خرده فروشان را با تبلیغات در جمعه سیاه برای رشد تجارت پیشی بگیرید

با نزدیک شدن به فصل تعطیلات عالی امسال، به نظر می رسد که همه خرده فروشان در سراسر جهان بار دیگر آماده اند تا با یک هدف نهایی گرد هم آیند: شکست دادن آمازون، والمارت و سایر خرده فروشان بزرگ مشابه در سراسر جهان.
این دلیل است که آمازون به تنهایی بیش از 50 درصد از کل اینترنت آنلاین را که در سال 2017 اتفاق افتاد، به خود اختصاص داده است.
اکنون ممکن است این بازیگران بزرگ اینترنتی در عرض چند روز ایده دور از ذهن به نظر برسد، با این وجود تعداد زیادی وجود دارد که کوچکترین وجود دارد. می توان با استفاده از فناوری رشد، کسب و کار مبارزه را انجام داد تا به آنها کمک کند تا آنها را در تلاش برای موفقیت راهنمایی کنند.

نرخ فعال سازی مجدد مشتری در جمعه سیاه 106 درصد افزایش می یابد. برای توییت کلیک کنید

با این اوصاف، در اینجا آمار تبلیغاتی Clack Friday و Cyber ​​Monday برای سال 2018 آمده است:

  • فروش آنلاین سیاه حدود 6.22 میلیارد دلار در سال 2018 به دست آورد که 23.6 درصد نسبت به سال گذشته نشان می دهد، طبق تراکنش های ردیابی شده برای 80 از 100 خرده فروش اینترنتی در ایالات متحده آمریکا - Adobe Analytics.
  • خرید آنلاین و خرید از فروشگاه‌ها همچنان یکی از گزینه‌های محبوب در سال 2018 است و سفارش کلیک و جمع‌آوری تا 73 درصد افزایش یافته است - Adobe Analytics
  • در فروش آنلاین، 43 درصد از کل سفارشات از طریق موبایل - SFDC انجام شد
  • 3 میلیارد و 82 میلیون دلار و پیامک در جمعه سیاه 2018 ارسال شد که در مجموع 8.8 میلیارد نقطه تنها در یک روز - AdWeek ایجاد شد.

اکنون که این آمار باورنکردنی را می‌دانیم، اجازه دهید دریابیم که چگونه SMB‌ها می‌توانند یک استراتژی جذاب جمعه سیاه ۲۰۱۹ ایجاد کنند و آن را با تبلیغات Cyber ​​Monday برای رشد فروش دنبال کنند:

تم خود را بسازید

واقعاً سخت است که مشتریان برند شما را به خاطر بسپارند، وقتی کسب و کار شما ظاهر فیزیکی خود را در این بازار شلوغ ندارد.
از این رو به مشتریان خود یک لمس و احساس آنلاین ارائه دهید تا برند خود را با آن مرتبط کنید و به مشتریان خود یادآوری کنید که چرا باید از وب سایت شما خرید کنند.

استراتژی خود را ایجاد کنید تا بتوانید روشی منحصربفرد برای تثبیت برند خود در ذهن مشتریان ایده آل خود بیابید و آنها را مجبور کنید بارها و بارها برای خرید بیشتر بازگردند.

با نقاط قوت خود بازی کنید

احمقانه است که فرض کنیم کسب‌وکارهای آنلاین بزرگ مانند آمازون، والمارت و سایرین لزوماً همه چیز را در آستین دارند.

این به این دلیل است که در حالی که داشتن هزاران مشتری خوب است، اغلب به دلیل زمان زیادی که برای سرمایه گذاری روی آن نیاز است، ارائه یک تجربه خرید شخصی به هر مشتری غیرممکن می شود.

با این حال، کسب‌وکارهای کوچک این فرصت را دارند که این زمان را صرف درک عادات و رفتارهای خرید هر یک از مشتریان خود (یا گروه‌هایی از مشتریان) کنند و پس از آن استراتژی‌ای را طراحی کنند که به آنها امکان می‌دهد تا مقدار زیادی از کیک را بگیرند.

اکنون اگر CRM را برای درک عادات خرید و رفتارهای خرید مخاطبان وب‌سایت خود خریداری کنید یا مشتریان را به گروه‌هایی تقسیم کنید که علاقه‌ها و خواسته‌های مشابهی دارند و پس از آن پیشنهادهای شخصی‌سازی شده ایجاد کنید، مطمئناً برند شما در طول فروش فصل تعطیلات امسال بهتر خواهد شد. .

کمپین های ایمیلی هدفمند

مطالعه ای که توسط ContactPigeon انجام شد بیان کرد که بازاریابی ایمیلی به تنهایی 23 درصد از کل فروش جمعه سیاه در سال 2017 را به همراه داشت و این روند در حال افزایش است.

