راه هایی برای رشد پایگاه داده CRM و لیست ایمیل

بهره وری | توسط پاتریشیا جونز

لیست ایمیل

همه ما می دانیم که ایمیل مارکتینگ هنوز هم رواج دارد و زنده است. علیرغم به طور مداوم رشد می کند رسانه های اجتماعی و سایر انواع توسعه را برای پایگاه داده CRM ، بازاریابی ایمیلی به عنوان درمان استراتژی های رشد است که همراه با نرم افزار مدیریت سرنخ آنلاین استفاده می شود.

با این حال، برای ایجاد یک حضور قدرتمند در بازاریابی ایمیلی، باید پایگاه داده شود تا در حال توسعه یک CRM باشد، لیست ایمیل خود را گسترش دهید.

74 درصد از کاربران گفته اند که سیستم CRM آنها بهتر است به مشتریان خود دسترسی داشته باشند. - مشاوره نرم افزاری برای توییت کلیک کنید

در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند تا پایگاه شما را در CRM به راحتی رشد دهید:

#1. یک فرم Opt-In داشته باشید

اگر راهی ندارید که مشتریان احتمالی خود را در سیستم توزیع ایمیل خود انتخاب کنند، جمع آوری اسامی جدید برای لیست ایمیل خود واقعاً کار دشواری است. بنابراین، یک فرم وب ساده ایجاد کنید تا ثبت نام برای افراد آسان شود. این ضرورت اولیه یک برنامه مدیریت لیست ایمیل موثر است.

#2. فرم خود را ساده نگه دارید

فقط نام و آدرس ایمیل را بخواهید - یا فقط آدرس ایمیل را در صورت امکان. بعداً پس از موفقیت در تعامل با آنها، می توانید اطلاعات بیشتری را جمع آوری کنید.

#3. فرم ثبت نام خود را در سایت خود قرار دهید

فرم ثبت نام خود را برای افزایش پایگاه داده CRM خود در اطراف وب سایت خود قرار دهید تا در چندین مکان قابل مشاهده باشد. به یاد داشته باشید که آن را در صفحاتی با ارزش بالاتر قرار دهید که بیشترین بازدید را دارند. به این نکته توجه کنید که فرم به راحتی قابل مشاهده باشد، زیرا تعداد کمی از افراد به تنهایی فرم انتخاب را جستجو می کنند.

#4. به مشترکین اطمینان دهید

خطی را در صفحه شرکت خود بنویسید که بتواند به مشترکین احتمالی شما اطمینان دهد که آدرس ایمیل خود را نمی فروشند یا هرزنامه برای آنها ارسال نمی کنند. این اطمینان کمک زیادی به جذب مشترکین جدید خواهد کرد زیرا این روزها ایمیل های اسپم ناراحت کننده بسیار رایج هستند.

#5. یک وبلاگ قاتل تولید کنید

وبلاگ های قاتل با عناوین کلیک- طعمه بنویسید. از آنجایی که اگر وبلاگی را آپلود کنید که توصیه های مفیدی را در مورد موضوعات مرتبط ارائه می دهد، همیشه به انتشارات شما توجه می کنند. هدف اصلی در اینجا ارائه بینش به مخاطبان است که می تواند زندگی آنها را با پیروی از پیشنهادات، ایده ها و توصیه های شما آسان تر کند.
همیشه به یاد داشته باشید که در پایان هر پست وبلاگ در وب سایت وبلاگ نویسی خود، گزینه ای را برای خوانندگان وبلاگ خود قرار دهید تا لیست پستی شما را انتخاب کنند.
ضروری است که اگر محتوای وبلاگ شما جذاب است، خوانندگان شما بخواهند ثبت نام کنند و آدرس ایمیل خود را به شما ارائه دهند، که در نهایت پایگاه داده مشتریان شما را در CRM افزایش می دهد .

#6. یک کتاب الکترونیکی بنویسید

یک کتاب الکترونیکی منتشر کنید که می تواند خوانندگان شما را در مورد هر موضوعی که در بازار مربوطه شما مورد علاقه است آموزش دهد. کتاب الکترونیکی را با یک فرم وب دریافت کنید که اطلاعات تماس را جمع آوری می کند. به طوری که هر یک از بارگیری‌های کتاب الکترونیکی شما، آدرس جدیدی را در اختیار شما قرار می‌دهد و پایگاه داده بازاریابی ایمیلی را در پلتفرم نرم‌افزار مدیریت سرنخ آنلاین شما گسترش می‌دهد.

