دلایل استفاده آسان از نرم افزار CRM به تقویت مشاغل کوچک کمک می کند
هنگام ارزیابی هر نرمافزاری برای کسبوکار، ما همیشه میخواهیم از برنامهای برخوردار باشیم، تا در نهایت نیاز به پیادهسازی و دسترسی به این نرمافزار نداشته باشیم. هدف ما از استفاده از هر نرم افزار برای تجارت، روش ها، هوش تجاری و داده ها در یک برنامه واحد است که می تواند به تنهایی یا از ادغام، کارایی هایی را ایجاد کند که قبلاً ناشناخته بود.
یک نرم افزار CRM آسان برای استفاده معمولاً این راه حل است که پس از موفقیت آمیز به یک سازمان تبدیل می شود.
بنابراین، چگونه به راحتی از پلتفرم CRM تجارت شما را تقویت می کنید؟
80 درصد از کل فروش، پس از کلیک بر روی 5 پیگیری رخ می دهد - گارتنر برای توییت کنید
خوب، صدها مثلاً در دنیای واقعی وجود دارد که میتوان از آنها استفاده کرد، اما در اینجا 5 مورد برتر ما برای بررسی وجود دارد:
#1. درک رابطه با مشتری
اگر صاحب یک شرکت کوچک و متوسط (Small and Medium Enterprise) هستید، همیشه بهترین CRM کسب و کار کوچک و متوسط را برای کسب و کار خود در نظر خواهید گرفت که به خوبی با ایمیل، اسناد و نرم افزار مالی سازمان شما ادغام می شود. به هر حال، از آنجایی که QuickBooks محبوبترین نرمافزار حسابداری برای کسبوکارها در نرمافزار مدیریت ارتباط با مشتری در ایالات متحده است که به QuickBooks CRM کمک میکند تا یک عکس فوری از چرخههای عمر ارتباط با مشتری پیدا کنید. با استفاده از QuickBooks CRM ، میتوانید به راحتی در یک مکان متمرکز ببینید، مشتریان شما چه چیزهایی را خریداری کردهاند، چه زمانی خرید کردهاند، چند وقت یکبار خرید کردهاند یا در هنگام خرید محصولات یا خدمات شما با مشکلی مواجه شدهاند. نرم افزار CRM آسان، هر تماسی را در فرآیندهای مدیریت مشتری ثبت می کند.
#2. همکاری آسان
هنگامی که ما یک راه حل نرم افزاری آنلاین مدیریت سرنخ مانند یک CRM آسان برای استفاده داریم، دسترسی به اطلاعات خاص در یک لحظه برای هر کسی در شرکت شما ساده می شود. از آنجایی که بهترین CRM برای مشاغل کوچک در Cloud قرار دارد، هر کسی در سازمان شما (در هر زمان و از هر مکان) می تواند به اطلاعات مورد نظر خود دسترسی پیدا کند، بازخورد ارائه دهد، به پایگاه داده CRM اضافه شود و موارد دیگر. سیستمهای CRM مبتنی بر ابر دادههای بلادرنگ را تضمین میکنند و امکان همکاری یکپارچه بین کارمندان را فراهم میکنند.
#3. به راحتی وظایف را مدیریت و نگهداری کنید
هنگام اداره یک سازمان تجاری، بسیار ضروری است که دید واضحی از وظایف انجام شده و مشاغل برجسته داشته باشید. با استفاده از بهترین نرم افزار CRM کسب و کار کوچک و متوسط مانند ConvergeHu b ، می توانید به راحتی گزارش های پیشرفت خود و همچنین یادداشت های موجود در پایگاه داده مشتریان در CRM را مشاهده کنید.
این پایگاه داده CRM فوراً به روز می شود. بنابراین، اگر در حال هدر دادن زمان، منابع یا پول برای کارهایی هستید که قبلاً انجام شده اند، نیازی به حدس دوم نیست. استفاده آسان از نرم افزار CRM حتی امکان مشاهده تنگناها را فراهم می کند که برای حل مشکلات نیاز به توجه فوری دارد.
#4. KPI ها را ردیابی کنید
شاخص های کلیدی عملکرد یا KPI را می توان در بهترین CRM برای مشاغل کوچک ردیابی کرد زیرا داده ها از پایگاه داده CRM استخراج می شوند. با کمک این داده ها می توانید به راحتی با مشاهده شاخص های عملکرد کلیدی که شامل موارد زیر است، سلامت کسب و کار خود را ارزیابی کنید:
- تعداد ماهانه سرنخ های تبدیل نشده
- تبدیل فروش به سرنخ
- نرخ کلیک ایمیل
- نرخ پاسخ ایمیل
- تعداد فرصت های از دست رفته
- نرخ افت قیف
- میانگین دوره جمع آوری
- تعداد شکایات در ماه
- مشکلات نصب در هر واحد فروش
- زمان پاسخگویی به اولین تماس
- زمان کامل حل مشکل است
- در زمان تحویل
- میانگین زمان برای حل مشکل
- هزینه هر تماس
- طول تماس
- حجم تماس های انجام شده
- تعداد شکایات مشتریان
- حجم تماس های انجام شده
- رتبه بندی مشتریان خدمات
- تعداد تشدیدها و موارد دیگر
همچنین میتوانید KPIهای توسعه یافته را با استفاده از نرمافزار CRM آسان مانند:
- میانگین مدت نگهداری مشتری
- میانگین زمان برای آخرین پیگیری (فروش)
- نرخ فرسایش مشتری
- میانگین ارزش طول عمر مشتری (با استفاده از CRM CLM )
- پست فروش به ازای هر واحد فروخته شده
- میانگین سود به ازای هر مشتری
- رتبه بندی نظرسنجی
- درآمدهای افزایش فروش و غیره
بنابراین، در حالی که نرمافزار CRM به پیگیری تمام نقاط تماس شما با مشتریان کمک میکند، KPIها معیارهای اندازهگیری هستند که میتوانید از آنها برای اطمینان از ثابت ماندن محصول و خدمات خود استفاده کنید.
#5. بهبود تبدیل های فروش
در نهایت، اگر به دنبال تقویت کسب و کار خود هستید، افزایش درآمد همیشه باید در صدر فهرست شما باقی بماند. هنگام کار با یک نرمافزار CRM آسان، میتوانید فروش را افزایش دهید زیرا دادههای بیشتری در مورد مشتری ردیابی میشود و وظایفی که کارکنان شما باید به صورت دستی انجام دهند خودکار میشوند و به نمایندگان فروش زمان بیشتری برای تمرکز بر آنچه که بهترین انجام میدهند - فروش - میدهد.
طبق گزارش گارتنر، 80 درصد از کل فروش ها پس از تقریباً 5 بار پیگیری اتفاق می افتد. یک QuickBooks CRM برای تیمهای فروش ، نه تنها با ارائه تاریخچه خرید و خرید مشتری قبلی بالقوه و مشتری، به فروش کمک میکند، اما مطمئن شوید که موارد لازم را به تیم فروش شما میکند و بنابراین یک CRM آسان برای استفاده مفید مفید است. نیست. اجازه دهید هر قرار ملاقاتی از بین برود.