در اینجا برخی از حقایق جالب دیگر در مورد فروش جمعه سیاه و دوشنبه سایبری آورده شده است:

  • ایمیل‌های ترک سبد خرید بهترین عملکرد را در جمعه سیاه دارند.
  • نرخ فعال سازی مجدد مشتری در جمعه سیاه 106٪ افزایش می یابد.
  • مجموعه ای از 3 ایمیل خودکار ارسال شده با کمک ابزارهای رشد کسب و کار منجر به افزایش 90 درصدی سفارشات در جمعه سیاه می شود.

با توجه به همان تحقیقات انجام شده در مورد فروش جمعه سیاه (بر اساس 2.5 میلیون ایمیل ارسال شده در تبلیغات جمعه سیاه در سال 2017) مشخص شده است که ساعت 4 بعد از ظهر به عنوان زمان مناسب برای ارسال ایمیل در تعطیلات تعطیلات در ایالات متحده است.

تبلیغات جمعه سیاه خود را زودتر شروع کنید

مصرف‌کنندگان در سراسر جهان موجودات ساده‌ای هستند، و بنابراین نیازی به چیز بزرگ و خارق‌العاده‌ای برای جلب لطف آنها یا هیجان زده کردن آنها نیست.

اکنون که آنها بدون مراقبت رها می شوند، درست است که اغلب آنها به دلیل شانس بالایی برای یافتن آنچه به دنبال آن هستند، از بزرگترین فروشگاه های آنلاین بازدید می کنند، با این حال، اگر برند شما بتواند وعده ای طنین انداز بدهد، قطعاً می توانید آنها را بدزدید. دور از رقابت، حداقل در روزهای تبلیغاتی جمعه سیاه.

از این رو تبلیغات خود را از هم اکنون (یکی دو روز آینده) شروع کنید. برای این ایمیل ها بهترین کانالی هستند که توسط رسانه های اجتماعی و پیامک دنبال می شوند.

اطمینان حاصل کنید که با هر ایمیل، پیشنهادات مختلفی را به مشتریان یا گروه‌های مختلف مشتریان نشان می‌دهید.
به این ترتیب نام تجاری شما نه تنها اثربخشی کلی خود را در فروش بهبود می بخشد، بلکه تعداد معاملات معینی را برای مشتریان فراهم می کند که مشتاقانه منتظر آن هستند.

بنابراین، منتظر آخرین ساعات نباشید، بلکه تبلیغات جمعه سیاه خود را به طور منظم در طول فروش فصل تعطیلات امسال به نمایش بگذارید.

علاوه بر این، ارائه تخفیف‌های ویژه در پیشنهادات خود به مشترکین جدید ایمیل‌های شما نیز به ایجاد تعداد زیادی سرنخ جدید در این فرآیند در این مدت کمک می‌کند.

از بهترین ها بیاموزید

این یک واقعیت شناخته شده است که کسب و کارهای خوب اختراع می کنند، اما بزرگان کپی می کنند. از این رو، کپی کردن تاکتیک‌های کسب‌وکارهای دیگر که ثابت کرده‌اند نتایجی را ارائه می‌دهند، شرم‌آور نیست.

برای مثال، ارائه اقلام اضافی (مانند ماوس و پد خنک‌کننده با لپ‌تاپ) که به خوبی با تبلیغات تعطیلات مطابقت دارند، یک تاکتیک قاتل است که هر برندی باید برای رشد فروش جمعه خوب و دوشنبه سایبری از آن استفاده کند.

یک تجربه تلفن همراه عالی را ارائه دهید

هر سال تجارت الکترونیک موبایل به طور تصاعدی در حال رشد است. در واقع، در سال 2018، کاربران موبایل بیش از نیمی از فروش تجارت الکترونیک را به خود اختصاص دادند و حتی امسال نیز هیچ نشانه ای از توقف آن دیده نمی شود.

این به این دلیل است که طبق تحقیقات مشخص شده است که کاربران تلفن همراه در مقایسه با کاربران دسکتاپ امروزه حداقل دو برابر زمان بیشتری را برای مرور فروشگاه های آنلاین صرف می کنند.

در نهایت به تراکنش های موبایلی توجه کنید. 84 درصد از کاربران با مشکلاتی مواجه می‌شوند/در تکمیل پرداخت موبایلی مشکل دارند، که می‌تواند منجر به از دست دادن صدها معامله و هزاران دلار شود.

بر اساس یک نظرسنجی اخیر، همچنین مشخص شده است که 40 درصد از کاربران احتمالی تلفن همراه پس از یک تجربه بد تلفن همراه به سراغ یک رقیب نمی روند.

بنابراین، مشتریان خود را تشویق کنید تا برنامه تلفن همراه شما را دانلود کنند و سپس از طریق آن خرید کنند تا بتوانید به مشتریان خود یک برنامه تلفن همراه بسیار کاربرپسند ارائه دهید و "معاملات رعد و برق" را ارائه دهید که فقط از طریق تلفن همراه قابل دسترسی است.

