درآمد 2018 خود را با استفاده از CRM پارس ویتایگر آسان برای استفاده افزایش دهید

در حال حاضر، باهوش ترین رهبران و بسیاری از کاربران CRM با استفاده آسان که می شناسیم، به آینده فکر می کنند. از آنجایی که برای آنها سال 2017 در کتاب تاریخ ثبت شده است و چشم‌انداز آنها در سال 2018 است.

ما مطمئن هستیم، شما باید برای سال آینده باشید، و یکی از آنها مطمئناً "رشد" است.

بنابراین، چگونه می توانید درآمد خود را در سال 2018 افزایش دهید؟

در اینجا طرحی برای افزایش فروش برای کارهای کوچک ارائه شده است که معتقدیم شما آن را برای کسب و کار خود مناسب پیدا می کنید.

55% از کاربران CRM می پذیرند که مهم ترین ویژگی CRM سهولت استفاده از آن است و این ویژگی بصری است و رابط کاربر پسندی دارد - Gartner برای توییت کلیک کنید

  1. پاک کردن داده ها

اگر پایگاه داده CRM شما به هم ریخته است، همانطور که در نهایت، حتی بهترین نرم افزار CRM کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​نیز به اندازه داده های موجود در آن خوب است، برنامه ریزی کنید تا داده های مشتری خود را در پایگاه داده CRM خود اصلاح کنید .

برای این کار، از هر عضوی در تیم های فروش خود بخواهید که تمام مخاطبین خود را بررسی کنند و اطلاعات اولیه را در پایگاه داده ساده CRM پاکسازی کنند. از آنها بخواهید که به مشتریان احتمالی و مشتریان خود ایمیل بزنند تا اطلاعات موجود در پایگاه داده مشتریان در CRM را تأیید کنند. دریافت‌کنندگان ایمیل‌هایی را که برای برقراری ارتباط انتخاب کرده‌اند، دوباره بررسی کنید و سپس با کسانی که این ارتباط را انتخاب نکرده‌اند تماس بگیرید. همچنین، فیلدهای خالی و اطلاعات بدون داده را بررسی کنید.

نکته اولیه: هر CRM آسان برای استفاده برای مشاغل کوچک هسته مرکزی همه گردش کار بازاریابی خوب و موفق است، اما بدون داده های تمیز، ابزاری بی فایده است.

  1. یک سلاح بازاریابی انتخاب کنید

بازاریابی در سال 2018 کار آسانی نیست، زیرا اکنون چندین راه برای خرج کردن پول وجود دارد. شما می توانید توییت، ایمیل، ارسال نامه، تبلیغات چاپی، برقراری تماس، تبلیغ آنلاین، تبلیغ در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ... این لیست ادامه دارد. بنابراین، حتی اگر می‌توانید حضور آنلاین و رسانه‌های اجتماعی را حفظ کنید، روی چیزی تمرکز کنید که در عین ارتقای برتری، بیشترین سود را برای شما به ارمغان می‌آورد.

به عنوان مثال، اگر شما مانند ما در پارس ویتایگر در تجارت B2B هستید، متوجه خواهید شد که مشتریان بالقوه و مشتریان شما بهترین پاسخ را به ایمیل ها می دهند، بنابراین دلارهای بازاریابی خود را صرف ارسال کمپین های ایمیل کنید. کمپین های مختلف را آزمایش کنید و نتایج آن را زیر نظر بگیرید تا ببینید کدام کمپین در کسب و کار شما بهترین پاسخ را دارد.

غذای آماده: اگر ایمیل بهترین سلاح بازاریابی برای کسب و کار شما نیست، دریابید که چه چیزی بهترین کار را انجام می دهد.

