استفاده ازCRMسفارشی و آسان برای استفاده ازCRMاز پیش ساخته شده در محل

مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM یک نرم افزار مدیریت سرنخ آنلاین و یک استراتژی تجاری است که به شما کمک می کند تا مشتریان، مشتریان بالقوه، سرنخ ها و گردش کار خود را مدیریت و پیگیری کنید. به عبارت دیگر، بهترین نرم افزار CRM برای استفاده آسان است که روابط یک شرکت تجاری را با مشتریان بالقوه خود مدیریت می کند.

نزدیک به 60 درصد از سازمان ها انتظار دارند هزینه های فناوری اطلاعات را در سال 2019 افزایش دهند. برای توییت کلیک کنید

شرکت‌هایی که با مشتریان خود در ارتباط هستند و در نتیجه سودآوری خود را با روش‌های ساده‌سازی با استفاده از افزایش CRM می‌آورند، این فناوری و ابزار مورد استفاده برای رشد فرد کسب‌وکار را برای مدیریت تماس، مدیریت فروش، بهره‌وری و موارد بسیار مفید می‌دانند. بنابراین هدف CRM بهبود روابط تجاری است.

هنگامی که جریان های متعددی از داده ها از تیم های فروش، بازاریابان، کارکنان خدمات مشتری و بخش های نظارت بر رسانه های اجتماعی در یک سازمان می آیند، نرم افزار CRM با استفاده آسان به شما کمک می کند تا یک نمای کلی واضح از تمام اطلاعات مشتری خود را در یک مکان پیدا کنید . به عنوان عنصر کلیدی برای افزایش سود و بازده شرکت در نظر گرفته می شود.

این رشد ایجاد شده توسط نرم افزار CRM با استفاده آسان با استفاده از یک داشبورد ساده و قابل تنظیم که وضعیت مشتریان، تاریخچه خریدهای قبلی آنها، و مسائل برجسته خدمات مشتری و موارد دیگر را ارائه می دهد، به دست می آید.

هنگامی که مردم در مورد CRM صحبت می کنند، منظور آنها هر یک از این سه عنصر است که شامل مدیریت ارتباط با مشتری است که عبارتند از:

CRM به عنوان یک فناوری : چه یک سیستم CRM مبتنی بر ابر یا یک نرم‌افزار CRM On-Premise، این فناوری است که افراد برای تعامل بین سازمان‌ها و کاربر از آن استفاده می‌کنند.

CRM به عنوان یک استراتژی : این یک دستورالعمل مدیریت ارتباط با مشتری در مورد چگونگی حفظ روابط با مشتریان بالقوه، سرنخ ها و مشتریان است تا ارزش طول عمر مشتری (CLV) مصرف کنندگان محصولات خود را افزایش دهد.

CRM به عنوان یک فرآیند : این سیستمی است که کسب و کارها برای مدیریت روابط خود با مشتریان سازگار می شوند.

راه حل های CRM - امروزه

با توجه به رابط های مبتنی بر وب، محبوب ترین پلت فرم های CRM با استفاده آسان، پلت فرم های نرم افزار CRM مبتنی بر ابر هستند. این راه حل به نمایندگان فروش اجازه می دهد تا در هر زمان و از هر مکانی در سرتاسر جهان از طریق رایانه و دستگاه های تلفن همراه دستی به سرنخ ها و اطلاعات مشتریان خود دسترسی داشته باشند.

این پلتفرم SaaS (نرم‌افزار به‌عنوان سرویس) حتی از برنامه سنتی و قدیمی CRM کاربرپسندتر است و می‌تواند به کسب‌وکارها در اتخاذ تصمیمات تجاری بهتر، ارتقای خدمات و تضمین پشتیبانی با کیفیت از مشتریان کمک کند.

دلایل ایجاد یک CRM سفارشی

بسیاری از نرم افزارها مانند SAP و Oracle سیستم های سطح سازمانی را ارائه می دهند. با این حال، مشکل این پلتفرم‌های نرم‌افزاری در فرآیند نصب و راه‌اندازی پیچیده و عوامل هزینه بازدارنده نهفته است، که اغلب ثابت می‌کند که باری برای مشاغل کوچک و متوسط ​​است.

پلت‌فرم‌های نرم‌افزاری CRM سفارشی‌سازی‌شده و آسان به کاربران این امکان را می‌دهند که این فناوری را نه تنها در زمان کوتاه، بلکه با کسری از هزینه، در مقایسه با سیستم‌های CRM On-Premise در سطح سازمانی اتخاذ کنند.

یک سیستم CRM سفارشی برای نیازهای شما

اگرچه در موارد متعددی بسیاری از کسب‌وکارها پس از خرید CRM از راه‌حل‌های CRM از پیش ساخته شده استفاده می‌کنند، اما در چنین مواردی، سازمان اغلب متوجه می‌شود که ویژگی‌ها و عملکردهای زیادی وجود دارد که ممکن است برای کسب و کار خاص آنها مرتبط نباشد.

بنابراین، در حالی که از یک CRM از پیش ساخته شده در طول فعالیت‌های تولید سرنخ و مدیریت تماس استفاده می‌کنید، کل فرآیند زمان بیشتری را برای افراد می‌گیرد تا عملکردهای سیستم را یاد بگیرند، که به نوبه خود بهره‌وری فروش را کاهش می‌دهد. استفاده از نرم افزار CRM مبتنی بر ابر سفارشی به کسب و کارها این امکان را می دهد که دقیقاً آنچه را که می خواهند بدون خطاهای غیر ضروری بدست آورند.

پینوشت

مشتریان نقش بسیار مهمی در همه مشاغل دارند. بدون ربط به نوع محصول یا خدماتی که کسب و کار شما ارائه می دهد، مشتریان افرادی هستند که برای کسب و کار شما جهت می دهند.

بنابراین، پلت‌فرم‌های نرم‌افزار CRM بر روی ابر، چه راه‌حل‌های CRM در سطح سازمانی Salesforce یا هر پلت‌فرم نرم‌افزار جایگزین Salesforce CRM ایجاد می‌کند که توسط کسب‌وکارهای کوچک و استارت‌آپ‌ها می‌تواند استفاده شود، به مشتریانی که در CRM کمک می‌کنند، می‌توانند برای پیدا کردن نیاز داشته باشند. رسیدن به موفقیت کمک می‌کند. برای کار

ثبت نام