از بلایایCRMبا استفاده از این چک لیستCRMبسیار آسان برای استفاده اجتناب کنید

آیا فقط چند هزار دلار برای خرید یک سیستم نرم‌افزار CRM با استفاده آسان و کاملاً جدید سرمایه‌گذاری کرده‌اید ، اما متوجه می‌شوید که دردسرها و دردهایی که کسب‌وکار شما را می‌کند را نمی‌کند؟
خوب اینطور است، می‌دانم اگر مطمئن باشید که تنها نیستید.
این بار برای بسیاری از کارهای بزرگ و کوچک اتفاق افتاده است با این وجود، لازم نیست همیشه اینطور باشد.

کمتر از 40 درصد از ارزش پذیرش CRM بیش از 90 درصد است - بینش CSO برای توییت کلیک کنید

چرا حتی از پیاده سازی های CRM با شکست می توانید استفاده کنید؟

  1. بسیاری از ویژگی ها، اما نه آنهایی که مناسب هستند

ممکن است یک رابط پر زرق و برق، ویژگی‌های جدید گیمیفیکیشن، و بسیاری از قابلیت‌های دیگر باشد که هرگز نمی‌دانستید می‌خواهید، اما در واقع ویژگی‌هایی را که به‌طور منظم برای اجرای کسب‌وکارتان نیاز دارید، ارائه نمی‌دهد.
بنابراین، هنگام انتخاب نرم افزار CRM آسان  ، باید با یک برنامه کار کنید.
قبل از انتخاب سیستم CRM با کاربری آسان خود که می تواند به آن نقاط دردناک و نیازهای منحصر به فرد پاسخ دهد، متوجه شوید که چه مشکلات تجاری را می خواهید حل کنید، اهداف خود را بشناسید، و همیشه مطمئن شوید که آنها قابل اندازه گیری هستند.

  1. قیمت گذاری نرم افزار به سود شما می خورد

شما یک نرم افزار CRM آسان برای استفاده را انتخاب کرده اید که از توان مالی سازمان شما بیشتر است. بنابراین، در حالی که مزایای استفاده از راه حل CRM برای تجارت شما همیشه می تواند فروش شما را افزایش دهد. با این حال، ایجاد این روابط مهم با مشتری زمان بیشتری می برد. بنابراین، یک نرم افزار CRM آسان برای استفاده اما در عین حال گران قیمت می تواند تجارت شما را حتی قبل از شروع فروش شما متوقف کند و سود شما را از بین ببرد.

  1. به دنیا قول میده

اگر می دانید CRM چیست ، همیشه به یاد داشته باشید که این یک سیستم CRM است که فقط یک ابزار است و هرگز نمی تواند یک قرص جادویی باشد. موفقیت آمیز بودن اجرای آسان CRM بستگی زیادی به اشتیاق کارمند شما برای یادگیری نحوه استفاده از نرم افزار CRM، نگه داشتن تمام سوابق مطابق با داده ها در پایگاه داده CRM و تعهد هر کارمند شما نسبت به این رویکرد مشتری محور در تجارت دارد.
از این رو، اهداف معقولی را تعیین کنید و پس از آن با عزم راسخ برای فراتر از آنها تلاش کنید. این نه تنها روحیه تیم شما را بالا نگه می دارد، بلکه به رشد کسب و کار شما با سرعت ثابت کمک می کند.

  1. خیلی سریع تغییر خیلی زیاد

پس از سرمایه گذاری پول و زمان بر روی اجرای آسان CRM، برخی از کارآفرینان ممکن است وسوسه شوند که کارمندان خود را از قبل استفاده می کردند و کارمندان را به استفاده از سیستم جدید CRM سوق دهند. با این وجود، هر کاری که انجام می‌دهید، همیشه درک کنید که تغییرات بیش از حد در یک بازه زمانی کوتاه می‌تواند تیم شما را سردرگم کند و در نتیجه خدمات مشتری شما را متحمل عواقب وخیم کند.

بنابراین، شروع به ارائه ویژگی های جدید در سیستم CRM خریداری شده خود کنید که انجام کار را برای کارمندان خود آسان تر و رضایت بخش تر می کند. کارهای هولناک، معمول و راه حل های دستی را با اتوماسیون سیستم جایگزین کنید و مطمئن باشید کارمندان شما با سرعت بیشتری شروع به استفاده از نرم افزار جدید خواهند کرد. بسیاری از سیستم های CRM آسان برای استفاده مانند پارس ویتایگر همچنین شامل یک سری ادغام هستند، به طوری که راه حل های نرم افزاری کسب و کار قدیمی شما مانند Gmail، DocuSign، MailChimp، DropBox، Ring Central و سایرین می توانند به طور یکپارچه به سیستم جدید متصل شوند، که کار را برای کارکنان شما آسان تر می کند و اجرای CRM را برای شرکت شما موفق تر می کند.

  1. همه در کشتی حضور ندارند

در نهایت، CRM فقط یک ابزار نیست، بلکه یک استراتژی تجاری است، و مانند هر استراتژی تجاری دیگری برای کارآمد، همه افراد در سازمان شما باید یک هدف منحصر به فرد را دنبال کنند. فی‌نفسه، مدیران شرکت شما و کاربران نرم‌افزار CRM با استفاده آسان باید با کمال میل برای یادگیری و استفاده از نرم‌افزار جدید مدیریت ارتباط با مشتری، همراه باشند.
این عامل در اجرای موفقیت آمیز CRM کاملاً ضروری است زیرا در صورت موافقت همه افراد در یک سازمان با استفاده از نرم افزار جدید CRM در وهله اول، به ایجاد اصطکاک کمتر کمک می کند.

نتیجه

اکنون که از کارهایی که نباید انجام دهید، اجازه دهید پیاده سازی CRM را با استفاده آسان را به موفقیت برسانیم، زیرا در اینجا در ConvergeHub، ما تعداد بی شماری از سوالات، مشتریان و نظرسنجی ها را انجام داده و با آنها کار می کنیم. کرده ایم تا جامع ترین ها را به شما پیشنهاد کنید. سیستم CRM همگرا و چک لیست الزامات CRM.
این به دلیل این واقعیت است - ما می دانیم که شیطان در جزئیات پیاده سازی پلت فرم نرم افزار CRM با استفاده آسان کمین کرده است.

ثبت نام