مزایای استفاده از بهترین CRM برای توسعه دهندگان املاک و مستغلات

توسعه سریع اقتصادی، افزایش سطح درآمد و رشد شهرنشینی برخی از عوامل هستند که نقش عمده‌ای در افزایش مکان‌های مسکونی در سراسر جهان در زمان‌های اخیر داشته‌اند.
در واقع، طبق گزارش منتشر شده توسط Grand View Research، پیش‌بینی می‌شود که بازار املاک و مستغلات (در سطح جهانی) تا سال 2025 درآمدی معادل 4263 میلیارد دلار داشته باشد.

در حال حاضر بازار املاک و مستغلات شامل فروش، خرید و اجاره خانه و املاک برای استفاده شخصی و تجاری است.

پرس، بر اساس گزارش دیگری که توسط سازمان ملل منتشر شده است، پیش‌بینی شده است که تقریباً 50 درصد از جمعیت جهان در مناطق شهری بازار املاک و مستغلات که شامل فروش، خرید، اجاره و اجاره است زندگی می‌کنند، قرار می‌گیرند به تعداد بیشتر. برسد. تا سال 2026 حتی 65 درصد به دلیل تبدیل شهرها به کلان شهرها با امکانات شهری و اجتماعی مدرن و سبک زندگی پرهیاهو.

از این رو شرکت های آینده نگر در بخش املاک و مستغلات به دنبال ایجاد مزیت رقابتی امروزه از طریق تمایزهایی مانند مدیریت بهتر و خدمات رسانی به مشتریان خود هستند که به موجب آن فناوری های رشد استراتژیک کسب و کار مانند بهترین CRM برای املاک و مستغلات می تواند نقش مهمی در این فضا ایفا کند. .

پیش بینی می شود که بازار جهانی املاک و مستغلات تا سال 2025 درآمدی معادل 4263 میلیارد دلار ایجاد کند - تحقیقات گراند ویوبرای توییت کلیک کنید

بنابراین، همانطور که با وجود پروژه‌های فراوان برای سرمایه‌گذاری، خریداران مدرن انتخاب‌های زیادی برای تصمیم‌گیری‌های سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات خود دارند، برای توسعه‌دهندگان، چالش اصلی امروز در شناسایی بخش بازاری است که می‌خواهند هدف قرار دهند، و پس از آن بر روی آن تمرکز کنند. هدف گذاری از طریق کمپین های بازاریابی، ایجاد تلاش های پیگیری پایدار برای ایجاد یک خط لوله فروش قوی و در نهایت تبدیل این موارد به مشتریان.

علاوه بر این، از آنجایی که خریداران حق انتخاب بیشتری دارند تا خریداران را وادار به سرمایه گذاری حق بیمه برای یک ملک خاص کنند، برای توسعه دهندگان املاک و مستغلات بسیار مهم است که به جای رویکرد «فروش کالا» از رویکرد «فروش ارزش» استفاده کنند. برای حفظ رشد کسب و کار خود

بنابراین در این مقاله اجازه دهید عمیقاً بررسی کنیم و بررسی کنیم که چگونه بهترین CRM برای بخش املاک و مستغلات می تواند به توسعه دهندگان کمک کند تا تجارت خود را با دستیابی به مخاطبان مناسب یا هدف قرار دادن خریدارانی که می خواهند ارزش خود را با قرار دادن حرفه ای متمایزکننده ها و پیشنهادات خود به نمایش بگذارند، گسترش دهند.

نقش CRM در بازار املاک و مستغلات

1. مدیریت تبلیغات و کمپین های بازاریابی

استفاده آسان از CRM یک رویکرد جامع و انضباطی را برای برنامه ریزی و بودجه را امکان پذیر می کند، زیرا با CRM تجاری می توان یک تقویم بازاریابی یکپارچه با اطلاعات مالی ایجاد کرد که می تواند به ارائه یک دید متمرکز برای برنامه ریزی و مدیریت تمام برنامه ها و کمپین های بازاریابی سازمانی مرتبط کمک کند. برای فروش و رشد کسب و کار

2. تقسیم بازار

استفاده از داده‌های فهرست‌های خارجی و پایگاه‌داده CRM ، کمپین‌های هدفمند مبتنی بر چندین ویژگی مشتری می‌تواند به افزایش بهره‌وری بازاریابی، افزایش نرخ تبدیل، و اتفاقاً کاهش هزینه اجرای کمپین کمک کند.

