رشد کسب و کار خود با استفاده از ABM و بهترین نرم افزار CRM فروش

ممکن است در مورد ABM یا به عنوان دلیل برای حساب شنیده باشید، اما به طور کامل متوجه نمی شوید که چه چیزی مستلزم آن است. بنابراین، اجازه دهید با اصول اولیه شروع کنیم.

چگونه برای حساب چیست؟

دلیل بر حساباز چند جهت با استراتژی های مارک های قدیمی متفاوت است. در ABM، به جای انتخاب برای تولید حجم بالای سرنخ ها از طریق برنامه های مختلف تولید سرنخ، در ABM روی تولید سرنخ های مناسب می توانید و سپس از راه های متفاوت تر و جذاب تر به آنها دسترسی پیدا کنید. برای این کار، می‌توان از بهترین نرم‌افزار CRM فروش برای پرورش سرنخ‌هایی استفاده کرد که فکر می‌کنید برای کسب و کار شما مناسب‌ترین هستند، نه اینکه یک شبکه فوق‌العاده ایجاد کنید و در پایان تعداد ناچیزی از سرنخ‌ها ایجاد کنید.

تقریباً 85 درصد از بازاریابان گفته می شود که ABM ویژگی قابل توجهی برای حفظ و گسترش روابط موجود با مشتریان ارائه می دهد - Marketo برای توییت کلیک کنید

برای انتخاب بر اساس حساب، باید به عنوان ایده‌آل با پیشنهادات شما مطابقت داشته باشد، مطالعه کنید.

در صورتی که این مورد شناسایی شود، باید تا آنجا که می توانید در مورد آن سرنخ ها یاد بگیرید، به مشکلات آنها بپردازید، مطالب را با استفاده از توابع اتوماسیون در بهترین نرم افزار CRM فروش خود ارسال کنید، و سایر مطالب را اطلاع دهید. مستقیماً برای حل آنها صحبت می کنند. نکته ها.

در اینجا 9 بهترین روش برای محاسبه برای ایجاد درآمد بیشتر و رشد مداوم کسب و کار شما ارائه شده است.

  1. پرسونای خریدار خود را ایجاد کنید

شخصیت های خریدار نقش مهمی در هر استراتژی موثر ABM ایفا می کنند . در واقع، شخصیت‌های خریدار، ماکت‌هایی از پروفایل‌هایی هستند که تصمیم می‌گیرند پیشنهادات شما را بخرند یا نه.

برای ایجاد یک شخصیت خریدار ایده‌آل، باید برای هر نوع خریدارانی که در تصمیم‌گیری خرید پیشنهادات شما مشارکت دارند، یک نمایه جعلی ایجاد کنید. آنها می توانند مدیران عامل، مدیران ارشد فناوری، مدیران، مدیران خرید یا هر فرد دیگری که در فرآیند تصمیم گیری خرید محصولات و خدمات شما دخیل است، باشند.

در مرحله بعد، باید قابلیت‌هایی مانند چالش‌ها، نقاط دردناک، اهداف، موقعیت در سلسله مراتب شرکت، تیپ‌های شخصیتی و بهترین نقاط فروش را که پیشنهادات شما برای حل نقاط درد و کمک به سرنخ‌ها در دستیابی به اهدافشان ارائه می‌دهد، ترسیم کنید.

ایجاد و توسعه شخصیت خریدار برای کسب‌وکارتان به شما کمک می‌کند تا فقط آن‌هایی را که احتمال خرید پیشنهادات شما را دارند به صفر برسانید، تا بتوانید آنها را با کمک نرم افزار بازاریابی در بهترین نرم‌افزار CRM فروش خود پرورش دهید .

  1. پروفایل های ایده آل مشتری را توسعه دهید

نمایه مشتری ایده آل بسیار شبیه به افراد خریدار است، اما با یک تفاوت اصلی که در هنگام توسعه پرسونای خریدار، شما بر روی پروفایل های فردی تمرکز می کنید، که در فرآیند تصمیم گیری خرید کمک می کند، پروفایل مشتری ایده آل سازمان را به عنوان یک کل در بر می گیرد که شما آنها را می فروشید. پیشنهادات شما

این یک واقعیت رایج است که در بازاریابی مبتنی بر حساب B2B چندین نفر در فرآیند تصمیم گیری دخیل هستند. بنابراین، ایجاد یک نمایه مشتری ایده آل، همه آنها را در نظر می گیرد و بر کمک به کل سازمان برای رشد سود متمرکز می شود.

