ضروری ترین نکات در مورد باید و نباید بازاریابی ایمیلی

فروش | توسط پاتریشیا جونز

ضروری ترین و نباید در مارکت ایمیلی

مارک ایمیلی ممکن است به بهترین گزینه ای باشد که ما در این دنیای گوشی های هوشمند، برنامه ها و رسانه های اجتماعی که در آن زندگی می کنند، داریم، زیرا اگر ایمیلی کار نمی کند، شرکت ها از آن استفاده نمی کنند. همچنین آن‌ها را برای مخاطبان انتخابی خود نمی‌دانند.

بر اساس تحقیقات بازار، تقریباً بیش از نیمی از جمعیت جهان را از ایمیل استفاده می‌کنند ، که نشان می‌دهد این امکان را برای شما فراهم می‌کند که محصولات و خدمات خود را با استفاده از استراتژی‌های بازاریابی ایمیلی برای مخاطبان بالقوه، بسیاری از مشتریان را مورد بررسی قرار دهند.

با این حال، همچنین مهم است که بدانید چگونه باید کمپین بازاریابی ایمیلی خود را طراحی کنید تا غریزه معمولی که افراد باید دکمه «حذف» را بزنند، دور بزند، به خصوص وقتی متوجه می‌شوند که کسی قصد دارد چیزی نامطلوب به آنها بفروشد. برخلاف میل آنها.

بنابراین، اگر می‌خواهید کمپین‌های ایمیل مارکتینگ خود را به موفقیت‌تر و موثرتر تبدیل کنید، باید قبل از فشار دادن دکمه «ارسال»، این 4 نکته زیر را در نظر داشته باشید:

1. یک خط موضوع سریع ارائه کنید

مهمترین بخش یک کمپین بازاریابی ایمیلی، موضوع آن است. زیرا، موضوع یک ایمیل است که تعیین می‌کند آیا کسی پیام شما را باز می‌کند یا مستقیماً به سطل زباله می‌فرستد. بنابراین، موضوع ایمیل های خود را واضح و مختصر بنویسید و اطمینان حاصل کنید که پرحرفی در خط موضوع مانند یک تبلیغ نیست. به یاد داشته باشید، اگر خط موضوع حتی حاوی مقداری اسپم در مورد آن باشد، حذف خواهد شد.

علاوه بر این، سعی کنید هر بار که ایمیل های جدیدی ارسال می کنید، از عبارات مشابهی در تمام خطوط موضوعی خود استفاده کنید. این به این دلیل است که اگر مشتریان شما عادت دارند به دنبال یک عبارت خاص بگردند، وقتی پیام جدیدی را در صندوق ورودی خود می بینند، به جای اینکه ایمیل را به دلیل ناآشنا بودن حذف کنند، بلافاصله متوجه می شوند که از کجا آمده است.

2. به تصاویر تکیه نکنید

اگرچه لازم است که تصاویر را در قالب های ایمیل مارکتینگ خود قرار دهید، اما باید بدانید که تصاویر همیشه به طور خودکار یا درست نمایش داده نمی شوند. بنابراین، قبل از ارسال کمپین های ایمیل خود، مطمئن شوید که توضیحات متنی کافی برای شفاف سازی پیام خود دارید، فقط در صورتی که تصویر زیبای شما نمایش داده نشود.

از تصاویری استفاده کنید که سریع بارگیری می شوند و آنهایی را انتخاب کنید که در بیشترین تعداد دستگاه نمایش داده شوند. انجام این کار به شما اطمینان می دهد که مهم نیست که کسی ایمیل خود را در تلفن، تبلت یا دسکتاپ خود چک می کند.

آپلود تصاویر بهینه سازی شده به بینندگان شما کمک می کند تا ایمیل ها را همانطور که می خواهید ببینید، به جای اینکه آنها را به صورت قطعات کوتاه شده و گم شده ببینند.

3. اطلاعات لغو اشتراک و آدرس فیزیکی خود را درج کنید

اگرچه ممکن است به نظر برسد که خود را برای شکست آماده می‌کنید، اما همیشه باید پیوندی برای لغو اشتراک از لیست بازاریابی ایمیلی و همچنین آدرس فیزیکی خود در همه ایمیل‌های خود قرار دهید. این به این دلیل است که بدون عناصر، پیام شما به عنوان هرزنامه در نظر گرفته می شود و مستقیماً قانون فدرال را نقض می کند. بنابراین مطمئن شوید که همه کسانی که پیام های شما را دریافت می کنند می دانند چگونه می توانند دریافت آنها را متوقف کنند و این تلاش را به یک روند ساده تبدیل کنید. به یاد داشته باشید، حتی اگر برخی از بینندگان ایمیل شما را فعلا ترک کنند، اگر به راحتی وجود داشته باشند، مطمئناً تصور مثبتی از برند شما به آنها می دهد.

4. ارسال پیام هایی را که هیچ کس نمی خواهد متوقف کنید

هیچ یک از ما نمی‌خواهم تبلیغات ویژه را دریافت کنیم، ما درخواست نکردیم، که در مورد ایمیل‌ها صادق است. بنابراین، مطمئن شوید که فقط برای علاقه مندی خود را به شرکت شما نشان دهید و پیام ارسال کنید. افراد را پیدا کنید که خواهان ارتباط بیشتری با شما دارند و از تماس های سرد دیجیتالی خودداری کنید، زیرا به ندرت جواب می دهد.

Try-ConvergeHub-For-Free

در حال حاضر که اصول اولیه بایدها و نبایدهای بازاریابی ایمیلی را درک کنند، اگر پیشنهاد بیشتری داشته باشید، خوشحال می‌شویم در مورد آنها در چارچوب زیر بیاموزیم.