دلایلی که چرا برای کسب و کار کوچک خود به یک CRM مبتنی بر ابر نیاز دارید

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) محبوب ترین کلمه کلیدی در چشم اندازهای کسب و کار و رقابت امروزی است، زیرا بسیار از ما می دانیم که استفاده آسان از CRM برای ابر می تواند قابل توجهی باشد برای کسب و کار شما با همراه داشته باشید.

واقعاً مهم نیست که سازمان شما 10 یا بیشتر از 1000 کارمند داشته باشد.

خدمات بر ابر در سال 2019 به رشد خود ادامه خواهد داد و رشد 23 درصدی را در مقایسه با 5 سال قبل از بینی می کند - International Data Corporation برای توییت کلیک کنید

از آنجایی که هنگام انتخاب یک راه حل CRM به میان می آید، اولین چیزی که باید به آن کمک کند این است که این ابزار باید توجه داشته باشید. باید تمام نیازهای منحصر به فرد به فرد کسب و کار شما را بدون هیچ گونه سفارشی سازی اصلی کند، به شما کمک کند تا ارتباط نزدیک را با سرنخ ها، مشتریان بالقوه و مشتریان خود انجام دهید. می تواند شبانه روز در داخل و خارج از دفتر شما قابل دسترسی باشد، استفاده از آن نباید پیچیده باشد، باید برای استارتاپ ها و کسب و کارهای کوچک مقرون به صرفه باشد و در نهایت باعث کسب و کار شما بیشتر بفروشد و در بازار شما بیشتر شود. سریعتر رشد کند.

بنابراین اجازه دهید در این مقاله شما را از طریق این آب های CRM ناشناخته هدایت کنیم، به شما کمک کنیم تا بهترین نرم افزار CRM کسب و کار کوچک را برای SMB خود بیابید، و شما را به درک و درک مزایای استفاده از یک نرم افزار CRM مبتنی بر ابر نسبت به راه حل های سنتی CRM داخلی برسانیم. که هنوز در دسترس هستند اما به ندرت در فضای CRM فروخته می شوند.

CRM مبتنی بر ابر چیست؟

راه‌حل‌های نرم‌افزار CRM مبتنی بر ابر یا SaaS CRM، یک راه‌حل CRM با کاربری آسان را تعریف می‌کند که در Cloud میزبانی می‌شود.

پلت‌فرم‌های نرم‌افزار CRM مبتنی بر ابر مانند Salesforce و بسیاری دیگر از راه‌حل‌های CRM جایگزین Salesforce را می‌توان از طریق اینترنت در دسترس قرار داد و دسترسی همه کاربران به اطلاعات یکسان را در هر زمان از طریق دسک‌تاپ، موبایل یا تبلت‌ها، صرف نظر از موقعیت جغرافیایی آنها در سراسر جهان راحت می‌کند. کره زمین

چرا کسب و کار خود را به ابر ارتقا دهید؟

خدمات IT Cloud به طور کلی در چند وقت اخیر شاهد رشد خیره‌کننده و بی‌سابقه‌ای بوده‌اند. بر اساس IDC (شرکت بین المللی داده)، گزارش هزینه های خدمات مبتنی بر ابر در سال 2019 به رشد خود ادامه خواهد داد و رشد 23 درصدی را در مقایسه با 5 سال قبل پیش بینی می کند.

بنابراین در اینجا برخی از دلایل کلیدی وجود دارد که چرا استفاده آسان از نرم افزار CRM مبتنی بر ابر ابزاری است که همه مشاغل (به ویژه کسب و کارهای کوچک و استارتاپ ها) باید صادقانه در نظر بگیرند تا از رشد سریع تجارت استفاده کنند .

نصب بدون مشکل

حتی امروزه این ترس ریشه‌ای وجود دارد که راه‌حل‌های CRM با فرآیندهای نصب پیچیده ارائه می‌شوند. با این وجود، در سال 2019، این کاملاً اشتباه و نادرست است.

برخلاف راه‌حل‌های سنتی CRM داخلی، راه‌حل‌های نرم‌افزاری CRM مبتنی بر ابر مدرن بسیار آسان برای یادگیری هستند و می‌توانند در کمترین زمان راه‌اندازی شوند.
همانطور که ساده است، تنها چیزی که برای نصب یک نرم افزار CRM مبتنی بر ابر نیاز دارید، فقط دسترسی به اینترنت است.

دسترسی بدون درز

دسترسی شبانه روزی تا حد زیادی بزرگترین مزیت استفاده از نرم افزار CRM مبتنی بر ابر است.

