سال 2018 بررسی پارس ویتایگر CRM برای مشاغل کوچک
وقتی پایان سال فرا میرسد، همه ما بیوقفهای هستند، به یاد چیزهای مختلف اتفاق افتاده میافتند، از حافظه پایین میرویم و جدول زمانی را تازه میکنیم تا اهدافی را که با گذشت سالهای محقق شده و ببینیم.
ما در عصر مشتری زندگی میکنیم، جایی که مصرفکنندگان (نه مدیران کسب و کار) تصمیم میگیرند که شرکتها چگونه سازماندهی کنند.
از آنجایی که در سال 2018، در میان بسیاری از چیزهای دیگر، متوجه شدیم که یک تجربه خوب میتواند به کنترل کمک کند، و به این ترتیب، مدلهای کسبوکار در سازمانهای کوچک و بزرگ B2B در حال حاضر به دنبال افزایش پتانسیل خود برای ایجاد رشد پایدار در خط هستند. بالا دارند.
سرنخ های پرورش یافته 47 درصد خریدهای بزرگ تری نسبت به سرنخ های غیر پرورشی انجام می دهند.- گروه Annuitas برای توییت کلیک کنید
استفاده آسان از پلتفرمهای نرمافزاری CRM مانند ConvergeHub، پایه و اساس استراتژی تجربه مشتری سازمان برای برنده شدن، خدمترسانی و حفظ مشتریان خود است و سازمانها را قادر میسازد تا بسیاری از فنآوریهای جدید و استراتژیهای تجاری را که دائماً توسط روندهای جدید جوانسازی میشوند، ادغام کنند.
امروزه، مصرفکنندگان در تمام صنایع میخواهند به راحتی با شرکتها برای تعامل، خرید یا دریافت خدمات از سازمانها ارتباط برقرار کنند.
در نظرسنجی اخیر که توسط Forrester انجام شد، مشخص شد که:
بیش از 72 درصد از مصرف کنندگان می گویند که برای وقت خود ارزش قائل هستند و آن را مهمترین کاری که یک سازمان می تواند برای ارائه خدمات خوب به آنها انجام دهد، می دانند.
بنابراین، سال 2018 به سازمانها نشان داد که باید وسایلی را به مشتریان ارائه دهند تا به راحتی با آنها درگیر شوند تا یک رابطه مستمر مبتنی بر گفتگوی همهکانالی را تقویت کنند که میتواند وفاداری را افزایش داده و حفظ را تقویت کند.
در اینجا چند روند قابل توجهی که در صنعت B2B با استفاده از نرم افزار CRM در سال 2018 مشاهده کردیم آورده شده است:
CRM ها به صورت عمودی تقسیم شده اند
در گذشته CRM تا حد زیادی بهعنوان دسته نرمافزاری خاص خود نگهداری میشد، که بیشتر شبیه یک همراه جداگانه برای سایر سیستمهای تجاری است که قبلاً برای صنعت خود استفاده میکنید.
به این معنی که وقتی یک پلتفرم CRM با کاربری آسان خریداری میکنید، لزوماً به این معنی نیست که نرمافزار تمام سازگاریها و عملکردها را برای کاری که هر روز انجام میدهید دارد.
با این حال، طی چند سال اخیر و بیشتر در سال 2018، شرکتهای CRM متوجه شدهاند که نیاز اساسی به پلتفرمهای نرمافزار CRM بسیار تخصصی وجود دارد. بنابراین، سال 2018 سالی بود که رشد قارچ گونه راهحلهای CRM تخصصی عمودی را نشان داد، که مختص صنایع B2B مانند املاک، تجارت پیش پرداخت نقدی تجاری، تجارت الکترونیک، خدمات میدانی، حقوقی و غیره است.
توسط فروشندگان مشهور CRM و متخصصان پیش بینی شده است که به احتمال زیاد طی 5 تا 10 سال آینده پلتفرم های CRM دیگر به عنوان یک راه حل مستقل ارائه نخواهند شد، بلکه بخشی از الزامات خاص صنعت خواهند بود.
