مدیریت آنلاین شهرت در برابر تهدید سایبری با CRM مدرن
منابع کوچک بیز | توسط پاتریشیا جونز
شهرت آنلاین همه چیز در کار بر وب است. از این رو، ایمان نگه داشتن آن از خطرات سایبری برای شرکت شما بسیار مهم است. در درجه اول کنترل شهرت آنلاین شما با اطلاعاتی است که در وب برای مشتریان شما در دسترس است. علاوه بر آن، باید از کسب و کار خود در برابر سوء استفاده های «روز صفر» محافظت کنید، به طوری که مؤسسات کسب و کار شما هرگز نباید شرکتی داشته باشند که برای جلوگیری از داده ها در کانون توجه قرار گیرد.
شما می توانید به صورت آنلاین خود را ایمن کنید و از این بابت محافظت کنید.
برخی از راه هایی که می توانند از آن جلوگیری کنند:
1. خودهای رسانه های اجتماعی شرکت را ردیابی کنید
بسیار حیاتی است که همیشه برای بررسی حضور آنلاین شرکت خود و انجام تنظیمات برای حفظ اعتبار آنلاین شرکت خود وقت بگذارید. برای این کار، اطمینان حاصل کنید که تمام پروفایل های رسانه های اجتماعی، که با کسب و کار شما مرتبط هستند، حساب های تایید شده هستند. تأیید نمایه رسانه اجتماعی کسب و کار شما، افراد دیگر را نشان می دهد. حساب شما اصلی است و صفحه رسمی است که ماموریت، چشم انداز و محصولات یا خدمات شرکت شما را برجسته می کند. این به نوبه خود به کاهش هرگونه آسیبی که ممکن است از ایجاد نمایه جعلی به نام شرکت شما ایجاد شود کمک می کند. علاوه بر این، اگر هر حساب جعلی در پلتفرم رسانه های اجتماعی باید با ادعاهای نادرست به اعتبار شرکت شما لطمه بزند، باید به سهامداران و مشتریان خود در مورد چنین جعل هویت پروفایل جعلی اطلاع دهید.
همچنین به صورت دورهای تمام تنظیمات امنیتی و انتشارات خود را در سایتهای رسانههای اجتماعی بررسی کنید تا مطمئن شوید که هیچکس نمیتواند بدون اجازه شما نام شما را برچسبگذاری کند و اطلاعاتی را از طرف شما منتشر کند. این کار باعث می شود دیگران به طور تصادفی اطلاعاتی درباره شما یا مربوط به سازمان شما منتشر نکنند که نمی خواهید به صورت آنلاین مشاهده شود.
2. یک رمز عبور بسیار قوی ایجاد کنید
استفاده از یک رمز عبور خوب ابزار دیگری برای ایمن سازی رسانه های اجتماعی و سایر وب سایت های مرتبط است. با این حال، این یک روش یکبار مصرف نیست. بنابراین پس از انتخاب یک رمز عبور ایمن، رمز عبور خود را به طور منظم به روز کنید تا هکرهایی را که در حال آزمایش میلیون ها امکان برای نفوذ به حساب شما هستند، سرکوب کنید.
یک رمز عبور ایده آل همیشه باید شامل موارد زیر باشد:
- هم بزرگ و هم حروف کوچک
- حداقل یک عدد داشته باشید
- حداقل یک نماد را شامل شود
بر اساس گزارش منتشر شده توسط گاردین دیجیتال ، باید از استفاده از کلمات فرهنگ لغت و اطلاعات شناسایی (مانند سالگرد، تاریخ تولد و غیره) خودداری کرد و در عوض از اولین کلمات یک عبارت همراه با یک عدد و یک کاراکتر خاص برای ایجاد رمز عبور استفاده کرد. اغلب حتی برای علاقه مندان به فیشینگ شکستن سخت ترین کار است. به عنوان مثال، اولین کلمات عبارت " A s titch i n t ime s aves n ine" را در نظر بگیرید و یک رمز عبور "Asits9!" ایجاد کنید، که نه تنها یک رمز عبور سخت است، بلکه یک کد مخفی است که به راحتی قابل یادآوری است. در تمام زمان ها.
همچنین رمز عبور خود را هر ماه تغییر دهید و هرگز رمز عبور خود را با استفاده از خدمات شبکه ابری، اسناد دیجیتال یا روی کاغذ، تصادفی یا عمدی، برای امنیت بهینه حساب های خود به اشتراک نگذارید.
