در 3 ماه با CRM بهره وری کسب و کار خود را دو برابر کنید

بهره وری | توسط پاتریشیا جونز

با پارس ویتایگر <a href='https://salesacademy.blog.ir/page/crm'>CRM</a> بهره وری خود را در کمتر از 3 ماه دو برابر کنید

بهره وری کسب و کار خود را در 3 ماه با CRM دو برابر کنید و سرنخ های بیشتری به دست آورید. از آنجایی که بهره وری کسب و کار رو به کاهش است که بسیار از کارآفرینان را نگران رشد و کار خود می کند.

به نظر، کارآفرینان باید به دنبال ابزارهای نرم افزاری CRM باشند که فرآیند را ساده کرده و آنها و تیمشان را بهره مند کنند. ممکن است گزینه نرم افزاری در قابلیت وجود دارد، CRM های همگرا در صدر فهرست بهترین ابزارهای بهره وری آنلاین قرار دارند.

این وبلاگ شما را از طریق 5 روش راهنمایی می کند که استفاده از CRM همگرا برای افزایش بهره وری کسب و کار شما را نشان می دهد.

"اگر فقط ساعت در روز وجود داشته باشد..."

آیا این چیزی است که هر روز به خود می گویید؟ اگر چنین است، شما تنها نیستید!

برای 69٪ از کارآفرینان تجاری، "زمان بیشتر" چیزی است که آنها اغلب آرزو می کنند. (ابردین)

علیرغم تمایل جدی برای بررسی همه وظایف موجود در لیست کارها، شکست در پایان و در بیشتر روزها به دست می آید، که ما را به سوال میلیون دلاری می رساند:

چگونه می توان بهره وری کسب و کار را افزایش داد ؟

کیت بهره وری کسب و کار ConvergeHub

مسیر دستیابی به بهره وری ممکن است دشوار به نظر برسد، اما در واقع، اینطور نیست. یک CRM همگرا می تواند به شما در دستیابی به این هدف کمک کند.

برای درک بهتر مزایای CRM همگرا و اینکه چگونه می تواند کسب و کار شما را به یک ماشین مولد تبدیل کند، اجازه دهید نگاهی دقیق تر در زیر بیندازیم.

1. نمای مشتری 360 درجه

آیا اطلاعات مشتری خود را در چندین برنامه آفلاین و آنلاین ذخیره کرده اید؟

اگر چنین است، آیا این برنامه‌ها شما را به‌عنوان دارایی به جلو سوق می‌دهند یا به‌عنوان بدهی به عقب رانده می‌شوند؟

به طور متوسط، شما و تیمتان سه تا چهار ساعت را صرف استخراج، ارجاع و تجزیه و تحلیل داده‌های مشتری می‌کنید (یا بهتر بگوییم تلف می‌کنید). این وظایف پر زحمت مانع از توانایی شرکت برای رشد می شود.

CRM های همگرای جدید داده های مشتری را از تمام نقاط تماس در مخزن متمرکز ساده می کند.

شما می توانید تمام اطلاعات مشتری را در یک مکان ببینید. از اهداف بازاریابی و فروش شما به مشتریان فعلی و مخاطبین تجاری - تمام اطلاعات در CRM موجود است.

با استفاده از یک CRM همگرا، شما از روال ساعات صرف تلاش برای پیوند دادن اطلاعات مشتری از پایگاه های داده چندگانه به CRM خود خداحافظی می کنید. شما دید در زمان واقعی دارید و می توانید به راحتی دید جامعی از مشتریان خود به موقع دریافت کنید. در نتیجه، این امر بهره‌وری بخش‌های بازاریابی، فروش و خدمات مشتری را افزایش می‌دهد. تصمیمات حیاتی به سرعت و بر اساس اطلاعات دقیق 360 درجه مشتری گرفته می شود.

2. ارتباط با ایمیل

در یک روز کاری هشت ساعته، 2.64 ساعت صرف ارسال ایمیل می شود. (مشکلات مدیریتی)

دو دلیل در پشت این موضوع وجود دارد - برنامه های متعددی برای واکشی داده ها استفاده می شود و ایمیل ها دائماً بررسی می شوند.

هر دوی این فعالیت ها یک سوم کار روزانه را مصرف می کنند.

چگونه از کاهش بهره وری ایمیل ها جلوگیری می کنید؟

یک CRM همگرا به شما امکان می‌دهد ایمیل‌هایی را از سرنخ‌ها، مخاطبین، حساب‌ها و شرکا در رابط کاربری خود ارسال و دریافت کنید. به جای مراجعه مکرر به سرویس ایمیل خود برای برقراری ارتباط، می توانید کلاینت های ایمیل دلخواه خود را با CRM ادغام کنید و آن را به هاب یک مرحله ای برای تمام ارتباطات تجاری خود تبدیل کنید.

