مزایای امتیازدهی پیشرو با استفاده از نرم افزار پیش فروش نقدی Merchant

اگر از کسب و کار MCA استفاده کنید و از نرم افزار Merchant Cash Advance برای کسب و کار تامین مالی جایگزین خود استفاده کنید، پس از جذب حجم بالای سرنخ چه کاری باید انجام دهید؟ به یاد داشته باشید، همه سرنخ‌ها یکسان هستند، و بنابراین، سرنخ‌های خوبی را از آن‌هایی که ممکن است، می‌توانند واقعاً چالش‌برانگیز باشند، جدا کنید.

این دقیقاً جایی است که اگر از یک راه حل آسان برای استفاده از Merchant Cash Advance CRM مانند پارس ویتایگر استفاده می کنید، امتیازدهی مستحکم را به دست می دهید.

طبق گزارشی که توسط APSIS منتشر شده است، در حال حاضر تنها 44 درصد از شرکت ها از سیستم های امتیازدهی سرنخ برای رشد کسب و کار و کار خود استفاده می کنند.

فقط 56 درصد از سازمان‌های B2B سرنخ‌های تجاری معتبر قبل از اینکه به Sales-MartingSherpa منتقل می‌شوند، می‌شوند. برای توییت کلیک کنید

بنابراین، از آنجایی که خیلی دیر می شود، شما به عنوان یک کاربر نرم افزار MCA CRM باید این روش را با استفاده از برسانید و با استفاده از بینش های معنادار برای بهبود روندهای فروش و قیف خود، کسب و کار و کار وام دهی جایگزین خود را انتخاب کنید. رقبای خود را به کار بگیرید.

در واقع، امتیازدهی به سرنخ‌ها انجام می‌شود که در زمان انجام می‌شود، که مزیت‌هایی از مزایای مورد انتظار مانند فروش، افزایش نسبت تبدیل و سرمایه‌گذاری قابل اندازه‌گیری فراتر می‌رود.

با این حال، حتی قبل از اینکه بخواهیم در مورد اینکه چگونه می توانم یک مدل امتیازدهی عالی را برای کسب و کار MCA خود بسازیم، در ابتدا در مورد اینکه آیا باید آن را داشته باشد و اگر چنین است، صحبت کنیم، صحبت کنیم.

صراحتاً، امتیازدهی سرنخ واقعاً یک فرآیند خسته کننده است، بنابراین، تعیین اینکه آیا امتیازدهی سرنخ برای کسب و کار MCA شما مناسب است یا نه، بسیار ضروری است تا اطمینان حاصل شود که زمان، پول و تلاش اختصاص داده شده به آن را تلف نمی کنید.

چرا امتیازدهی سرنخ را در تجارت MCA پیاده سازی کنیم؟

جالب‌ترین عامل در مورد تکنیک‌های امتیازدهی سرنخ این است که به عنوان یک روش "یک اندازه مناسب برای همه" ارائه نمی‌شود. در واقع، هر کسب و کاری به یک مدل امتیازدهی پیشرو برای کسب و کار خود نیاز ندارد. با این وجود، امتیازدهی سرنخ ابزاری علمی و خودکار به کسب‌وکار شما می‌دهد تا سرنخ‌هایتان را به روشی قابل اندازه‌گیری رتبه‌بندی کنید تا ارزش درک شده آنها در سازمانتان محاسبه شود.

اجازه دهید به یک مثال نگاه کنیم:

فرض کنید جک، صاحب یک فروشگاه بزرگ، از وب سایت شما بازدید می کند. از آنجایی که شما هنوز در مورد او اطلاعاتی ندارید، او از نمره 0 شروع می کند. با این حال، هر چه او با وب سایت شما تعامل بیشتری داشته باشد، نمرات او متعاقبا افزایش می یابد. به گفته وی، اطلاعاتی در مورد عنوان خود (+10 امتیاز)، او یک نسخه نمایشی پیش پرداخت نقدی (+10 امتیاز) درخواست می کند، او از یک فروشگاه بزرگ خرده فروشی است (+5 امتیاز). اکنون، هنگامی که سرنخ شما به نقطه خاصی رسید (کاملاً بر اساس معیارهای ایجاد شده شخصی شما)، جایی که جک آماده فروش تلقی می شود، زمان آن فرا رسیده است که تیم فروش خود را بفرستید تا با بسته شدن، جک را متقاعد کنید تا او را به مشتری شما تبدیل کند. معامله.

