مراحل یافتن داده های دقیق و با کیفیت در پایگاه داده CRM شما

بهره وری | توسط پاتریشیا جونز

پایگاه داده CRM

پایگاه داده ساده CRM شما خانه برخی از مهم ترین و با ارزش ترین اطلاعات کسب و کار شما است، مانند اطلاعات انتخاب شده در سرنخ ها، خدمات و مشتریان بالقوه شما.

اطلاعات ذخیره شده در پایگاه داده CRM برای تیم های بازاریابی، فروش و پشتیبانی شرکت شما بسیار ارزشمند است - اما فقط و فقط در صورتی که کیفیت بالاتری داشته باشد و به روز باشد.

بر اساس تحقیقات انجام شده توسط گارتنر در سال 2018، مشخص شد که:
بیش از 25 درصد اطلاعات و داده های موجود در یک سازمان معیوب احتمالاً ناقص هستند.

این یک واقعیت شناخته شده است که اکثر کارها در هر سازمانی در سراسر جهان احتمالاً وارد کردن داده ها را دوست ندارند و حتی آن را به عنوان یک اتلاف در نظر می گیرند، اما وارد کردن داده ها (و کل داده ها) در پایگاه می شوند. داده CRM شما حتماً کمک خواهد کرد. برای صرفه جوئی در منابع و زمان در روزهای آینده.

64.2٪ از شرکت ها ابزارهای CRM را تاثیرگذار یا بسیار تاثیرگذار ارزیابی می کنند - LinkedIn (2018)برای توییت کلیک کنید

بنابراین، این کارهای حیاتی که می توانید برای کمک به تمیز کردن و بهبود عملکرد پایگاه داده CRM خود انجام دهید چیست؟

  1. داده های خود را در زمان واقعی (یا تا حد امکان نزدیک به آن) وارد کنید

هرگز اجازه ندهید کارکنان شما تا پایان روز منتظر بمانند تا اطلاعات و تعاملاتی را که با مشتریان و مشتریان بالقوه خود داشتند ثبت کنند. این امر به این دلیل است که برای بسیاری از افراد نادیده گرفتن و به خاطر سپردن چیزها کاملاً طبیعی است و بنابراین تنها با وارد کردن اطلاعات در زمان واقعی می‌توان تهدید بالقوه نادیده گرفتن اطلاعات ارزشمند روی میز را متوقف کرد.
از آنجایی که با رشد فناوری CRM موبایل، امروزه کارمندان شما حتی می توانند در حال حرکت، داده ها را به پایگاه داده CRM وارد کنند.

  1. حذف رکوردهای تکراری

یافتن چندین رکورد برای یک مخاطب نه تنها می تواند اطلاعات مهم را تحریف کند، بلکه می تواند به راحتی برای فروشندگان و مشتریان ایجاد مزاحمت کند. بنابراین، برای جلوگیری از این خطا، سعی کنید داده های تکراری را شناسایی کرده و آنها را ادغام کنید و از این طریق برای هر مشتری یک رکورد واحد ایجاد کنید. انجام این تمرین کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که بینش هایی که در پایگاه داده پلت فرم نرم افزار CRM آسان
خود جمع آوری کرده اید دقیق و مؤثر هستند.

  1. داده از دست رفته؟ آن را اضافه کنید!

مطمئن باشید که همیشه به یاد داشته باشید که داده های کامل را در پلتفرم CRM خود قرار دهید. بنابراین، تمام فیلدهای راه حل ساده CRM خود را بدون به جا گذاشتن اطلاعاتی در مورد سرنخ ها، مشتریان و مشتریان بالقوه خود پر کنید.
از آنجایی که به محض کمبود اطلاعات، کارایی داده‌های CRM شما فوراً برای کارمندان شما اهمیت و ارزش کمتری پیدا می‌کند و دید شما به سرنخ‌ها و پروفایل‌های مشتریان نیز مبهم و ناقص می‌شود.
بنابراین، اگر از فرم‌های جذب سرنخ برای حفظ تلاش‌های بازاریابی خود استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که تمام اطلاعاتی را که باید در پایگاه داده CRM خود پر کنید، جمع‌آوری کنید.

  1. داده های CRM را به روز نگه دارید

یک بار دیگر تکرار می کنیم، این برای عملکرد بهینه هر پلت فرم CRM آسان برای استفاده کاملاً حیاتی است. از آنجایی که داده های منسوخ در پایگاه داده CRM می تواند هزینه فروش، بازاریابی و وقت یک فرد پشتیبانی و حتی در برخی مواقع فروش را داشته باشد.
این یک پدیده طبیعی است که افراد و مشاغل اغلب اطلاعات تماس خود را تغییر می دهند یا اطلاعات تماس خود را تغییر می دهند، که می تواند داده های ذخیره شده در پایگاه داده CRM شما را نادرست کند.

بنابراین، همیشه ایده خوبی است که به طور مداوم پایگاه داده CRM خود را با به روزترین اطلاعاتی که برای رشد فروش و درآمد کسب و کار خود در اختیار دارید، نظارت و به روز کنید.

اکنون اگر می‌خواهید رشد کسب‌وکار خود را در سال 2019 استراتژی‌بندی کنید، ما چند جلسه پرتاب موشک 1 به 1 را باز کرده‌ایم که در آنها انجام خواهیم داد:

-   در فرآیند کسب و کار خود غوطه ور شوید

-   مناطق را با بیشترین پتانسیل رشد کنید

-   در مورد نحوه پیاده سازی سیستمی که شما می توانید بر روی مسائلی که باید انجام دهید بحث کنید

ببینید جلسه پرتاب موشک چه کاری می تواند شما انجام دهد !

در این تماس 30 تا 45 دقیقه، در مورد کسب و کار شما، مواردی که در حال حاضر کار نمی‌کنند، صحبت می‌کنند و سپس به شما کمک می‌کنند تا یک برنامه جامع برای جذب مشتری در سریع‌ترین زمان ممکن برای کسب و کارتان بسازید.

پس چرا صبر کنید، اسلات های محدود هنوز در دسترس هستند، همین حالا ثبت نام کنید! چی برای از دست دادن داری؟

ثبت نام