راه حل های تعامل با مشتری برای مشاغل کوچک

بهره وری | توسط پاتریشیا جونز

راه حل ها و استراتژی های استراتژی با مشتری، کلیدی اصلی هستند که باید با چشم انداز سازمان شما هماهنگ شوند.
این دلیل است که بر اساس تحقیقات انجام شده در مورد مدیریت تجربه مشتری، نشان می دهد که حتی بیش از 63 درصد از مصرف کنندگان را می گویند که کسب و کارها باید بهتر باشد مشتریان خود را به عنوان اولویت اصلی در دوران مدرن در نظر بگیرند. دریافت کنید.

72 درصد از کسب و کارها به دست می آورند که بهبود تجربه اولویت اصلی آنها در حال حاضر است. برای توییت کلیک کنید

بنابراین، بسیار قوی با مصرف کنندگان و مشتریان برند خود است و در نتیجه یک ارزیابی مناسب در نقاط تماس در سفر مشتری هدف اصلی کسب و کار شماست که باید به آن دست پیدا کنید.

در عصر اینترنت، تجربه مشتری دیجیتالی بخش مهمی از استراتژی هر کسب و کاری است که به موفقیت (یا حتی گاهی شکست) تجربه کلی برند هر شرکتی کمک می کند، زیرا اگر تجربه خوب باشد، ضروری است که مشتریان به احتمال زیاد به مشتریان وفادار تبدیل می شوند و خریدار مکرر پیشنهادات شما هستند.

از این رو برای پاسخگویی به تجربه مشتری تقاضای دوران مدرن، داشتن راه حل و استراتژی های تعامل با مشتری برای همه کسب و کارها، به ویژه کسب و کارهای کوچک و استارتاپ هایی که نیاز بیشتری به رشد سریع دارند، ضروری است.

استراتژی تعامل با مشتری چیست؟

اکنون برای یک فرد غیرمستقیم، استراتژی تجربه مشتری به عنوان ایجاد روابط بلندمدت با مشتریان از طریق درک سفر آنها با یک نام تجاری و تمرکز بر نحوه تعامل آنها با تجارت خود در چندین تعامل - چه آنلاین و چه آفلاین- تعریف می شود.

با توجه به تحقیقات انجام شده در این زمینه، مطالعه شده است که بیش از 72 درصد از کسب و کارها معتقدند که بهبود تجربه مشتری با استفاده از راه حل ها و ابزارهای تجربه مشتری مانند نرم افزار CRM آسان، اولویت اصلی آنها در حال حاضر است.

این به این دلیل است که حمایت از مشتریان از طریق کانال‌های تعامل دیجیتال نه تنها به تقویت آگاهی از برند کمک می‌کند، بلکه حتی به ایجاد وفاداری قوی مشتری و پرورش رابطه مشتری-تجارت برای کسب و حفظ مشتریان کمک می‌کند.

از این رو نیازی به گفتن نیست که برندهایی که یک طرح تعامل با مشتری ایجاد می کنند که بیش از چیزهای دیگر بر ارزش آفرینی تمرکز دارد، آنهایی هستند که می توانند یک تجربه معنادار و نهایی مشتری را ارائه دهند که با ارائه محتوای عالی و سریع به دست می آید. پشتیبانی از مشتریان

از این رو، به طور کلی، تعامل با برند (CBE) یا تعامل با مشتری (CE) یک رابطه مشتری با هر کسب و کاری است که کیفیت آن رابطه (هم مثبت و هم منفی) و چگونگی مشارکت مشتری یا هر چند وقت یک‌بار اتفاق می‌افتد را بررسی می‌کند. نام تجاری.