3. فقط به کسانی که نیاز دارند اجازه دسترسی بدهید
همه افرادی را در سازمان خود که نیازی به دسترسی به حسابهای شما ندارند، حذف کنید. دسترسی خارجی توسط افرادی که نیازی به دسترسی مستقیم به حساب های شما ندارند، به هکرها این امکان را می دهد تا به اطلاعات شما دسترسی پیدا کنند.
به عنوان مثال، هرگز به هیچ فردی غیر از کارمندان شرکت خود توانایی ویرایش یا پست کردن یک مقاله مهمان در وبلاگ خود را ندهید، بلکه اجازه دهید آنها اسناد را برای انتشار برای شما ارسال کنند، که می توانید آنها را آپلود کنید تا همچنان از این روش استفاده کنید. .
4. همه دستگاه ها و نرم افزارها را به روز و ایمن نگه دارید
در بیشتر موارد، ما فقط زمانی به فکر بهروزرسانی دستگاهها و نرمافزارهایمان میشویم که مشکلی پیش میآید یا زمانی که میخواهیم یک ویژگی جدید و هیجانانگیز داشته باشیم که بتواند نیاز ما را برآورده کند. با این حال، این اشتباه است. اکثر به روز رسانی ها در واقع اصلاحات امنیتی هستند، که به عنوان یک وصله امنیتی زمانی که توسعه دهنده برنامه متوجه وجود یک حفره امنیتی در نرم افزار می شود، منتشر می شود. بنابراین، اگر میخواهید دستگاه و حساب خود را ایمن نگه دارید، بهروزرسانیها را بهمحض انتشار دانلود و نصب کنید. در غیر این صورت، خود را به روی حفره های امنیتی که قبلاً رفع شده اند باز می گذارید.
با این حال، باید مراقب دانلودهای جعلی باشید که همیشه یک استراتژی مورد علاقه هکرها بوده است که هکرها از آن برای تشویق کاربران به نصب چیزی که واقعاً برای کسب و کار شما مضر است استفاده می کنند. بنابراین، برای اطمینان از قانونی بودن بهروزرسانیهایتان، فقط بهروزرسانیهایی را بپذیرید که از سازنده نرمافزار میآیند و میتوان از اطلاعات بهروزرسانی موجود در منوی راهنمای نرمافزار تأیید کرد.
5. از یک شبکه خصوصی مجازی استفاده کنید
VPN سرویسی است که با پرداخت هزینه ای اندک می تواند امنیت آنلاین شما را تا حد زیادی بهبود بخشد. از نظر فنی، VPN یک تونل مجازی امن برای انتقال داده ها از منبع به مقصد ایجاد می کند و هر داده فردی را که از آن عبور می کند رمزگذاری می کند. به خصوص، شرکت هایی که در آن افراد متعدد یا چندین دستگاه به یک حساب یا اطلاعات مشابه دسترسی دارند و هنگام کار از راه دور به شبکه های شرکت شما دسترسی دارند، به VPN نیاز دارند. در مقاله ای که توسط LifeHacker منتشر شده است، گفته شده است که VPN یکی از بهترین مزایای تکنولوژیکی است که دستگاه شما را در برابر اکثر روش های رایج هک آنلاین مصون می کند.
6. به Cloud بروید
سرورهای ابری بسیار امن تر از همیشه شده اند. امروزه بسیاری از کسب و کارها برای محافظت از اطلاعات آنلاین خود و مشتریان خود به سمت فضای ابری حرکت می کنند. ارائه دهندگان خدمات ابری مشهور مانند AWS (سرویس وب آمازون) که از یک رابط سرویس وب بسیار امن و در عین حال ساده مانند S3 برای ذخیره و بازیابی هر مقدار داده از هر نقطه از وب استفاده می کنند، اغلب توسط بسیاری از مشاغل (مانند ConvergeHub ) استفاده می شود. راهی برای تقویت و همدلی امنیت داده های شما.
جدای از اینها، استفاده از نرم افزاری که پایگاه داده رمزگذاری شده و دارای گواهینامه SSL است، ابزار دیگری برای دور نگه داشتن شرکت شما از خطر است.
7. همه را در عادات خوب امنیت شبکه آموزش دهید
آخرین اما نه کم مهم ترین؛ نیروی کار شرکت خود را برای شناسایی تهدیدهایی مانند ایمیل های فیشینگ، هرزنامه ها و باج افزارهای احتمالی آموزش می دهد. این نکته کلیدی دیگری است که مطمئن شوید که شما می توانید مطمئن شوید و بنابراین مطمئن باشید که شما نمی توانید از آن جلوگیری کنید.
اگر این نکات در مورد امنیت سایبری را مفید میدانید، تجربه خود را در کادر نظر با ما در میان قرار دهید.