مهارت های مورد نیاز مدیران برای رهبری تیم های خود با استفاده آسان از CRM
ما میتوانیم در تجارت آسان CRM این جمله رایج را شنیدهایم که میگوید مهارتهای مورد نیاز برای تبدیل یک فروشنده به یک فروشنده هرگز تضمین نمیشود که همان فرد را به یک مدیر فروش و کارآمد با مهارتهای مدیریت تیم فروش برجسته تبدیل کند.
نرم افزار نرم افزار به عنوان یک سرویس (SaaS) تقریباً به 42 میلیارد دلار می رسد و 75 درصد از کل نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) را تا سال 2020 تشکیل می دهد - SuperOffice برای توییت کلیک کنید.
بهطور خلاصه در اینجا مهمترین ویژگیهایی است که هر مدیر فروش آن به آن نیاز دارد که در مقاله زیر به جزئیات آن پرداخته شود:
• استعداد مناسب برای مربیگری فروشندگان
• مهارت های مناسب برای ایجاد انگیزه در فروشندگان
• قابلیت پاسخگویی به فروشندگان
• استعداد برای جذب افراد جدید در فروش
•
مهارت های مورد نیاز برای ایجاد روابط
• مهارت های مدیریت
فروش • بسته رسیدن به فروش مهارت ها
• استفاده آسان از CRM با استفاده از مهارت ها
• مهارت های مورد نیاز برای فروش اجتماعی
• استفاده از روش های کنترلی
• عدم نیاز به تایید
• ایجاد یک چرخه خرید حمایتی
• گفتگو در مورد پول
• پرورش دیدگاه مثبت
• توانایی مسئولیت پذیری
• قوی بودن مهارت های انگیزشی
همه این ویژگیها در زمان حاضر حتی بیشتر قابل استفاده هستند، زیرا مدیران فروش امروزی نه تنها باید نحوه مدیریت فرآیند فروش را درک کنند، بلکه باید تیم فروش را برای یافتن تعهدات بالاتر جدا از نظارت بر فعالیتهای فروش مبتنی بر عملکرد معمول با استفاده از نرمافزار CRM با استفاده آسان هدایت کنند. مانند نظارت بر تعداد تماس های انجام شده، برنده ها و سهمیه ها.
مدیران فروش مدرن امروزه باید هر نماینده را به صورت جداگانه درک کنند و از یک اندازه مناسب برای همه رویکردهای مربیگری دوری کنند، که هرگز بهترین رویکرد برای توانمندسازی یک تیم نیست.
علاوه بر این، مدیریت فروش تیم در این عصر دیجیتال باید استفاده از فناوریهای جدید مانند اجرای قوانین CRM را نیز در بر بگیرد، مانند اینکه همه تعاملات با مشتریان و مشتریان بالقوه به درستی وارد سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده آسان شود .
در اینجا برخی از مفاهیم اولیه است که مدیران فروش می توانند در سناریوی فروش فعلی اتخاذ کنند تا اطمینان حاصل شود که تیم فروش آنها در یافتن، تبدیل و حفظ مشتریان آنلاین مؤثرتر می شود.
رهبری با مثال
راستش را بخواهید، فروش بیشتر از سایرین در تیم فروش، هرگز نمیتواند مدیران فروش را با ارائه نمونهای از عملکرد خود، رهبری کند.
در اینجا آمده است که چگونه می توانید از مخفف " LEAD " برای نشان دادن اینکه چگونه مدیران فروش باید برای مدیریت تیم فروش در این دنیای مدرن رهبری کنند، استفاده کنید.
L = وفاداری
اکنون این بدان معناست که مدیران در فروش باید همیشه به شرکت، برند و خدمات خود وفادار بمانند، زیرا اگر به یکی از این سه عنصر اعتماد نداشته باشند یا حتی بدتر به فرآیندهای فروش سازمان خود اعتقاد نداشته باشند، نمایندگان فروش آنها به زودی خواهند آمد. از این روش پیروی کنند، که در نهایت منجر به شکست در تولید سرنخ و رشد درآمد برای شرکت آنها خواهد شد.
E = اخلاق
مدیران در فروش هرگز نباید هرگونه اظهارات نادرست، اغراق آمیز یا ساختگی را که توسط فروشندگان در تیمشان انجام می شود تحمل کنند.
این بدان معناست که ایجاد و حمایت از اخلاق کاری ثابت، یکی دیگر از اساسی ترین معیارها برای رهبری در فروش در مهارت های مدیریت فروش است.
الف = نگرش
در هر سازمانی، بخش فروش ممکن است بی ثبات ترین و پر استرس ترین مکان در شرکت باشد که در آن چندین نماینده تمایل به خستگی، افسردگی و فرسودگی دارند، که متأسفانه می تواند بدبینی را در رتبه القا کند. از این رو، برای اینکه یک رهبر فروش قوی باشید، باید انرژی مثبت تابیده شود و بدون توجه به شرایطی که در سطح فروش اتفاق میافتد، با نگرش تشویقکننده و خوشبینانه خود همراه باشید.
D = انجام
شد رهبران فروش، که در نردبان مدیریت تیم فروش خود بالاتر هستند، پیشگامان فروش هستند که هرگز شگفت زده نمی شوند و حتی از سهمیه هایی که شخصاً مجبور نبودند در گذشته به عنوان نماینده فروش ملاقات کنند، غافلگیر نمی شوند. این بدان معناست که رهبران کارآمد در فروش باید نگرش کارآفرینانه را پرورش دهند و به زبانی صحبت کنند که بتواند احساس "آنجا بوده و آن را انجام داده" را در کلمات آنها منعکس کند.
علاوه بر این، مدیران در فروش هر شرکت باید اساساً اطمینان حاصل کنند که میتوانند ابزارهای لازم و مرتبط برای رشد کسبوکار را که برای موفقیت در فروش نیاز دارند، مانند استفاده از راهحلهای نرمافزار CRM، خواه Salesforce یا هر جایگزین Salesforce دیگری، در اختیار فروشندگان خود قرار ساز. پلتفرمهای CRM که میتوانند از بهترین راهحلهای فروش در حین فروش پیشنهادات خود استفاده کنند.
نتیجه
آخرین اما نه کماهمیت، رهبران فروش نیز باید خط باریک بین مربیگری و مدیریت خرد تیم خود را درک کنند، زیرا اگر مدیران فروش بیش از ساعتهای لازم را با فشار دادن به فروشندگان خود از طریق قیف فروش خود کنند، قطعاً فروشندگان آنها هرگز پرواز خواهند کرد. یاد نخواهند گرفت. .