سه تکنیک خدمات مشتری که بر مشاغل تسلط دارند

خدمات خدمات | توسط پاتریشیا جونز

خدمات فنی خدمات

همه ما می دانیم که مشتری ده برابر نسبت به حفظ مشتری دارد. دقیقاً به همین دلیل است که هر شرکتی بیشتر به سمت حفظ اولویت خود می رود. با این حال، با توجه به نیازهای نیازی که بسیار پویا هستند، استراتژی‌های حفظ مشتریانی که امروز کار می‌کنند، باید فردا ارزشی نداشته باشند.

بنابراین در حالی که پرده سال 2014 را پایین می‌کشیم، زمان آن رسیده است که بپرسیم - آیا استراتژی‌های حفظ مشتری در سال آینده کارساز هستند؟

خوب، لازم نیست زیاد نگران باشید زیرا ما لیستی از روند خدمات خدمات را که در سال 2015 تسلط خواهید داشت برای شما آورده ایم. این موارد را بخوانید، درک کنید و اجرا کنید تا در سال آینده بدون مشکل حفظ مشتری ادامه دهید:

1. حضور موبایل

سال 2014 زمان قابل توجهی بود که به طور رسمی اعلام شد که در حال حاضر افراد بیشتری نسبت به رایانه های شخصی از تلفن های هوشمند و تبلت ها برای دسترسی به اینترنت استفاده می کنند. با این واقعیت، بدون ابهام مشخص شد که به زودی خدمات مشتری از دسکتاپ و لپ‌تاپ به موبایل تغییر خواهد کرد. و کسب‌وکارهایی که این پیام اساسی را مطالعه کردند، به سرعت به حضور درجه یک تلفن همراه جهش کردند.

در سال آینده 2015، مطمئن باشید که این روند شتاب فوق العاده ای به دست خواهد آورد. کسب‌وکارها به سمت طراحی‌های وب واکنش‌گرا حرکت می‌کنند که در همه دستگاه‌ها سازگاری دارند. این به آنها قدرت می‌دهد تا در حین جابجایی بین دستگاه‌ها، مشتریان خود را حفظ کنند. مهم‌تر از همه، به نرخ‌های بالاتر حفظ مشتری کمک می‌کند، زیرا وقتی مردم می‌دانند می‌توانند در حال حرکت به یک سایت دسترسی داشته باشند، به احتمال زیاد برای بیشتر به آنجا مراجعه می‌کنند. بنابراین به ناچار انتخاب یک طراحی وب ریسپانسیو در اولویت لیست هر کارآفرین تجاری قرار می گیرد.

2. رسانه های اجتماعی

مشتریان امروزی ترجیح می‌دهند به جای گوش دادن به آگهی‌های بازرگانی و آهنگ‌ها، مزایای یک محصول یا خدمات را کشف کنند.

و یکی از بهترین و ساده ترین راه هایی که برای مشتریان ظاهر شده است، شبکه های اجتماعی است. آنها در حال گفتگو در کانال های رسانه های اجتماعی مختلف هستند تا بینشی در مورد محصولات و خدمات احتمالی که قصد خرید دارند به دست آورند. بنابراین می توان گفت که رسانه های اجتماعی به پویاترین رسانه ای تبدیل شده اند که نظر مشتریان را شکل می دهد. و با نگاهی به هیاهوی بی پایان رسانه های اجتماعی - واضح است که این مد در دهه آینده به رشد خود ادامه خواهد داد.

در نتیجه، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در سال 2015 شکل بزرگ‌تری به خود خواهد گرفت. هر بازاریاب (به روشی دیگر) باید در بازاریابی رسانه‌های اجتماعی شرکت کند تا مکالمات مشتریان هدف خود را در جهت درست تحریک و هدایت کند.

ابزارهای بازاریابی رسانه های اجتماعی تقاضای بالایی را افزایش خواهند داد. با این حال، ما پیشنهاد می‌کنیم روی ابزار بازاریابی رسانه‌های اجتماعی مستقل سرمایه‌گذاری نکنید، بلکه در نرم‌افزار رشد کسب‌وکار یکپارچه مانند راه‌حل Cloud CRM که نظارت بر رسانه‌های اجتماعی را ارائه می‌کند، سرمایه‌گذاری نکنید. نرم افزار CRM اجتماعی حدس و گمان را از بازاریابی رسانه های اجتماعی ریشه کن می کند و آن را دقیق تر می کند. مدیریت نقاط داده و تنظیم حداکثر خروجی اجتماعی برای بازاریابان آسان خواهد بود.

3. پشتیبانی Omni-Channel

با توجه به این واقعیت که مشتریان از تعدادی دستگاه و مسیر برای تعامل با یک تجارت استفاده می کنند، ارائه یک تجربه یکپارچه در سراسر کانال ها برای شرکت ها کمتر از یک تعهد نیست.

در حالی که شرکت‌هایی مانند آمازون پیشگامان اولیه ارائه می‌کنند، همه شرکت‌های کوچک و متوسط ​​را تجربه می‌کنند که به سرعت در حال رشد هستند، همین کارها را انجام می‌دهند. آن‌ها کانالی را که می‌خواهند ارائه دهند، می‌دهند تا مطمئن شوند که مشتریان بدون توجه به مسیری که می‌توانند می‌توانند، پشتیبانی سریع و مطمئن دریافت کنند.

در سال 2015، خدمات خدمات همه‌کانالی کمتر به یک امر لوکس و بیشتر تبدیل خواهد شد. از آنجایی که بیشتر و بیشتر از طریق کانال های متعدد خرید می کنند، این نوع پشتیبانی از هر شرکتی مورد نیاز خواهد بود.