چگونه اتوماسیون در یکCRMمی تواند اسناد را کاهش دهد؟

در دوران مدرن، مشتریان تحصیلکرده و انتظار دارند که فروشندگان در هر زمان معینی بتوانند تا پاسخ‌های مستقیم، و فوری با مسائل خود را ارائه دهند. این به این دلیل است که اگر نمایندگان بخواهند خود را بخواهند در شرکت‌هایی که می‌گیرند، سرمایه گذاری بیش از حد بر روی فعالیت‌های غیر از فروش، گزینه دیگری نیست.
بنابراین برای جلوگیری از عقب افتادن، تیم‌های فروش در همه سازمان‌ها باید آن‌ها را با فناوری رشد کسب‌وکار و ابزارهایی مانندCRMدر یک CRM استفاده کنند که به کمک آن‌ها می‌تواند کمک کند و به آن کمک کند و به آن کمک کند. درآمد، مسلح می شوند.

با توجه به اینکه 48 درصد از بازاریابان از اتوماسیون استفاده می کنند، این یکی از 4 روش محبوب برای ایجاد تجربیات شخصی شخصی است. برای توییت کلیک کنید

اکنون، این دیگر یک راز نیست که فروشندگان زیادی را صرف انجام فعالیت های خارج از فروش می کنند.

بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط CSO Insights، تنها 36 درصد از وقت نمایندگان بر روی کارکردهای فروش اصلی انجام می‌شود، زیرا تعداد زیادی از ساعات کاری انجام می‌شود. پروسه ها می شود. که برای تولید اسناد مورد نیاز هستند، و بنابراین برای موفقیت بیشتر و عملکرد بسیار تیم های فروش، این فعالیت های کم تاثیرتر باید با کمک ابزار CRM همه در یک رشد فروش و درآمد، خودکار شوند.

بنابراین، از آنجایی که امکان ناپذیری وجود دارد، اگر اسناد به صورت دستی ایجاد شوند، احتمالاً مسائل و مشکلاتی که وجود خواهد داشت، وجود دارد، از آنجایی که چندین مشکل وجود دارد که از فرآیندهای تولید اسناد دستی ایجاد می شود، آورده شده است:

مشاهده نامناسب وضعیت اسناد

اسنادی که در یک مخزن متمرکز (مانند پایگاه داده CRM) ذخیره و جمع‌آوری نمی‌شوند و از این رو نمی‌توان آنها را ردیابی کرد، منجر به دید نادرست و در معرض خطر می‌شود.

به همین دلیل است که در مواقعی که تیم‌های فروش ملزم به پاسخ سریع به سؤالات هستند، زمانی که یک مخزن مرکزی داده وجود ندارد، به یک فعالیت زمان‌بر، چالش برانگیز و غیرقابل اعتماد تبدیل می‌شود و بنابراین نیاز به جستجو در منابع فراوانی مانند محلی دارد. درایوها و ایمیل های ارسالی.

قالب بندی سند و نام تجاری متناقض

هنگامی که نمایندگان فروش در سازمان شما اسناد را به صورت دستی تولید و توزیع می کنند، غیرممکن است که اطمینان حاصل کنید که اسناد دارای حس و ظاهر ثابتی هستند که مطابق با برند شرکت شما باشد.

به این دلیل که وقتی اسناد ارسال شده به مشتریان و مشتریان بالقوه از نظر ظاهر و برند آنها سازگار نباشد، این ناهماهنگی اغلب یکپارچگی برند شرکت را از بین می برد و می تواند وجهه و شهرت شرکت را در بین مصرف کنندگانش در بازار کاهش دهد.

کپی و چسباندن

اگرچه ممکن است این امر طبیعی به نظر برسد، با این وجود کپی و چسباندن برای ایجاد محتوا برای هر سند، زمان ارزشمندی را هدر می دهد و در عین حال راه را برای ایجاد خطاها باز می کند، که نه تنها می تواند باعث تاخیر شود، بلکه باعث ایجاد دوباره کاری در فرآیند فروش می شود، که باعث می شود ناامیدی هم برای فروش و هم برای مشتریان از پیشنهادات شما.

