شرق برای استفاده از نکات CRM تضمین کننده موفقیت برای مشاغل کوچک
بیایید بگویم که شما یک ایده عالی و جدید برای ایجاد یک کسب و کار کوچک یا یک سازمان استارت آپی پیدا کرده اید که کاملاً از موفقیت آن مطمئن باشید، یا شاید قبلاً یک SMB را اداره کنید و استرس داشته باشید تا بفهمید چگونه می توانید آن را انجام دهید. را رشد دهید.
اکنون مطمئناً هر چه باشد، در هر یک از این سناریوها، هم استارت آپ ها و هم SMB ها در مسیر پیشرفت خود برای رشد کسب و کار با چالش های زیادی روبرو هستند.
ما این را می گوییم زیرا در چندین مشاهدات آماری ثبت شده است که از هر 10 یا ساده تر، 90٪ از تمام سرمایه گذاری های استارت آپی در مسیر رشد خود شکست می خورد.
بنابراین، حتی اگر تا به حال از من میپرسید که اگر این سختیها را بهدست میآورند، چگونه میتوان در این بازار بیابید، جایی که بیشتر در دوران کودکی خود میمیرند، به این بازار دست پیدا کنید.
با این وجود، وجود دارد، اگر در جریان آخرین روند مانند استفاده از یک CRM آسان و استفاده از این نکات برتر باشید، راه اندازی یک استارتاپ جدید می تواند کار کند، ما مطمئن هستیم که موفق می شویم و کار شما وجود دارد. دارد. برای بقا در این بازار رقابتی بسیار بالاتر از اگر نباشید بود.
77٪ از مشتریان پس از داشتن یک تجربه مثبت، یک نام تجاری را به یک دوست توصیه می کنند - Temkin Group (2019). برای توییت کلیک کنید
بنابراین، در این مقاله، اجازه دهید برخی از کاربردترین نکات برای رشد و کار در سال 2020 را معرفی کنید تا بتوانید از آنها استفاده کنید و به احتمال زیاد بهتر عمل کنید:
نکاتی برای رشد کسب و کار برای تضمین بقای خود
1. تا آنجا که ممکن است خودکار
اکنون یکی از حیاتیترین گامهایی که صاحب یک SMB میتواند به سازمان خود برای حفظ بهرهوری بهینه اطمینان دهد، خرید یک نرمافزار مدیریت کسبوکار است که به خودکارسازی زمان فرآیندهای دستی در شرکت کمک میکند.
برای صریح و صادق بودن، میتوانید واقعیت ذکر شده در بالا را به عنوان یکی از مناسبترین روشهای هک رشد در نظر بگیرید که میتوانیم امسال برای کسب و کار کوچک و متوسط شما توصیه کنیم.
از این رو، پس از ارزیابی نیازهای کسب و کار خود، سعی کنید در مورد نوع نرم افزاری که به ارتقاء و رشد کسب و کار شما کمک می کند، تحقیق کنید و تصمیم بگیرید.
در حالی که راهحلهای نرمافزاری هک کسبوکار زیادی در بازار وجود دارد، اما این دو، بهویژه، برای همه کسبوکارها صرف نظر از اندازه یا صنعتی که در آن هستند، ضروری هستند.
– CRM (مدیریت ارتباط با مشتری)
اگر میدانید CRM چیست، چه Salesforce محبوبترین نرمافزار CRM در سطح سازمانی در فضای CRM باشد یا هر پلتفرم دیگر CRM جایگزین Salesforce ، CRM یک راهحل نرمافزاری است که نه تنها به خودکارسازی تعداد زیادی از کارهای دستی کمک میکند، بلکه به شما کمک میکند. به همه تیمهای خود (بازاریابی، فروش، حسابها، تولید و پشتیبانی) اجازه میدهد با همان دادههای ذخیرهشده در پایگاهداده CRM کار کنند ، و به همه کاربرانش این امکان را میدهد که یک نمای 360 درجه از هر سرنخ، مشتریان بالقوه، شرکا و مخاطبین مشتری در پایگاه داده و موارد دیگر.