ارسال و دریافت ایمیل به طور مستقیم در CRM شما یک راه فوق العاده برای صرفه جویی در زمان و تلاش و افزایش بهره وری است. در حین کار در CRM، می توانید بررسی کنید که آیا مشتریان بالقوه و مشتریان شما به پیام های شما پاسخ داده اند یا خیر. علاوه بر این، می توانید ایمیل را با زمینه و تجزیه و تحلیل موجود در CRM ترکیب کنید. تجزیه و تحلیل به شما کمک می کند تا ایمیل های قدرتمندتری بنویسید که پاسخ های بهتری را از مخاطبین و مشتریان احتمالی شما ایجاد می کند.

می‌توانید ایمیل‌های ارسال‌شده را ردیابی کنید و گزارش‌های دقیقی درباره تحویل، باز کردن و خوانده شدن ایمیل‌هایتان دریافت کنید. این تضمین می‌کند که وقتی صدها ایمیل برای سرنخ‌ها، مشتریان احتمالی و مخاطبین ارسال می‌کنید، جایی برای حدس زدن وجود نخواهد داشت.

ConvergeHub CRM کاملاً این نکته را نشان می دهد. این به شما امکان می دهد تمام ایمیل های دریافتی و خروجی را در مخزن خود مدیریت کنید.

همچنین می‌توانید تاریخچه ایمیل‌ها را مشاهده کنید، وضعیت ایمیل‌ها را ردیابی کنید، به همه ایمیل‌ها پاسخ دهید و ایمیل‌ها را در CRM ارسال کنید.

3. جلسات

پول و زمان صرف شده در جاده ها و جلسات رو در رو هر سال برای شرکت های بریتانیایی 15979 پوند به ازای هر نفر هزینه دارد. (powwownow.co.uk)

نظرسنجی های متعددی انجام شده است که نشان می دهد چگونه جلسات فیزیکی بر بهره وری کلی تأثیر می گذارد و هزینه ها را در یک تجارت افزایش می دهد. اکثر کسب و کارها جلسات مجازی برگزار می کنند که از سفرهای غیر ضروری اجتناب می کنند.

اسکات کرنز، مدیر ارشد فناوری در T-Systems ،

ما اکنون در عصر دیجیتال در حال انجام تجارت هستیم، جایی که نوآوری های سریع در قابلیت های ارتباطی دنیا را روز به روز کوچکتر می کند. علی‌رغم این نوآوری‌ها، اولین فکر ما اغلب این است که یک جلسه فیزیکی ترتیب دهیم، حتی اگر فناوری می‌تواند این ضرورت را دور بزند و منجر به تجربه‌ای مفیدتر و تسهیل‌تر جلسه شود. مجازی‌سازی تجربه نشست، همان‌طور که یک تغییر فنی است، یک تغییر فرهنگی است.»

راه حل های CRM همگرا عملکرد انجام کنفرانس وب سریع در هر زمان و هر مکان را ارائه می دهند! از اشتراک‌گذاری صفحه‌نمایش گرفته تا کنفرانس ویدیویی HD و کنفرانس صوتی، می‌توانید جلسات آنلاینی را با مشتریان، همکاران یا همکاران تجاری خود حتی اگر در سراسر جهان هستند برگزار کنید.

این چگونه برای کسب و کار شما ارزش ایجاد می کند؟

افزایش بهره وری با صرفه جویی در زمان کافی! چه پشت میز کار خود باشید و چه در حال گذراندن تعطیلات در جزیره ای دورافتاده هستید، می توانید به سرعت هر نوع جلسه کنفرانس وب در سطح تجاری را با رهبران و مشتریان یا حتی تیم خود انجام دهید. برای دسترسی به CRM و برگزاری جلسه تنها به یک دستگاه مجهز به اینترنت نیاز دارید.

4. تماس بگیرید

هنگامی که مشتریان به دنبال یک راه حل سریع هستند، تلفن بهترین روش ارتباطی است و به دنبال آن ایمیل است. (کانا)

خبر خوب این است که اکثر مشاغل برای مشتریان خود پشتیبانی تلفنی ارائه می دهند. خبر بد این است که زمان‌برترین شکل ارتباط برای کسب‌وکارها است.

کسب و کارها در ارائه راه حل های فوری به مشتریان از طریق تلفن شکست می خورند. کارگزاران روبه‌روی مشتری در چندین برنامه تجاری به این طرف و آن طرف می‌روند، اما هنوز نمی‌توانند اطلاعات جامعی از وضعیت مشتری دریافت کنند. کسب‌وکارها نمی‌توانند در مورد زمینه تعامل فعلی قضاوت کنند و در اکثر موارد، راه‌حلی سریع ارائه کنند.

