دلایلی که SMB شما به ابزار CRM کسب و کار کوچک و متوسط ​​نیاز دارد

به عنوان یک کسب کار کوچک و متوسط، برای شکوفایی و، باید به طور عملی در سرمایه گذاری هایی انجام شود که می تواند بیشترین سود را به همراه داشته باشد، به همین دلیل است که شرکت های کوچک و متوسط ​​بیش تر و متوسط ​​هستند. بیشتر از ابزارهای CRM کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​برای ایجاد رشد درآمد قابل استفاده می کنند.

CRM به عنوان یکی از مهمترین عوامل عملیات تجاری در نظر گرفته می شود زیرا فروش، بازاریابی، پشتیبانی و بازخورد مشتری را در یک سیستم مدیریت می کند - Super Office (2021) برای توییت کلیک کنید

در واقع، نرم‌افزار CRM ابزاری است که نه تنها به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا سازماندهی شده و روابط برتر را به‌عنوان نرم‌افزار مدیریت تماس ایجاد کنند، بلکه 8.71 دلار در برابر هر دلاری است که برای این ابزار خرج می‌شود، بازپرداخت می‌کند. و این به معنای بازده فوق العاده 774 درصدی سرمایه گذاری شما است.

بنابراین یک راه حل نرم‌افزار CRM مبتنی بر ابر خودکار یک روش تجاری تجاری نیست، بلکه یک CRM برای کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​می‌تواند به راحتی عملیات شما را با افزایش فروش از طریق امتیازدهی سرنخ متحول کند و در نتیجه به کارمندان شما کمک کند. مشتریان را درک کرده و از آنها حمایت می کنند و ایجاد می کنند. روندهای گردش کار بهینه برای تیم های شما

با این حال، به ترغیب‌های بیشتر نیاز دارید؟

نگران نباشید، در اینجا برخی از دلایل بزرگ دیگر وجود یک راه حل نرم افزاری CRM برای کسب و کار کوچک و متوسط ​​شما ضروری است:

1. منجر به رشد و افزایش فروش می شود

آیا می دانید اساسی ترین دلیلی که چرا کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​CRM را برای SMB اتخاذ می کنند این است که این فناوری رشد کسب و کار به ساده سازی و افزایش درآمد آنها کمک می کند؟

چگونه؟

خوب، همه چیز با پرورش سرنخ و مدیریت سرنخ پس از تولید سرنخ اولیه آغاز می شود. CRM آنلاین مدرن به کسب‌وکارهای کوچک اجازه می‌دهد تا سرنخ‌های بیشتری را از وب‌سایت‌های تجاری، پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، ایمیل‌ها، و غیره جذب کنند و سپس آن سرنخ‌ها را در کل فرآیند فروش دنبال کنند.

با تجهیز CRM کسب و کار کوچک و متوسط ​​شما و پر از مخاطبین جدید، نمایندگان فروش شما می توانند به راحتی شروع به پرورش خریداران احتمالی در خط لوله فروش با کمپین های شخصی و هدفمند کنند تا زمانی که آنها برای خرید پیشنهادات برند شما آماده شوند.

این بدان معناست که با استفاده از یک CRM، تیم‌های فروش شما نه تنها می‌توانند سرنخ‌ها را در اولویت قرار دهند، بلکه زمان کمتری را صرف تلاش برای متقاعد کردن سرنخ‌های بی‌صلاحیت می‌کنند که هرگز نمی‌خواهند با صرف زمان بی‌پایان برای بستن معاملاتشان، ماشه را بکشند.

مزیت بزرگ دیگر خرید یک ابزار CRM کسب و کار کوچک و متوسط ​​این است که این نرم افزار به ارائه بینش های کلیدی کمک می کند تا بتوانید تصمیمات هوشمندانه تری برای شرکت خود در فروش بگیرید.

این به این دلیل است که یک راه‌حل نرم‌افزار CRM برای کسب‌وکارهای کوچک می‌تواند به سرعت به شما اطلاع دهد که کدام منبع سرنخ بیشترین فروش را برای برند شما ایجاد می‌کند تا بتوانید زمان و پول بیشتری را در جایی که نیاز دارید اختصاص دهید. علاوه بر این، ابزاری است که می تواند به نمایندگان فروش در تیم شما اشاره کند تا به اهداف خود برسند یا اینکه پیش بینی های بلندمدت و کوتاه مدت شما در مورد فروش چگونه به نظر می رسند را روشن کند تا ایده ها و استراتژی های رشد کسب و کار جدید بتوانند بر اساس نیاز مورد آزمایش قرار گیرد

آیا می‌دانید پیگیری‌های دیرهنگام یکی از دلایل اصلی از دست دادن مشتریان یا ناتوانی در تبدیل سرنخ‌های احتمالی ذخیره شده در پایگاه داده CRM است ؟

اکنون راه‌حل CRM به نمایندگان فروش کمک می‌کند تا پیگیری‌های مناسب و خودکار را برای مخاطبین خود فراهم کنند تا مشتریان فعلی را به راحتی به خریداران بلندمدت برندهای خود تبدیل کنند.