بنابراین، ابعاد CE می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • طول عمر: مدت زمانی که تعاملات با یک برند پخش می شود.
  • فعال بودن - اینکه آیا یک مشتری با یک نام تجاری خاص خود درگیر می شود، بدون هیچ انگیزه ای.
  • تکرار و بسامد - خواه این فعل و انفعالات پراکنده و متنوع باشد یا مکرر و از نظر شکل مشابه.
  • زمینه: موقعیتی که در آن تعاملات اتفاق می افتد (به عنوان مثال، در حین بررسی، پس از خرید یا فقط زمانی که تبلیغات اتفاق می افتد و موارد دیگر).
  • حجم: تعداد تعاملاتی که در کل چرخه حیات مشتری با هر برندی صورت می گیرد.

تعامل با مشتری چگونه است؟

قبل از اینکه در مورد شش حرکت "بدون پشیمانی" راه حل های تعامل مشتری بحث کنیم، اجازه دهید درک کنیم که CE می تواند هم کلی و هم انتخابی باشد.

این بدان معناست که مشتریان ممکن است در سطوح مختلف با برند و تجارت شما درگیر شوند.

به عنوان مثال، برای برخی از مشتریان، ممکن است در سطح محصول اتفاق بیفتد، مانند اینکه یک خریدار CRM کسب و کار جدید به گروه پذیرندگان CRM مبتنی بر ابر در فیس بوک ملحق شود، یا برای برخی دیگر، در سطح برند باشد، مانند یک علاقه مندان به اپل که حمایت می کند. تبلیغات و پیشنهادات برند مورد علاقه آنها.

تجربه مشتری همچنین می‌تواند کاملاً انتزاعی یا بسیار خاص باشد، مانند مصرف‌کننده‌ای که ترجیح خود را برای ویزا یا مستر کارت بیان می‌کند یا مشتری از شعبه خاصی از یک برند خرده‌فروشی در منطقه خود حمایت می‌کند، زیرا مدیریت آن بهتر است یا از دیگران استقبال می‌کند.

بنابراین، با توجه به آنچه گفته شد، در اینجا شش مثال از آنچه راه حل های تعامل با مشتری در سطح جهانی ممکن است در عمل به نظر برسد، آورده شده است که شامل:

1. حل و فصل شکایت

یک مشتری ناراضی برای درخواست یا ارائه بازخورد برای رفع مشکل، تماس می گیرد. اکنون، صرف نظر از اینکه آنها شکایت خود را از طریق ایمیل یا در یک انجمن عمومی تسلیم کنند، می تواند معیاری برای سنجش احساسات و وفاداری مشتری به برند شما باشد. این به این دلیل است که، به ویژه اگر مشتری به اندازه کافی برای شکایت اهمیت قائل شود، می توان آن را به عنوان یک وقفه ارزشمند برای کاهش شکاف تجربه و کسب وفاداری مشتری با فراتر از انتظارات آنها در نظر گرفت.

2. پاسخ دادن با یک نظر در فیس بوک

یک مشتری تبلیغی را برای پیشنهادی که اخیرا خریده است می بیند و ممکن است نظری را همراه با این جمله اضافه کند: «این دقیقاً همان چیزی است که من در مورد پاتریشیا می گفتم!» یا "دو مورد از اینها را خریدم اما نمی دانم چگونه از آن استفاده کنم."

اکنون، این یک تبلیغ شفاهی است که مثبت یا منفی بودن را منعکس می‌کند و برای برند، می‌تواند به عنوان نوعی اثبات اجتماعی عمل کند که در صورت پاسخ سریع، می‌تواند به تعامل بیشتر کمک کند.

3. پاسخ دادن به نظرات در یک سایت شخص ثالث

یک مشتری ساعت‌ها منتظر می‌ماند، و در حالی که دقیقه‌ها می‌گذرد، یک بررسی یک ستاره در یک سایت شخص ثالث مانند TrustPilot یا G2 بگذارید.

