مشتریان پارس ویتایگر - Community Choice Honoree را می سازند
پس از هفتهها رقابت به گردن، پارس ویتایگر سرانجام به عنوان برگزیده انتخاب جامعه در Small Business Influencer Awards 2015 ظاهر شد. چه چیزی این برد را بسیار خاص می کند؟ یکی دو مورد:
1. این دومین بار برای پارس ویتایگر است:
ConvergeHub به یک نرم افزار منتخب تبدیل می شود که دو بار به عنوان برگزیده انجمن در جوایز اینفلوئنسر کسب و کار کوچک انتخاب شده است.
2. آرا با جهش و مرز افزایش یافته است:
سال گذشته در جوایز اینفلوئنسر کسب و کار کوچک 2014، پارس ویتایگر با 257 رای جایگاه کار سوم را به دست آورد. امسال 1476 رای فوق العاده است!!! با چنین تعداد بالا، ما در این رقابت ها گام برداشتیم و 25 نامزد را پشت سر گذاشتیم و با اطمینان جایگاه دوم را به دست آوردیم.
3. رقابت بزرگ و مشهور است:
جوایز اینفلوئنسر کسب و کار کوچک، که اکنون در پنجمین سال خود قرار دارد، یکی از مشهورترین مسابقات در محافل تجاری است. این به طور مشترک توسط Small Business Trends و Small Biz Technology تولید می شود.
Small Business Trends یک مجله آنلاین بسیار محبوب، مستقل و کوچک است که سالانه به بیش از 7500000 صاحب مشاغل کوچک، سهامداران و کارآفرینان خدمات ارائه می دهد. این سایت در سال 2003 توسط آنیتا کمبل تاسیس شد.
Small Biz Technology یک شرکت رسانه ای است که کسب و کارهای در حال رشد را با اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده استراتژیک از فناوری به عنوان ابزاری برای رشد کسب و کار خود آموزش می دهد. این سایت توسط رامون ری تاسیس شد.
این رویداد سالانه صدها برنامه تجاری، رهبران، شرکتها، کارشناسان، رسانههای خبری، روزنامهنگاران، کمپینهای بازاریابی و داستانهای رشد را جذب میکند. علامت گذاری در این میان، شاهکار بزرگی است!
4. ما مشتریان را مجبور کرده ایم که عاشق پارس ویتایگر شوند و بمانند:
زمانی که ما شروع به کار کردیم، بازار CRM یک صنعت پر از سیل با بیش از 240 محصول نرم افزاری بود. به نظر کارشناسان، ایجاد فضایی در صنعت CRM برای بازیگران جدید تقریباً غیرممکن بود. با این حال ما جلو رفتیم! در حالی که سایر CRMهای تازه کار فقط در تلاش بودند تا جایی برای خود در بازار ایجاد کنند، ما قصد داشتیم دو چالش بزرگ را انجام دهیم:
- آ. برای تأثیرگذاری در صنعت و به دست آوردن مشتریان از همه بخشها
- ب برای اینکه مشتریان مادام العمر به ما بچسبند.
با در نظر گرفتن این دو چالش، ما نرم افزار CRM خود پارس ویتایگر را به عنوان یک پلت فرم مدیریت کسب و کار کامل مدل سازی کردیم. بیش از مدیریت اولیه مشتری که هر CRM دیگری انجام می دهد، ConvergeHub را به یک راه حل فراگیر تبدیل کردیم که می تواند فروش، بازاریابی، خدمات مشتری، همکاری، پروژه، محصولات، صورتحساب، ایمیل و غیره را مدیریت کند. به دلیل این نوآوری ارائه شده در مفهوم CRM بود که ما را قادر ساخت تا بازار را شکوفا کنیم و در جذب مشتری چشمگیر باشیم. (چالش شماره 1 به دست آمد)
و امروز پس از دو سال و پنج ماه، به مدت دو سال متوالی برگزیده انتخابی جامعه، این واقعیت را تایید کرد که چالش دوم خود را نیز انجام دادهایم. برخلاف سایر فروشندگان CRM که مشتریانی را به دست می آورند اما پس از چند ماه به دلیل مشکلات دندانی آنها را از دست می دهند، ما در کاری که مشتریان نه تنها ما را انتخاب کنند، بلکه برای طولانی مدت با ما همراه باشند، موفق بوده ایم.
این دلیلی است که همه مشتریان ما به ما چسبیده اند و هر زمان که مهم باشد از ما حمایت می کنند.
5. این عشق ما را قوی تر کرده و ما را تشویق به انجام بیشتر کرده است:
«علیرغم دریافت جوایز و تقدیرنامههای متعدد، عنوان Honoree انتخاب جامعه همه آنها را شکست میدهند، زیرا مستقیماً از قلب قلب ما میآید. این ارزش با ارزش ترین دارایی ما هستند. ما قول میدهیم که به بهبود برنامه ادامه بدهیم تا انتظارات بالاتری از خود را ارزیابی کنیم و آنها را برای همیشه جلب کنیم . »
یک یادداشت با تشکر:
ما می دانیم که نزدیک ترین روابط نیازی به تشریفات ندارد. با این حال، همچنان میخواهم از همه مشتریان تشکر کنیم که تلاش کردند تا به ما رای دهند و ConvergeHub را در جایزه #SMBInfluencer 2015 در جایگاه دوم قرار دهند. ما شما را دوست داریم!!! 🙂