2. به شما کمک می کند تا مشتریان خود را درک کنید

شما باید بدانید که بهترین راهی که می توانید به مشتریان خود خدمت کنید، درک دقیق نیاز آنهاست. بهتر است بگوییم، باید نکات دردناک مشتری خود را درک کنید، حتی اگر زمانی که هزاران مشتری در پایگاه داده خود دارید، جمع آوری چنین اطلاعاتی کار بزرگی به نظر می رسد.

اکنون، اینجا دقیقاً جایی است که CRM وارد عمل می‌شود، زیرا ابزاری است که می‌تواند اطلاعات مربوط به همه مشتریان شما را در یک سطح ریز جمع‌آوری کند و پس از آن حتی آن داده‌ها را تجزیه و تحلیل کند تا به بینش‌های ارزشمندی دست یابد که ممکن است به کسب و کار شما کمک کند تا مشتری محور و هوشمندتر شود. تصمیمات تجاری برای شرکت شما

CRM می تواند روندها را ردیابی کند، فرصت ها را شناسایی کند، رفتارها را ارزیابی کند - همه اینها با چند کلیک یک دکمه.

بنابراین ابزار CRM کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​به ویژه برای SMB هایی که راه حل های پیچیده می فروشند یا برای استارتاپ هایی با چرخه های فروش طولانی تر مفید است.

این به این دلیل است که جمع‌آوری مداوم داده‌ها توسط نرم‌افزار CRM به کسب‌وکار شما اجازه می‌دهد تا بی‌وقفه نحوه تعامل خود با هر مشتری را کامل کند، زیرا زمانی که ماه‌ها داده‌های مرتبط با مشتری بدون زحمت ثبت و تجزیه و تحلیل می‌شوند، به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا تصمیمات مختلفی را که هدایت می‌کنند، درک کنند. مشتریان در تمام طول سفر خود

حتی می‌توانید از این اطلاعات ذخیره‌شده برای بهبود استراتژی‌های بازاریابی کسب‌وکارهای کوچک، کمپین‌های بازاریابی ایمیلی، رویکردهای فروش، طراحی‌های وب‌سایت خود استفاده کنید تا زمانی که بتوانید راه بهینه برای دستیابی به مخاطبان هدف خود را در بازار بیابید.

علاوه بر این، راه دیگری که می توانید از بینشی که از طریق CRM به دست آورده اید استفاده کنید، ایجاد تجربه شخصی تر برای مشتریانتان است.

این به این دلیل است که وقتی نظارت دقیقی بر ترجیحات و رفتارهای مشتریان خود دارید، می توانید به راحتی پیام ها را تنظیم کنید یا پیشنهادات خود را بهبود ببخشید تا با انتظارات و نیازهای مشتری شما هماهنگی بیشتری داشته باشد و در نتیجه به ایجاد ارتباطات معنادارتر و عمیق تر با مشتری کمک کنید. مشتریان شما که می تواند وفاداری را افزایش دهد و شانس ارجاع مشتری برای برند شما را افزایش دهد.

3. گردش کار را بهبود می بخشد

صرف نظر از اینکه کسب و کار شما چقدر کوچک است، فرآیندهای بازاریابی و فروش شما همیشه جایی برای پیشرفت خواهند داشت.

اکنون، واقعیت اینجاست که بیشتر کسب‌وکارها دارای انبوهی از فرآیندهای دستی در سازمان خود هستند و از یادداشت‌های چسبنده و صفحات گسترده استفاده می‌کنند که بهره‌وری را از بین می‌برند.

نرم‌افزار CRM برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ​​ابزاری است که می‌تواند به رفع تنگناها کمک کند و ایجاد جریان‌های کاری مؤثری را که تیم‌ها می‌توانند به صورت روزانه به آن پایبند باشند، آسان می‌کند.

مهم نیست که فقط خودکارسازی جریان‌های سرنخ‌های جدید باشد یا یک فرآیند نصب قابل اعتماد برای مشتریان جدید ارائه شود، یک CRM برای SMB می‌تواند کارایی کل تیم شما را از تولید سرنخ، از طریق فروش تا پشتیبانی مشتری افزایش دهد - که من را به سمت بعدی من هدایت می‌کند. نقطه.