اغلب متوجه خواهید شد که در موارد متعددی دو یا چند نفر در یک سازمان وجود دارند که اهداف و اهداف متناقضی دارند. بنابراین، ایجاد یک نمایه مشتری ایده‌آل به ایجاد زمینه فروش کمک می‌کند که بتواند همه آن‌ها را راضی کند و باعث فروش شود.

  1. پیام های خاص مخاطب ایجاد کنید

کاربران قدرتمند همیشه باید در مورد مزایا و ویژگی های برجسته پیشنهادات شما بشنوند تا به آنها اجازه دهد هوشمندانه کار کنند و در فرآیند تصمیم گیری خود مؤثرتر باشند.

مدیران سطح بالای هر سازمانی همیشه می خواهند بدانند که چگونه کسب و کار آنها می تواند با استفاده از پیشنهادات شما رشد کند.

بنابراین، بدون در نظر گرفتن رویکردهای قدیمی ایجاد پیام های محصول که در همه زمینه ها برای هر سرنخ اعمال می شود، پیام هایی ایجاد کنید که مستقیماً به شخصیت های خریدار و هر پروفایل مشتری ایده آل خطاب می شود. به این ترتیب می‌توانید اطمینان حاصل کنید که هنگام صحبت با یک «حساب» خاص و کارمندان آن، همیشه در ارتباط با نکات صحیح باقی می‌مانید.

  1. تصمیم گیرندگان حساب را تقسیم بندی کنید

از آنجایی که افراد زیادی در تصمیم گیری در مورد فرآیندهای بازاریابی مبتنی بر حساب دخیل هستند، باید یاد بگیرید که با آنها به روش های مختلف ارتباط برقرار کنید. به عنوان مثال، آنچه در یک تصمیم گیرنده سطح C در یک سازمان طنین انداز می شود، هرگز با سایر کارکنان شاغل در سطوح پایین تر در شرکت که نقشی حیاتی در فرآیند تصمیم گیری ایفا می کنند، طنین انداز نمی شود.

با استفاده از یک نرم‌افزار نرم افزار بازاریابی قوی که در بهترین نرم‌افزار CRM فروش شما مانند پارس ویتایگر CRM و سایرین ادغام شده است، می‌توانید به راحتی مخاطبین را تقسیم‌بندی کنید و با هر یک از آنها به روشی متفاوت تعامل کنید که چالش‌های منحصربه‌فرد آن‌ها را در شرکت برطرف می‌کند.

بنابراین، در حالی که تاکتیک‌های شخصی‌سازی و تقسیم‌بندی سرنخ کلیدهای بازاریابی مؤثر این روزها هستند، بازاریابی مبتنی بر حساب (با کمک بهترین نرم‌افزار CRM فروش ) جایی است که این تاکتیک‌ها برای کاربران یک پلتفرم نرم‌افزاری CRM با استفاده آسان بسیار مفید خواهد بود.

  1. محتوای خود را با مخاطبان خود هماهنگ کنید

هر سرنخ احتمالی در یک سازمان نیازهای متفاوتی دارد. بنابراین، ضروری است که شما باید مطالبی را به هر یک از آنها تحویل دهید که به نقاط درد فردی آنها می پردازد.

برای مثال، در حالی که مدیران و کارمندان C-Level هر سازمانی می‌خواهند بدانند که پیشنهادات شما چگونه به کل شرکت کمک می‌کند، کاربران قدرتمند باید بدانند که چگونه محصولات یا خدمات شما به آنها در تسهیل کارهای روزانه‌شان کمک می‌کند.

از این رو، به جای ارسال ایمیل‌های عمومی با محتوای یکسان برای همه، تاکتیک‌های بازاریابی مبتنی بر حساب، به بخش‌بندی نیاز دارند تا مرتبط‌ترین اطلاعات را برای هر یک از این مشتریان بالقوه در یک حساب ارائه کنند.

