نحوه ایجاد خبرنامه Click-Bait که خوانندگان شما را بیشتر بخواهد

مارکت | توسط پاتریشیا جونز

نحوه ایجاد خبرنامه کلیک طعمه

خیلی از ما فکر می کنیم که می دانیم چگونه می توانیم خبرنامه کلیک کنیم، زیرا آن را بسیار ساده می کنیم. با این حال، دوباره به تعداد خبرنامه های بی مزه ای که هر روز در پست ایمیل خود می بینیم فکر کنید.

پیروی از این بهترین شیوه‌ها در هنگام ارسال خبرنامه‌های ایمیل، تضمین می‌کند که مشترکان شما در واقع خبرنامه‌ها را از لحظه‌ای که به صندوق پستی‌شان می‌رسد باز کرده و می‌خوانند.

  1. دریابید که آیا واقعاً نیاز به نوشتن خبرنامه دارید یا خیر

قبل از تصمیم گیری برای نوشتن خبرنامه از خود بپرسید که آیا این کار را به این دلیل انجام می دهید که محتوا و اطلاعات مرتبطی برای به اشتراک گذاشتن با مخاطبان خود دارید یا فقط می خواهید یک خبرنامه ارسال کنید زیرا می خواهید کارهایی را که دیگران به صورت آنلاین انجام می دهند دنبال کنید. اگر پاسخ شما برای سوال اول مثبت است، ادامه دهید. با این حال، قبل از ارسال ایمیل به محتوای خود، مطمئن شوید که اهداف واضح و قابل اندازه گیری را تعیین کرده اید. آیا می‌خواهید خبرنامه شما معاملات بیشتری را ببندد، سرنخ‌های بیشتری را جذب کند یا حفظ را افزایش دهد؟ درک آنچه می خواهید به دست آورید قطعا به شما کمک می کند تا تلاش های خود را متمرکز کنید، موفقیت را اندازه گیری کنید و اهدافی را برای کمپین های ایمیل خبرنامه خود تعیین کنید.

  1. انتظارات را تعیین کنید

آیا مشترکین شما می دانند برای چه چیزی ثبت نام می کنند؟ برای مخاطبان خود کاملاً روشن باشید که چه چیزی از شما دریافت خواهند کرد. آیا کوپن‌های تخفیف ویژه، دید اولیه محصولات و خدمات جدید شما، وبلاگ‌های الهام‌بخش یا اطلاعات مربوط به نحوه کار است؟ بنابراین، مطمئن شوید که انتظارات گیرنده ایمیل خود را برآورده می کنید تا آنها را با محتوایی که آنها نمی خواهند بمباران نکنید.

همچنین عاقلانه است که به گیرندگان ایمیل خود اطلاع دهید که هر چند وقت یکبار از شما می شنوند. یکبار در ماه؟ یک بار در هفته؟ یک حرکت روتین با مشترکین خود ایجاد کنید و به برنامه خود پایبند باشید. به یاد داشته باشید که مشترکین شما آدرس ایمیل خود را فقط به این دلیل به اشتراک گذاشته اند که به برند شما اعتماد دارند. سوء استفاده از این اعتماد به زودی تمام ایمیل های شما را در یک پوشه اسپم قرار می دهد یا نرخ لغو اشتراک بسیار بالایی را ثبت می کنید.

  1. محتوای متعادل را حفظ کنید

مگر اینکه یک انتظار از پیش تعریف شده تعیین کرده باشید، یک قانون خوب برای هر محتوای خبرنامه 10% تبلیغاتی و 90% آموزشی است. این امر فضایی را برای یک فراخوان برای اقدام متمرکز فراهم می کند، با این حال، در درجه اول باید مطمئن شوید که اکثریت بزرگی از محتوای شما در ابتدا برای ارائه خدمات به مشتری است.

  1. به برند خود بچسبید

مانند سایر افعال ارتباطی، خبرنامه شما نیز باید از استانداردهای برند شما برای صدا، لحن و طراحی پیروی کند. اگرچه گاهی اوقات می‌توانید فقط برای سرگرمی بنویسید، زیرا کاربرانی که در خبرنامه شما مشترک شده‌اند، کسانی هستند که بیشتر با برند شما درگیر هستند و آماده شنیدن چیزی متفاوت از شما هستند.

  1. اول به موبایل فکر کنید

در تحقیقات انجام شده توسط Litmus مشخص شده است که "54٪ از ایمیل ها در حال حاضر بر روی یک دستگاه تلفن همراه باز می شوند". علاوه بر این، تعداد آنها هر روز در حال افزایش است. بنابراین قالب های ایمیل خود را برای دستگاه های تلفن همراه بهینه سازی کنید.

این به این معنی است که محتوای خود را محدود نگه دارید تا در صفحه موبایل قرار بگیرد. اطمینان حاصل کنید که دکمه های CTA شما به اندازه کافی بزرگ هستند که بتوانید ضربه بزنید. علاوه بر این، برای جلوگیری از تاخیر در زمان بارگذاری، اندازه تصویر را در خبرنامه های خود محدود کنید.

  1. خبرنامه های خود را منحصر به فرد کنید

به یاد داشته باشید که مشترکان خبرنامه شما احتمالاً از جذاب ترین طرفداران برند شما هستند. از این رو، به مشترکان خود با محتوای انحصاری و دسترسی زودهنگام پاداش دهید.

  1. خبرنامه خود را پیگیری، آزمایش و اصلاح کنید

با بازگشت به ایمیل خود که در ابتدایی کامپیوتر خود را تعریف کرده اید، آنچه را که به خوبی کار می کند و نیاز به بهبود دارد، اندازه گیری می کند. اگر متوجه شدید، اهداف شما تعیین شده است، پیش و هدف بالاتری را انجام دهید. اگر نه، پس خود سوال کنید که چرا و به آزمایش و اصلاح تصاویر، قالب ها، مطالب و موضوع خبرنامه خود را ادامه دهید تا زمانی که به هدف شما برسد.

بدون شک خبرنامه ها راهی عالی برای حفظ ارتباط با احتمالی، سرنخ ها و مشتریان شما هستند. پس ادامه دهید و همین امروز با کمک CRM یک سفر ایمیل استثنایی ایجاد کنید .

Try-ConvergeHub-For-Free

اگر این پست را دوست داشتید، خوشحالم در کادر نظر زیر نظر شما را بشنویم.