خدمات مشتری را به راه اندازی WFM با استفاده آسانCRMتبدیل کنید
بهره وری | توسط پاتریشیا جونز
با توجه به شیوع اخیر همهگیری COVID-19، چندین سازمان در سراسر جهان اکنون تصمیم گرفتهاند کارهای روزمره خود را از راه دور از محل سکونت و خانههای خود مدیریت کنند.
در حقیقت، هزاران کسب و کار در سراسر چین، ایالات متحده آمریکا، هند، کره و بسیاری از کشورهای اروپایی اخیراً این اقدام را به منظور محافظت از کارکنان خود و در نتیجه کاهش تأثیر این ویروس مرگبار که مانند آتش سوزی در بیشتر کشورها در سراسر جهان در حال گسترش است، اتخاذ کرده اند. کره زمین
اکنون، در این عصر تحرک دیجیتال، ممکن است یاد بگیرید که تیم های مراقبت از مشتری و پشتیبانی خود را مجبور می کنید از خانه خود کار کنند، به بلیط های پشتیبانی دریافتی و مسائل مطرح شده توسط مصرف کنندگان بدون دردسر زیاد توجه کنید، آرامش به ارمغان بیاورد. برای انجام این کار تنها چیزی که نیاز است دسترسی به CRM مناسب و آسان برای استفاده است ، یک اتصال اینترنتی بدون دردسر همراه با یک دستگاه دستی یا تلفن همراه به کارمندان پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ضروری ترین فعالیت های پشتیبانی خود را از هر کجا و در هر زمان در سراسر جهان مدیریت کنند.
چگونه می توانید یک مرکز پشتیبانی را در این مدت کوتاه به یک مدل کار از خانه تبدیل کنید؟
خوب، اگرچه ممکن است به نظر شما ضرر داشته باشید، با این وجود، حقیقت این است که تبدیل عملیات پشتیبانی مشتری به مدل کار از خانه و پس از آن در عرض چند دقیقه بسیار امکان پذیر و آسان است.
ما این را به عنوان یکی از محبوب ترین فروشندگان ابزارهایCRMجایگزین Salesforce در بازار CRM برای SMB می گوییم، زیرا می توان پیشنهاد داد که اگر کسب و کار شما از ابزارها و مسیرهای لازم استفاده می کند، می توانید به راحتی مراکز پشتیبانی خود را به یک فرآیند کاری از خانه تبدیل کنید. همه بلیط های دریافتی (چت، ایمیل، تماس ها و ارتباطات رسانه های اجتماعی) به نمایندگان از طریق یک نرم افزار CRM مبتنی بر ابر که می تواند توسط هر کسی که در هر نقطه دور یا نزدیک در سراسر جهان زندگی می کند به آن متصل شود.
و همه این تخصیص بلیط ها را می توان با ایجاد محرک ها و قوانین در CRM انجام داد که منحصر به کسب و کار شما هستند.
این بدان معناست که بلیط های پشتیبانی را می توان به راحتی با استفاده از یک CRM آسان بر اساس منبع بلیط ها، نوع پرس و جو، در دسترس بودن نماینده و غیره تخصیص داد.
پس از آن، نمایندگان پشتیبانی میتوانند از شناسههای ورود مربوطه برای ورود به نرمافزار CRM استفاده کنند و پس از آن مستقیماً از خانه خود به بلیطها رسیدگی کنند و با موفقیت تلاشهای خود را در ارائه پشتیبانی در سطح جهانی حتی در این زمانهای دشواری که همه ما با آن مواجه هستیم، ادامه دهند. در سراسر جهان.
تقریباً 5.2 درصد از کارگران در ایالات متحده در حال حاضر از خانه کار می کنند. به نظر می رسد حدود هشت میلیون نفر است و افراد بیشتری هر ساله از طریق نیروی کار خانگی به این کار می پیوندند.برای توییت کلیک کنید
نکات طلایی برای انجام فعالیت های پشتیبانی مشتری از راه دور
در درجه اول برای ردیابی عملکرد نماینده، رهبران تیم می توانند عملکرد نماینده خود را ردیابی کنند و همچنین SLA های نماینده خود (توافق سطح خدمات) را با بررسی گزارش ها و تجزیه و تحلیل هایی که می توان با استفاده از یک پلت فرم CRM در دسترس قرار داد که شامل یک داشبورد بلیط ساعتی و "در دسترس قرار می گیرد، نظارت می کنند. گزارش پیر شدن بلیط».