شماره 7. یک کاغذ سفید تهیه کنید

اگر تخصص و ظرفیت لازم برای تولید کاغذ سفید در مورد محصولات یا خدمات خود را دارید، باید این کار را انجام دهید. مطمئن شوید که کاغذ سفید شما راه حلی برای هر مشکل رایجی که مشتریان بالقوه یا مشتریان شما با آن مواجه هستند ارائه می دهد. دقیقاً مانند استراتژی کمپین کتاب الکترونیکی خود، کاغذ سفید را با یک فرم جذب سرنخ آپلود کنید تا آدرس های ایمیل جدید را برای هر بار دانلود پیدا کنید.

#8. به کسانی که شرکت می کنند پاداش دهید

برای انتخاب لیست پستی خود، یک کوپن، تخفیف محدود به زمان، یا نوع دیگری از انگیزه ارائه دهید. شما واقعا شگفت زده خواهید شد اگر ببینید حتی یک انگیزه کوچک چقدر می تواند در ازای خوشحال کردن مردم با هدایای بی اهمیت شما موفق باشد.

#9. از پاپ آپ های وب استفاده کنید

از یک پلت فرم CRM با استفاده آسان استفاده کنید که دارای قابلیت های نرم افزار بازاریابی است (مانند ConvergeHub ) که به شما امکان می دهد پاپ آپ های وب را در وب سایت تجاری خود قرار دهید. از پنجره‌های بازشو استفاده کنید تا فرم‌های انتخاب خود را با یک پیام ساده نشان دهید که به بازدیدکنندگان وب‌سایت خود می‌گوید که می‌توانند با ثبت نام در لیست پستی خود، از تخفیف‌های شرکتی شما و اتفاقات جدیدی که با نام تجاری شما می‌افتد مطلع و به روز باشند. .

شماره 10. دموهای رایگان ارائه دهید

به مخاطبان خود امکان مشاهده نمایش مجازی از محصولات و خدمات خود را از طریق وب سایت خود ارائه دهید. از آنها بخواهید ایمیل های تماس خود را در ازای نسخه نمایشی برای غنی سازی پایگاه داده CRM شما ارائه دهند.

شماره 11. از پاپ‌آپ‌های Exit Intent استفاده کنید

هنگامی که هر بازدیدکننده ای می خواهد وب سایت شما را ترک کند، مطمئن شوید که یک پاپ آپ قصد خروج ظاهر می شود و تخفیف یا نوعی انگیزه دیگر را به بازدیدکننده ارائه دهید تا در اطراف خود بماند. به بازدیدکنندگان اطلاع دهید که تنها کاری که برای دریافت پیشنهاد باید انجام دهند این است که نام و آدرس ایمیل خود را قبل از ترک وب سایت خود ارائه دهند.

شماره 12. موارد مورد علاقه را در رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید

اینها می تواند پیشنهادات جدید، تخفیف ها، تبلیغات یا هر چیز دیگری باشد که احتمالاً علاقه مخاطبان شما را برانگیخته است. اطلاعات خود را در تمام کانال های اجتماعی مانند لینکدین، فیس بوک و دیگران به اشتراک بگذارید تا دسترسی خود را افزایش دهید و البته به آنها اطلاع دهید که برای استفاده از این پیشنهاد به آدرس ایمیل آنها نیاز دارید.

ConvergeHub را به صورت رایگان امتحان کنید

بردن

در نهایت، شما همچنین می توانید پایگاه داده CRM خود را گسترش دهید. با دانلود محبوب‌ترین برنامه رایگان ما - ابزار پارس ویتایگر Free Lead Generator Tool ، که می‌توانید به شما کمک کنید تا از سایت‌های محبوب رسانه‌های اجتماعی، ایمیل و موارد دیگر سرنخ بگیرید.

صبر کن! اگر 2 دقیقه فرصت دارید… نظر خود را در زیر بنویسید و به ما اطلاع دهید که بزرگترین غذای شما چه بوده است!