فرآیندهای کسب و کار و خدمات مشتری را با QuickBooks CRM بهبود بخشید
حتی اگر در مورد آن نشنیده باشیدQuickBooks CRM ، باید از این اطلاعات آگاه باشید:
« مشتری ما پادشاه است. ”
" ما رضایت مشتری را در نظر نمی گیریم . "
مشتری ما در مرکز مدل کسب و کار ما قرار دارد. ”
مطمئناً خیلی از این گفته ها را شنیده اید یا در نامه سالانه به سرمایه گذاران خوانده اید. از آنجایی که مدیران زیادی دارند تیمی که دوست دارند خود را با رهبران تجاری مشتری پسند همراهی کنند.
با این، این نیز درست است که طبق گفته Shep Hyken (یکی از همکاران مشهور فوربس) کسبوکارها سالانه 65 میلیارد دلار به دلیل خدمات ناکارآمد به ضرر میکنند.
بسیاری از کسانی هستند که فکر می کنند خدمات را به معنای ارسال آن ایمیل برای دریافت بازخورد یا اطمینان به پرداخت با تخفیف های دیگر است. با این حال، در عین حال، حتی نزدیک به خدمات خدمات با کیفیت نیست، که تنها اتفاقی می افتد که ارتباط بین یک نام تجاری و مصرف کنندگان آن به گونه ای باشد که مصرف کنندگان ارزشی دارند که با مقایسه آن با ارزش، مصرف کنندگان را با ارزش خریداری کنید. ، کاملاً احساس می کند. برای خرید آن محصول یا خدمات آنها پول پرداخت می شود.
کسبوکارها سالانه 65 میلیارد دلار به دلیل خدمات ناکارآمد به ضرر میکنند - Shep Hyken برای توییت کلیک کنید
این نشان میدهد که هر مکالمه و ارتباط کوچکی که بین برند و مصرفکننده اتفاق میافتد باید فقط یک هدف اصلی داشته باشد و آن را میتوان دریافت ارزش مصرفکننده به مصرفکنندگان ارائه کرد.
ارتباط بین یک شرکت و مصرف کنندگان آن با کانال های بازاریابی آغاز می شود و سپس به فروش می رسد و به عنوان صورت حسابی که برای مشتری ارسال می شود پایان می یابد و تا دفعه بعد به حلقه پایان می رسد. این امر صورتحساب و صورتحساب را به یک جنبه حیاتی از فرآیند ارتباط تبدیل میکند. با این حال، دیدن اینکه علیرغم مدلهای تجاری پیشرفته زمان حاضر، شگفتانگیز است. بسیاری از موسسات هنوز از فن آوری های صورتحساب و صورتحساب اولیه استفاده می کنند.
با این وجود، اگر نمی خواهید حلقه ارتباطی با مشتریان شما قدیمی بماند، در اینجا چند مرحله وجود دارد که باید برای بهبود فرآیندهای صورتحساب و صورتحساب خود در نظر بگیرید:
از فناوری هایی مانند رایانش ابری و اتوماسیون استفاده کنید
بسیاری از کسب و کارهای کوچک و حتی متوسط هنوز استفاده از صورتحساب های دست نویس را به جای صورتحساب های الکترونیکی مفید می دانند. برای صاحبان این مؤسسات تجاری، این می تواند گزینه کوتاه مدت ارزان تری به نظر برسد، اگرچه می تواند تأثیر منفی بر اهداف تجاری بلندمدت شرکت داشته باشد.
از سوی دیگر، زمانی که از صورتحساب آنلاین بهجای صورتحسابهای دستنویس با استفاده از QuickBooks CRM یا بهترین CRM برای QuickBooks آنلاین مانند پارس ویتایگر استفاده میشود که یک نرمافزار حسابداری و حسابداری را بهطور یکپارچه با سیستم مدیریت مشتری ادغام میکند، هر دو این پلتفرمها کارایی را در فرآیند کسبوکار افزایش میدهند و حتی هزینه ها را کاهش می دهد و حفظ مشتری را در دراز مدت افزایش می دهد.
با رشد و گسترش کسب و کارها، صورتحساب زمان بر و پیچیده تر می شود. اینجاست که شرکت ها می توانند به راه حل های صورتحساب و صورتحساب سرتاسر متوسل شوند. ارائهدهندگان فناوری تخصصی مانند QuickBooks CRM یکپارچهسازی رایگان نه تنها راهحلهای خودکار برای تولید فاکتورها را ارائه میدهند، بلکه به اطلاع مشتری و فرآیندهای صورتحساب نیز کمک میکنند.