تکنیک امتیازدهی سرنخ اغلب با نرم افزار Merchant Cash Advance CRM برای بهبود فرآیند فروش، همسوسازی بازاریابی و فروش، اولویت بندی سرنخ ها و در نهایت برای ایجاد تبدیل با کیفیت بالاتر استفاده می شود.

اکنون، برای تعیین اینکه آیا امتیازدهی سرنخ برای کسب و کار پیش پرداخت نقدی شما مورد نیاز است یا خیر، در اینجا چند سوال وجود دارد که باید به عنوان کاربر پلتفرم MCA CRM در نظر بگیرید ، که به اجرای روش امتیازدهی سرنخ کمک می کند.

- آیا حجم بالایی از سرنخ ها دارید که از چندین کانال وارد می شوند، تا اینکه تیم فروش شما بتواند در یک زمان خاص پیگیری کند؟

- آیا اطلاعات کافی در پایگاه داده MCA CRM خود برای امتیازدهی به سرنخ دارید؟

- آیا محتوای خاصی از استراتژی پرورش سرنخ دارید که باید در زمان خاصی در سفر خرید به سرنخ تحویل داده شود؟

- آیا احساس می کنید که فرآیندهای فروش شما می تواند مؤثرتر و کارآمدتر از آنچه اکنون است باشد؟

اگر پاسخ شما برای همه یا بیشتر سؤالات ذکر شده در بالا مثبت است، ما به راحتی توصیه می کنیم که سازمان کسب و کار تأمین مالی جایگزین شما آماده است تا با یک سیستم امتیازدهی سرنخ شروع به کار کند.

در غیر این صورت، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که در درجه اول بر تولید سرنخ‌های بیشتر تمرکز کنید، یک SLA (توافقنامه سطح خدمات) بین تیم‌های بازاریابی و فروش خود ایجاد کنید، و اطلاعات مناسب را از فرم‌ها و وب‌سایت خود جمع‌آوری و پیگیری کنید.

اگر سرنخ کافی برای شروع امتیاز دهی به سرنخ برای کسب و کار خود ندارید، آیا می دانید پارس ویتایگر ابزار LEAD GENERATOR رایگان را ارائه می دهد که یک نرم افزار تولید سرنخ رایگان است که می توانید به راحتی از وب سایت پارس ویتایگر دانلود کنید؟

اجرای یک روش امتیازدهی سرنخ به صورت دستی (با استفاده از صفحات گسترده) بسیار دشوار است زیرا فعالیت یک سرنخ می تواند هر روز تغییر کند. بنابراین، شما به نرم افزار Merchant Cash Advance یا نرم افزار مدیریت آنلاین سرنخ مانند پارس ویتایگر نیاز دارید که دارای یک سیستم مدیریت سرنخ عالی برای پیاده سازی مدل سازی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

چارچوب اصلی تنظیم امتیازدهی سرنخ

طبق SiriusDecisions ، 68 درصد از شرکت‌های B2B (Business-to-Business) از امتیازدهی سرنخ استفاده می‌کنند. با این حال، از سوی دیگر، تنها 40 درصد از نمایندگان فروش گفته اند که از آن ارزش پیدا کرده اند. اگرچه عوامل مختلفی می توانند در شکست این 28 درصد باقیمانده نقش داشته باشند، اما مطمئن هستیم که اگر هنگام پیاده سازی این سیستم از پای راست شروع کنید، روش امتیازدهی سرنخ همیشه مفید است، به خصوص که کسب و کار شما در طول سال ها رشد می کند و با گذشت زمان پیچیده تر می شود. .