به عنوان مثال، تصور کنید که باید در حین حرکت یک تماس فروش فوری و تغییر دهنده بازی برقرار کنید، یا به سرعت شماره تلفن مخاطب را پیدا کنید. یا ایمیل بزنید، یا زمانی که خارج از دفتر خود هستید، پیشنهاد فروش را اصلاح کنید. خوب، در همه این شرایط مختلف، نرم افزار CRM مبتنی بر ابر تنها راه حلی است که می تواند به شما امکان می دهد با استفاده از دسکتاپ، لپ تاپ، تبلت یا حتی یک گوشی هوشمند ارزان، از هر کجا به بهترین CRM خود برای مشاغل کوچک دسترسی داشته باشید. باز هم تنها چیزی که برای دسترسی آسان به نرم افزار CRM از راه دور نیاز دارید یک اینترنت است.

بنابراین، از آنجایی که کارمندان شما می توانند با استفاده از CRM مبتنی بر ابر حتی در خارج از ساعات کاری (در صورت نیاز) به پایگاه داده متمرکز CRM دسترسی داشته باشند و با آن ارتباط برقرار کنند، پلت فرم های نرم افزار CRM مبتنی بر ابر برای هر کسب و کار مدرن بسیار مفید هستند.

سهولت استفاده

استفاده از CRM نمی تواند آسان تر از استفاده از یک پلت فرم نرم افزار CRM مبتنی بر ابر باشد.
تنها کاری که باید انجام دهید، استفاده از راه حل SaaS CRM است. شما باید یک بسته نرم افزاری با قیمت ثابت ماهانه بخرید و پس از آن با کد دسترسی ارائه شده توسط فروشنده CRM خود وارد شوید و در عین حال مطمئن شوید که همیشه اتصال اینترنتی نسبتاً سریعی دارید.

راه‌حل‌های نرم‌افزار CRM مبتنی بر ابر توسط فروشندگان CRM نگهداری می‌شوند و همچنین با طیف گسترده‌ای از ابزارهای نگهداری آنلاین سیستم سلف‌سرویس همراه است.

توان مالی

یکی دیگر از مزایای اصلی استفاده از نرم‌افزار CRM مبتنی بر ابر نسبت به سیستم‌های سنتی CRM این است که این نرم‌افزار ارتقای کسب‌وکار مطمئناً هرگز بانک شما را خراب نمی‌کند یا بودجه شما را پاره نمی‌کند.

این به این دلیل است که هیچ کسب و کاری به خصوص اگر یک SMB یا یک سازمان استارت آپی باشد، دوست ندارد مبلغ زیادی از بودجه خود را برای خرید یکباره اختصاص دهد، اما ترجیح می دهد از یک راه حل تجاری استفاده کند که با اقساط معمولی کوچکتر قابل استفاده باشد.

اکنون، همه پلتفرم‌های نرم‌افزار CRM مبتنی بر ابر بر اساس مدل کسب‌وکار اشتراک پرداختی عمل می‌کنند که به حداقل سرمایه‌گذاری اولیه نیاز دارد. علاوه بر این، هیچ هزینه پنهانی مانند خرید سخت افزار اضافی یا هزینه مجوز وجود ندارد.

برای مثال، اگر از ConvergeHub، بهترین نرم‌افزار CRM کسب‌وکار کوچک، که یک پلت‌فرم CRM مبتنی بر ابر برنده جایزه است، استفاده می‌کنید، اشتراک می‌تواند به 11 دلار برای هر کاربر/ماه (صورت‌حساب سه‌ماهه) یا 9 دلار برای هر کاربر/ماه باشد. صورتحساب سالانه).

امنیت بی خطر

یک نگرانی بسیار جدی برای تمام مشاغلی که از سیستم ذخیره سازی اطلاعات مبتنی بر ابر استفاده می کنند، بدون شک امنیت است.

حقیقتاً، امنیت پایگاه داده CRM یکی از رایج ترین دلایلی است که نشان می دهد چرا شرکت ها نسبت به نصب راه حل مبتنی بر ابر برای مشاغل خود محتاط هستند.

با این وجود، در زمان‌های اخیر، فروشندگان CRM که راه‌حل‌های SaaS آنلاین را ارائه می‌دهند، این را به خوبی می‌دانند و بنابراین مسائل امنیتی را جدی‌تر می‌گیرند.

جای تعجب نیست که در سال 2019، سطوح امنیت اطلاعات در راه حل های نرم افزاری CRM مبتنی بر ابر بسیار بالاتر از ابزارهای CRM داخلی است.

