مزایای مدیریت خودکار وام با استفاده ازCRMوام جایگزین

یکی از ویژگی های اصلی فناوری مدرن این است که همه چیز را می توان به راحتی خودکار کرد. این شامل خرید از رستوران ها، رزرو ماشین سواری، تا ابزارهایCRMمی شود که باعث می شود آن اتوماسیون است که یکی از رایج ترین تغییرات فناوری است که در هر کسب و کاری احساس می شود، به وجود می آید.
و بنابراین، شاخه‌های مختلف وام‌های جایگزین، فین‌تک و منابع مالی از این تغییری که در سایر صنایع در سراسر جهان رخ داده است مستثنی است.
در حال حاضر یک سیستم مدیریت و خودکار مانند CRM وام جایگزیندارای ویژگی قابل توجهی نسبت به پلتفرم های وام دهی قدیمی است.
در واقع، استفاده از فناوری پیشرفته برای راه‌حل‌های نرم‌افزاری پیشرفته مدرن برای ارائه تجربیات برتر، حذف کاغذبازی، بهبود دقت تصمیم‌گیری و موارد کمکی انجام می‌شود.

در سال 2008، تنها 12٪ از مشاغل از CRM مبتنی بر ابر استفاده می کردند - این رقم اکنون به 87٪ افزایش یافته است - SuperOffice (2020)برای توییت کلیک کنید

بهتر است بگوییم که CRM برای صنعت وام‌دهی جایگزین، می‌تواند کل گردش کار و فرآیندها را درست از آغاز، پذیرش، و خدمات وام‌های جایگزین، وام‌دهی همتا به همتا، پیش‌پرداخت نقدی مرچنت یا هر نوع سرمایه‌گذاری که ممکن است امروز به آن فکر کنید، ساده‌سازی کرده است.
در اینجا برخی از مزایای کلیدی که کسب‌وکارها می‌توانند با جایگزین کردن مراحل دستی با اتوماسیون پیشرفته، جمع‌آوری داده‌های عملکرد در تمام جنبه‌های فرآیندهای وام دهی و تبدیل کاغذ به فرمت‌های دیجیتال بیابند، آمده است:

• بهبود سرعت و دقت ارسال درخواست های وام منجر به تجربه کاربری بهتر

• امکان پردازش تعداد بیشتری از درخواست های وام با منابع انسانی موجود

• منابع خطای انسانی را برای تصمیمات ارزیابی سریعتر و با کیفیت بهتر حذف کنید

• تاخیرها و هزینه های مرتبط با فرآیندهای سنتی مبتنی بر کاغذ را حذف کنید

• ایجاد فرآیندهای قابل ممیزی، قابل پیش بینی و تکرارپذیر که از انطباق پشتیبانی می کنند

• تجزیه و تحلیل عملکرد وام با هدف بهبود مستمر کارایی و سودآوری

بنابراین، بر خلاف راه‌حل‌های سنتی، که اغلب ترکیبی از سیستم‌های نامرتبط و منسوخ هستند، که هر کدام یک عنصر واحد را در فرآیند پردازش فرآیندهای تامین مالی مدیریت می‌کنند، راه‌حل‌های مدیریت وام مدرن مانند ابزارهای CRM وام جایگزین به شرکت‌ها کمک می‌کند تا معاملات بیشتری را جذب کرده و ببندند. ، سرعت بخشیدن به فرآیند پذیره نویسی، کاهش خطاها، ایجاد گزینه های قیمت گذاری بیشتر و در نهایت اطمینان از دقت بیشتر، به سرمایه گذاران کمک می کند تا شهرت حرفه ای تری در بین کارگزاران، شرکای سندیکایی و وام گیرندگان در بازار کسب کنند.

مزایای کلیدی مدیریت خودکار وام با استفاده از نرم افزار CRM وام جایگزین:

پردازش وام بهتر و نتایج

در صنعت اعطای وام جایگزین برای هر منبع، سازمان وام دهنده مجموعه ای از اسناد، اطلاعات، نقاط داده را جمع آوری می کند که حتی شامل تعاملات رو در رو، فکس، ایمیل، یا آپلود چندین سند از طریق وب سایت های اختصاصی می شود. .

اکنون تمام این عناصر فرآیند پرداخت وام باید با دقت به سیستم اضافه شود، ردیابی شده و پس از آن با تمام اطلاعات ارائه شده توسط متقاضی وام و سایر منابع شخص ثالث به طور کامل بررسی شود.