  1. یک برنامه محتوای فصلی ایجاد کنید

امسال انجام کارها را متوقف کنید و یک برنامه محتوای سه ماهه را عملی کنید. به عنوان مثال، برنامه ریزی کنید که هر سه ماه یک موضوع برای نشریه آنلاین خود انتخاب کنید که مورد علاقه جامعه تجاری و مشتری شما باشد و سپس وبلاگ، ایمیل یا ویدیوهای کوتاه در مورد آن پست کنید. به این ترتیب نه تنها می توانید فالوورهای خود را آموزش دهید، بلکه می توانید خود را به عنوان یک متخصص موضوع در زمینه خود معرفی کنید.

محتوای خود را در چندین وب سایت رسانه های اجتماعی توزیع کنید، به طوری که مشتریان و مشتریان بالقوه شما، برند شما را به عنوان یک شرکت قابل اعتماد برای انجام تجارت ببینند.

غذای آماده: صرف نظر از اینکه محتوای شما چقدر برتر است، مخاطبان و فالوورهای شما باید قبل از پذیرش آن اطلاعات را برای چند بار مطالعه کنند.

  1. روند خط لوله را تیز کنید

اجازه ندهید خط لوله فروش شما مخلوطی از پیام های ایمیل و صفحات گسترده باشد. در سال 2018، یک سیستم گزارش‌دهی خط لوله جدید و دقیق را راه‌اندازی کنید که می‌توانید مستقیماً از سیستم نرم‌افزاری CRM خود ایجاد کنید. اگر از نرم‌افزار QuickBooks CRM مانند ConvergeHub استفاده می‌کنید که یکپارچه‌سازی QuickBooks CRM را رایگان ارائه می‌دهد، هر مشتری یا مشتری بالقوه‌ای که از شرکت شما پیشنهادی دریافت کند نیز در گزارش خط لوله شما قرار می‌گیرد.

بهترین QuickBooks CRM برای تیم های فروش در ردیابی مشتریان، فروشنده مسئول، ارزش فروش، قیمت محصولات، تاریخ های بسته شدن فروش مورد انتظار، و احتمالات همراه با آخرین اقدامات در مورد هر مشتری بالقوه کمک می کند.

امسال گزارشی ایجاد کنید که به طور دقیق نشان دهد که فرصت های باز شما چگونه بر جریان نقدی شما در 90 روز آینده تأثیر می گذارد تا بتوانید ROI خود را برنامه ریزی کنید.

غذای آماده: با ایجاد یک گزارش خط لوله عالی، یک مدیر فروش عالی باشید تا چشم خود را روی توپ نگه دارید.

  1. پول را دنبال کنید

در نهایت، اکثر دلارهای بازاریابی خود را برای جامعه دنبال کننده برند موجود و مشتریان خود سرمایه گذاری کنید - این همان جایی است که پول وجود دارد. اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که لیست بزرگی از مصرف کنندگان فعال محصولات و خدمات خود را ایجاد کنید، این اطلاعات را به درستی در پایگاه داده CRM خود نگهداری کنید. در مرحله بعد، برای برگزاری جلسات آموزشی، رویدادها، سمینارها و ارائه سایر مطالب اطلاعاتی به مشتریان و طرفداران فعلی خود برنامه ریزی کنید تا بتوانند از محصولات شما بهتر استفاده کنند و بتوانید محصولات و خدمات خود را به طور مداوم به فروش برسانید.

پول در پایگاه داده مشتریان فعلی شما در CRM وجود دارد - فقط باید آن را دنبال کنید.

غذای آماده: در واقع، به دست آوردن مشتریان جدید مهم است. با این، این خود را می دانم که اگر مشتریان فعلی را که قبلاً مصرف کنندگان برند شما هستند، می دهند، پول زیادی روی میز باقی می ماند.

ConvergeHub را به صورت رایگان امتحان کنید

نتیجه

صرف نظر از صنعت خود، اگر این برنامه را دنبال کنید، مطمئن باشید که درآمد خود را در سال 2018 افزایش می دهد. از آنجایی که ما محصولات را می‌دانیم، مطمئناً برخی از این برنامه‌ها را برای و خدمات خود مناسب پیدا می‌کنند.