راه هایی برای افزایش تجربیات در سفر چرخه زندگی مشتری
همه ما میخواهیم با مشتریان و مشتریان بالقوهمان بهترین رفتار را داشته باشند، که در این همهگیری زمانی که کسبوکارها میشوند باید از آبهای ناشناخته عبور کنند و با این زمانهای پرتلاطم روبرو شوند، صادقتر است.
از این رو در اینجا به عنوان یکی از محبوب ترین فروشندگان ابزارهای CRM با استفاده آسان در بازار با هزاران مشتری از پلت فرم CRM بر روی ابر ما استفاده می کنند، در اینجا برخی از مشاهدات ما وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد. شما را معنادارتر و سازنده تر کند. و حتی در این مواقع برای دردسر دلپذیر است.
65 درصد از شرکت ها در پنج سال فعالیت خود از سیستم CRM استفاده می کنند - Capterra برای توییت کلیک کنید
در حال حاضر، همیشه بایدهای متعددی وجود داشته باشد که میتوان به صورت آنلاین در مورد ایجاد سفر مشتری و تجربه مشتری بینقص بیابید، با این وجود، از آنجایی که سفر چرخهی عمر مشتری شما باید مدیریت شود، بهویژه در این زمانهای سخت، پیروی شود. ادامه از این چهار روش بیدردسر مطمئناً به ارمغان خواهد آورد. موفقیت و رشد پیش بینی نشده کسب و کار شما
1. پیام بعدی را به یک فرستنده ارسال کنید
همیشه مطمئن باشید که روندهای کسب و کار شما با نیازهای احتمالی و مشتریان شما مطابقت دارد.
همه ما هم عقیدهایم و با این موافق هستیم که کسبوکارها مشتاقان به کارگیری راهحلهای فناوری رشد، کسبوکار مانند ابزارهای CRM هستند که میتوانند به فرآیندهای خودکارسازی کمک کنند که میتوانند کارایی و بهرهبرداری از افراد را افزایش دهند - که حرکتی درخشان است.
با این وجود، کسبوکارها باید در درجه اول CX و سفر خریدار را زمانی که آماده ساختن فرآیندی هستند، حتی قبل از خودکارسازی گردش کار خود، در نظر بگیرند.
از این رو، به عنوان یکی از محبوبترین فروشندگان پلتفرمهای CRM جایگزین Salesforce ، توصیه میکنیم که کسبوکارها باید تعداد ایمیلهای خودکاری را که برای مشتریان و مشتریان احتمالی خود در این زمانهای مشکل ارسال میکنند، محدود کنند.
این بدان معناست که برندها نباید چندین ایمیل از فروش های مختلف یا نمایندگان پشتیبانی با پیام های متناقض به مشتریان بالقوه و مشتریان ارسال کنند زیرا انجام این کار می تواند به راحتی گیرندگان را گیج و آزار دهد و در نتیجه حتی روند خرید یا حل و فصل را به طور قابل توجهی به تاخیر بیندازد.
2. بپرسید، کشف کنید و گوش دهید
هدف اصلی هر کسب و کاری کسب درآمد از طریق جلب رضایت مشتریان است.
اگر در زمینه فروش کار می کنید، هدف شما یکسان است. به موجب آن باید برای کسب اطلاعات پرس و جو کنید، یک پیشنهاد ارسال کنید، و پس از آن یک جلسه با مشتری احتمالی تنظیم کنید یا یک نسخه آزمایشی برای تبدیل برنامه ریزی کنید.
به طور مشابه، اگر به دنبال فعالیتهای پشتیبانی مشتری هستید، باز هم اهداف شما ثابت میماند، زیرا در اینجا حتی باید با بازگشت به یک سؤال سخت یا رفع مشکل برای مشتریان، مشتری را راضی کنید.
بنابراین، در طول این بیماری همه گیر، هر کارمند و نماینده ای در مشاغل باید به دانش و ابزار مناسب برای کمک به مشتریان بالقوه و مشتریان خود مجهز باشد.