بنابراین، برای کمک به حل این مشکلات، تیم‌های فروش به فرآیندی نیاز دارند که بتواند به طور خودکار یک سند (صفحه گسترده اکسل، سند ورد، یا یک ایمیل HTML) تولید کند که می‌تواند به ساده‌سازی کل فرآیند فروش و از بین بردن نقاط دردناک کمک کند:

به دست آوردن دید افزایش یافته در اسناد

هنگامی که CRM را خریداری می کنید و از آن به عنوان نرم افزار تولید سند استفاده می کنید، به ذخیره یک کپی واقعی از سند تولید شده در پایگاه داده CRM شرکت کمک می کند، که به نوبه خود به هر عضو سازمان اجازه می دهد تا دید بیشتری را در اسناد (مانند تاریخ و تاریخ) پیدا کند. زمان ایجاد و ارسال سند) و همچنین شفافیت در ارجاع محتوای سند برای مشاهده بیشتر در سایر بخش های سازمان.

بنابراین، با ذخیره اسناد در پلتفرم‌های ساده CRM خود، تیم‌های فروش و پشتیبانی می‌توانند به راحتی مرجعی برای دسترسی سریع به محتوای اسناد در طول تعامل با مشتری پیدا کنند که باعث افزایش فروش، و افزایش ارتباط و بهره‌وری با مشتری می‌شود.

ایجاد ثبات برند

هنگامی که یک CRM یکپارچه را خریداری می کنید ، تیم های رهبری و فروش شرکت دیگر نیازی به نگرانی در مورد ارسال اسناد با نوارهای نامنظم و ناهماهنگی ندارند، به لطف فناوری رشد کسب و کار که قابلیت های تولید سند را در نرم افزار CRM ترکیب می کند.

در عوض، نرم افزار CRM می تواند انواع اسناد رایج را بسازد و آنها را برای استفاده در پایگاه داده CRM که از پیش تعریف شده است و به راحتی قابل مدیریت است ذخیره می کند تا مطمئن شود که نسخه فعلی سند بین مشتریان بالقوه و مشتریان توزیع شده است.

لغو کپی و چسباندن دستی داده ها در یک سند جدید

در این مثال، یک یا چند الگو از قبل ایجاد می‌شوند و زمانی استفاده می‌شوند که یک سند نیاز به توسعه دارد، که به راحتی نیاز به کپی و جای‌گذاری داده‌ها از منابع غیرقابل اعتماد دیگر را حذف می‌کند و از خطاهایی که ممکن است هنگام انجام دستی انجام شود، جلوگیری می‌کند.

بنابراین هنگامی که CRM کسب و کار را خریداری می کنید تا کپی و چسباندن را حذف کنید (که همچنین یک فعالیت پر زحمت است) ایجاد اسناد با استفاده از اتوماسیون باعث صرفه جویی در زمان و افزایش بهره وری می شود.

در گزارشی که توسط Aberdeen Group منتشر شده است، همچنین نشان داده شده است که استفاده از یک CRM آسان برای حذف کپی و چسباندن حتی طول چرخه های فروش را کوتاه می کند زیرا به تولید سریع و خودکار قیمت ها در زبان مقصد مشتریان کمک می کند. مجموعه ای صحیح از شرایط و ضوابط که اطمینان حاصل می کند و دقت و تجربه ثابت برند در سطح جهانی را برای مشتریان بالقوه و مشتریان در قیمت ها ارائه می دهد.

نتیجه

بنابراین، نقش اصلی را در چرخه فروش ایفا می‌کند و بنابراین، پس از خرید CRM، تیم‌های فروش را قادر می‌سازند تا از طریق پشتیبانی از راه‌حل‌های تولید سند، بهینه‌سازی فرآیند فروش را ایجاد کنند و به فروش کمک کنند تا به‌عنوان مهم‌ترین جنبه فروش شرکت ایجاد کنند. که به نوبه خود باعث افزایش می شود. رشد کسب و کار.

ثبت نام