نحوه مدیریت شهرت برند با نرم افزار CLM CRM
شهرت برند شما در حال حاضر مهمتر از همیشه است. به این دلیل است که شهرت مثبت به طور مداوم نه تنها وفاداری را افزایش می دهد، بلکه باعث ایجاد اعتماد مشتریان بالقوه و مشتریان شما در بازار نیز می شود، که در جایگاه برند شما به عنوان یک رهبر در بازار شما کمک می کند. می کند.
اکنون، با مهارت های مدیریت شهرت استراتژیک به کمک نرم افزار CLM CRM ، می توانید به راحتی شهرت برند خود را در فضای خود بهبود بخشید.
77 درصد از شرکت های قدرتمند همه کانالی دارایی های را در سراسر کانال ذخیره می کنند، در مقایسه با 48 درصد برای شرکت های همه کانال ضعیف - آبردین. برای توییت کلیک کنید
همه ما می دانیم، قرار گرفتن به عنوان یک برند با شهرت مثبت در بازار بی رحمانه رقابتی امروز بسیار مهم است. از آنجایی که در تحقیقات انجام شده توسط Forrester مشخص شده است که مصرف کنندگان مصرف معمولاً حدود 10 بررسی محصول یا خدمات را قبل از خرید نهایی خود می خوانند، به همین دلیل است که شهرت مثبت در بازار امروز بسیار مهم است.
بهترین شیوه های مدیریت شهرت برند کلیدی
در اینجا ده تاکتیک بسیار مدیریت مدیریت شهرت نام تجاری برای بهبود شهرت برند خود با نرم افزار CLM CRM برای رشد کسب و کار، آزمایش شده است.
- اکسل در مارکت محتوا
برای یافتن شهرت مثبت، محتوای یک عنصر حیاتی در مدیریت مدیریت شهرت برند است.
به عنوان مثال، محتوای محتوی تولید آموزشی را که به حل مشکلات رایجی که مخاطبان با آن استفاده میکنند، کمک میکنند، فهرستی از عناصر درونگرا میشوند.
بنابراین بهجای توزیع محتوای فروشمحور، تولید وبلاگها، کتابهای الکترونیکی، اینفوگرافیکها و موارد دیگر سودمندتر است که میتوانند به جای تلاش برای فروش پیشنهادات شما، به مخاطبان شما آموزش دهند.
اکنون، زمانی که مردم متوجه محتوای شما شوند و شروع به پخش شدن کند، مخاطبان شما مطالب را با دوستان، اقوام و همکاران خود به اشتراک خواهند گذاشت که مطمئناً حضور برند شما را در بازار گسترش خواهد داد.
مشاهده شده است که برندهایی که بر توانمندسازی مشتریان خود با ایده های مفید و بدیع تمرکز می کنند، شهرت برند خود را به میزان قابل توجهی افزایش می دهند که منجر به رشد سریع تجارت می شود.
- بهبود رضایت مشتری
این امری مهم نیست که مشتریان راضی برای مدت طولانی تری در سازمان شما بمانند و بنابراین هزینه بیشتری را برای پیشنهادات شما خرج می کنند که به ایجاد یک جریان درآمد طولانی مدت و قابل اعتماد برای سازمان شما کمک می کند.
بنابراین، استفاده از نرم افزار CLM CRM به افزایش رضایت مشتری کمک می کند که نه تنها کلید رشد کسب و کار است ، بلکه به ایجاد تأثیر مستقیم بر شهرت برند شما کمک می کند زیرا مشتریان راضی تجربیات مثبت خود را از پیشنهادات شما با همکاران و دوستان خود به اشتراک می گذارند. که مطمئناً به عنوان یک موهبت برای تلاش های مدیریت شهرت شما عمل می کند.
- تمرکز بر تجربه مشتری
توجه خود را بر روی تجربه مشتری قرار دهید زیرا به سرعت از محصولات و قیمت به عنوان مهم ترین متغیر در تصمیم گیری مصرف کننده برای خرید پیشنهادات شما پیشی می گیرد.
این جای تعجب نیست زیرا طبق یک مطالعه واکر بیان شده است که:
تا سال 2020، تجربه مشتری از قیمت و محصول به عنوان متمایز کننده اصلی برند پیشی خواهد گرفت. ”
بنابراین، اگر سازمان شما به اتخاذ یک نرم افزار CLM CRM که به ارائه تجربه درخشان مشتری کمک می کند اعتقاد ندارد، می توانید مطمئن باشید که مشتریان بالقوه شما به زودی به دنبال رقابتی خواهند بود که این کار را انجام می دهد.