در نتیجه، مشتریان مجبور می شوند داستان خود را بارها و بارها برای نمایندگان مختلف خدمات مشتری تکرار کنند. این آمار است:

69 درصد از مشتریان می گویند که قبل از رسیدن به یک راه حل باید چندین بار خود را تکرار کنند. در واقع، رسیدن به وضوح به طور متوسط ​​3 تلاش طول می کشد. تقریباً از هر 10 مشتری، 2 نفر تجربه خود را "مارپیچ مرگ در خدمات مشتری" می نامند که حداقل به یک ساعت توضیح مکرر نیاز دارد. (کانا)

مکالمات طولانی مدت مشتری از طریق تلفن، مخرب دوگانه است. آنها بر بهره وری کلی کسب و کار تأثیر می گذارند، جایی که یک تماس منفرد به دو تا سه تماس ختم می شود. به علاوه، خدمات مشتری نیز از بین می رود.

چگونه می توان این را حل کرد؟

در طول تماس، نمایندگان پشتیبانی باید به اطلاعات مشتری مناسب مجهز شوند که آنها را قادر می سازد راه حل های فوری ارائه دهند، پرونده را به سرعت ببندند و در عرض چند دقیقه به مشتری بعدی منتقل شوند.

راه حل های نرم افزاری CRM همگرا مانند پارس ویتایگر قابلیت تماس درون مرورگر را برای کاربران خود فراهم می کند (برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید). این هماهنگی یکپارچه عملکرد تلفن با CRM از کار خسته کننده جابجایی بین پلت فرم اطلاعات مشتری و سیستم مخابراتی شما در حین تماس با مخاطب اجتناب می کند.

می توانید مستقیماً از رابط CRM تماس بگیرید و برای پاسخگویی و تعامل بهتر به اطلاعات متنی و سابقه تعامل مراجعه کنید. شما و تیمتان در موقعیت قوی تری برای درک مشکلات مشتری خود قرار دارید. این به شما کمک می کند مشکلات را سریع حل کنید، تماس های بیشتری برقرار کنید، با مشتریان بیشتری ارتباط برقرار کنید و بهره وری کلی را افزایش دهید.

5. تقویم

آیا سندرم نت چسبناک دارید؟ آیا فراموش کرده اید که یک کار را انجام دهید یا در یک جلسه شرکت کنید زیرا ابزار مناسبی برای پیگیری آنها ندارید؟

تو تنها نیستی!

چه رویدادهایی مانند جلسات، سمینارها یا قرار ملاقات باشند. یا وظایفی مانند ایمیل به مشتریان یا گزارش‌ها، از دست دادن آن‌ها باعث کاهش بهره‌وری می‌شود.

CRMهای همگرا به شما امکان می دهند به سوء مدیریت وظایف و رویدادها پایان دهید.

آنها به شما اجازه می دهند:

  • ایجاد فعالیت‌ها (مرتبط با سرنخ‌ها، حساب‌ها، مخاطبین، محصولات، فاکتورها، قیمت‌ها، معاملات و غیره) برای هفته‌ها، ماه‌ها و حتی برای یک سال
  • وظایف و رویدادها را بر اساس تاریخ مقرر بررسی کنید
  • وظایف و رویدادهای خود را برنامه ریزی، زمان بندی مجدد، سازماندهی، اضافه و ویرایش کنید
  • به دلخواه بین نمای روز، نمای ماه و نمای سالانه تقویم جابه جا شوید
  • تقویم خود را با تیم به اشتراک بگذارید

و مهمتر از همه ... وظایف و رویدادهای آینده خود را ببینید.

فعالیت های روزانه خود را در یک CRM همگرا مدیریت کنید و جلوتر از زمان باشید. حتی زمانی که روز شلوغ است، می توانید قرار دهید و وظایف خود را برنامه ریزی و اولویت بندی کنید که باعث افزایش بهره وری می شود.

گام بعدی…

کیت بهره وری کسب و کار ConvergeHub

یا

بهره وری بیشتر در کسب و کار خود می توانید؟

برای آزمایش آزمایشی رایگان تا تفاوت پارس ویتایگر را امتحان کنید.

در کامنت بگذارید و به ما زیر بپردازید که چگونه برنامه ریزی کنید تا در سال جدید سازنده تر باشید.

مقالات مرتبط:

  • بحث ویژگی ConvergeHub: گزارش موقت
  • چگونه ROI خود را در سرمایه گذاری CRM به سرمایه گذاری برسانیم؟
  • QuickBooks را با پارس ویتایگر همگام کنید
  • ConvergeHub به پنج سوال مهم پاسخ می دهد