3. مدیریت سرنخ ها/پرسش های مشتری

صرف نظر از اینکه یک CRM در سطح سازمانی باشد یا یک ابزار CRM جایگزین Salesforce که بیشتر توسط مشاغل کوچک و متوسط ​​استفاده می شود، CRM مناسب می تواند نقش مهمی در تولید سرنخ های بسیار واجد شرایط داشته باشد و پس از آن با پیگیری برای تبدیل سریع، آنها را پرورش دهد.

این ابزاری است که اجازه می‌دهد سرنخ‌ها از چندین نقطه تعامل با مشتری تولید شوند و با اولویت‌بندی سرنخ‌ها بر اساس هوشمندی، نرخ تبدیل سرنخ با کیفیت بالا را امکان‌پذیر می‌سازد.

4. مدیریت ارتباط با مشتریان بالقوه

بهترین CRM برای املاک و مستغلات، همچنین یک راه‌حل نرم‌افزاری فوق‌العاده است که چندین عملکرد را برای ردیابی و مدیریت ارتباطات با مشتریان و مشتریان احتمالی ارائه می‌دهد و همچنین ابزارهای بهره‌وری را برای افزایش اثربخشی فروش با اتخاذ یک فرآیند فروش ساختاریافته که شامل مدیریت قیمت‌ها می‌شود، ارائه می‌کند. و قراردادها

5. مدیریت حساب

برای هر شرکت املاک و مستغلات، در چرخه معمول فروش خود، توسعه دهندگان باید با مشتریان خود در موارد متعددی مانند تکمیل نقطه عطف، ارتباطات مربوط به تعمیر و نگهداری، نامه های تقاضا برای پرداخت و موارد دیگر ارتباط برقرار کنند.
در حال حاضر چندین مورد از این ارتباطات آنقدر حساس هستند که هرگونه اضافه کاری، بزهکاری و خطا می تواند آسیب جدی به روابط مشتری وارد کند.

با استفاده از یک سیستم CRM آسان، پیکربندی راه‌اندازها و خودکارسازی ارتباطات از طریق ایمیل/پیام‌های تلفن همراه، بر اساس تراکنش‌هایی که در حساب مشتری احتمالی/مشتری انجام می‌شود، امکان‌پذیر است.

6. مدیریت وفاداری

چندین جزئیات در مورد مشتریان بالقوه و مشتریان معمولاً در نرم افزار CRM ثبت می شود و استفاده موثر از این اطلاعات با استفاده از گردش کار خودکار در سیستم امکان پذیر است.

برای مثال، می‌توانید با استفاده از اتوماسیون گردش کار موجود در ابزار CRM، آرزوها را در مناسبت‌های به یاد ماندنی خاص مانند تولد و موارد دیگر برای مشتریان احتمالی و مشتریان خود ارسال کنید.
اکنون برای مشتریان فعلی، این می تواند به معنای ارسال به روز رسانی در مورد املاک جدید یا ارسال طرح های ارجاع برای رشد کسب و کار شما باشد.

7. مدیریت خدمات

اینکه چگونه شرکت‌های املاک و مستغلات ارتباط با مشتری خود را مدیریت می‌کنند یا به عبارت بهتر خدمات مشتری می‌توانند به یک عامل متمایزکننده قوی برای حفظ در این بازار رقابتی تبدیل شوند.

استفاده آسان CRM ابزاری است که می‌تواند با در دسترس قرار دادن تمام داده‌های مرتبط برای خدمات املاک و تیم‌های مراقبت از مشتری مرتبط با مشتریان کلیدی، ابزاری را برای تسهیل خدمات مؤثر به مشتری فراهم کند.

علاوه بر این، CRM به انجام تمرین تقسیم‌بندی مشتری با سهولت نسبی کمک می‌کند، و بنابراین با استفاده از فیلترهای زیادی بر اساس داده‌های موجود در مورد مشتریان بالقوه و مشتریان، بنگاه‌های املاک و مستغلات می‌توانند به طور مؤثر ارتباطات خود را برنامه‌ریزی کنند و حتی تصمیمات آگاهانه‌ای برای ارسال تبلیغات برای خود بگیرند. مشتریان

نتیجه

از این رو برخی از کاربران مستقیم و غیرمستقیم که بهترین CRM را برای املاک و مستغلات می‌توان برای کاربران این نرم‌افزار فراهم کرد نه تنها به برنامه‌های کامپیوتری کمک کند، بلکه حتی به تجزیه و تحلیل و تحلیل جستجوهای فروش، ارائه می‌شود. بهتر به مشتریان و به همین ترتیب کمک می کند. نقش مهمی در "فروش متقابل" و "بالافروش" زمین ها و املاک به طور خودکار در بازارهای املاک و مستغلات.

ثبت نام