مشتریان را وادار به انتخاب برند شما برای رشد کسب و کار کنید
برای دستیابی به رشد کسب و کار خود، باید یک بار دیگر تصمیمات سال نو را در سال 2020 انجام دهید، دو ماه قبل از آن، همیشه نگران باشید، اما نگران دست دادن آنها به دلیل این همه گیر COVID-19 باشید .
بیخیال!
چرا؟
این به این دلیل است که تحقیقات می گویند که قطعنامه ها کار نمی کنند.
مردم کاری را که شما انجام می دهید نمی خرند. آنها می خرند که چرا شما این کار را می کنید. - سیمون سینک برای توییت کلیک کنید
با این وجود، به طرز متناقضی، اگر آنها را انجام دهند، شانس بیشتری برای دستیابی و حفظ اهمیت وجود دارد.
بر اساس موسسه تحقیقات تحقیقاتی آمار مستقر در کالیفرنیا، ایالات متحده:
41 درصد از آمریکایی ها در تصمیمات اول سال نو را می سازند. اما نکته اینجاست - تنها 9.2 درصد از ما در دستیابی به آنها موفق هستیم.
بنابراین، قبل از فشار دادن دکمه «تنظیم مجدد» برای افزایش رشد کسبوکارتان ، این حقیقت ساده را که سایمون سینک، نویسنده کتاب «شروع و چرا» نقل کرده است، درک کنید:
«مردم کاری را که شما انجام میدهید نمیخرند. آنها می خرند که چرا شما این کار را می کنید.»
نقل قولی که شما را وادار میکند اکنون متفاوت فکر کنید، در پس این که چرا مصرفکننده پیشنهادات شما تجارت با یک سازمان را انتخاب میکند.
اگرچه دلایل زیادی برای در نظر گرفتن وجود دارد، اما بهعنوان فروشنده برنده جایزه یکی از بهترین راهحلهای نرمافزار CRM برای کسبوکارهای کوچک ، در اینجا فهرست بسیار کوتاهی از برخی از این «چرا» را گردآوری میکنیم:
1. قیمت
اجازه دهید ابتدا این عامل را از سر راه پاک کنیم. چندین نفر وجود دارند که قبل از تصمیم گیری در مورد خرید خود، قیمت گذاری را به عنوان عامل اصلی انتخاب کردند. با این حال، آن دسته از شرکت هایی که مشتریان را فقط به دلیل قیمت پایین به دست می آورند، زمانی که شخص دیگری قیمت ارزان تری داشته باشد، مشتریان خود را از دست خواهند داد.
بنابراین، وفاداری این مشتریان به شرکت به دلیل قیمت است، نه خود برند.
2. راحتی
چه کسی یک تجربه خرید بدون اصطکاک و آسان نمی خواهد؟ علاوه بر این، اگر تجربه مشتری آنها راحت باشد، مشتریان اغلب مایل به پرداخت قیمت های بالاتر هستند.
بنابراین اگر میدانید CRM چیست ، از یک نرمافزار CRM با استفاده آسان مانند پارس ویتایگر استفاده کنید تا تجربه مشتری خود را افزایش دهید و درآمد خود را در سال جاری افزایش دهید.
3. خدمات مشتری
وقتی کارمندان شما دوستانه، سریع پاسخ میدهند و آگاه هستند، مشتریان شما رفتار شما را با آنها نشان میدهند.
آنها متوجه خواهند شد که همانطور که برای مراقبت از برند شما آنجا هستند، شما نیز با تجارت با آنها و ارائه خدمات به آنها مطابق با نیازهای منحصر به فرد آنها، از آنها مراقبت می کنید.
4. فرهنگ
هر سازمانی فرهنگ خاص خود را دارد، چه به صورت پیش فرض و چه به صورت طراحی. فرهنگ شخصیت برند شما و شرکت شماست. این مجموعه ای از باورها، انتظارات، اخلاقیات، ارزش ها، ماموریت و اهداف سازمان شما برای رشد کسب و کار است.