4. پشتیبانی از مشتری را افزایش می دهد

در حال حاضر ارائه پشتیبانی در سطح جهانی یکی از قوی ترین ستون ها برای هر کسب و کار کوچک و استارت آپی است که نه تنها بر میزان حفظ مشتریان بلکه بر درآمد آنها نیز تأثیر می گذارد.

اما چگونه می توانید یک تجربه مشتری در سطح جهانی ثابت ارائه دهید؟

خوب، شما به راحتی می توانید با ارائه دسترسی فوری تیم پشتیبانی خود به اطلاعات دقیق در مورد هر مشتری، این کار را انجام دهید.

به نمایندگان پشتیبانی خود اجازه دهید تاریخچه آنلاین مشتری شما، اطلاعات خرید و سفارش آنها و تعاملات گذشته آنها با شرکت شما را کشف کنند تا نمایندگان پشتیبانی شما واقعاً بفهمند که هر مشتری چه چیزی را پشت سر گذاشته است.

اکنون یک مزیت بزرگ نرم افزار CRM این است که ابزاری است که می تواند تمام داده های مشتری را در یک مخزن واحد جمع آوری کند، که می تواند تقسیم مشتریان را بر اساس علایق و نیازهای خاص آنها آسان تر کند.

5. این منابع را به حداکثر می رساند

همه ما می دانیم که اکثر صاحبان مشاغل کوچک و متوسط ​​با چالش استفاده از کلاه های متعدد آشنا هستند.

در چشم انداز کسب و کار کنونی، حتی شرکت های متوسط ​​نیز در تلاش هستند تا از منابع محدود حداکثر استفاده را ببرند.

اکنون همانطور که فناوری نرم افزار بازاریابی در یک کسب و کار کوچک قوی CRM به شرکتی با هر اندازه ای اجازه می دهد تا با منابع کمتری در لیست حقوق و دستمزد خود کارهای بیشتری انجام دهد.

بنابراین با استفاده از ابزار CRM کسب و کارهای کوچک و متوسط، حتی شرکت هایی که بر روی یک خدمه اسکلت کار می کنند، می توانند خدمات سطح بالایی ارائه دهند و با مشاغل بزرگتر رقابت کنند.

همانطور که قبلا ذکر شد، نرم افزار CRM می تواند اکثر وظایف مدیریت تکراری را انجام دهد، سوابق خود را حفظ کند و با مخاطبین موجود در پایگاه داده نرم افزار CRM پیگیری های به موقع انجام دهد و در عین حال به شما به عنوان یک کارآفرین برای راه اندازی کسب و کارتان، حضور در آن کمک کند. کنفرانس ها و جلسات یا ارائه دمو به مشتریان احتمالی که آماده خرید هستند.

6. شما را قادر می سازد تا بهترین شیوه ها را توسعه دهید

در نهایت، بهترین نرم افزار CRM برای کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​می تواند به SMB ها کمک کند تا بهترین روش ها را شناسایی و پیاده سازی کنند تا مطمئن شوند که هر کارمند در سازمان خود در همان صفحه باقی می ماند و کسب و کار به خوبی مانند یک ماشین روغن کاری شده به خوبی اجرا می شود.

بنابراین CRM نه تنها به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا راه‌هایی برای به حداکثر رساندن بهره‌برداری از خود بیابند، بلکه به کاهش هزینه‌ها کمک می‌کند و SMB‌ها را سودآور می‌کند.

این به ایجاد بهترین روش‌ها برای آسان‌تر کردن فرآیندهای ورود کارمندان جدید، کسب‌وکارهای کوچک کمک می‌کند، آنها را سریع‌تر می‌دهد، و اطلاعات و ابزارهای مناسبی را که برای کارها می‌توان به انجام آن‌ها انجام داد، در اختیار تازه واردان قرار می‌دهند.

نتیجه

از این رو با استفاده از بهترین ابزار CRM کسب و کار کوچک و متوسط ، SMB شما نه تنها می توانید بیشتر را به ارمغان بیاورد بفروشید، بلکه می توانید از مزایای شما لذت ببرید و بیشتر کسب کنید و کار شما کمک کند.

بنابراین با همه چیز، یک CRM می تواند برای کسب و کار شما انجام دهد، آیا واقعاً می توانید آن را برای یافتن فروش سریع و رشد درآمدی داشته باشید؟

ثبت نام