اکنون میتوانید یک CRM همهدر یک مبتنی بر ابر برای SMB، که شامل اتوماسیون برای بازاریابی، فروش و پشتیبانی میشود، همه در یک پلتفرم استفاده کنید.
علاوه بر این، به غیر از اتوماسیون، میتوانید تعداد زیادی برنامه (با استفاده از افزونههای داخلی) مانند ایمیل، تلفن، نرمافزار مدیریت اسناد، نرمافزار حسابداری (مانند QuickBooks CRM ) و بسیاری دیگر را با نرمافزار CRM خود ادغام کنید تا بتوانید تقریباً تمام کارهای خود را تکمیل کنید. وظایف با استفاده از همان ابزار.
در زمان حاضر، استارت آپ ها و کسب و کارهای کوچک به طور فزاینده ای برای این گزینه در اکثر CRM های ساده برای کسب و کارهای کوچک رقابت می کنند، زیرا نه تنها در زمان صرفه جویی می کند، بلکه همکاری های درون و بیرون شرکت را افزایش می دهد و سرمایه گذاری های مربوط به خرید siled جداگانه را کاهش می دهد. فن آوری ها
- کارشناسی ارشد ( نرم افزار بازاریابی )
اکنون که یک CRM آسان برای استفاده را نهایی کرده اید، باید یک راه حل CRM نیز پیدا کنید که دارای راه حل MA یکپارچه باشد، که به بی اثر کردن نیاز به خرید یک سیستم MA مستقل یا سیلو برای شرکت شما کمک می کند.
از آنجایی که، اگر این کار را انجام ندهید، باید در یک راه حل نرم افزار بازاریابی قطع شده هزینه کنید تا تلاش های بازاریابی و حمایت از شرکت خود را هدایت و خودکار کنید.
راه حل های MA نه تنها فرآیندهای کسب و کار شما را ساده می کند، بلکه با خودکار کردن وظایف، آگاهی از برند را نیز افزایش می دهد و جذب سرنخ را برای کسب و کارها آسان تر می کند.
با ویژگیهای داخلی مانند سازندگان صفحه فرود، قالبهای بازاریابی ایمیلی از پیش پیکربندی شده، فرمهای وب به سرنخ تولید سرنخ، معیارها، تجزیه و تحلیل و موارد دیگر، نرم افزار بازاریابی زمانی که در CRM با استفاده آسان نصب میشود یا درست به عنوان یک نرمافزار siled استفاده میشود. ابزاری حیاتی برای هک کردن رشد بازاریابی رقیب شما.
2. به کارمندان نرم افزاری را که استفاده می کنید آموزش دهید
هنگامی که برای ساده کردن عملیات و خودکارسازی کارهای خود روی فناوری سرمایه گذاری می کنید، بدیهی است که باید کارکنان خود را به طور کامل آموزش دهید که چگونه می توانند به طور مؤثر و موفقیت آمیزی از این راه حل استفاده کنند.
از این رو، روی راهحلهای نرمافزاری سرمایهگذاری کنید که نصب و آموزش رایگان با کیفیت بالا را در حین نصب و پیادهسازی پلتفرمهای نرمافزاری ارائه میدهند، که به کارمندان شما کمک میکند تا به راحتی از سیستم استفاده کنند و آنها را آماده کند تا از فناوری تا حد امکان به طور یکپارچه استفاده کنند.
3. تجربه و رضایت مشتری را در اولویت قرار دهید
با توجه به مطالعات انجام شده توسط آژانس های تحقیقاتی چند ملیتی، مشخص شده است که در زمان حاضر تجربه مشتری (CX) از محصول و قیمت گذاری به عنوان عامل کلیدی تأثیرگذار بر فرآیند تصمیم گیری مصرف کننده پیشی می گیرد.
به عبارت دیگر، این بدان معناست که مصرفکنندگان در صورتی که ببینند تجربه مشتری ارائه شده توسط آن شرکت در سطح جهانی است، آماده هستند برای هر برند یا سازمانی هزینه بیشتری بپردازند.
