دلایل خرید CRM

CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری یک نرم افزار آزمایش شده با زمان است که فقط کاربرد فناوری است، بلکه یک استراتژی برای استفاده در مورد نیازها و رفتار بیشتر برای ایجاد رابطه قوی تر است.
با این حال، از آنجایی که درست است که یک CRM آسان برای استفاده از SMB شما خیلی زود کار اشتباهی است، به همین ترتیب اگر CRM بخرید و اجرای آن را از حد وسیعی انجام دهید، می توانید در تجارت خود وارد کنید.

استفاده از نرم افزار CRM می تواند تبدیل به فروش را تا 300 درصد افزایش دهد - Cloudswave برای توییت کلیک کنید

حتی پل گرینبرگ، استاد CRM، نویسنده کتاب پرفروش "CRM با سرعت نور" اذعان می کند که می توان پذیرفته شد، مانند بسیاری دیگر، کسب و کار شما ممکن است برای CRM آماده باشد، زیرا اگر اینطور باشد، شما این را داشته باشید. کار را نشان می دهد. اگر از CRM خود آسان برای رشد کسب و کار استفاده کنید، پول و تلاش خود را به دست آورید.

بنابراین، آیا فناوری کسب و کار شما برای این و ابزار رشد کسب و کار است؟

برای یافتن پاسخ به این سوال مهم، در اینجا 3 شاخص وجود دارد که می توان شما را راهنمایی کرد تا متوجه شوید که آیا باید یک CRM با استفاده آسان برای کسب و کار خود در حال حاضر بخرید یا شرکت شما نیاز به رشد بیشتر دارد. زمانی که این فناوری رشد کسب و کار را برای کسب درآمد استفاده کنید. درآمد بهتر

1. آیا فروش جدید را از دست می دهید؟

اگر هیچ یک از شرکت ها در روند فروش خود ضرر نمی کردند، فروش بسیار آسان تر می شد. با این حال، اگر به دلیل جا انداختن اطلاعات سرنخ و مشتری شما در حال از دست دادن فروش هستید، یا به دلیل به هم ریختگی پایگاه داده CRM شما نتوانسته اید پیگیری کنید، یا تیم فروش شما زمان بیشتری را صرف به روز رسانی و مدیریت صفحات گسترده اکسل خود نسبت به فروش می کند، در این صورت است. وقت آن است که به سمت پیاده سازی یک CRM آسان برای شرکت خود حرکت کنید.

در ابتدایی‌ترین سطح، CRM ابزاری است که در آن می‌توانید تمام اطلاعات مشتریان و سرنخ‌ها را در پایگاه داده CRM ذخیره کنید که به کاربر اجازه می‌دهد داده‌ها را برای هشدارها و فعالیت‌های فروش و خدمات مشتری در آینده جمع‌آوری، ذخیره و استفاده کند.

CRM همچنین امکان دسترسی سریع به تمام مواد وثیقه را در صورت نیاز و در صورت نیاز فراهم می‌کند، درک مکان‌هایی که ممکن است فروش اشتباه باشد و راه‌حلی فوری برای مشکل پیدا کنید.

بنابراین پاسخ به چیستی CRM را می‌توان خلاصه کرد که نرم‌افزار CRM فناوری است که به انجام اقداماتی که انجام آن‌ها با رویکرد دستی خالص و مبتنی بر صفحه‌گسترده سخت است، کمک می‌کند.

2. آیا شما مشتریان فعلی را از دست می دهید؟

جدا از به دست آوردن مشتریان جدید، CRM در حفظ مشتریان فعلی حتی ارزشمندتر است. بنابراین، اگر به دلیل عدم پیگیری مشتریان فعلی خود را از دست می دهید، زمان آن فرا رسیده است که باید «اتوماسیون نیروی فروش» یا SFA را با کمک CRM آسان در عملیات فروش و خدمات مشتری در شرکت خود معرفی کنید.

3. آیا داده های مشتری شما خیلی بزرگ است؟

هر چه مدت بیشتری مشتریان خود را حفظ کنید، بیشتر آنها را می شناسید. با این حال، غیرممکن است که تمام جزئیات مشتریان خود، مانند شرایط پرداخت آنها، الگوهای خرید، چیزهایی که به آنها پاسخ می دهند و حتی اطلاعات شخصی آنها و دیگران را در ذهن خود داشته باشید.

بنابراین، سازمان شما نیاز به تعداد زیادی از داده های مربوط به سرنخ ها دارد، زمانی که مشتریان بالقوه و اغلب را به خاطر بسپارد زمان آن فرا رسیده است که شما به یک پایگاه داده CRM نیاز دارید تا کل اطلاعات خود را در یک مخزن مرکزی ایمان داشته باشید. نگاه دارد.

پینوشت

استفاده از نرم افزار CRM می تواند برانگیز باشد، اما اگر به خاطر هر یک از این سناریوهای بالا فروش خود را از دست می دهید، زمان آن فرا رسیده است که بفهمید CRM چیست و این محبوب ترین رشد فناوری است و کار را برای بهینه سازی می کند. فروش سازمان و پشتیبانی به عنوان کارآمد به کار بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر این مطلب را بخوانید