راه حل تعامل با مشتری Omni-Channel پارس ویتایگر

مارکت | توسط پاتریشیا جونز

خدمات خدمات کانال Omni

راه حل حل با مشتری Omni-Channel ConvergeHub، چگونه می تواند عملکرد را بهبود بخشد و سرنخ ها را افزایش دهد. سخت‌تر از همیشه نگه داشتن پایگاه است. به هر حال، در مواجهه با مردم امروزی، شما با توجه به کوتاه‌تر، بی‌ثباتی و عملکرد آن‌ها به اطلاع رسانه‌های همیشه سروکار دارید. این یک نتیجه مستقیم از این است که تکنیک های بازاریابی قدیمی در سطح شهر هستند. برای ادامه ایجاد روابط طولانی مدت، باید تیم خود را به هر کجا که مشتریانتان هستند، محصولات/خدمات را هر زمانی که بخواهند به نمایش بگذارند و در کل پروسه خرید به آنها کمک کنند.

به طور خلاصه - یک همه کانالی.

و این دقیقاً سر و صدا در دنیای تجارت است. درست از شرکت‌های B2B و B2C – همه در صدد ارائه یک تجربه مشتری یکپارچه و ثابت در همه کانال‌ها و نقاط تماس هستند. اما همانطور که مشخص است تعداد کمی از آنها دارای درصد موفقیت بالایی هستند.

در زیر سه روش پویا وجود دارد که می‌توانید برای تعامل کامل با مشتریان خود از آنها استفاده کنید. این نکات را بخوانید، درک کنید و از آن استفاده کنید تا بازی تعامل با مشتری را افزایش دهید.

1) با مشتریان بر اساس شرایط آنها تعامل برقرار کنید

هر مشتری همیشه دوست دارد به شروط خود عمل کند تا اینکه متعهد شرکت باشد. بنابراین افسار قدرت را به مشتریان خود بسپارید و به آنها اجازه دهید تجربه را دیکته کنند. بگذارید آنها تصمیم بگیرند که آیا و چه زمانی ارتباط برقرار کنند. اجازه دادن به مشتریان با توجه به زمان و راحتی آنها باعث رضایت بیشتر آنها می شود. با فراخوانی آنها، اعتماد آنها را جلب خواهید کرد و پایگاه مشتریان وفاداری را که برای رشد نیاز دارید، ایجاد خواهید کرد.

به عنوان یک شرکت، فقط باید اطمینان حاصل کنید که از ابزاری استفاده می کنید که ارتباط را آسان و طبیعی می کند. این ابزار باید به اندازه کافی شهودی باشد تا انواع مختلف مکالمات مداوم را در چندین کانال تسهیل کند.

2. یک جامعه آنلاین فعال را تسهیل کنید

تعامل با مشتری از یک تجربه صرف به یک فرآیند مداوم گسترش یافته است. و بزرگترین مثال برای اثبات این موضوع، گفتگوهای شبکه های اجتماعی است. به عنوان مثال، به تعداد پست هایی که برای یک شرکت (مثلاً می گوییم: اپل) اتفاق می افتد، نگاه کنید. پست‌هایی را خواهید دید که در طول روز سرازیر می‌شوند.

همین امر در مورد برند شما نیز صدق می کند. اگر به طور خاص برند شما نیست، پس قطعاً پست هایی در طول روز در رابطه با صنعت خود خواهید یافت. برای جذب مشتریان در این عصر دیجیتال، باید روی این مکالمات تمرکز کنید.

بنابراین یک راه حل CRM با قابلیت های مدیریت رسانه های اجتماعی را انتخاب کنید و به مشتریانی که در مورد برند/صنعت شما از طریق وب اجتماعی گفتگو می کنند گوش دهید.

در این گفتگوها شرکت کنید. به سوالات پاسخ دهید و مشکلات مشتریان خود را حل کنید. تعاملات باز و صادقانه در طول زمان به شما کمک می کند اعتماد را تقویت کنید و روابط را شکل دهید. به علاوه، شما سرنخ های بیشتری نیز به دست خواهید آورد.

به عنوان مثال، یکی از اصول مهم رسانه های اجتماعی، ارتباطات همتا به همتا است که در آن مشتریان با یکدیگر صحبت می کنند. پایگاه مشتری خوشحال و راضی شما این تجربه مثبت را با دیگران نیز به اشتراک خواهد گذاشت.

3. به توصیه های مشتریان عمل کنید

استراتژی تعامل با مشتری خود را شبیه یک کمپین بازاریابی و فروش نکنید. درعوض، از این به عنوان یک ابزار بازخورد استفاده کنید و از تمام نکات پیشنهادی مشتریان خود استفاده کنید. به یاد داشته باشید، اگر به آنچه مشتریان می گویند گوش دهید و محصول/خدمت را بهبود بخشید، همه برنده می شوند. مشتریان احساس می کنند شنیده می شوند و راضی می شوند و شما مشتریان وفادار بیشتری به دست می آورید. به علاوه، مشتریان جدید بیشتری را با توصیه‌های شفاهی کاملاً جذب می‌کنید.

در مجموع بر اساس احترام متقابل به یک خیابان دو طرفه تبدیل می شود.

افکار نهایی

برای درک و تنظیم استراتژی تعامل با مشتری، نیازی نیست دانشمند باشید. همه چیز واضح است - مشتریان در صندلی راننده هستند و شما باید استراتژی ای بسازید که سفر مشتریان را در کانال ها تسهیل کند.

به عنوان شرکت، باید به یک پلت فرم با مشتری در عصر جدید فکر کنید که عملکردهای حیاتی - بازاریابی، فروش، خدمات و همکاری - را در یک ارتباط واحد ادغام کرده و از مسیرهای متقابل مشتریان پشتیبانی کند. (محصولات CRM آنلاین عصر جدید در این زمینه بهترین هستند. آن را امتحان کنید).

داشتن یک پلتفرم مشتری با مشتری یک دید واحد از هر مشتری با مشتری ارائه می دهد. از زمانی که فروشگاه شما را وارد می‌کنید، از وب‌سایت شما بازدید می‌کنید، درباره محصولات/خدمات شما پست می‌کنند، یا با تیم پشتیبانی شما برای کمک به شما می‌گیرند - همه اینها در یک واحد در دسترس شما خواهد بود.

اکنون تصور کنید که با استفاده از این داده ها چقدر می توانید یک مشتری یکپارچه ایجاد کنید؟ شگفت انگیز است نه؟