در پشتیبانی مشتری تمایل دارد امسال به دنبال رشد کسب و کار باشد

خدمات خدمات | توسط پاتریشیا جونز

رشد کسب و کار

از دست دادن سرمایه و درآمد نتایج حاصل از ناپذیری ضعیف از مدیریت است که منجر به دستیابی به رشد کسب و کار می شود و بنابراین روش ها و روندهای جدید برای افزایش درآمد کمک می کند.

93 درصد از خدمات احتمالاً با شرکت هایی که خدمات عالی به ارائه می دهند، خریدهای تکراری انجام می دهند. برای توییت کلیک کنید

بنابراین بدون هیچ تعارفی در اینجا آخرین روندهای مدیران که باید در سال 2020 به دنبال آنها ارائه شده است:

روند شماره 1

تجربه واقعی Omnichannel

مشتریان و مشتریان بالقوه پیشنهادات شما را با هر شماره ای که امروزه در دسترس آنها است، پیدا می کنند.
از این رو، ارائه توانایی به مشتریان بالقوه خود برای ادامه سفر مشتری بین دستگاه‌ها و پلت‌فرم‌های مختلف در سال 2020 از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.
در واقع، تجربه چند کاناله که مشتریان در حال حاضر می‌دانند، پیشرفت قابل توجهی نسبت به تک کاناله قبلی است. تجربه.
با این وجود، از آنجایی که امروزه چند کاناله تمایل به خاموش شدن دارد، امکان تعامل بین چندین پلتفرم را فراهم می کند اما از ادامه سفر بین یکی به پلتفرم بعدی جلوگیری می کند.

بنابراین، در سال 2020، کسب‌وکارها با ترکیب یک تجربه همه‌کانالی که شناسایی و پیاده‌سازی تمام پلتفرم‌هایی که بالقوه توسط مشتریانشان استفاده می‌شوند را تضمین می‌کند که مطمئناً رتبه‌بندی خدمات مشتری را افزایش می‌دهد، احتمال بیشتری دارد که مشتری را در طول سفر خود حفظ کنند.

روند شماره 2

ارتباط از طریق رسانه های اجتماعی

استفاده از پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای افزایش تعامل در بازاریابی چیز جدیدی نیست. با این وجود، ممکن است برای شما خبری باشد که در سال 2020 دیگر نباید روی پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی متعدد تمرکز کنید، بلکه آنها را به پلتفرم‌هایی که برای نوع کسب‌وکار شما منطقی‌تر هستند، کاهش دهید، که به شما امکان می‌دهد زمان باکیفیت‌تری را صرف کنید. تعداد کمی از پلتفرم‌های انتخاب‌شده به‌جای از دست دادن تعامل در برخی از پلتفرم‌های متعدد شما در فهرست.

برای این کار سعی کنید مخاطبان هدف خود را ارزیابی کنید و با آنها در رسانه مورد نظر خود درگیر شوید. سعی کنید درک کنید که آیا مخاطبان شما بیشتر به تصاویر، ویدیوها یا متون پاسخ می دهند.

اغلب با مشتریان و مشتریان احتمالی خود درگیر شوید و فراموش نکنید که از آنها برای بازخوردشان تشکر کنید.

علاوه بر این، بابت هرگونه تجربه منفی از مشتریان و مشتریان بالقوه خود عذرخواهی کنید و از آنها پشتیبانی بهتری ارائه دهید.

به یاد داشته باشید، با انجام این کار نه تنها مشتریان ناراضی شما همیشه از کاری که انجام دادید سپاسگزار خواهند بود، بلکه سایر مشتریان شما نیز وقتی متوجه شدند که به اندازه کافی از مشتری ناراضی شما مراقبت می کنند، به پشتیبانی شما که دقیقاً در پلتفرم های رسانه های اجتماعی شما به آن نیاز دارند اعتماد خواهند کرد.

