تطبیق پشتیبانی مشتری خود در بحران برای رشد کسب و کار

هدف اصلی این مقاله این است که اطمینان حاصل شود که خدمات شما حتی در زمانی که برند شما در حال ثبت افت رشد کسب و کار و گذراندن دوران آسیب است، آسیب نبیند، عللی که در گزارشی که توسط Small Biz Trends منتشر شده است، می باشد. بیش از 78 درصد از مصرف کنندگان قبل از توقف تجارت با یک نام تجاری، به دلیل خدمات ضعیفی که به مشتریان ارائه می شود، دو بار فکر نمی کنند.

استفاده از نرم افزار CRM می تواند تبدیل به فروش را تا 300 درصد افزایش دهد - Cloudswave برای توییت کلیک کنید

بنابراین، اکنون فرصتی مناسب است تا خود را نشان دهید که چگونه می توانید آنها را در جریان این همه گیری COVID-19 که در سراسر جهان در حال گسترش است، به روز نگه دارید، توجه کنید و نگران باشید.

اکنون، در حالی که ممکن است کسب‌وکار شما مانند چندین شرکت دیگر با تغییر به کار از راه دور و در نتیجه کاهش خدمات مواجه باشد، با این وجود، می‌توانید با تطبیق برخی از شیوه‌های پشتیبانی با نیاز این ساعت، به راحتی پشتیبانی مشتری با کیفیت بالا را حفظ کنید. در اینجا چند نکته برای شروع فوری شما وجود دارد:

تیم خود را به روز نگه دارید

در شرایطی که به سرعت در حال تحول است مانند همه‌گیری کووید-19 و فروپاشی اقتصاد جهانی به طور کلی، مطمئناً ممکن است تقریباً هر روز زمان کافی برای ارسال یک پیام جدید برای تیم‌های خود پیدا نکنید.
با این حال، برای ارائه پشتیبانی مشتری در سطح جهانی، کارمندان شما باید به روز شوند و با هرگونه پیشرفت در شرکت شما همراهی کنند.

بنابراین بسیار مهم است که شما باید یک مخزن مرکزی از اسناد موجود در سراسر شرکت داشته باشید، مانند یک نرم افزار CRM با استفاده آسان که به کاهش زمان مورد نیاز برای اعلامیه ها کمک می کند و در عین حال هر کارمند را به طور همزمان به روز نگه می دارد.

این باید یک راه حل رشد کسب و کار باشد که بتواند دسترسی آنلاین اسناد را تضمین کند و به طور منظم با هر گونه تغییر جدید به روز شود، که در حال حاضر حتی می تواند به عنوان مانیفست شرکت شما برای مدیریت بحران داخلی در نظر گرفته شود، بسیار شبیه چیزی است که اصلاً می توانید به آن اشاره کنید. مواقعی که نگرانی ها یا سوالاتی در مورد حمایت از مشتریان شما در این مواقع سخت ایجاد می شود.

بهترین مسیری که در حال حاضر باید دنبال کنید این است که این مانیفست را به عنوان همه چیز و پایان راهبرد ارتباطی بحران خود در نظر نگیرید، بلکه با آن بیشتر مانند یک منبع داخلی رفتار کنید که می توانید به آن اشاره کنید و به طور مداوم به روز کنید.

با این حال، زمانی که به‌روزرسانی‌های مهمی اتفاق می‌افتد، مطمئن شوید که یک ایمیل به سراسر شرکت ارسال می‌کنید تا کارکنان خود را در مورد اطلاعات جدید آگاه کنید و راهی را برای هر طرف درگیر ایجاد کنید تا افکار خود را با شما یا سایر مدیران در تیم‌هایتان مطرح کنند، به خصوص. اکنون که به سمت ارتباط از راه دور با کارمندان تیم خود تغییر می دهید.

دوبرابر کردن روابط با مشتری

همیشه به یاد داشته باشید که برای از دست دادن یک مشتری تنها یک نمونه خدمات ضعیف لازم است، چیزی که کسب و کارها در دوره ای از بحران مانند بحرانی که اکنون در حال عبور از آن هستیم به سادگی نمی توانند از عهده آن برآیند.
بیشتر زمانی که چندین شرکت وجود داشته باشند که حتی در این مواقع سخت آماده حمل و نقل مشتریان هستند.

در حال حاضر ارتباطات خارجی مانند به‌روزرسانی‌های ایمیل می‌تواند به مشتریان اطمینان دهد که شما سعی می‌کنید بهترین کار خود را انجام دهید تا طبق معمول کار کنید، اما قبل از ارسال ایمیل‌های خود مطمئن شوید که در زمانی که مشتریان باید با شما در تماس باشند، مطمئن شوید که این کار را انجام می‌دهید. خدمات.