چندین راه برای ارائه یک تجربه عالی برای مشتری با استفاده از یک پلتفرم نرم افزاری CRM با استفاده آسان وجود دارد، راه هایی که شامل موارد زیر است اما محدود به آنها نیست:
- هر سه ماه یک بار به صورت جداگانه با هر مشتری تماس بگیرید تا شخصاً نقاط درد آنها را بررسی کنید.
- نظرسنجیهای مشتریان را با استفاده از نرم افزار بازاریابی در نرمافزار CLM CRM ارسال کنید تا مناطقی را که میتوانید خدمات و پیشنهادات خود را بهبود ببخشید و سپس بازخورد آنها را اجرا کنید.
- اگر یک SMB یا یک سازمان راه اندازی هستید، از طریق خبرنامه های ایمیلی یا هر شکل دیگری از به روز رسانی محصول یا شرکت، از عملکرد کمپین در بهترین نرم افزار CRM کسب و کار کوچک خود استفاده کنید.
- پشتیبانی مشتری در سطح جهانی را ارائه دهید.
- پشتیبانی بی عیب و نقص مشتری را ارائه دهید
هرچه سریعتر و موثرتر بتوانید مشکلات و مشکلات مشتری خود را حل کنید، شهرت برند شما در بازار شما بهتر خواهد بود. با استفاده از قابلیت اتوماسیون میز راهنمایی در پلت فرم نرم افزار CLM CRM خود، استفاده آسان از CRM را به عنوان یک نرم افزار مدیریت شهرت کار می کنید و در نتیجه پشتیبانی مشتری را برای برند خود ساده می کنید.
همیشه به یاد داشته باشید که چندین کانال پشتیبانی (چت زنده، تلفن، ایمیل، رسانه های اجتماعی و غیره) ارائه دهید تا مشتریان شما با مشکلات و مسائل خود بتوانند به ترتیب با کانالی که ترجیح می دهند با برند شما ارتباط برقرار کنند، تماس بگیرند.
جدای از این، همچنین مطمئن شوید که نرخ رزولوشن تماس اول (FCR) سازمان خود را افزایش دهید، که به راحتی با کمک یک پلت فرم نرم افزار CLM CRM قابل ردیابی و تجزیه و تحلیل است.
FCR تعداد بلیطهای دریافتی میز کمک را ذکر میکند که تیمهای پشتیبانی شما میتوانند در اولین تلاشهای خود، بدون نیاز به جستجو و جستجوی راهحل، حل کنند و پس از تماس اولیه با مشتری، در زمان بعدی به مشتریان برگردند.
استفاده از گروه های کمک اختصاصی برای اطمینان از اینکه هر یک از بلیط های پشتیبانی مشتری شما توسط یک متخصص موضوع رسیدگی می شود و بنابراین هر بار با تلاش بسیار سریع حل می شود، به افزایش شهرت برند شما کمک می کند. از آنجایی که هر چه مشتریان شما به مدت طولانی تری منتظر راه حل باشند، از برند شما ناامیدتر خواهند شد.
- از ابزارهای شنیداری اجتماعی برای پاسخ دادن به نظرات منفی استفاده کنید
هنگامی که کسی نظر منفی در مورد برند شما در وب سایت های رسانه های اجتماعی ارسال می کند، بسیار ضروری است که باید در اسرع وقت پاسخ دهید زیرا احساسات منفی مانند آتش در سایت های شبکه های اجتماعی پخش می شود.
برای انجام این کار، میتوانید از ابزارهای شنیداری اجتماعی که در اکثر پلتفرمهای نرمافزار CLM CRM یافت میشود، استفاده کنید تا هر زمانی که شخصی در وبسایتهای رسانههای اجتماعی به برند و سازمان شما اشاره میکند یا از آن نام میبرد، از هشدارها مطلع شوید.
همیشه در پاسخ های خود همدل باشید. از آنجایی که باید به خاطر داشته باشید که پاسخ شما برای جهانیان قابل مشاهده خواهد بود و بنابراین پاسخ دادن به روشی فروتنانه، مطمئناً به سازمان شما کمک می کند تا به عنوان یک برند مشتری محور شهرت پیدا کند.
تعامل با مشتری خود را شخصی سازی کنید
هنگامی که از یک پلت فرم CRM همه کاره استفاده می کنید، می توانید به نماهای تماس 360 درجه از سرنخ ها، مشتریان بالقوه و مشتریان خود دسترسی پیدا کنید، که بینش عمیق تری در مورد نیازها، چالش ها، علایق، محصولات خریداری شده هر مشتری ارائه می دهد. بلیط های پشتیبانی گذشته و موارد دیگر.
