فروش به Millennials با نرم افزار Easy to Use CRM برای آینده آماده شوید
لازم است در ابتدا بیان کنیم که عنوان این وبلاگ کمی گمراه کننده است زیرا ما هنوز واقعاً برای بازار به عنوان کاربران نرم افزار CRM با استفاده آسان از آن استفاده می کنیم، جایی که Millennial(ها) مصرف کننده اصلی خواهد بود. جمعیت شناسی برای بسیاری از کارها
بنابراین، بازاریابی و فروش به هزاره (ها) یک بازی کاملاً جدید است و چگونه موفقیت در آن واقعاً نیاز است.
در سال 2019، Millennial(ها) به سمت موقعیت های تصمیم گیری در سازمان حرکت می کنند، و در نتیجه به عنوان بازارهایی که از بهترین نرم افزار CRM کسب و کارهای کوچک استفاده می کنند، باید با نیازها، رفتارها و گرایش ها انجام شود. خرید به فرد سازگار می شود.
در پایان سال 2018، درآمد نرم افزار CRM از سیستم های مدیریت پایگاه داده پیشی گرفت و به بزرگترین بازار نرم افزار تبدیل شد - Super Office برای توییت کلیک کنید
بیشتر تفاوت بین این هزاره (ها) و پیشینیانشان حول فراگیر بودن فناوری و آشنایی و سطح راحتی هزاره ها با آن است.
از این رو، برای انطباق با چشمانداز کسبوکار در حال تحول که توسط این هزاره (ها) هدایت میشود، بسیار مهم است که چگونه بازی را تغییر میدهند و شما بهعنوان یک کاربر CRM کسبوکار کوچک برای سازگاری با این تغییرات با این تغییرات چه کاری میتوانید انجام دهید. دهید.
در اینجا 5 نکته وجود دارد که حوزههای کلیدی را پوشش میدهد، که در آن Millennial(ها) خریدهای خود را تغییر میدهند، و نکاتی در مورد استراتژی شما و کسب موفقیت در هنگام خرید و فروش به این Millennial(ها) وجود دارد.
Millennial (های) در سال 2019 به بزرگترین مصرف کننده تبدیل خواهد شد
Baby-Boomers در تمام طول مدت بزرگترین جمعیت مصرف کننده در ایالات متحده بوده است. با این حال، دیگر اینگونه باقی نخواهد ماند، زیرا Millennial(ها) قرار است در سال 2019 از آنها پیشی بگیرند.
هزاره (ها) رفتارها و انتظارات خرید متفاوتی دارند که بازاریابان باید آنها را در نظر بگیرند.
نکاتی برای پذیرش این تغییر:
هزاره(ها) و علایق، نیازها، اهداف و غیره آنها را بشناسید. اگرچه می توانید از روش های تحقیق سنتی برای یافتن آنها استفاده کنید، اما برای بدست آوردن اطلاعات دقیق تر برای ایجاد استراتژی های بازاریابی خود، می توانید یک نظرسنجی آنلاین برای همه ارسال کنید. مشتریان هزاره شما و پس از آن بازخورد آنها را در پایگاه داده CRM خود جمع آوری کنید .
هزاره (ها) با تکنولوژی بزرگ شده اند
Millennial (ها) بسیار باهوش فناوری هستند زیرا با فناوری بزرگ شده اند.
برخلاف نسلهای قبلی که به استفاده از خطوط ثابت و نقشههای کاغذی برای ارائه مسیرها عادت داشتند، Millennial(ها) با فناوری در دستان خود بزرگ شدهاند.
بنابراین، Millennial (ها) بسیار با فناوری آشنا هستند و دستگاههای تلفن همراه خود را به هر کجا که میروند حمل میکنند، که فرصتی متمایز برای متخصصان بازاریابی دیجیتال فراهم میکند تا آنها را در پلتفرمهای کانال دیجیتال درگیر کنند.