روند شماره 3

هوش مصنوعی (AI)

هوش مصنوعی هر روز هوشمندتر می شود. از این رو، در سال 2020 به دنبال پیاده سازی هوش مصنوعی در بسیاری از تعاملات با مشتری باشید. امروزه دستیاران هوش مصنوعی در حال تغییر شیوه زندگی ما با دستیار گوگل، الکسا و سیری هستند.
از این رو، در سال 2020 استفاده از هوش مصنوعی برای خودکارسازی فرآیندهای پشتیبانی مشتری به کسب‌وکارها کمک زیادی می‌کند، به موجب آن برندها باید برخی از تعاملات با مشتری را خودکار کنند که به طور تصاعدی به آنها کمک می‌کند.

روند شماره 4

فراگیری ماشین

در سال 2020 خدمات مشتری مبتنی بر داده بسیار رایج تر از همیشه خواهد بود. این به این دلیل است که امروزه ماشین‌ها برای «یادگیری» داده‌ها با استفاده از الگوریتم‌هایی کارآمدتر می‌شوند که به طور فزاینده‌ای در درک نحوه ارتباط بهتر با مشتریان و در نتیجه به تیم‌های خدمات مشتری کمک می‌کنند تا تصمیم‌های بهتری بگیرند که به رشد کسب‌وکار کمک می‌کند.

زمانی که برای سازمان‌های کوچک و متوسط ​​به‌عنوان خدمات مشتری در نظر گرفته می‌شد، چت‌بات‌ها یکی از نتایج هوشمندانه یادگیری ماشین هستند و اکنون می‌توانند به راحتی حتی در بهترین پلت‌فرم‌های نرم‌افزار CRM کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ​​ادغام شوند.

علاوه بر این، داده‌های بلادرنگی که برای یادگیری ماشینی مورد نیاز هستند نیز می‌توانند به شناسایی و پیشگیری از تقلب در مشاغل کمک کنند.

روند شماره 5

اینترنت اشیا (IoT)

پیش‌بینی می‌شود که اینترنت اشیا در سال 2020 به فروش و فعالیت‌های پشتیبانی بسیار مؤثرتر کمک می‌کند. این به این دلیل است که طبق مطالعه منتشر شده توسط Statista پیش‌بینی می‌شود که امسال بیش از 30 میلیارد دستگاه متصل در سراسر جهان نصب شود. دو برابر سال 2015 است.

بنابراین، کسب‌وکارها نباید اهمیت اینترنت اشیاء را در سال جاری دست کم بگیرند، زیرا راه‌حل‌های فناوری رشد کسب‌وکار در تلاش هستند تا از همه و هر محصول متصل برای ارتقای تجربه مشتری استفاده کنند، که بیش از همیشه مهم می‌شود.

روند شماره 6

نمایندگان پشتیبانی از راه دور مشتری

با تمام فناوری های پیشرفته ای که با ورود به سال 2020 در دست داریم، گرایش بیشتری به سمت یافتن نمایندگان پشتیبانی مشتری از راه دور در همه مشاغل وجود خواهد داشت.

این به این دلیل است که با رشد این روند، شرکت‌ها به طور فزاینده‌ای می‌توانند با استخدام کارمندانی که بتوانند از راحتی خانه خود کار کنند، پول کارفرمایان خود را در فضای اداری و حقوق بالاتری که برای شهرهای بزرگ در سراسر جهان مورد نیاز است، پس انداز کنند.

در واقع، این روند نه تنها جذب افراد بیشتری می‌شود، بلکه مجموعه بزرگتری را برای سازمان‌ها برای انتخاب فراهم می‌کند.

گرایش شماره 7

پشتیبانی بلادرنگ

امروزه با وجود نمایندگی های پشتیبانی مشتری که به طور بالقوه 24/7 در دسترس هستند و می توان از هر نقطه در سراسر جهان به آنها دسترسی داشت و با فناوری های Chatbot ذکر شده قبلی که در حال حاضر حتی می توانند در بهترین پلت فرم های نرم افزار CRM کسب و کارهای کوچک ادغام شوند ، نیاز به تاکید بر واقعی وجود دارد. پشتیبانی زمان در چندین فرمت مختلف.