بنابراین، با استفاده از یک نرمافزار CLM CRM، نمایندگان پشتیبانی و نمایندگان فروش یا هر شخص دیگری که با مشتریان شما تعامل دارد، میتوانند اطلاعاتی را از پایگاهداده CRM ، حتی قبل از تماس با مشتری، بیابند، که به یافتن زمینههای مشترک قبل از تعامل با مشتری کمک میکند و به آنها ارائه میدهد. محتویات شخصی تر برای مشتریان شما
وقتی تبلیغات شخصیسازی میشود، باعث میشود مشتریان احساس ارزشمندی کنند، با مشتریان ارتباط برقرار میکند، که به نوبه خود باعث رضایت مشتری، وفاداری به برند و بهبود تلاشهای مدیریت شهرت برند شما میشود.
- افزایش رضایت کارکنان
اگر هنگام توسعه استراتژی های مدیریت شهرت برند برای شرکت خود، رضایت کارکنان خود را نادیده بگیرید، اشتباه بزرگی است.
به گزارش موسسه مطالعات اشتغال:
کارمندان راضی 20 درصد بهتر از کارمندان غیرمتعهد عمل می کنند و احتمال اینکه طرفداران برند شوند بسیار بیشتر است. ”
این بدان معناست که کارمندان راضی نه تنها سختتر کار میکنند، اخلاقیات بالاتری دارند، بلکه به ارائه تجربه مشتری برتر نیز کمک میکنند، زیرا اغلب برای ارضای نیازهای مشتریان خود تلاش میکنند.
بنابراین، برنامه ای را در سازمان خود شروع کنید که به وسیله آن بتوانید رضایت کارکنان خود را در محل کارشان بررسی کنید و بر اساس بازخورد آنها تغییرات لازم را اعمال کنید.
حامیان برند را پرورش دهید
حامیان برند می توانند هر کسی از مشتریان، کارمندان، یا هرکسی که به اندازه کافی برند شما را دوست دارد، باشد که احتمالاً در مورد برند شما مثبت صحبت می کند و پیشنهادات شما را به دیگران توصیه می کند.
مسلماً حامیان برند مؤثرترین ابزار برای مدیریت شهرت برند شما هستند.
حامیان برند واقعاً می توانند با توصیه برند شما در وب سایت های رسانه های اجتماعی، شهرت برند شما را از متوسط به استثنایی ارتقا دهند.
بنابراین، از ابزارهای شنیداری اجتماعی برای پیدا کردن زمانی که کسی نظر مثبتی در مورد برند شما می دهد استفاده کنید. این به این دلیل است که با درگیر کردن افراد مناسب در پلتفرمهای رسانههای اجتماعی، میتوانید در را برای ایجاد حامیان برند جدید باز کنید، که طبق تحقیقات نشان میدهد که مصرفکنندگان بیش از فعالیتهای سنتی ترویج برند اعتماد دارند.
- توصیفات مشتری و داستان های موفقیت را ایجاد کنید
همانطور که قبلاً نیز گفتیم، تحقیقات نشان می دهد که مصرف کنندگان به برندها و پیشنهادات آنها که از طرف همسالان، دوستان و همکاران توصیه می شود اعتماد بیشتری دارند تا اینکه فقط روی تبلیغات سنتی حساب کنند.
بنابراین، به مشتریان فعلی خود اجازه دهید تجربیات مثبت خود را از طریق توصیفات مشتری با برند شما به اشتراک بگذارند و به بازار بگویید که چقدر پیشنهادات شما عالی است که می توانید به عنوان داستان های موفقیت خود نیز بین مشتریان بالقوه خود توزیع کنید.
- افزایش تعامل در رسانه های اجتماعی
کارشناسان رسانه های اجتماعی پیش بینی کرده اند که تا سال 2021 تقریباً 3 میلیارد کاربر شبکه های اجتماعی وجود خواهد داشت.
از این رو، یک حضور خوشبینانه، مثبت و چابک در رسانههای اجتماعی میتواند یک عامل محرک اصلی در پشت استراتژی شهرت برند برتر باشد، زیرا اهمیت درگیر کردن مشتریان بالقوه و مشتریان در رسانههای اجتماعی به طور مداوم در طول زمان افزایش مییابد.
نتیجه
ما مطمئن هستیم که از این بهترین روشها برای توسعه استراتژی مدیریت شهرت برند خود با نرمافزار CLM CRM و پیادهسازی آن در زمان حال، مطمئناً به شما کمک میکند تا با تجربه مشتری، کار و مشتری، معتبر برای برند خود حفظ شود. کنید. رضایت، و پاسخگویی به تمام نیازهای مشتری برای ایجاد یک برند مدیر عاملی که به طور پیوسته باعث رشد کسب و کار شما می شود.