اکنون، در مواقع بحران، حجم بسیار زیادی از تماس‌های تلفنی و بلیط‌های پشتیبانی می‌تواند به دلیل عدم قطعیت مصرف‌کننده یا تغییرات گسترده در شیوه‌های زندگی، کار یا خرید در زمان‌های عادی رخ دهد. .

از این رو از یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری مانند Salesforce یا حتی هر راه حل جایگزین Salesforce CRM که عمدتاً توسط SMB ها ترجیح داده می شود استفاده کنید که می تواند شما را برای پاسخگویی به این افزایش بار تماس های دریافتی آماده کند.

از آنجایی که در این شرایط کنونی، سرمایه‌گذاری در کارکنان پشتیبانی مشتری ممکن است غیرقابل تصور باشد، زیرا اکثر شرکت‌ها در تلاش هستند تا عملیات خود را کاهش دهند، از این رو این ممکن است فرصت مناسبی باشد تا نمایندگان پشتیبانی خود را در آموزش‌های پیشرفته پشتیبانی مشتری و در عین حال ارزیابی پایگاه دانش نام تجاری شما که در داخل شرکت آسان‌سازی شما جذب شده است، درگیر شوند . برای استفاده از پایگاه داده نرم افزار CRM و یافتن کمبود اطلاعاتی که نیاز به به روز رسانی فوری دارد.

علاوه بر این، جدای از به‌روزرسانی پاسخ‌ها به مسائل مربوط به ویژگی‌ها یا سرویس‌های جدیدی که ممکن است ارائه کرده باشید، سؤالاتی را که مصرف‌کنندگان ممکن است در پاسخ به این همه‌گیری COVID-19 بپرسند را در نظر داشته باشید، و بنابراین ایجاد چند سؤال متداول جدید مرتبط با این COVID-19 19، فاصله‌گذاری اجتماعی و همه‌گیری ممکن است در حین اصلاح تاکتیک شما برای رفع نگرانی‌های مشتریان مفید باشند.

در رسانه های اجتماعی تجدید نظر کنید

حتی با اشاره به دوران قبل از همه‌گیری، تخمین زده شد که امروزه بیش از 90 درصد از کسب‌وکارها از استراتژی‌های رسانه‌های اجتماعی برای بازاریابی برند خود استفاده می‌کنند، جدای از انجام استخدام و انجام سایر ارتباطات مورد نیاز برای رشد کسب‌وکار .

با این حال، به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین فروشندگان CRM برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ​​و استارت‌آپ‌ها، اغلب شاهد بوده‌ایم که چندین کسب‌وکار وجود دارند که حساب‌های رسانه‌های اجتماعی را اجرا می‌کنند که به‌ندرت به‌روزرسانی می‌شوند یا کاملاً سوءمدیریت می‌شوند، به‌شدت تبلیغاتی هستند یا به وضوح بی‌اثر هستند.

این به این دلیل است که چندین مدیر و مدیر اجرایی در بسیاری از شرکت‌ها مشغول به کار هستند که تصور می‌کنند با داشتن یک حساب کاربری لینکدین، فیس‌بوک یا توییتر در حال حاضر در مقابل مشتریان بالقوه خود هستند که علاقه‌مند به خرید پیشنهادات آنها هستند.

با این وجود، حقیقت همچنان باقی است، بدون مشارکت مناسب در رسانه های اجتماعی، هیچ کس نمی تواند در پلتفرم های رسانه های اجتماعی قد علم کند.

علاوه بر این، مزیت بزرگ دیگری که در حال حاضر نادیده گرفتن هر کسب‌وکاری احمقانه است این است که پست‌های فیس‌بوک، توییت‌ها، وبلاگ‌های لینکدین و حتی ویدیوها در یوتیوب را می‌توان به سرعت تولید کرد و به برندها اجازه می‌دهد تقریباً بلافاصله به رویدادها پاسخ دهند.

از این رو به فردی در سازمان خود بسپارید تا مسئولیت تقویت استراتژی های رسانه اجتماعی برند شما را بر عهده بگیرد.
این به این دلیل است که تقویت رسانه های اجتماعی شما دارای تعدادی از مزایای ذکر شده است.
به عنوان مثال، هر برنامه تولید سرنخ که در رسانه‌های اجتماعی اجرا می‌کنید، می‌تواند با هزینه کمی انجام شود، جدا از اینکه فرصتی برای کسب‌وکارتان فراهم می‌کند تا دامنه خود را گسترش دهد و در گفتگو با دنبال‌کنندگان مرتبط با صنعت شما و در نتیجه خود را به عنوان یک فکر تثبیت کند. رهبر در بازار شما

با این حال، در حالی که شما اعلامیه های خود را در رسانه های اجتماعی اعلام می کنید، باید توسط کارکنان داخلی شما به درستی بررسی شوند.

