پیشرفته رشد کسب‌وکار نیاز دارند، جلب می‌کند.

علاوه بر این، انجام این کار همچنین یافتن اطلاعات را از طریق قابلیت های جستجو آسان می کند، در CRM با استفاده آسان که به موجب آن گزارش ها معنادارتر و کامل تر خواهند بود و کار با نرم افزار CRM شما را آسان می کند.

بهترین تمرین شماره 3

قبل از افزودن فیلدهای جدید اجماع کتبی داشته باشید

همانطور که ضرب المثل می گوید " با قدرت زیاد مسئولیت های بیشتری به همراه دارد "، بنابراین، برای یک مدیر MCA CRM بسیار آسان است که فیلدهای جدیدی را در نرم افزار MCA CRM اضافه کند. با این حال، با توجه به این، می توان فیلدها را در مواقعی بدون هیچ بحث داخلی یا کمی پیش بینی به پلتفرم CRM اضافه کرد.

بنابراین، قبل از افزودن هر فیلد جدید در نرم‌افزار Merchant Cash Advance، بسیار مهم است که منطق فیلد جدید را اجرا کنید و از مدیری که تیم‌هایش مسئول حفظ آن فیلد در سیستم CRM هستند، خرید دریافت کنید.

بهترین تمرین شماره 4

کاربران قدیمی CRM را حذف کنید و کاربران جدید ایجاد کنید

مانند سایر مشاغل، هنگامی که یک کاربر از نرم افزار MCA CRM شما سازمان تامین مالی جایگزین شما را ترک می کند و متعاقباً نیاز است که یک سابقه کاربری جدید به نرم افزار Merchant Cash Advance اضافه شود، سابقه کاربر قبلی "نباید" به سادگی به روز شود. نام کاربر جدید و آدرس ایمیل او.

این بخاطر این است که؛ انجام این کار باعث می شود تمام ایمیل ها و فعالیت های قبلی کاربران قبلی با نمایه کاربر جدید در پایگاه داده CRM مرتبط شوند.

بنابراین، بسیار مهم است که مدیر CRM شما باید کاربران قدیمی را غیرفعال کند تا مجوزهای آنها آزاد شود و نام آنها فقط با فعالیت های گذشته مرتبط باقی بماند.

بهترین تمرین شماره 5

تنظیمات MCA CRM خود را حاشیه نویسی کنید

چه در حال ایجاد یک الگوی ایمیل، اضافه کردن یک فیلد سفارشی جدید، یا راه‌اندازی یک فرآیند گردش کار جدید در MCA CRM خود هستید، مطمئن شوید که شما به‌عنوان سرپرست CRM باید هدف اصلاح یا اضافه‌ای را که در مربوطه انجام داده‌اید کلید بزنید. قسمت یادداشت ها یا توضیحات در ابزار رشد کسب و کار.

این به این دلیل است که اگرچه ممکن است دلیل این اضافه یا اصلاح برای شما واضح و در لحظه مشخص باشد، اما در ادامه راه ممکن است دلیل یا هدف دقیقی را که باعث شده است این کار را انجام دهید فراموش کنید و سپس اگر دلیل آن مشخص نباشد برای شما به عنوان مدیر CRM، برای سایر ذینفعانی که از نرم افزار در سازمان شما استفاده می کنند نیز واضح نخواهد بود.

حال اگر CRM شما فیلد حاشیه نویسی لازم را ندارد، سند موازی دیگری در سیستم خود ایجاد کنید که این تغییرات و دلایل انجام این فعالیت ها را یادداشت می کند.

بهترین تمرین شماره 6

هرگز فراموش نکنید که از داده های MCA CRM خود نسخه پشتیبان تهیه کنید

در نهایت، به‌عنوان مدیر MCA CRM، اگر کاربر نرم‌افزار Merchant Cash Advance یک رکورد حیاتی شرکت را به‌طور تصادفی و به همراه تمام مخاطبین مرتبط، فعالیت‌های تاریخی و همچنین ایمیل‌ها حذف کند، چه خواهید کرد؟

حتی با وجود اینکه اکثر فروشندگان CRM جایگزین Salesforce مبتنی بر ابر، بسیار شبیه به Salesforce، پشتیبان‌گیری از داده‌های شما ایجاد می‌کنند، با این حال، اگر پایگاه داده CRM شما نیاز به بازیابی داشته باشد، تمام تغییراتی را که توسط کاربران MCA CRM شما از زمان گذشته ایجاد شده است، از دست خواهید داد. پشتیبان گیری اخیر رخ داده است، و بنابراین از یک سرویس صادراتی در CRM خود استفاده کنید و قبل از اینکه خیلی دیر شود، از مهمترین اطلاعات خود در پایگاه داده CRM نسخه پشتیبان تهیه کنید.

بردن

نقش یک مدیر CRM شامل مجموعه ای از مسئولیت های بسیار مهم است. از این گذشته، از این مجموعه از بهترین روش‌ها استفاده می‌شود، که در آن به‌طور منظم، تجربه استفاده از نرم‌افزار MCA CRM را به‌طور خودکار بهینه‌سازی می‌کند، که حتی افزایش پذیرش کاربر از این فناوری رشد، کسب‌وکار پیشرفته را افزایش می‌دهد و به گزارش می‌دهد، استفاده می‌شود. اطلاعات معنادارتر از CRM را دریافت کنید که برای کسب و کارهای تامین مالی جایگزین خود استفاده کنید.

ثبت نام