نکاتی برای پذیرش این تغییر:
از آنجایی که Millennial(ها) گوشی های هوشمند خود را در هر کجا و هر کجا که می روند حمل می کنند، بنابراین همیشه در دسترس هستند. بنابراین، استفاده آسان از CRM با قابلیتهای بازاریابی اجتماعی، یک راه عالی برای تعامل با Millennials است زیرا اکثر افراد روزانه حسابهای آنها را چک میکنند.
از این رو، برای بازاریابی برای هزاره، کسبوکارها باید حضوری قوی در رسانههای اجتماعی داشته باشند و مطمئن شوند که محتوا، وبسایت و ایمیلهای آنها همیشه پاسخگوی تلفن همراه هستند.
هزاره (ها) به تبلیغات و پیام های نامربوط پاسخ نمی دهند
شرکت هایی مانند آمازون و نتفلیکس که در بازاریابی شخصی برتری دارند، بازی را تغییر داده اند. در زمانهای اخیر، شخصیسازی تجربیات بهگونهای که مشتریان و سرنخها ببینند چه چیزی مورد نیاز و مرتبط است، نیاز روز است، زیرا Millennial(ها) نیز انتظار تعاملات شخصیشده را دارند و با پیامها و تبلیغات نامربوط خاموش میشوند.
نکاتی برای پذیرش این تغییر:
استفاده از یک راه حل نرم افزاری CRM با کاربری آسان مانند ConvergeHub که نمای 360 درجه را ارائه می دهد، می تواند به کسب و کارها کمک کند تا حداکثر بینش را در مورد مشتریان فردی به دست آورند و پس از آن، دسترسی خود را به گونه ای شخصی سازی کنند که زمینه های مشترک را لمس کند.
برای Millennial(ها) راحت تر از همیشه است که شما را به خاطر یک رقیب ترک کنند
در زمان حاضر، رقابت شدید در بازار نیز به این معنی است که اگر مشتریان نتوانستید نیازهای آنها را برآورده کنید، می توانند به راحتی شما را برای رقابت خود ترک کنند. بنابراین، اگر سطح رضایت مشتری را با مشتریان هزاره خود حفظ نکنید، خیلی زود به دنبال فروشندگانی می گردند که این کار را انجام دهند.
نکاتی برای پذیرش این تغییر:
با استفاده از یک نرم افزار CRM با استفاده آسان، بر ارائه تجربه مشتری در سطح جهانی تمرکز کنید. دائماً با مشتریان هزاره خود در تماس باشید و به طور معمول بررسی کنید تا مطمئن شوید که همه چیز مورد نیاز خود را پیدا می کنند. از آنجایی که سطح پایین رضایت مشتری می تواند مشتریان هزاره شما را در یک لحظه بکشد.
هزاره(ها) موارد بیشتری را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارند
در سال 2019 هزاره (های) ارزش زیادی برای توصیه های برند قائل هستند. آنها از دوستان، همسالان و همکاران خود در رسانه های اجتماعی دریافت می کنند. علاوه بر این، اگر تجربه بدی با شرکت شما داشته باشند، هرگز در به اشتراک گذاشتن آن با جهان تردید نخواهند کرد.
نکاتی برای پذیرش این تغییر:
از ابزارهای نظارت اجتماعی و گوش دادن به اجتماعی در بهترین نرم افزار CRM کسب و کار کوچک خود استفاده کنید تا زمانی که شخصی در وب سایت شبکه های اجتماعی در مورد نام تجاری شما صحبت می کنید می توانید به شما هشدار دهید.
هزاره های خود را همیشه درگیر نگه دارید و در اسرع وقت پاسخ دهید و از آنها برای اظهار نظر تشکر کنید یا جستجوهای جستجوی خود را به روشی منطقی به اشتراک بگذارید.
بردن
علایق، رفتارها و الگوهای خرید مصرفکننده در حال حاضر هستند و با بزرگ شدن نسلهای جدید، پیوستن به محل کار و تبدیل شدن به مصرفکنندگان فعال، تغییر خواهند کرد.
بنابراین، بازاریابان در سال 2019 باید مخاطبان هزاره خود را درک کنند و این استراتژیها را برای پذیرش روندهای نوظهور و سازگاری با زمانها در حال تغییر برای کسب و کار خود در طول زمان تطبیق دهند.