بر اساس مقاله ای که در فوربز منتشر شده است، بیان می کند که فرهنگ سازمانی عالی که کارکنان را درگیر می کند، دارویی برای بهبود تجربه مشتری است، زیرا مشتریان می خواهند زمانی که ارزش های آنها با برندهایشان مطابقت دارد، وابسته به سازمان ها باقی بمانند.
5. یک علت
شما باید به آنچه مشتریانتان به آن اعتقاد دارند باور داشته باشید. با این حال، این همچنین در مورد بازپرداخت و مشارکت جامعه شرکت شما در رویدادهایی است که می تواند مشارکت سازمان شما در یک رویداد خیریه یا هر دلیل دیگری باشد که برای شما مهم است، همه چیز از نجات Rhinos گرفته تا کاهش گرسنگی جهان.
6. اعتماد کنید
به مشتریان خود اعتماد کنید و هر بار آنچه را که می گویند انجام دهید. این به این دلیل است که اگر مشتریان شما به برند شما اعتماد نداشته باشند، احتمالاً به هر حال با شرکت شما تجارت نمی کنند.
7. شهرت
ممکن است مصرف کنندگان شما چیزهای خوبی در مورد سازمان شما شنیده باشند. شاید این فقط از طرف همکاران یا دوستان آنها در محل کار باشد، یا شاید نظرات خوبی در مورد برند شما در اینترنت وجود داشته باشد. هر چه که باشد، شهرت شرکت شما نقش مهمی در تضمین تصمیم مشتریان شما دارد.
8. سازگاری
سازگاری اغلب با شهرت و اعتماد مشتریان شما به سازمان شما مرتبط است. خارج از دروغ گفتن، اگر چیزی وجود دارد که اعتماد مصرف کنندگان شما را زودتر از هر چیز دیگری از بین می برد، آیا کسب و کار شما سازگاری ندارد.
بنابراین، اگر می خواهید مشتریان شما از کلمه "همیشه" برای توصیف تجربه مشتری خود از برند شما استفاده کنند، مانند "آنها همیشه آگاه، کمک کننده و دوستانه هستند..." با رفتار خوب شما سازگار می مانند.
9. راه
روشی که شما کسب و کار خود را انجام می دهید یکی از دلایل متعددی است که مشتریان ترجیح می دهند دوباره برگردند. این همه در مورد خطمشیهای کسبوکار، فرآیندها، ساعات باز ماندن، موقعیت مکانی و موارد دیگر است. اگرچه اینها عمدتاً دلایل ملموسی هستند، با این وجود، این عوامل برای جذب مشتری در خانه شما مهم هستند.
سرانجام - چرا
اجازه دهید این مقاله را در جایی به پایان برسانیم که با نقل قول سایمون سینک شروع کردیم:
«مردم کاری را که شما انجام می دهید نمی خرند. آنها می خرند که چرا شما این کار را می کنید.»
اگرچه همه این دلایل (و بیشتر) ممکن است در تصمیم گیری در مورد اینکه چرا یک مشتری ممکن است برند شما را در سال جاری نسبت به دیگران انتخاب کند، کمک کند، پی بردن به "چرا" مشتری و مقیاس بندی آن برای پاسخگویی به دلایل آنها می تواند به شما کمک کند تا مشتریان را بارها و بارها بازگردانید. پس از این همهگیری 2020 و سالهای دیگر برای رشد کسبوکار.
استفاده از یک نرم افزار CRM کسب و کار کوچک که نمای 360 درجه ای از مشتریان ذخیره شده در پایگاه داده CRM ارائه می دهد ، ابزاری ایده آل برای اندازه گیری سفر مشتری شما و در نتیجه افزایش CLV (ارزش طول عمر مشتری) است، زیرا اغلب نقل می شود که:
«دستیابی به مشتریان جدید 5 تا 10 برابر با فروش به مشتری پیشنهادی بیشتر از 67 درصد بیشتر از کسانی که تازه وارد تجارت شما می شوند، می کنند.»