می خواهید درآمد کسب و کار خود را افزایش دهید، چگونه کسب و کار خود را افزایش دهید
منابع کوچک بیز | توسط پاتریشیا جونز
می توانید کسب درآمد کنید و کار خود را افزایش دهید ، بله یا خیر آن را بخوانید و نیاز خود را تقویت کنید. اکثر کسب و کارها و کارها CRM را به عنوان یک ابزار مدیریت مدیریت مدیریت خالص می دانم. آنها آنها را در سازمانهای خود پیادهسازی میکنند تا تمام اطلاعات مشتریان خود را به طور منظم ذخیرهکننده و خدمات بهتری ارائه دهند. و در حالی که از CRM برای بهبود روابط با مشتری بسیار مهم است، در واقع ارزش کامل CRM استفاده نشده و اهرمی باقی می ماند.
گیج شدی؟ در زیر می خوانید:
دنیای دنیایی برنامههای CRM مبتنی بر ابر عصر جدید، تعریف قدیمی CRM را تغییر داده، تغییر داده و دوباره ایجاد کرده است!
در تضاد کامل با برنامههای سنتی CRM، نرمافزار CRM مبتنی بر ابر عصر جدید طراحی شده است تا به عنوان یک نرمافزار مدیریت کسبوکار همهجانبه که شامل مدیریت برابر فعالیتهای فروش، بازاریابی و خدمات مشتری است، عمل کند.
بنابراین اگر شما یکی از کسبوکارهایی هستید که راهحلهای CRM ابری عصر جدید را پیادهسازی کردهاید، احتمالاً از پتانسیل کامل نرمافزار استفاده نمیکنید. جدا از بهبود خدمات مشتری، CRM می تواند کمپین های بازاریابی چند کانالی را اجرا کند و برای کسب و کار شما نیز فروش داشته باشد. شما فقط باید با درایت از داده های مشتری ذخیره شده در مخزن CRM برای اجرای کمپین ها و افزایش تعداد خریدها استفاده کنید تا درآمد کلی کسب و کار خود را افزایش دهید.
در این وبلاگ ما بینش دقیقی به شما ارائه نمی دهیم نه اینکه چگونه CRM به بهبود روابط با مشتری کمک می کند، بلکه چگونه CRM وعده افزایش فروش کسب و کار شما را از طریق مفهوم فروش بالا می دهد.
بله فروش، عالی نیست؟ به خصوص که همه ما می دانیم که جذب مشتریان جدید مستلزم سرمایه گذاری گزافی است که برای مشاغل کوچک و متوسط که دارای محدودیت مالی هستند امکان پذیر نیست.
علاوه بر این، فروش به مشتریان فعلی آسان تر از مشتریان جدید است، زیرا تجارت شما قبلاً با مشتریان فعلی ارتباط برقرار کرده است. پس از انجام دورهای تحقیق مداوم، مشتریان شما محصول/خدمات برند شما را به صفر رسانده اند. بنابراین در مقایسه با کسی که قبلاً هرگز از محصول/خدمت شما استفاده نکرده است، احتمال بیشتری دارد که دوباره از شما خرید کنند.
چگونه CRM به شما کمک می کند تا فروش را افزایش دهید؟
1. افزایش فروش در مناسب ترین لحظه
افزایش فروش به معنای ارائه اقلامی است که مکمل محصولات/خدمات اولیه خریداری شده توسط مشتریان است. بنابراین اگر با تلفن همراه معامله میکنید، هدفون بدیهیترین محصول مکمل برای مشتریانی است که گوشیهای همراه برند شما را خریداری کردهاند.
با این حال، به عقیده کارشناسان، اگرچه اکثر شرکتها از شیوههای افزایش فروش استفاده میکنند، تعداد بسیار کمی از آنها موفق به دستیابی به میزان موفقیت مطلوب میشوند. یکی از دلایل این است که افزایش فروش با فاصله زمانی انجام می شود. تقریباً در نیمی از موارد، افزایش فروش همیشه زمانی مؤثر است که فوری باشد. و CRM این قدرت را به شما می دهد تا این کار را انجام دهید. با استفاده از تاریخچه خرید اخیر، نمایندگان فروش شما می توانند مفهوم دقیقی از محصولات/خدمات مرتبطی که باید به مشتریان ارائه کنند، بدست آورند.