امتیاز دهی جمعیت شناختی

در درجه اول، شما باید آنچه را که کسب و کار MCA شما نیاز دارد، با شناسایی رهبر ایده آل خود مشخص کنید. برای شروع، باید جمعیت شناسی را بر اساس ویژگی های سرنخ خود انتخاب کنید. مثلاً، چه کسانی در مقایسه با دیگران احتمال بیشتری برای خرید پیشنهادات شما دارند؟ آیا این شرکت کوچک است یا بزرگ؟ در چه صنعت/کسب و کار و در چه سطحی؟

استفاده از فرم های جذب سرنخ به شما در جمع آوری این داده ها کمک می کند. شما به راحتی می توانید چهار شاخص جمعیتی اصلی را ثبت کنید:

  • عنوان یا نقش شغلی
  • تعداد کارمندان یا اندازه کسب و کار
  • نوع صنعت یا کسب و کار
  • بخش

امتیازات را بر اساس سرنخ ایده آل خود اختصاص دهید. به عنوان مثال، برای نوع شرکت، می توانید امتیازهای بالاتری را برای B2B و کمتر را برای سرنخ های B2C اختصاص دهید. این همچنین برای صنعت پیشرو (مانند خرده فروشی، فروشگاه کوچک، فروشگاه بزرگ بزرگ، در میان دیگران) و سابقه کار (مانند مالک، طبقه مسئول، نماینده فروش و سایر موارد) کار می کند.

امتیازدهی سرنخ رفتاری

نوع دوم داده ای که به آن نیاز دارید نحوه تعامل سرنخ شما با وب سایت شما است. این فرآیند امتیازدهی سرنخ بر اساس اقداماتی است که رهبر برای نشان دادن علاقه خود انجام می دهد. در حالی که در این رفتارها مانند باز کردن یک ایمیل، شرکت در یک وبینار، یا درخواست نسخه نمایشی امتیاز بالاتری کسب می کند، به طور مشابه لغو اشتراک از لیست ایمیل یا وبینار شما یا لغو یک درخواست نسخه ی نمایشی امتیاز منفی دریافت می کند و در نتیجه این سرنخ در خط لوله فروش پایین تر می رود.

در اینجا چند نمونه از نوع علایقی که می توانید از سرنخ های خود مشاهده کنید آورده شده است:

  • صفحات وب را که مشاهده کردند
  • ایمیل هایی که باز کردند
  • محتوایی که دانلود کردند
  • وبینارهایی که در آن ثبت نام کردند

جدای از این، همچنین مهم است که سطح فعالیت سرنخ های خود را قبل از در نظر گرفتن و علامت گذاری سرنخ های خود با کمک امتیازدهی سرنخ به عنوان آماده فروش در نظر بگیرید.

در اینجا چند نمونه آورده شده است:

  • تعداد صفحات وب مشاهده شده
  • تعداد فرم های تکمیل شده
  • چرخه فروش معمولی برای شرکت شما

چگونه یک مدل امتیازدهی قاتل بسازیم

اکنون پس از تکمیل چارچوب اصلی خود، می توانید اطلاعات موجود در هر دو این داده ها را با هم ترکیب کنید تا تصویر کاملی از سرنخ خود ارائه دهید.

توجه: همیشه بهتر است یک زخم جداگانه و ترکیبی از این دو داده نگه دارید. زیرا اگرچه داده‌های جمعیتی معمولاً ثابت می‌مانند، داده‌های رفتاری همیشه می‌توانند در یک دوره زمانی معین تغییر کنند. 

همانطور که قبلاً اشاره کردیم که امتیازدهی سرنخ فرآیندی خسته کننده است، بنابراین دریافت اطلاعات جمعیتی و رفتاری شما فقط شروع فرآیند امتیازدهی سرنخ است که پس از آن باید موارد زیر را انجام دهید:

  1. معیارهای خود را مشخص کنید

اکنون، که با استفاده از چارچوب امتیازدهی سرنخ خود، پایه‌ای از سرنخ‌های واجد شرایط بازاریابی (MQL) خود ایجاد کرده‌اید، که به موجب آن MQL شما در مقایسه با سایر سرنخ‌ها بر اساس داده‌های جمعیتی و رفتاری، احتمال بیشتری دارد که به مشتری تبدیل شوند. برای راه‌اندازی فرآیند امتیازدهی سرنخ، باید امتیاز یا امتیازی را به عنوان مبنایی برای روش امتیازدهی سرنخ خود تعیین کنید.

برای این کار، بسیار مهم است که سازمان MCA شما بینش‌هایی استخراج کند، از هوش سرنخ و تجزیه و تحلیل نرم‌افزار Merchant Cash Advance CRM استفاده کند تا ویژگی‌های منحصربه‌فردی از جمله پایگاه مشتری، چرخه‌های فروش و متمایزکننده‌های کلیدی را پیدا کند که بر تلاش‌های شما برای یافتن کیفیت بالا تمرکز دارد. منجر می شود که منجر به تبدیل بیشتر می شود.