  1. از نرم افزار ABM مناسب استفاده کنید

برای برتری در ABM، بسیار مهم است که باید از نرم افزار بازاریابی مبتنی بر حساب مناسب استفاده کنید که می تواند یک CRM آسان برای استفاده باشد مانند ConvergeHub، که از نرم افزار بازاریابی به طور یکپارچه استفاده می کند تا به شما امکان بخش بندی و شخصی سازی کمپین های ایمیل را بدهد و بازاریابی مبتنی بر حساب را آسان تر کند. برای تیم های فروش و بازاریابی شما

این یکی از اصلی‌ترین دلایلی است که اکثر شرکت‌ها نرم‌افزار CRM همگرا مانند پارس ویتایگر را انتخاب می‌کنند. یک پلتفرم نرم افزاری CRM برای کسب و کارهای کوچک با کاربری آسان که شامل اتوماسیون نیروی فروش ، پشتیبانی مشتری، و عملکردهای حسابداری (با استفاده از QuickBooks CRM رایگان) برای انتقال یکپارچه اطلاعات و داده ها است. بنابراین، پشتیبانی از همه این عملکردهای حیاتی مورد نیاز برای ABM درست در یک پلت فرم CRM.

  1. بازاریابی و فروش را همسو کنید

بازاریابی موثر مبتنی بر حساب تنها زمانی می تواند اتفاق بیفتد که فروش و بازاریابی در یک سازمان کاملاً یکپارچه و همسو باشند.

برای این کار، فروش باید به بخش بازاریابی شما کمک کند و در زمانی که رویکرد بازاریابی نیاز به اصلاح دارد و همچنین زمانی که آنها کار می کنند، به آنها اطلاع دهد.

علاوه بر این، با کمک نرم افزار بازاریابی در CRM، زمانی که فردی در فرآیند ABM واجد شرایط فروش شد، بازاریابی باید به‌طور خودکار اعلان‌ها را به تیم‌های فروش شما ارسال کند، که با استفاده از تکنیک‌های امتیازدهی سرنخ که در ادامه به آن می‌پردازیم به راحتی می‌توان این کار را انجام داد.

  1. امتیاز منجر می شود

از آنجایی که سرنخ ها اقدامات از پیش تعریف شده خاصی مانند مشاهده محتوا، بازدید از صفحات وب و موارد دیگر را انجام می دهند، بازاریابی می تواند بر اساس آن اقدامات به آنها امتیاز دهد. این فرآیند امتیازدهی به سرنخ به فروش و بازاریابی کمک می‌کند تا بینشی در مورد سرنخ‌هایی داشته باشند که آماده فروش هستند و باید در خط لوله فروش بیشتر پرورش داده شوند.

  1. نتایج خود را بسنجید و رویکرد خود را اصلاح کنید

هیچ بازاریاب یا نماینده فروش خوبی نمی تواند بدون اندازه گیری نتایج خود به جلو حرکت کند. بنابراین، از تجزیه و تحلیل کمپین های پیشرفته و بهترین عملکردهای گزارش پلت فرم های نرم افزار CRM فروش خود استفاده کنید تا بفهمید کدام استراتژی ها و تاکتیک ها برای تلاش های ABM شما بهترین کار را دارند.

بنابراین، اگر می‌خواهید به طور مستمر کسب‌وکار خود را با استفاده از فرآیندهای بازاریابی مبتنی بر حساب توسعه دهید، همیشه نتایج خود را اندازه‌گیری و تجزیه و تحلیل کنید.

در پارس ویتایگر جدید هستید؟ برای شروع آزمایشی رایگان 14 روزه خود، روی زیر کلیک کنید .

ثبت نام

نتیجه

برای رشد کسب‌وکارتان مانند یک حرفه‌ای با استفاده از انتخاب‌ها بر اساس حساب، مطمئن شوید که از بهترین راه حل‌ها نرم‌افزار CRM استفاده می‌کنید که پارس ویتایگر اندازه‌گیری کنید. یک CRM، که به راحتی می توانید به شما بگویید، سرنخ های شما چه چیزهایی را بشنوید تا بتوانید آنها را متقاعد کنید که بخرند، یا به شما بگویید که دقیقاً چه کسانی پیشنهادات خود را می فروشند.