نشانه های یک راه حل CRM موثر و موفق و آسان برای استفاده

مدیر راه نجات شما است که به نوبه خود CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) را به کاتالیزوری برای موفقیت تجارت شما تبدیل می کند.
به این دلیل است که راه‌حل‌های نرم‌افزاری CRM با استفاده آسان ، دارای قابلیت‌های کاربردی ساده‌ای هستند که توسط الگوریتم‌های قوی پشتیبانی می‌شوند که با عوامل فعال با مشتریان، اداره تجارت را آسان‌تر می‌کند.

47 درصد از کاربران CRM می گویند که CRM آنها بر حفظ مشتری تأثیر دارد. برای توییت کلیک کنید

بنابراین، در اینجا 6 نشانه از یک راه حل درمان و عالی CRM برای کسب و کار شما آورده شده است:

  1. همه عملکردها در یک پنجره واحد

بدون پرش بین پنجره ها، CRM آسان برای استفاده شما باید این قابلیت را داشته باشد که به اعضای تیم شما کمک کند تا تمام جزئیات انجام شده توسط مشتریان را در یک پنجره مشاهده کنید.

استفاده آسان CRM راه حلی است که می تواند تمام اطلاعات موجود در مورد مشتریان، سرنخ ها و مشتریان بالقوه را از همه منابع شامل مراکز تماس، شعب، ایمیل ها، پیامک ها، ادغام های وب و موارد دیگر به منظور ارائه بهترین خدمات شخصی سازی شده ممکن به دست آورد. به مشتریان

بنابراین یک نمای 360 درجه CRM یکپارچه از مشتریان بالقوه و مشتریان در پایگاه داده CRM یک مقصد واحد برای تمام اطلاعات مشتری ایجاد می کند که نیاز به پرش بین پلت فرم های مختلف نرم افزار سیلو را از بین می برد.

  1. پیچیده در عین حال ساده

موفقیت و رشد هر شرکتی به این بستگی ندارد که چقدر فناوری پیشرفته ای است که آنها برای موفقیت کسب و کار خود از آن استفاده می کنند. به جای اینکه بگوییم، این بستگی به این دارد که چگونه فناوری به عنوان یک توانمند برای نیروی کار عمل می کند تا آنها را در محل کارشان بهره وری بیشتر کند.

از این رو، از همان ابتدا، CRM کارآمد با استفاده آسان باید یک رابط کاربری ساده داشته باشد، صرف نظر از پیچیدگی هایی که در ساخت و کار نرم افزار دخیل است.

این به این دلیل است که پیچیدگی نرم افزار CRM بیشتر بر تجربه کاربر از راه حل تأثیر می گذارد که به راحتی می تواند منجر به از دست دادن کارایی راه حل CRM حتی قبل از پذیرش صحیح نرم افزار شود.

  1. ادغام آسان

صرف نظر از راه‌حل‌های نرم‌افزاری قدیمی که استفاده می‌کنید، یک CRM آسان برای استفاده که انتخاب می‌کنید باید بتواند به صورت گذشته‌نگر با زیرساخت اصلی فناوری اطلاعات کسب‌وکارتان ادغام شود.

به عبارت دیگر، ویژگی‌ها و ابزارهای CRM شما، چه یک راه‌حل قوی CRM در سطح سازمانی مانند Salesforce یا هر CRM جایگزین Salesforce دیگر برای استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای کوچک، در واقع باید به‌جای ایجاد یکپارچه و بهینه‌سازی عملیات در کسب‌وکار شما. سردردهای جدید سرمایه گذاری برای سازمان شما

  1. رضایت مشتری را تضمین می کند

اکنون که روی نرم افزار CRM آسان خود سرمایه گذاری کرده اید، راه حل باید به طور فعال برای تحقق اهداف کسب و کار شما و همچنین انتظارات مشتریان شما سودمند باشد.

به عبارت دیگر، راه حل ساده CRM شما باید یک پلتفرم خدمات مشتری ایجاد کند که به طور فعالانه تمام مشکلات مشتریان را مورد توجه قرار دهد.

این باید راه حلی باشد که بتواند کارکنان پشتیبانی شما را برای ارائه خدمات حرفه ای تر به پایگاه مشتریان شما برانگیزد و متقاعد کند.

در واقع، SLAهای مناسب و وضوح سریعتر به همراه معیارهای تعریف شده به ارائه تجربه مشتری لذت بخش و در سطح جهانی کمک می کنند.

  1. ارزیابی و پیش بینی ها

همه مشاغل بزرگ یا کوچک تحت ارزیابی از نظر شکست و موفقیت خود زنده می مانند، که بر اساس آن شرکت ها بهترین حرکت های بعدی خود را استراتژی می کنند.

ابزارهای مانیتورینگ در یک CRM آسان به ثبت فعالیت ها و تعاملات مشتریان و کارکنان مرتبط با کسب و کارشان کمک می کند.

بنابراین راه‌حل‌های مؤثر CRM با کمک این داده‌های تاریخی می‌توانند پیش‌بینی‌های دیجیتالی در مورد افزایش تقاضا، روند بازار، احساسات مشتری برای برند شما و موارد دیگر انجام دهند که می‌تواند به شکل‌دهی فردایی بهتر برای شرکت شما کمک کند.

  1. انعطاف پذیر، مقیاس پذیر و کارآمد

در نهایت، برای هر کارآفرینی، هدف نهایی آنها افزایش ظرفیت و مقیاس در تجارت خود است.
بنابراین، اگر می‌دانید CRM چیست، اگر هزینه به‌روزرسانی آن مانع شما شود، چه راه‌حلی برای شما مفید است؟

از آنجایی که ویژگی‌های هر CRM مؤثر در بلندمدت مهم هستند، بنابراین نرم‌افزار CRM با کاربری آسان که علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری برای کسب‌وکارتان هستید نیز باید متناسب با رشد کسب‌وکارتان گسترش یافته و مقیاس‌پذیر باشد.

با این حال، این پذیرش نرم افزار هرگز نباید کارایی نرم افزار را به خطر بیندازد، زیرا همیشه باید به خاطر داشته باشید که سرمایه گذاری در CRM یک بلندمدت است که نباید صرفاً برای ایجاد فروش کوتاه مدت و رشد درآمد از منشور نگاه کرد. .

نتیجه

مواردی که همه ما یک CRM را بسیار آسان می‌دانیم برای استفاده از فرصت‌های بیشتر در تجارت با ارائه لذت و خوشحالی با تبدیل شدن به من، بنابراین همه صاحبان کارها را پیشنهاد می‌کنیم قبل از انتخاب سیستم CRM خود برای رشد خود. کسب سریع و کار اساساً این شش عامل برجسته را در نظر بگیرید.

ثبت نام