  1. مقادیر را اختصاص دهید

اغلب توسط بسیاری گفته شده است که تعیین امتیاز باید یکی از سخت‌ترین بخش‌های فرآیند امتیازدهی سرنخ باشد.

در بیشتر موارد، آستانه برای مقیاس امتیازدهی سرنخ بین 0 تا 100 است (اما شما همچنین می توانید هر مقداری را که دوست دارید تنظیم کنید).

در نرم افزار پارس ویتایگر Merchant Cash Advance CRM، می توانید به راحتی سرنخ ها را به سه دسته اصلی داغ، گرم و سرد تفکیک کنید.

سرنخ هایی که امتیاز بالای 80 دارند را می توان "گرم" در نظر گرفت، در حالی که سرنخ هایی که امتیاز بین 30 تا 80 می گیرند را می توان "گرم" نشان داد، در حالی که سرنخ های "سرد" باید امتیاز زیر 30 داشته باشند. اگرچه، همیشه می توانید محدوده را بر اساس ترجیحات و نیازهای فردی شرکت خود سفارشی کنید.

  1. نمره آماده فروش را تعیین کنید

نکته اصلی اجرای فرآیند امتیازدهی سرنخ، شناسایی سرنخ هایی است که آماده پذیرش خدمات تامین مالی جایگزین شما هستند. بنابراین، با شناسایی سرنخ‌ها، که آماده فروش هستند (با امتیاز بین 80 تا 100)، نمایندگان فروش شما می‌توانند برای به حداکثر رساندن زمان، چه کسانی را دنبال کنند.

به گفته MarketingSherpa:

زمانی که 73 درصد از سرنخ‌ها هنوز آماده فروش نیستند، اینجاست که این فرآیند بسیار مهم‌تر می‌شود، زیرا باید مطمئن شوید که تیم فروش شما تنها زمانی که فرصت مناسب باشد، به پیشرو می‌رسند. از آنجایی که امتیاز سرنخ می تواند هر روز تغییر کند، ابزاری مانند راه حل ساده CRM که دارای امتیازدهی سرنخ است امتیاز را فوراً بر اساس معیارهای شما به روز می کند.

  1. مدل خود را تست کنید

این سه مرحله که در بالا ذکر شد، مهم‌ترین عاملی هستند که باید هنگام اجرای روش امتیازدهی سرنخ در هر کسب‌وکاری تحت پوشش قرار گیرند. با این حال، از آنجایی که مدل‌های امتیازدهی سرنخ هرگز مقدس نیستند، تنها با آزمایش در سناریوهای دنیای واقعی است. می توانید نتایج عملی و قابل اعتمادتری دریافت کنید. بنابراین مدل امتیاز دهی سرنخ MCA خود را برای چند ماه زیر نظر داشته باشید و سپس در صورت نیاز، معیارهای امتیازدهی و امتیازات سرنخ را در برابر هر یک از این معیارها با تجزیه و تحلیل سرنخ های گذشته قبل از نهایی کردن فرآیند امتیازدهی سرنخ خود تجدید نظر کنید.

  1. رشد و بهبود مستمر را هدف قرار دهید

یک مدل امتیازدهی سرنخ که بر اساس داده‌های جمع‌آوری‌شده با کمک نرم‌افزار Merchant Cash Advance CRM برای رشد کسب‌وکار وام‌دهی جایگزین شما، یک قاتل واقعی است.

همیشه برای بهبود، آزمایش و اصلاح مدل امتیازدهی سرنخ خود را آماده کنید، زیرا باید یک سیستم امتیازدهی سرنخ به زمان نیاز داشته باشد، اما همیشه آن را بهبود می بخشد.

بنابراین، فروش خود را درگیر کنید و ماهانه یا هر دو هفته یکبار بررسی کنید تا مطمئن شوید که همه چیز خوب کار می کند، زیرا امتیازدهی رفتاری باید به مرور زمان بازنشانی شود تا امتیازاتی را که باید با توجه به رفتارهای سرنخ ها بازتعریف شود. شناسایی کنید. می تواند در یک بازه زمانی مشخص تغییر کند.