خوب، طبیعی است که CX (تجربه مشتری) عالی هر برندی رضایت مشتری مصرف کنندگان محصولات خود را نیز افزایش دهد.
بنابراین، از آنجایی که مشتریان راضی مدت بیشتری می مانند و بیشتر روی هر برندی خرج می کنند، لازم است که به عنوان یک SMB سطح رضایت مشتری خود را برای مصرف کنندگان محصولات خود افزایش دهید زیرا جذب مشتریان جدید 5 تا 10 برابر هزینه بیشتری دارد. به جای نگه داشتن موارد موجود خود.
4. ابتدا وارد شبکه های اجتماعی شوید
این یک واقعیت کاملاً پذیرفته شده در دوران مدرن است که Millennial(ها) به طور پیوسته در حال تبدیل شدن به اعضای بزرگترین جمعیت شناسی در سراسر جهان هستند، کسانی که عملاً به رسانه های اجتماعی معتاد هستند که از آنها برای جمع آوری اطلاعات از هر نقطه در سراسر جهان استفاده می کنند.
از این رو فعال شدن در وبسایتها و پلتفرمهای رسانههای اجتماعی مانند لینکدین، توییتر، فیسبوک و دیگران یکی از مهمترین نکات برای رونق هر استارتآپ یا کسبوکار کوچکی است.
بنابراین در زیر چند نکته مهم برای موفقیت کسبوکارتان با حضور در رسانههای اجتماعی آورده شده است:
- به گروههای رسانههای اجتماعی بپیوندید تا بینشهای مهم خود را به اشتراک بگذارید و شهرت خود را افزایش دهید
- محتوای بازاریابی ورودی خود را در کانالهای رسانههای اجتماعی به اشتراک بگذارید.
– در پستهای رسانههای اجتماعی کسبوکارتان برای تشویق مشارکتها سؤال بپرسید
– CTA (Call to Action) را در پستهای رسانههای اجتماعی خود بگنجانید
– از ابزارهای شنیداری اجتماعی استفاده کنید
– مسابقات را در پلتفرمهای رسانههای اجتماعی اجرا کنید و ....
5. نتایج خود را به طور مداوم اندازه گیری کنید
اندازه گیری تلاش های شما یکی از مهم ترین نکات هک رشد است، به خصوص در مواقعی که کسب و کار شما در مراحل اولیه خود است یا به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی کرده اید.
اکنون، با بهترین نرم افزار CRM کسب و کارهای کوچک، دسترسی بیش از حد به معیارها و گزارشات CRM دارید که می تواند به شما در فرآیندهای تصمیم گیری کمک کند.
معیارهایی که در راهحلهای CRM با استفاده آسان یافت میشوند نه تنها به نظارت بر خط لوله فروش کسبوکارهای کوچک شما کمک میکنند، بلکه اثربخشی کمپینهای بازاریابی شما را نیز اندازهگیری میکنند، تخمینهای درآمدی آیندهنگر را به دست میآورند و موارد دیگر.
اکنون، ما این را می گوییم زیرا همه SMB ها باید تصمیمات مبتنی بر داده را برای حمایت و حفظ رشد خود اتخاذ کرده و اطمینان حاصل کنند.
از این رو، تحلیل و تحلیل و ارائه شده توسط بهترین راه حل های نرم افزار CRM کسب و کار کوچک، اعداد و بینش هایی را که برای تصمیم گیری آگاهانه برای کسب و کار خود نیاز دارید، ارائه می دهد.
نتیجه
از این رو، عضویت در 10 درصد استارتاپ ها و کسب و کارهای کوچک موفق، پیروی از نکات رشد کسب و کار که در بالا ذکر شد، نه تنها باعث می شود که کسب کنید و کار خود را برای موفقیت در سال 2020 آماده کنید. آنهایی که موفق نمی شوند، بلکه باعث می شود نام تجاری خود را از رقبای خود متمایز کنید و شرکت خود را برای مقابله با طوفان اولیه ای که اکثر سازمان های کوچک و متوسط می شوند برای حفظ رشد سریع و مداوم کسب و کار با آن انجام دهید. می شوند، آماده کنید.