بنابراین، می‌توان پیش‌بینی کرد که پشتیبانی بلادرنگ احتمالاً نرخ تبدیل را در سال 2020 با زمان پاسخگویی سریع‌تر و حل سریع‌تر مشکلات افزایش می‌دهد.

روند شماره 8

ویدئوی زنده

همچنین می‌توان فرض کرد که در سال 2020 شاهد افزایش جریان‌های ویدیویی زنده خواهیم بود که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا با افراد بیشتری در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی ارتباط برقرار کنند که به نوبه خود باعث افزایش دید برند می‌شود. از ویدئوهای زنده می‌توان برای تبلیغ مسابقات، وبینارها، هدایای محصولات و موارد دیگر استفاده کرد.
از این رو، کسب‌وکارها امسال گزینه‌های بیشتری برای اعلام از قبل پیدا می‌کنند یا هر زمان که بخواهند به صورت زنده پخش می‌شوند، که به نوبه خود، دنبال‌کنندگان برندهای مختلف را تشویق می‌کند تا به پلتفرم‌های رسانه اجتماعی برندشان توجه کنند.

روند شماره 9

محتوای شخصی شده

در سال 2020، با روند رو به رشد تماس های انسانی کمتر و تعاملات خودکار بیشتر در مشاغل، شخصی سازی بیش از هر زمان دیگری مهم خواهد بود.

خوشبختانه، انجام این امر با کمک فناوری هوش مصنوعی آسان تر از همیشه خواهد بود، به طوری که در سال 2020 محتوای شخصی سازی شده بیشتر شبیه تبلیغات هدفمندی خواهد بود که به خوبی از نام، جنسیت، موقعیت مکانی مشتری و حتی موارد پسندیده و ناپسند آنها آگاه است.

روند شماره 10           

تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده

هم با راه‌حل‌های نرم‌افزاری قوی CRM مانند Salesforce و هم با راه‌حل‌هایی مانند بهترین CRM برای مؤسسات تجاری کوچک و استارت‌آپ‌ها، تحلیل‌های پیش‌بینی‌کننده در سال جاری بسیار بیشتر مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

این به این دلیل است که با تجزیه و تحلیل پیش‌بینی‌کننده که به کسب‌وکارها کمک می‌کند نتایج مشتریان خود را پیش‌بینی کنند، برندها می‌توانند خدمات مشتری در سطح جهانی را به مصرف‌کنندگان محصولات خود ارائه دهند.

تجزیه و تحلیل و تحلیل پیش‌بینی‌کننده حتی برای کسب‌وکارها کمک می‌کند تا مشکلات را حتی قبل از بروز آن‌ها کشف کنند و با اجرای صدها سناریو بر اساس داده‌هایی که از قبل در پلت‌فرم‌های CRM دارند، برای ارائه خدمات فعال و شخصی به مشتریان، آن‌ها هزینه‌ها را کاهش می‌دهند.

بردن

در نهایت، با وجود تمام امنیت‌های امنیتی در اخبار، امنیت داده‌های مشتریان در سال 2020 بسیار مهم خواهد بود.

در همه موارد، مشتریان هنگام خرید پیشنهادات شما اطلاعات زیادی را ارائه می دهند. از این رو، CRM را برای شرکت‌ها و بهترین نرم‌افزار CRM را برای سازمان‌های کوچک و کوچک، تضمین می‌کند که فناوری‌های اطلاعاتی را در راه‌حل‌های رشد کسب‌وکار می‌کند، آن‌ها را به شدت قفل می‌کند که باعث افزایش اعتماد مشتریان به کسب و کارشان می‌شود.

ثبت نام