اتوماسیون گردش کار شخصی شده از طریق بسترهای فناوری هوش مصنوعی
یکی دیگر از مهمترین و برجسته ترین پیشرفت هایی که امسال نشان داد این است که هوش مصنوعی پلتفرم های CRM ما را برای یادگیری از تعاملات فروش، بازاریابی و پشتیبانی نمایندگان با تجزیه و تحلیل داده ها، کمک به هوش مصنوعی برای یافتن پاسخ سؤالات ما، پیش بینی نیازهای ما، تقویت می کند. ، یا به کارهای فراموش شده و خسته کننده رسیدگی کنیم تا بتوانیم روی مسائل مهم تری تمرکز کنیم.
سال 2018 سال آغازینی بود که نشان داد چگونه سیستمهای CRM مبتنی بر هوش مصنوعی میتوانند به الگوهای فعالیت ناشناخته و نادیده دسترسی پیدا کنند تا بینشهایی را در مورد سرنخها یا مشتریان موجود کشف کنند، روندها را پیشبینی کنند و تصمیمهای حیاتی بگیرند که به طور قابلتوجهی تماسهای سرد را کاهش میدهد و ساعات کار را کاهش میدهد. .
به عنوان مثال، در سال 2018 شاهد بودیم که چگونه سازمانهای B2B به استفاده از تجزیه و تحلیل مبتنی بر هوش مصنوعی ادامه میدهند تا اقدامات مناسب را برای کارمندان روبهروی مشتری تجویز کنند و از توصیههای تجویزی برای شناسایی سرنخهای با کیفیت بالا، ارسال وثیقههای فروش مربوطه به خریداران یا استفاده بهینه استفاده کنند. تخفیف برای به حداکثر رساندن درآمد هر قرارداد برای افزایش رشد کسب و کار.
امسال به ما نشان داد که چگونه قوانین مبتنی بر هوش مصنوعی میتوانند به مشخص کردن چشمانداز مناسب، توصیه راه حلهای مشکل، استفاده از یادگیری ماشین و تجزیه و تحلیل پیشبینیکننده برای ریشهکن کردن حدس و گمانها از تصمیمهای بازاریابی حیاتی، کمک به ایجاد کمپینهای جذاب و نوآورانه کمک کنند، و به منابع مناسب هدایت شوند. سازمان.
کسب و کارها همیشه از سفرهای دیجیتال مشتری حمایت می کنند
سال جاری شاهد رشد پراکنده ای در توصیه های شخصی سازی شده محصول، پیکربندی خودکار محصول، مذاکرات قیمت و سفارش گیری بوده است. حتی برای پشتیبانی پس از خرید، شرکتهای B2B بیشتری را دیدهایم که به مشتریان تسهیلاتی را برای ارسال آنلاین، ردیابی و زمانبندی برای تکنسینهای خدمات ارائه میدهند، جدای از کاوش در ارزش ارائه تعاملات مکالمه خودکار با رباتهای چت و عوامل مجازی.
از این رو، پلتفرمهای نرمافزار CRM کسبوکارهای کوچک مانند پارس ویتایگر در سال 2018 برای ارائه تجربه مشتری مناسب برای مشتری مناسب در زمان مناسب در سفر مشتری خود، گامی جلوتر برداشتهاند.
ادغام دقیق تر با ابزارهای خارجی
روند قابل توجه دیگری که در سال جاری به تصویر کشیده ایم، بهبود ادغام سخت تر نرم افزار CRM با ابزارها و خدمات خارجی برای بهبود استفاده از سیستم های نرم افزاری CRM مشاغل کوچک است.
توسعه دهندگان CRM در سال 2018 مشتاق درک نیاز به رابط های استاندارد صنعتی برای اتصال چندین راه حل و خدمات B2B، ادغام فناوری های جدید در فروش، بازاریابی، حساب های تجاری و پشتیبانی مشتری هستند.