این به این دلیل است که فروشندگان CRM مبتنی بر ابر استراتژی‌های پشتیبان‌گیری پیشرفته و خودکار داده‌ها را ارائه می‌دهند که دارای برنامه بازیابی اطلاعات بی‌عیب و نقص، تأیید دو مرحله‌ای و همچنین محافظت از رمز عبور قوی (بیشتر پس از معرفی GDRP در ۲۵ می ۲۰۱۸ ) برای مقابله با هرگونه نقض داده ها در سیستم های آنها

قابلیت اطمینان

هیچ کسب‌وکاری نمی‌خواهد سیستمی را راه‌اندازی کند که شما هر روز از آن استفاده می‌کنید تا در یک لحظه از کار بیفتد و باعث سقوط مالی بالقوه برای کسب‌وکار شما شود.

خبر خوب این است که با نرم افزار CRM مبتنی بر ابر، چنین وضعیتی تقریباً هرگز رخ نمی دهد زیرا سرور آن چندین نسخه مشابه در ابر دارد. بنابراین، اگر یک سرور از کار بیفتد، بلافاصله با دیگری جایگزین می‌شود و بنابراین، سیستم‌های نرم‌افزاری SaaS CRM در 99.99 درصد مواقع همچنان عملیاتی می‌مانند و از این رو حتی برای سازمان‌های پرهیاهو در دنیای تجارت به اندازه کافی قابل اعتماد هستند.

پتانسیل انعطاف پذیر

هنگامی که بهترین نرم افزار CRM کسب و کار کوچک را انتخاب می کنند ، اکثر SMB ها دوست دارند فقط با ویژگی هایی شروع کنند که می تواند به آنها در رفع نیازهای منحصر به فردشان کمک کند.

با این حال، با گذشت زمان که شرکت شما گسترش می یابد، ممکن است به تصمیمی برسید که به عنوان مثال به ویژگی های جدید، ادغام و موارد دیگر برای رشد کسب و کار خود نیاز دارید.

در این حالت، اگر از یک CRM مبتنی بر ابر استفاده می‌کنید، می‌توانید بلافاصله CRM را برای برآورده کردن نیازهای تجاری جدید خود به‌روزرسانی کنید.

به عنوان مثال، ممکن است بخواهید نرم افزار حسابداری QuickBooks را که از مدت ها قبل برای کسب و کار خود از آن استفاده کرده اید، با CRM خود ادغام کنید، و بنابراین با ادغام آسان این دو نرم افزار از QuickBooks CRM می توانید ایده خود را محقق کنید که یکپارچه سازی QuickBooks CRM را رایگان ارائه می دهد.

از این رو، CRM مبتنی بر ابر ادغام‌های بزرگ‌تر و بهتری ارائه می‌دهد و می‌تواند راه‌حل‌های نرم‌افزاری CRM نوآورانه‌تر و قوی‌تری را توسعه دهد که می‌تواند بلافاصله در اختیار شما قرار گیرد.

سازگاری پیشرفته

محصولات و راهکارهای سیلو شانس کمی برای موفقیت در دنیای فناوری اطلاعات امروزی دارند.

بنابراین، امروزه تبادل اطلاعات بین فناوری‌های موجود از اهمیت بالایی برخوردار است.

از این رو، مانند QuickBooks CRM، چندین ادغام و سازگاری دیگر با محصولات و خدمات دیگر کلید تضمین طول عمر و استفاده موثر از پلت فرم نرم افزار CRM مبتنی بر ابر شما است.

CRM مبتنی بر ابر می‌تواند به راحتی با نرم‌افزارها و برنامه‌هایی مانند کلاینت‌های ایمیل، محصولات MS، شماره‌گیرهای پیش‌بینی‌کننده، اتوماسیون کسب‌وکار و راه‌حل‌های نرم‌افزار مستندسازی و موارد دیگر ادغام شود، که نرم‌افزار SaaS CRM را به گزینه‌ای مناسب برای استارت‌آپ‌های مدرن و کسب‌وکارهای کوچک تبدیل می‌کند.

بردن

بنابراین، هنگامی که یک راه حل CRM مبتنی بر ابر را اتخاذ می کنید، پس از خواندن این مقاله مطمئن شوید که فروشنده شما یک راه حل انعطاف پذیر SaaS ارائه می دهد که می تواند رشد کسب و کار شما را حفظ کند .

اکنون اگر می‌خواهید بیشتر بدانید و در مورد اینکه چگونه CRM می‌تواند برای کسب‌وکار شما امکان‌پذیر باشد، بیشتر بدانید، با کلیک بر روی پیوند زیر، یک نسخه نمایشی شخصی را درخواست کنید.

ثبت نام