رهبران تیم همچنین می توانند یک "گزارش بهره وری عامل" و بسیاری از اشکال دیگر گزارش ها را پیدا کنند که به راحتی می توانند در داشبورد ابزار CRM بر اساس سلسله مراتب و بخش های سازمان خود پیکربندی شوند.
اکنون حتی پس از خواندن همه این اطلاعات امیدوارکننده، اگر هنوز در مورد پیامدهای این فرآیند نگران هستید، ممکن است به شما توصیه کنیم که این پنج پیشنهاد طلایی را دنبال کنید تا مطمئن شوید که تیمهای پشتیبانی از راه دور مشتری شما به طور موثر کار میکنند:
1. جریان ارتباطات را تقویت کنید
این واقعاً یک نگرانی بزرگ است که این تغییر ناگهانی محل کار می تواند گاهی اوقات برای
نمایندگان پشتیبانی مشتری شما استرس زا باشد.
از این رو برای اینکه روحیه و انگیزه آنها را بالا نگه دارید و بهره وری آنها را افزایش دهید، می توانید چند فرآیند ساده را معرفی کنید، که می تواند شامل یک مانع صبحگاهی آنلاین باشد، یا "عملکرد روز" را برای کارکنان پشتیبانی با بهترین عملکرد در هر روز مشخص کنید. .
2. ابزار مناسب را برای کارکنان خود فراهم کنید
مطمئن شوید که تمام عوامل پشتیبانی شما با ابزارها و پلتفرمهای نرمافزار مناسبی که برای کمک به آنها برای کار از راه دور ضروری است، آماده شدهاند.
در حال حاضر یکی از مهمترین ابزارهایی که برای این منظور مورد نیاز است، استفاده آسان CRM به همراه راه حل های نرم افزاری مدیریت داده و کنفرانس وب است که می تواند به نمایندگان شما اجازه دهد تا گردش کار روزانه خود را حتی در مواقع استرس زا به شیوه ای کارآمد انجام دهند.
3. یک پایگاه دانش داخلی ایجاد کنید
هنگامی که CRM را برای رشد سازمان خود خریداری می کنید، می توانید از آن به عنوان یک پایگاه دانش متمرکز استفاده کنید که می تواند به کارکنان پشتیبانی شما کمک کند تا به اطلاعات و داده های لازم برای حل مشکلات مشتریان خود دسترسی داشته باشند و به آنها مراجعه کنند.
4. معیارهای عملکرد خود را مشخص کنید
ما دریافتیم که همیشه یک ترس متداول اما ناگفته در ذهن مدیریت وجود دارد که مدل کار از خانه ممکن است باعث توقف ناگهانی شاخص بهره وری بهینه شود که برای رشد کسب و کار آنها لازم است.
با این وجود، اگر از فناوری و ابزارهای رشد کسب و کار امروزی استفاده می کنید، به راحتی می توانید با تعیین معیارهای واضح، کاملاً تعریف شده و قابل اندازه گیری از وقوع چنین اتفاقاتی در سازمان خود جلوگیری کنید که می تواند شامل موارد زیر باشد:
• مدت زمان مشخصی که یک نماینده باید کار کند
• تعداد تماس خاصی که باید هر روز در آن شرکت کنند… و بیشتر
علاوه بر این، حتی میتوانید جلسات بازبینی منظمی را با تیمهای پشتیبانی خود انجام دهید که نه تنها میتواند به بهبود بهرهوری آنها کمک کند، بلکه حتی میتواند به عوامل کمک کند تا بهتر روی کار خود تمرکز کنند زیرا میتوانند اهداف خود را به راحتی مشاهده کنند.
5. از سیاست های سفت و سخت امنیت داده اطمینان حاصل کنید
در نهایت، از آنجایی که امنیت نقش مهمی ایفا می کند که همه کسب و کارها باید در این دوره CCPA و GDPR مراقب آن باشند، بنابراین، مطمئن شوید که تیم های پشتیبانی شما را بدون خطر انداختن جنبه های مختلف مربوط به امنیت امنیت می دهد. ، به خود توجه می کنند.
از این رو به عنوان یکی از محبوب ترین فروشندگان CRM برای کسب و کارهای کوچک و متوسط و استارت آپ ها، پیشنهاد می کنید قوانین و قوانین امنیتی سخت و سختی را ایجاد کنید و حتی دوباره بررسی کنید تا متوجه شوید که همه اینها هستند. قوانین به همه افراد در تیم های راه دور شما ابلاغ می شود.
برای این کار، می توانید سازمانی را برای کارمندان خود انتخاب کنید تا به ابزارهای مهم مانند VPN، امکانات امنیتی و غیره دسترسی داشته باشید.