برای مثال، همکاریهای موفق با برنامههای حسابداری مانند QuickBooks CRM که امکان همگامسازی هوشمند بین پلتفرمها را با استفاده از APIهای مبتنی بر REST فراهم میکند، کلید برنده شدن در همکاریها با اجازه دادن به سیستمها برای برقراری ارتباط بدون زحمت با یکدیگر به صورت خصوصی و ایمن برای افزایش بهرهوری کاربر از نرمافزار CRM است.
در روزهای آینده، آینده فناوری CRM قطعاً نیاز به رشد یکپارچهسازی راهحلهای موبایل و مبتنی بر وب با یک CRM برای استفاده از اطلاعات منابع مختلف اما کاملاً مرتبط برای تولید اطلاعات معنادار رابطه را خواهد دید.
CRM اجتماعی و موبایلی در حال پرواز هستند
امسال شاهد افزایش فناوری CRM اجتماعی بودیم زیرا فروشندگان CRM دریافتند که کلید درگیر نگه داشتن مشتریان شما در استفاده از قدرت کانال های رسانه های اجتماعی برای بازاریابی و پشتیبانی مشتری است.
این افزایش در رشد فناوری CRM اجتماعی و تأکید فزاینده بر تحلیل احساسات مشتری و تأثیر اجتماعی در سازمانهای B2B عواملی هستند که تعیین نمیکنند کسبوکار شما امروز کجاست، بلکه میخواهد یک سال بعد در کجا باشید. فروش و جذب مشتری سرعت خود را به دست آورده است.
علاوه بر این، در این زمان تغییر، شرکتهای CRM در سال 2018 نیاز به فناوری پیشرفته CRM تلفن همراه را نیز درک کردهاند، زیرا متوجه شدهاند که اکثر مشتریان B2B خود میخواهند بتوانند سیستم CRM خود را در همه جا با خود ببرند، همانطور که امسال میتوانیم شاهد باشیم. ایجاد مارک های CRM که فقط از طریق برنامه در دسترس هستند، با تمرکز بر روی موبایل.
کلان داده در حال ورود به علف های هرز قانونی است
در زمان کنونی، شرکتهای B2B در حال حاضر اطلاعات دیوانهواری درباره مشتریان خود دارند، دادههایی که میتوانند (در تئوری) برای تهاجم واقعی به زندگی شخصی افراد مورد استفاده قرار گیرند.
بنابراین، دولتها در سرتاسر جهان توجه و علاقه فزایندهای به حفاظت از شهروندان خود در برابر منافع کسبوکارها در زندگی شخصیشان نشان دادهاند.
اتحادیه اروپا، بهویژه، علاقهمند به وضع قوانین پیرامون پذیرش کلان داده در فناوری CRM است، و بنابراین امسال کاربران و فروشندگان CRM شروع به یادگیری نحوه ذخیره و جمعآوری دادههای شخصی مشتریان خود کردهاند، اکنون که دادههای عمومی مقررات حفاظتی (GDPR) برای حمایت از جمعآوری و مدیریت دادههای شخصی به روشی ایمن اجرایی شده است.
سرانجام - پذیرش CRM افزایش خواهد یافت
در سال 2018 شاهد ظهور «میفیکیشن» بودیم، که با استفاده از یکی از آنها فروشنده CRM آن را برای کاربران B2B لذتبخشتر میکنند، به دنبال فناوری برای کمک به صنعت CRM برای مقابله با چالشها. . به راحتی از این ابزار تجاری عالی و بی استفاده کنید.
با رقابت برانگیختن و مشارکت در استفاده از نرمافزار CRM در بین افرادی، این سازمانهای B2B با استفاده از روشهای بازی آسان برای برنامههای تجاری غیربازی، که جدیدترین عوامل ایجاد انگیزه و الهام بخشی به کارمندان است، همه جانبه را پیش میبرند. نتایج آنها، بهبود عملکرد آنها و در نهایت برای کسب درآمد و کار.
آیا ایده دیگری از روندهای رشد که در صنعت B2B با استفاده از نرم افزار CRM در سال 2018 مشاهده می کنید، دارید؟ آن را در بخش نظرات زیر با ما به اشتراک بگذارید!