مراحلی که باید هنگام ایجاد کمپین های بازاریابی با پارس ویتایگر دنبال کنید

مارکت | توسط پاتریشیا جونز

کمپین های بازاریابی

اگر تعداد زیادی از ConvergeHub CRM ما هستید، در حال حاضر در حال توسعه و اجرای برنامه های مختلف به طور معمول، طبیعی است که باید از اشکال مختلف محتوا برای انواع کانال های فروش استفاده کنید تا به مشتریان بالقوه و حقوق خود بپردازید.

در یکی از رویدادهای بعدی که در مورد اندازه‌گیری مورد بررسی قرار می‌گیرند، یکی از شرکت‌های فهرست‌بندی از شاخصه‌هایی را درخواست می‌کند که می‌تواند برای اندازه‌گیری عملکرد رایانه از گیرنده استفاده کند.

CRM برای بازاریابی ایمیلی در 60٪ در موارد کاربردی کوچک استفاده می شود - MarketingCharts برای توییت کلیک کنید

با این حال، اگر در وهله اول از هدف خود آگاه نباشید، چگونه می توانید اندازه گیری کنید که آیا به اهداف درستی می رسید یا خیر؟
بنابراین، همانطور که یک خلبان قبل از ورود به باند از طریق یک چک لیست قبل از پرواز کار می کند، به طور مشابه، هر بازاریاب باید در هنگام ایجاد و اجرای کمپین های بازاریابی برای اندازه گیری اهداف خود، به این سه مرحله اساسی پایبند باشد.

  1. بدانید به کجا هدف می گیرید

هیچ سازمان بازاریابی وجود ندارد که منابع نامحدودی داشته باشد. از این رو، هر کمپین بازاریابی باید یک هدف مشخص به وضوح تعریف شده را انجام دهد که تأثیر مثبتی بر تجارت آنها خواهد داشت. بنابراین، قبل از ایجاد هر کمپینی، باید بدانید که انتظار می‌رود کمپین چه تاثیری داشته باشد و چگونه می‌توان این تاثیر را با استفاده از نرم‌افزار CRM اندازه‌گیری کرد.

به عبارت دیگر، اگر نتیجه تجاری آن از قبل به خوبی تعریف نشده باشد، هیچ کمپینی را اجرا نکنید.

  1. قبل از شلیک، اهداف عملکردی را تعیین کنید

در مرحله بعد، با داشتن یک نتیجه تجاری قوی، گام بعدی شما تعیین اهداف عملکرد هر کمپین است، که می تواند به عنوان یک هدف خاص که کمپین در یک دوره زمانی مشخص به آن دست می یابد، نشان دهد.

اجرای به موقع و در چارچوب (یا کمتر) بودجه هدف عملکرد نیست. در عوض، اهداف عملکردی قابل اندازه‌گیری و مرتبط ایجاد کنید که می‌خواهید با نیازهای کسب‌وکارتان مرتبط باشد، که می‌خواهید حرکت کنید.

به عنوان مثال، اگر نتیجه کسب و کار مورد نظر شما مربوط به گسترش سهم بازار شما در میان یک بخش مشتری خاص، یا به دست آوردن مجموعه خاصی از مشتریان در یک بازار جدید باشد، هدف عملکرد شما برای این کمپین (با در نظر گرفتن چرخه خریدی که به کار گرفته شده است). ) ممکن است شامل تعداد معینی پرس و جو، قرار ملاقات و درخواست قیمت باشد.

با این وجود، هدف عملکرد هر چه باشد، هدف باید از قبل مشخص شود، به طوری که همه بتوانند بفهمند که انتظار می رود کمپین چه نتیجه ای داشته باشد. تنها با از پیش تعیین اهداف عملکرد کمپین خود می توانید بفهمید که آیا اهداف شما قابل اجرا و واقعی هستند یا خیر.

بنابراین اگر از بهترین نرم‌افزار CRM کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ​​مانند پارس ویتایگر استفاده می‌کنید و اهمیت اتوماسیون نیروی فروش را درک می‌کنید، مطمئن باشید که قبل از شروع کمپین‌های خود اهداف عملکرد خود را در نظر بگیرید.

  1. برنامه ریزی کنید که چگونه نتایج خود را اندازه گیری کنید

اندازه گیری ها نمی توانند به عنوان یک فکر بعدی باقی بمانند. اهداف عملکرد و نتیجه کسب‌وکار شما اطلاعاتی را در مورد داده‌هایی که برای اندازه‌گیری عملکرد کمپین خود نیاز دارید، و اینکه چگونه برای مدیریت داده‌های گرفته‌شده استراتژی خواهید داشت، علاوه بر پارامترهای تحلیلی که روی آن اطلاعات اعمال می‌کنید، ارائه می‌دهد.

بنابراین، برای استفاده از هر فناوری بازاریابی مبتنی بر ابر برای پشتیبانی از گزارش‌های اندازه‌گیری خود، مانند یک CRM آسان ، باید برنامه‌ریزی خود را از قبل انجام دهید، عناصر خود را در جای خود قرار دهید، و سپس عملکرد خود را قبل از زدن «ارسال» آزمایش کنید. دکمه. از آنجایی که این تنها راهی است که از طریق آن می‌توانید واقعاً تشخیص دهید که آیا کمپین‌های شما هنگام مشاهده گزارش‌های تحلیلی آن‌ها در حال حرکت هستند یا خیر.

بردن

پیروی از این ذکر شده در بالا برای هر یک از کمپین‌های شما، چیزی بیش از اندازه‌گیری موفقیت کمپینتان را به شما امکان می‌دهد، اما همچنین تضمین می‌کند که هر کمپین با یک نتیجه کسب‌وکار مرتبط است و به شما کمک می‌کند تا از هزینه‌های آن استفاده کنید. معلوم شوید. کمپین به طور دقیق متحمل خواهد شد.

ConvergeHub را به صورت رایگان امتحان کنید

بر اساس دانش ما، اکثر کاربران پارس ویتایگر CRM این روند را در طول برنامه ریزی بودجه و بررسی دنبال می کنند، زیرا از این امر می توان برای توجیه بودجه، هدف مجدد، و برای اجرای اجزای جایزه برای تیم های فروش و بازاریابی خود استفاده کرد. .