بنابراین، اگر نمی‌خواهید شرکا، مشتریان احتمالی و مشتریان خود را زیر سوال ببرند که چگونه این بحران را مدیریت می‌کنید، نگاهی جدید به حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود بیندازید و ببینید چگونه می‌توانید از این پلتفرم‌ها برای ایجاد پیام خود، حل سؤالات و نگرانی‌های مطرح شده استفاده کنید. توسط مشتریان خود و در نتیجه از آن به عنوان یک ابزار قدرتمند برای استراتژی ارتباط بحران خود استفاده کنید.

در نهایت - با آشنایان جدید و قدیمی ارتباط برقرار کنید

اگرچه تاکنون، امسال به‌عنوان اخراج و کاهش سرعت تقریباً برای هر کسب‌وکار در تمام بازارهای جهان تعریف شده است، با این وجود، بیش از هر زمان دیگری در تاریخ اخیر، سال 2020 باعث می‌شود کارگران در همه سطوح دسترسی جدیدی را تجربه کنند. اوقات فراغت که برای همه کارمندانی که به 9 به 5 عادت داشتند غریبه بود.

بنابراین، حتی برای کسانی که به اندازه کافی خوش شانس هستند که از طریق این بیماری همه گیر به کار خود ادامه دهند، باید ارزیابی کنند که کدام یک از وظایف و وظایف ما مهمتر است و در نتیجه از ایده ها و بینش هایی استفاده کنیم که حتی در سال گذشته حتی مورد بررسی قرار نگرفته است.

به عبارت دیگر، اکنون زمان آن است که با آشنایان تجاری خود که در ماه‌ها یا سال‌های گذشته ارتباط خود را از دست داده‌اید، دوباره ارتباط برقرار کنید، زیرا پتانسیل زیادی برای برقراری ارتباط یا فقط لمس پایگاه وجود دارد تا به کسی اطلاع دهید که برای صحبت کردن در دسترس هستید. ، که برای حفظ کسب و کار شما در رادار آنها کافی است.

از این رو با نگاه کردن به داده های ذخیره شده در پایگاه داده CRM خود، ارتباط خود را با مشتریان قدیمی خود و سایر مخاطبین نزدیک خود دوباره برقرار کنید و شبکه گسترده تری برای به اشتراک گذاشتن ایده ها و اطلاعات بالقوه تغییر بازی با مصرف کنندگان قدیمی و موجود پیشنهادات خود ایجاد کنید.

همه ما روزهای رولودکس را از دست داده‌ایم، بنابراین وارد لینکدین شوید و شروع به ایجاد یک شبکه جدید از متحدان کنید. به‌علاوه، اگر شماره شخصی را دارید، به یاد داشته باشید که یک تماس سریع می‌تواند بیش از ده ایمیل ارزش داشته باشد، زیرا اکنون زمان آن است که به همه مخاطبین خود اطلاع دهید که تلاش می‌کنید در زمان فاصله‌گذاری اجتماعی در ارتباط باشید.

نتیجه

وحشت نکنید.

امروزه همه مشاغل در سراسر جهان به دنبال پاسخ هستند.

در حالی که برخی به رکود اقتصادی 2008 به عنوان راهنمایی نگاه می کنند، برخی دیگر تا آنفولانزای اسپانیایی 1918 به عنوان یک نمونه تاریخی به عقب برمی گردند - زیرا لحظاتی که اکنون در آن زندگی می کنیم تا حد زیادی بدون هیچ اولویتی است.

بنابراین، کسب‌وکارهایی که می‌خواهند در این بازار مغلوب فروکش کنند، باید این لحظه را در سال 2020 به عنوان فرصتی برای رشد (به‌ویژه اگر باید رقبای خود را عقب نشینی کنند) را با ارزش‌ها و بازگشت به بیانیه سفارش برند خود با ارزیابی مجدد بازگرداند. برنامه های 2020 خود را به دست آورد. اگر نمی‌توانید در جریان جریان غرق شوید.

اجازه دهید راهنمایی قاطع و رهبری ثابت به عنوان مرهمی برای اعصاب کارمند شما عمل کند.

به یاد داشته باشید که اطلاعات در طول یک بحران می تواند باعث نگرانی شود.
از این رو، تنها با برنامه ریزی مناسبی که برای صنعت شما در نظر گرفته شده است، می توان از این طوفان عبور کرد و فرصت هایی برای ایجاد شراکت های جدید بیابید و کاری کرد که خدمات خود را در مسیر خود باقی بمانند و در پاسخ به آنها بپردازیم. به راهنمایی های شما با تطبیق با تغییر این صنعت، پیشرفت می کند. زمان همه گیری

ثبت نام