خدمات مشتری برتر: کلید هر تبلیغ جمعه سیاه

خدمات مشتری در سطح جهانی همیشه راه طولانی را طی می کند.
بنابراین برای اینکه در بالای بازی باقی بمانید، مطمئن شوید که پیشنهادات شما باید تمام این علامت‌ها را علامت‌گذاری کنند که عبارتند از:

  • ارسال و برگشت رایگان
  • تمام مشکلات مشتری را در کمتر از یک ساعت حل کنید
  • از تحویل سریع اطمینان حاصل کنید
  • هنگامی که مشتری از طریق چت زنده، تلفن، رسانه های اجتماعی یا ایمیل با شرکت شما تماس می گیرد، فوراً پاسخ دهید

بنابراین، در صورت نیاز به عنوان یک کسب و کار کوچک، توصیه می شود تیم پشتیبانی مشتری خود را در طول این دوره های تبلیغاتی دو برابر کنید و منابع پشتیبانی افزایش یافته خود را فراتر از فصل تعطیلات حفظ کنید و آن را به یک تجربه هفتگی یا دو هفته ای تبدیل کنید.

بزرگترین جریان درآمد شما مشتریان بازگشتی شما هستند

متقاعد کردن مشتریان خود برای خرید از وب سایت تجارت الکترونیک شما تنها آغاز کار است. این امر به این دلیل است که اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما از تجربه خرید خود با نام تجاری شما راضی هستند و باعث می شود آنها در آینده برای خرید بیشتر بازگردند، مهم تر است.

در اینجا چند آمار قابل قبول برای اثبات صحت گفته ما آورده شده است:

  • به طور کلی مشتریان خوشحال و طبقه بندی شده با 11 نفر در مورد تجربیات خرید عالی خود صحبت می کنند
  • طبق اصول پارتو، 80 درصد از درآمد شما در همه مشاغل از 20 درصد مشتریان بازگشتی حاصل می شود.
  • جذب مشتریان جدید 5 برابر بیشتر از حفظ مشتریان موجود هزینه دارد

بنابراین، بسته بندی هدیه رایگان ارائه دهید، یک هدیه کوچک برای پاداش دادن به مشتریان وفادار که مستقیماً با خریدهای آنها مرتبط هستند، ارائه دهید، تحویل سریع‌تر را برای خریدهای بیش از X دلار ارائه دهید تا بتوانید حداقل به مشتریانی که به طور مداوم در وب سایت تجارت الکترونیک شما خرید کرده‌اند نشان دهید. سالی که برند شما با دقت خاصی با آنها رفتار می کند.

نیازی نیست که بزرگ باشد، حتی می توانید برای مشتریان وفادار خود یک ایمیل با کد تخفیف 5 تا 10 درصدی برای 3 تراکنش اول آنها ارسال کنید و آنها از حمایت و مشتری وفادار پیشنهادات شما خوشحال خواهند شد.

از نرم افزار CRM با استفاده آسان به نفع خود استفاده کنید

تمام این تاکتیک‌ها و استراتژی‌های ذکر شده در بالا را می‌توان با کارایی و سهولت بیشتر در صورت خرید CRM و استفاده از این فناوری پیشرفته رشد کسب‌وکار در طول فروش جمعه آخر پیشنهادات خود، اجرا کرد.

CRM یک نرم‌افزار مدیریت سرنخ و بیشتر است که به ذخیره داده‌های مرتبط با مشتری کمک می‌کند، و عادات خرید و پیشنهاداتی را که مصرف‌کنندگان شما بیشتر به آن‌ها علاقه‌مند هستند، اندازه‌گیری می‌کند، با استفاده از ویژگی‌های ردیابی سرنخ و یکپارچه‌سازی ایمیل که می‌تواند به خودکارسازی گردش‌ها و فرآیندهای زیادی کمک کند. به شما این امکان را می دهد تا با ارائه تمام اطلاعات مورد نیاز برای سوق دادن مشتری احتمالی به سمت خرید، بر تحقیق و فروش محصولات و خدمات خود تمرکز کنید.

نتیجه

رقابت با خرده فروشان آنلاین بزرگ سخت است، اما در کل غیرممکن نیست.

از این رو به مشتریان وفادار خود می‌پردازید، خدمات عالی به خدمات ارائه شده ارائه می‌شود، یک تجربه عالی از تلفن همراه ارائه می‌شود، و می‌توانید از CRM با استفاده آسان خود از نفع خود استفاده کنید، و می‌توانید مطمئن باشید که مشتریان را در جمعه خواهید داشت. سیاه به برند شما خواهند آمد، حتی بدون در نظر گرفتن آمازون. Walmart و دیگران برای نیازهای خود در سال جاری.

ثبت نام