بنابراین اگر CRM شما می گوید که مشتری XYZ دو روز پیش از فروشگاه شما یک تردمیل خریده است، در این صورت ایده آل است که یک دوچرخه ورزشی وارد کنید، زیرا این یک محصول مرتبط و چیزی است که ممکن است مشتری به آن علاقه مند باشد.
2. قرار دادن مشتریان در رادار پرفروش از طریق پیام رسانی منظم
آخرین باری که با مشتریان خود تعامل داشتید چه زمانی بود؟ به احتمال زیاد، کل مواردی که با مشتریان خود در تعامل بوده اید را به خاطر نمی آورید. این باعث حفظ بد مشتری می شود که فرصت فروش را نیز از بین می برد. چرا این را می گوییم؟
زیرا دیده شده و ثابت شده است که ارتباط منظم با مشتریان به ایجاد فرصت فروش بعدی کمک می کند. بنابراین توصیه می شود که یک روال تعامل با مشتریان خود را تنظیم کنید.
در حالی که انجام این کار به صورت دستی آسان نیست، CRM این کار را برای شما خودکار می کند. این فرصت را به شما می دهد تا با ارائه اطلاعات مفید و مرتبط از طریق ایمیل، یک رابطه سالم با مشتریان خود حفظ کنید.
بنابراین اگر می خواهید رابطه سالمی با مشتریان خود داشته باشید و اطمینان حاصل کنید که هر زمان که دوباره به محصولات نیاز داشتند به کسب و کار شما فکر می کنند، بازاریابی ایمیلی را از طریق CRM امتحان کنید.
آسان و خودکار است و زمان زیادی را از شما نمی گیرد. به علاوه، با ارائه پیشنهادات، تبلیغات و معاملات ویژه به مشتریان خود، آنها را به طور مداوم ترغیب می کنید که در مورد محصولات و خدمات شما فکر کنند. به طور خلاصه - سود متقابل.
فقط یک کلمه احتیاط - مشتریان را با ایمیل های تبلیغاتی خود آزار ندهید. بهترین راه برای اطمینان از آن، تجزیه و تحلیل جزئیات مشتریان، تقسیم بندی آنها بر اساس الگوهای خرید / ترجیحات محصول و سپس انجام پیام رسانی و تبلیغات هدفمند است. این امر احتمال لغو اشتراک ایمیل بالا را از بین می برد و دفعات خرید را افزایش می دهد.
به نقل از سخنان دیوید تیرنی -
«روش ارائه یک پیشنهاد افزایش فروش به مشتری بعداً وجود داشته است اما هرگز چندان اجرا نشد. ظهور فناوری هایی مانند CRM بار دیگر این عمل را تسریع کرده است و اکنون اکثر شرکت های بزرگ درآمد خود را از این طریق افزایش می دهند.
افکار نهایی
بنابراین می توان گفت که درآمد کسب می کند و کار می کند. شما دقیقا می دانید که چگونه بزرگترین رقبای شما هر سال به طور چشمگیری پیشرفت می کنند. پس برای چی منتظری؟ از CRM خود برای مدیریت فروش استفاده کنید .
بر اساس دادههای ذخیره شده در CRM، بینشهایی مانند محصولاتی هستند که مشتریان شما خریداری میکنند و مدت زمانی که از آنها استفاده میکنند، انواع مختلفی را انجام میدهند. با طول عمر مورد انتظار محصول مطابقت دارد و دقیقاً در زمان انقضای محصول به مشتریان بفروش می رسد.
به عبارت، خود را توانمند کنید تا در مناسب ترین زمان، پیشنهادهای مرتبط با افزایش فروش را به سایر پیشنهادها ارائه دهید.