آنها همچنین باید در درجه اول به آنچه مشتریان و مشتریان بالقوه به آنها گفته می شود گوش دهند، زیرا اکثر مردم عادت دارند هنگام صحبت کردن به آنها گوش ندهند - پس ساکت باشید، گوش کنید و سپس نیازهای مشتری خود را درک کنید.
همچنین تمرین خوبی است که همیشه آنچه را که از آنها شنیدهاید برای تماسگیرندگان خود تکرار کنید، زیرا این امر میتواند از درک متقابل توافق شده بین هر دو طرف درگیر در تعامل اطمینان حاصل کند، که به کاهش ارتباطات نادرست که میتواند منجر به تاخیر شود کمک میکند. در یافتن راه حل مناسب یا بهترین پاسخ برای مسائل مشتری.
3. از تداوم در حین حل مسائل اطمینان حاصل کنید
اگرچه ممکن است ظاهراً ساده به نظر برسد، اما یافتن نیازهای مشتریان یا مشتریان بالقوه شما و دریافت آن به طور مداوم در هر بار آسان نیست.
این را هر بار در آموزشها و ایدههای رشد کسبوکار خود میگوییم، زیرا مسیر رسیدن به هر راهحلی میتواند واقعاً چالشبرانگیز، پیچیده و پیچیده باشد، و از این رو همه افراد در کسبوکار شما باید آن را ببینند.
به عنوان مثال، ممکن است در پاسخ به یک مسئله، شخصی که اولین بار به مشکل پاسخ داده است، کسی باشد که پاسخ را دارد و بنابراین قادر به حل مشکل در پایان نباشد. با این وجود، اولین نفر در زنجیره باید همیشه مسئول باقی بماند و به عنوان رابطی با مشتریان بالقوه و مشتریان عمل کند تا ببیند که مشکلات آنها توسط فردی کارآمدتر و آگاه تر در تیم حل می شود. این به این دلیل است که همیشه ممکن است اتفاق بیفتد که اولین نفر ممکن است مجبور شود مشتری بالقوه را به نماینده دیگری بسپارد تا به آنها کمک کند راه حل لازم را پیدا کنند.
اما حتی در موقعیتهایی مانند این، کاملاً مهم است که یک معرفی سهطرفه قبل از انجام انتقال بین پرسشگر، اولین تماس، و شخصی که پس از آن مسئولیت معلق برای حل مسئله را به عهده میگیرد، لازم باشد.
4. در رویکرد خود همدل و به موقع باقی بمانید
در نهایت از آنجایی که در طول این زمان همه گیری COVID-19، زمان ارائه پاسخ خودکار 6 ساعته یا 12 ساعته شما ممکن است راه حل مناسب یا مطلوب برای مشتریان شما نباشد، بنابراین همزمان با حل مشکلات مشتریان، رویکردهای خود را به موقع حفظ کنید.
همیشه به یاد داشته باشید که هر CX در سطح جهانی و تجربه مثبت مشتری در سفر چرخه عمر مشتری از طریق یک نام تجاری بستگی زیادی به کسانی دارد که از مشکلات، چالشها، مشکلات مصرفکننده مراقبت میکنند و برای بهتر کردن زندگی مشتری خود با استفاده از آن تلاش میکنند. نوآوری ها و خلاقیت ها در حین حل مشکلاتی که مشتریان بالقوه و مشتریان در این زمان های مشکل با آن مواجه هستند.
این به این دلیل است که اگر کسب کنید و کار کنید واقعاً مشکلاتی را دارید که مشتریان شما با آن متوجه می شوند، آنچه را که ما همیشه به عنوان یکی از محبوب ترین فروشندگان راه حل های CRM با استفاده از آسان می گوییم، رعایت کنید، درک کنید. زودی فهمید که یک راه حل برای همه مناسب نیست، و بنابراین می توان در سطح جهانی، کسب و کارها را از زمان بندی مناسب برای پاسخگویی به نیازهای هر مشتری برای افزایش رضایت از برندهای خود استفاده کرد.