در واقعیت،استفاده آسان از نرم افزار CRM ، به سادگی یک لایه تجزیه و تحلیل اضافی را به کل فرآیند صورتحساب و صورتحساب اضافه می کند. به طور کلی فاکتورها و قبوض به عنوان بخشی از فرآیند ارتباط با مشتریان در نظر گرفته نمی شوند و از این رو مورد تجزیه و تحلیل قرار نمی گیرند. با این حال، هنگامی که داده های فاکتور پس از ادغام با نرم افزار حسابداری مانند QuickBooks به طور خودکار در پایگاه داده CRM ذخیره می شوند، این می تواند نقطه شروع خوبی برای مطالعه رفتارهای خرید و پرداخت مشتریان برای فروش متقابل و افزایش فروش محصولات و خدمات باشد. با تکیه بر QuickBooks CRM یا بهترین نرم افزار CRM برای QuickBooks .
ثبات را حفظ کنید
سازگاری عنصری است که باید در همه چیز وجود داشته باشد، مانند ظاهر صورتحساب ها و صورتحساب ها، قالب آنها و تأثیر حمل قبوض. به هر حال، فرمت فاکتور و صورتحساب، که به برند، تایپوگرافی، جزئیات تماس اشاره دارد. هنگامی که آنها یکنواخت هستند، به مشتریان اطلاع می دهد که شرکت حتی کوچکترین جزئیات را با دقت استثنایی رسیدگی می کند.
در نهایت، با استفاده از QuickBooks CRM، میتوانید یکنواختی اثر حمل فاکتورها و صورتحسابها را نیز به ارمغان بیاورید، که به معنای شرایط پرداخت و سایر شرایط موجود در صورتحسابها و صورتحسابها است، که لازم است به وضوح در مورد آنها تعیین شود. هر یک از این اسناد مالی شرکت.
این ثبات در صورتحساب و صورتحساب باید برای هر یک از سرنخها، مشتریان بالقوه و مشتریان در تمام فرآیندهای تجاری حفظ شود که با استفاده از QuickBooks CRM یافتن دادهها و اسناد مرتبط مشتریان را در صورت نیاز آسان میکند.
یک جدول زمانی تعیین کنید
اکثر مشاغل کوچک و متوسط نرخ استانداردی دارند که در آن حساب های دریافتنی باید از مشتریان دریافت شود. با این حال، چگونه یک شرکت بر حساب های کلیدی خود تاکید ویژه ای می کند؟ آیا با ارائه حساب های کلیدی خود با جدول زمانی انعطاف پذیر است؟ بنابراین، برای در نظر گرفتن این موضوع، یک شرکت باید یک سیاست روشن در مورد مدت زمان تصدی حساب های دریافتنی خود داشته باشد که برای مشتریان کلیدی خود تنظیم شده است. این سیاستهای جدول زمانی حسابهای دریافتنی باید در جزئیات صورتحسابهایی که مشتریان کلیدی دریافت میکنند توضیح داده شود. مشتریانی که به اندازه کافی با برند بوده اند تا قابلیت اطمینان خود را ثابت کنند.
با مشتریان خود مانند انسان رفتار کنید و نه فقط با شماره حساب
هنگام شروع یک رابطه تجاری جدید با مشتریان خود، به طور کامل مشخص کنید که قبل از تنظیم شرایط پرداخت، تحقیقات لازم را در مورد مشتری جدید انجام داده اید، که می تواند شامل خطوط اعتباری تمدید شده یا پرداخت های یکجا باشد. بنابراین، هنگامی که از سیستم صورتحساب و صورتحساب خودکار با استفاده از بهترین QuickBooks CRM برای تیمهای فروش مانند پارس ویتایگر استفاده میکنید، میتوانید یک رابطه منحصر به فرد با هر مشتری ایجاد کنید که در شرایط پرداخت آنها منعکس میشود.
علاوه بر این، با استفاده از QuickBooks CRM، میتوانید با استفاده از ویژگی اتوماسیون آن، یادآوری مؤدبانهای را برای مشتریان خود ارسال کنید، اگر مشتری پرداخت خود را از دست داد.
در پایان، همیشه باید به یاد داشته باشید که مشتریان شما انسان هستند و طبیعی است که آنها نیز مانند همه افراد اشتباه کنند.
از فاکتوری مانند وثیقه بازاریابی استفاده کنید
صورتحساب مرحله در کل پروسه ارتباط با آخرین شما است. صورتحساب محصول یا خدمات ارائه شده را به همراه قیمت، مقدار و مالیات اخذ شده از فروش نشان می دهد. بنابراین، همیشه می توانم از آن به عنوان وثیقه شما استفاده کنید. یک صورتحساب، به طور کلی، شامل تمام اطلاعات نیاز شما است. از این رو، میتوان با قرار دادن یک دکمه اجتماعی در آن، (زمانی که یک صورتحساب الکترونیکی با استفاده از QuickBooks CRM ایجاد میکند) از صورتحساب به عنوان وثیقهای استفاده کنید، که به صورتحساب اجازه میدهد همه چیز را ببندد. برای کل فروش و ارتباطات شما با مشتری.
صبر کن! اگر 2 دقیقه فرصت دارید… نظر خود را در زیر بنویسید و به ما اطلاع دهید که بزرگترین غذای شما چه بوده است!