اکنون در این سناریو، حتی اگر مشتری ممکن است مخالف برند باشد، اما برخلاف رسانه‌های اجتماعی، نظرات خود را با اقوام و دوستان خود در حوزه نفوذ خود به اشتراک نمی‌گذارند و این کار را به‌صورت ناشناس انجام می‌دهند، که می‌توان با پشتیبانی فعال از طرف برند به مشتری

4. تشویق به مشارکت در برنامه های وفاداری

یک مشتری برای یک نام تجاری برای کارت وفاداری ثبت نام می کند که می خواهد برای دریافت امتیاز در خریدهای آینده جمع آوری کند. اکنون لحظه ای که مشتری ثبت نام می کند و از جمع آوری امتیاز و کسب پاداش لذت می برد، به خودی خود به یک انگیزه ثانویه از سوی مشتری تبدیل می شود.

طبیعی است که آنها برند شما را بالاتر از دیگران انتخاب می کنند زیرا می توانند با شما امتیاز بگیرند نه با دیگران.

5. درخواست پیشنهاد، ایده و درخواست در فضاهای اجتماعی یک برند

یک مشتری وفادار برند شما، نظرات پست اینستاگرام شما که از شما می پرسد چه زمانی و آیا محصولی را که آنها دوست دارند دوباره ذخیره کنید یا خیر.

آن‌ها حتی ممکن است مشارکت‌هایی مانند «می‌توانیم با این مجموعه هدیه داشته باشیم» یا «دوست داریم این را با رنگ قرمز ببینیم»، که نشان می‌دهد مشتریان علاقه‌مند به ارائه ایده‌ها و پیشنهادهایی هستند که اگر به درستی و در زمان مناسب پاسخ داده شود، می‌تواند افزایش یابد. تعامل شما با مشتریان و کسب درآمد بیشتر.

6. استفاده از پشتیبانی آنلاین و خدمات مشتری را ترویج دهید

مشترک یک پلت فرم SaaS مانند نرم افزار QuickBooks CRM یا یک CRM که به راحتی با نرم افزار حسابداری آنلاین مانند QuickBooks ادغام می شود، می خواهد بداند چگونه از این ابزار برای حل یک مشکل انتقال داده خاص استفاده کند. با این وجود، مشتری قادر به یافتن پاسخ در پایگاه دانش محصول نیست، از طریق چت زنده با خدمات مشتری تماس می گیرد تا پیشنهادات را بپرسد و به متخصص محصول ارجاع داده می شود که به سؤال پاسخ می دهد.

این نمونه‌ای از شخصی است که واقعاً با خدماتی درگیر می‌شود که قبلاً برای آن هزینه پرداخته‌اند، و بنابراین انتظار می‌رود که اگر فوراً به آن‌ها پاسخ داده شود، تجربه بهتری داشته باشد و در نتیجه مشارکت مشتری افزایش یابد.

نتیجه

به یاد داشته باشید که تعامل با مشتری کلید نهایی تبدیل و فرصت های فروش در این بازار دیجیتال است.

این به این دلیل است که صرف نظر از اینکه پیشنهاد شما چقدر خوب است یا محصولات و خدمات شما چقدر می‌توانید برای مشتریان سودمند باشید، شما می‌توانید به عنوان یک برند سرمایه‌گذاری را به کار بگیرید و شما را به خانه در ذهنتان تبدیل کنید. و تنها راهی که می توانید آن را در تجارت انجام دهید. این است که مشتریان خود را با استفاده از تکنیک ها و ابزارهای کاربردی و همچنین گنجاندن آنها در استراتژی های بازاریابی خود، با شما درگیر کنید.

بنابراین، این پست تماماً در مورد کمک به کسب و کار کوچک شما برای دستیابی به این شش راه حل و استراتژی با مشتری از سوی ما به عنوان یکی از محبوب ترین فروشندگان ابزارهای جایگزین Salesforce CRM است که می تواند راه حلی برای جذب بیشتر کمک کند. کند که به آنها وفادار بمانند. نام تجاری شما

ثبت نام