دستور شما برای موفقیت، دستور العمل موفقیت چیست
منابع کوچک بیز | توسط پاتریشیا جونز
دستور شما برای موفقیت چیست همه ما زندگی پرمشغله ای داریم. لیست کارهای بی نهایت ما را در طول روز ساخت و سازنده نگاه می دارد. اما آیا تا به حال به این فکر می کنم که با وجود اینکه خوب است، آیا کسب و کارها از حد ما مانع موفقیت ما می شوند؟
گیج کننده است نه؟ خوب، به گفته یک مشاور شغلی - " من بیش از حد شلوغ هستم" دلیلی است که هر حرفه ای شاغل برای کار نکردن در حرفه خود می دهد. و این دقیقاً همان چیزی است که برای همه ما صادق است. در صورتی که همه ما آنقدر بنویسند ایمیل، کنفرانس تلفنی و شرکت در جلسات شرکت می کنند، که در واقع نمی توان از این فعالیت ها استفاده کرد.
به عنوان کارآفرینان تجاری/متخصصان شاغل باید درک کنیم که فعالیت های کاری روزانه ما نباید زمان کمتری برای فکر کردن به حرفه خود در اختیارمان بگذارد. منظورم این است که کار هر روز چه فایده ای دارد وقتی در نهایت متوجه می شوید که شغل شما پیشرفت چندانی نکرده است؟ آیا می خواهید در شرایطی قرار بگیرید که پس از 15 سال وقف به یک شرکت، متوجه شوید که چیز زیادی برای نشان دادن در رزومه خود ندارید؟ همانطور که عموماً گفته می شود برندسازی شخصی برای هر صاحب کسب و کار و کارمندی مهم است که باید به آن افراط کرد.
در ادامه، در مورد چند فعالیتی که هر یک از ما باید هر روز انجام دهیم تا موفق شویم بحث خواهیم کرد.
1. برنده های روزانه خود را مستند کنید: درک کنید که اعضای تیم شما آنقدر مشغول هستند که نمی توانند روزانه دستاوردهای شما را یادداشت کنند. برای تداوم حرکت خود، همیشه می توانید لحظه ای کوتاه به خودتان تبریک بگویید. یک مجله شغلی تهیه کنید که بتوانید این موارد را یادداشت کنید. بیایید بگوییم - "ارائه ارائه را با وجود مهلت کوتاه آماده کرد". به یاد داشته باشید که انجام این کار یک اعتمادساز عالی است. این به شما کمک می کند تا نقاط قوت خود را کمی کنید.
2. از کاری که انجام می دهید شفاف باشید: بیشتر کارمندان تصویر واضحی از کاری که انجام می دهند ندارند. یا بهتر است بگوییم که آنها نمی دانند که چه هدفی در پشت وظایف روزانه خود قرار دارد. اگر خود را با این مجموعه از کارمندان می شناسید، اکنون همه چیز را تغییر دهید. از خودت بپرس -
- روی کدام نوع پروژه ها کار می کنید؟
- آیا از نوع پروژه هایی که انجام می دهید راضی هستید؟ اگر نه، پس میخواهید روی چه نوع پروژههایی کار کنید؟
- آیا در نقش پیرو یا رهبری هستید؟
- آیا از ساعات کاری خود به نحو مؤثری استفاده می کنید؟ اگر نه، آیا بارها و بارها وقت خود را برای فرآیند ناکارآمد تلف می کنید؟ اگر بله، پس راه حل چیست؟ آیا شرکت شما به یک برنامه کاربردی سازمانی برای خودکارسازی بخشی از فرآیندهای تجاری نیاز دارد؟
در خطوط مشابه با زمینه فوق الذکر، می توان به نمونه ای اشاره کرد که در آن یک رهبر تیم فروش و بازاریابی (پس از تجزیه و تحلیل کار خود) متوجه شد که بیشتر وقت خود را در تلاش برای تهیه داده های مشتری از سه پایگاه داده مختلف تلف می کند. نتیجه – او سازمان خود را برای راه حل CRM مبتنی بر وب پیشنهاد کرد . و اکنون به لطف ابتکار او، که در کنار او، متخصصان تیم او نیز از برنامه CRM بهره می برند. کسب رکورد مشتری دیگر برای آنها یک گنج یابی نیست.
3. تفاوت را بشناسید: احساس خود را در حین دستیابی به هدف ثبت کنید. بسیاری از کارشناسان بر این باورند که رسیدن به یک ضرب الاجل به صورت اتفاقی و انجام یک ضرب الاجل در شرایط خستگی دو چیز متفاوت هستند. فقط اگر احساسی را که در پس انجام کار وجود دارد، متوجه خواهید شد - فعالیت ها و همکارانی که شما را خوشحال می کنند و آنهایی که شما را مملو از ترس می کنند.
نیازی به گفتن نیست که این خودآگاهی به شما کمک می کند تا چیزهایی را که به شما انرژی می دهند را درک کنید. بر این اساس می توانید به نوع کار و افراد دلخواه خود اولویت بدهید.
4. مرورها را مرور کنید: تهیه ژورنال شغلی همیشه به شما کمک می کند تا کارهایی را که چند ماه قبل انجام داده اید، انجام دهید. با فهرست کامل، می توانید به مرتب سازی، دسته بندی و ترکیب کنید. نتیجه - شما یک مزیت رقابتی دارد. به جای حدس زدن در بهبود سال گذشته خود، شواهدی برای تایید عملکرد خود دارد. به جای مکالمه مبهم، سند آماده برای نشان دادن به یک/سالمندان خود می خواهد. به ناچار این مجلات شغلی شما را به یک نمونه کار حرفه ای معرفی می کند.