یک CRM همه کاره یک شگفتی تکنولوژیکی است که می تواند به طور همزمان هر سند را پردازش کند و همچنین منابع شخص ثالث را برای ارائه راه حل سریعتر و مطمئن تر برای این گردش کارها یکپارچه کند.

اتوماسیون موجود در اکثر CRM برای شرکت‌های وام‌دهنده جایگزین حتی کار دستی مرتبط با اعلان‌ها را کاهش می‌دهد، زیرا هر درخواستی در فرآیند پرداخت وام در مراحل مختلف نیاز به ارسال پاسخ یا اعلان‌هایی به متقاضی دارد که یک CRM می‌تواند به طور خودکار با ایجاد محرک‌هایی که پر شده‌اند انجام دهد. با اطلاعات خاص وام با استفاده از انواع الگوهای اعلان که از قبل در داخل نرم افزار ایجاد شده اند.

بهبود سرعت تا تکمیل

با استفاده از راه‌حل‌های فناوری رشد هوشمند کسب‌وکار، مانند جمعیت داده‌های خودکار، تشخیص محتوای هوشمند، بررسی و تأیید اسناد می‌توان به میزان قابل‌توجهی کاهش داد، که می‌تواند سرعت پردازش را افزایش داده و مدت زمان پرداخت وام را کوتاه کند.

ساخت اتوماسیون در ابزارهای CRM وام جایگزین نیز می‌تواند ارزیابی برنامه و تصمیم‌گیری وام را به طور چشمگیری بهبود بخشد، زیرا به حذف مراحل دستی تکراری کمک می‌کند که پس از انجام دیجیتالی به بهترین وجه اجرا می‌شوند و تنها اجازه می‌دهند تخصص انسانی در جایی که بهترین کار را انجام می‌دهد، به کار گرفته شود.

ردیابی و شفافیت بهتر

تنها با چند کلیک روی راه‌حل‌های خودکار CRM وام‌دهی جایگزین، می‌توانید نمای جامعی از تمام اسناد دریافت‌شده آماده کنید، و اسناد را برای پیگیری زمانی که درخواست‌ها در مرحله تأیید هستند، علامت‌گذاری کنید. در مقابل، جمع‌آوری و ردیابی اسناد با استفاده از تلاش‌های دستی ممکن است در حین کار با چک‌لیست‌های کاغذی یا تأیید موارد از حساب ایمیل یک افسر تنها، یک تلاش بسیار دشوار باشد.

مقیاس پذیری و رشد

CRM مناسب برای شرکت‌های وام‌دهنده جایگزین حتی تقاضاها و ریسک‌های آموزشی را کاهش می‌دهد، و به وام‌دهندگان کمک می‌کند تا سریع‌تر و مقرون به صرفه‌تر مقیاس کنند تا نیازهای فصل اوج را برآورده کنند.

این امر وام دهندگان جایگزین را برای صرفه جویی در هزینه های سرنخار مرتبط با آموزش مداوم کاهش می دهد.

به عبارت دیگر، هرچه بیشتر فرآیندهای دستی را حذف کنید و کسب و کار وام دهی خود را ساده کنید، حجم بیشتری از درخواست های وام را یک نفر می تواند انجام دهد، که به این معنی است که با پیاده سازی یک CRM ساده برای کسب و کارهای وام دهی جایگزین، می توانید حجم معاملات خود را به طور چشمگیری افزایش دهید بدون اینکه اضافه کنید. کارکنان اضافی در سازمانتان، یا منابع بیشتری اضافه کنید که به شما امکان می دهد جریان معاملات خود را به همان اندازه افزایش دهید.

در نهایت، از آنجایی که CRM برای ابر برای صنعت وام دهی قابل پیاده سازی است و از هر جایی استفاده می کند، این به سازمان شما کمک می کند تا انواع مختلفی از جغرافیایی را از بین ببرد یا بر مانعی که فقط قادر به ورود به یک مکان باشد. خاص است غلبه کند. دستگاه

علاوه بر این، از آنجایی که روند وام دهی و داده ها را می توان به راحتی با استفاده از یک نرم افزار CRM در بین تیم های شما به اشتراک گذاشت، افزودن اعضای تیم جدید و نصب آنها سریعتر می شود، زمانی که از CRM برای CRM استفاده می شود. وام های جایگزین بدون کاهش سرعت استفاده می کنید.

ثبت نام