نحوه استفاده از خدمات مشتری OmniChannel با تعامل بیشتر

خدمات خدمات | توسط پاتریشیا جونز

خدمات خدمات چند کانال

نحوه استفاده از خدمات خدمات OmniChannel با بیشتر، یعنی خدمات یکپارچه و منسجم به مشتری در همه کانال ها بسیار مهم است. به همین دلیل است که بزرگترین نام ها مانند Accenture و Zendesk این نوع خدمات را به مشتریان ارائه کرده اند.

Zendesk (با کمک Loudhouse) از 7000 مصرف کننده در هفت کشور برای شناسایی گرایش های مصرف کننده نظرسنجی است .

در اینجا چند مورد از یافته های کلیدی آورده شده است:

  • 67 درصد از آنلاین در شش ماه گذشته خریدهایی انجام شده است که کانال را درگیر کرده است
  • اکنون 37 درصد انتظار دارند بدون توجه به کانالی که می توانند با همان نماینده خدمات خدمات تماس بگیرند و 47 درصد انتظار دارند که از طریق کانالی متفاوت از کانال خرید برگردانند.
  • در شش ماه گذشته، مصرف‌کنندگان سعی کرده‌اند با تماس با پشتیبانی مشتری (54%)، ایمیل خدمات مشتری (48%)، استفاده از پورتال‌های سلف سرویس آنلاین (27%) یا رفتن به فروشگاه (26%)، یک سوال را حل کنند.

نتیجه گیری از نظرسنجی -

خدمات مشتری Omnichannel در حال افزایش است. در نتیجه، کسب‌وکارها واقعاً نیاز به ایده‌هایی برای ارائه آن دارند. هرگونه ناآگاهی نسبت به ارائه خدمات به مشتریان همه کانال فقط به اعتبار و درآمد آنها در دراز مدت آسیب می رساند.

کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​چه کاری باید انجام دهند؟

کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​باید فوراً باور قدیمی خود را کنار بگذارند:

1. مشاغل باید همه کانال های ارتباطی را ترکیب کنند

به طور سنتی فروشگاه‌های خرده‌فروشی، مراکز تماس، رسانه‌های اجتماعی و سایر کانال‌ها به طور جداگانه مدیریت می‌شوند. با این حال، اکنون کسب‌وکارها نمی‌توانند ریسک مدیریت مجزای این کانال‌ها را بپذیرند، زیرا منجر به خدمات مشتری از هم گسیخته می‌شود.

امروزه هدف باید داشتن یک کانال منفرد وسیع با چندین نقطه تماس باشد. و این تنها زمانی امکان پذیر است که همه کانال ها ادغام شوند.

تنها در این صورت است که کسب‌وکارها دیدگاه تلفیقی از مشتریان خواهند داشت و تجربه ثابتی را در همه کانال‌ها ارائه می‌کنند. بنابراین خواه مشتریان بخواهند خریدی انجام دهند، سرویسی را تمدید کنند یا مشکلی را حل کنند، می توانند این کار را در هر یک از کانال های دلخواه خود انجام دهند.

همانطور که مشتریان در فروشگاه های فیزیکی، تجارت الکترونیک آنلاین، رسانه های اجتماعی و مراکز تماس حرکت می کنند، کسب و کارها می توانند کل سفر مشتری را برای ارائه یک تجربه یکپارچه ترسیم کنند.

2. کسب و کارها باید یک پلت فرم فناوری انعطاف پذیر، یکپارچه و پاسخگو داشته باشند

ما پیشنهاد می‌کنیم: سرمایه‌گذاری در یک راه‌حل CRM که بازاریابی، فروش و خدمات را مدیریت می‌کند و مشتریان را در کانال‌های مختلفی که استفاده می‌کنند ردیابی می‌کند.

با تمام تعاملات مشتری که با هم در یک پایگاه داده انجام می شود، کسب و کارها می توانند به راحتی داده های مشتری را به اشتراک بگذارند و به طور کارآمد پشتیبانی از مشتری را ارائه دهند.

مزایای خدمات مشتری Omnichannel

هنگامی که کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​شروع به ارائه خدمات همه‌کانالی به مشتریان از طریق CRM می‌کنند، انتظارات مشتری را به سه طریق با موفقیت برآورده خواهند کرد:

  • تعاملات شخصی: شناسایی سفارشات خرید قبلی مشتریان، الگوهای خرید و تاریخچه تعامل و تنظیم تعاملات بعدی بر اساس این موارد
  • بازاریابی هدفمند: ترویج محصولات و خدماتی که با شرایط و نیازهای فعلی مشتریان مطابقت دارد
  • راحتی مشتریان: توانمندسازی مشتریان برای کنترل کل فرآیند خرید از طریق تعامل با آنها در هر کانال.

خدمات مشتری Omnichannel را به راحتی با پارس ویتایگر ارائه دهید

صحبت در مورد CRM برای کمک به خدمات مشتری همه‌کانالی – پارس ویتایگر یکی از معدود راه‌حل‌های CRM است که این کار را انجام می‌دهد! این قابلیت را دارد که مشتریان شما را در طول سفر مدیریت کند. درست از زمانی که مشتریان شما برای اولین بار با نام تجاری شما تعامل می کنند تا زمانی که به تجارت با شما ادامه می دهند - پارس ویتایگر تعامل را دنبال می کند و آن را در یک پایگاه داده ساده می کند.

با دید 360 درجه از مشتری، ارائه خدمات به خدمات در همه کانال ها برای شما بسیار آسان می شود. چه می گویند؟

برای کسب اطلاعات بیشتر، بخش محصول پارس ویتایگر را بررسی کنید . ما مشتاقیم ابهامات شما را روشن کنیم. نظرات خود را در زیر به اشتراک بگذارید. ما مشاوره دقیقی در مورد خدمات خدمات Omnichannel و پارس ویتایگر به شما ارائه می دهید!