تاکتیک های نسل برتر که دوست داریم، بهترین بازاریابی با نرم افزار CRM
مارکت | توسط پاتریشیا جونز
تاکتیک های نسل برتر که ما این روزها دوست داریم از آنها استفاده کنیم. تولید سرنخ روند برانگیختن علاقه در مورد یک محصول یا خدمات در مخاطبان را به منظور توسعه خط لوله فروش تعریف می کند.
با این حال، بر خلاف زمانهای قبلی، اکثر کسبوکارها تولید سرنخهای با کیفیت بالا را به چالش میکشند. به این دلیل است که آنها هنوز از روش های مدرسه قدیمی برای ایجاد فرصت های استفاده می کنند. این وبلاگ 8 تاکتیک عصر جدید را شرح می دهد که کارکنان باید از آنها برای دو برابر کردن سرنخ های خود به خط لوله فروش استفاده کنند.
شما بهترین محصول یا خدمات موجود در بازار را دارید، اما همچنان در تلاش هستید تا کشتی را شناور نگه دارید.
تو تنها نیستی…
80 درصد از کسب و کارها گزارش می دهند که تلاش های آنها برای تولید سرنخ فقط اندکی یا تا حدودی مؤثر است. (BrightTALK)
در مورد تولید سرنخ گزینه های زیادی وجود دارد، اما همه آنها برابر نیستند. برخی واقعاً خوب کار می کنند و برخی دیگر به خوبی کار نمی کنند - هر کسب و کار منحصر به فرد است بنابراین نتایج متفاوت خواهد بود.
این فهرست 8 تکنیک مختلف تولید سرنخ و نحوه ادغام آنها را در کسب و کار خود از امروز نشان می دهد:
1. بازاریابی رسانه های اجتماعی
رسانههای اجتماعی این روزها همهجنسی هستند. اما سوال اینجاست که آیا واقعا کار می کند؟
احتمالاً به دنبال پاسخ قطعی برای آن سؤال هستید - پاسخ این است که بستگی دارد. توپ کریستالی در این مورد چندان واضح نیست. نتایج برای هر کسب و کار متفاوت خواهد بود.
بازاریابی رسانه های اجتماعی یک راه عالی برای حضور آنلاین برند شما، ارتباط با مشتریان و قرار دادن برند شما به عنوان مرجع در جایگاه شما است. بیش از دو میلیارد کاربر در بین تمام سایتهای اجتماعی بزرگ وجود دارد - این یک فرصت بزرگ برای شماست تا در مقابل مشتریان خود قرار بگیرید.
پلتفرم های زیادی برای انتخاب وجود دارد. در اینجا لیستی از محبوب ترین سایت های اجتماعی و مواردی که آنها برای آنها خوب هستند آورده شده است:
فیس بوک
- عالی برای B2C و B2B
- کاربران ماهانه تا مارس 2016: 129,658,552 (Hootsuite)
- بیش از 1 میلیارد نفر روزانه از فیس بوک استفاده می کنند (Hootsuite)
- ویژگی های تجارت الکترونیک (دکمه خرید، ثبت نام و غیره)
- تبلیغات فیس بوک برای کسب و کار شما در دسترس است
- می تواند به فروش آنلاین، افزایش فروش محلی، افزایش آگاهی از برند، تبلیغ اپلیکیشن شما، یافتن سرنخ و خدمات اجتماعی به مشتریان کمک کند (Hootsuite)
اسنپ چت
- عالی برای B2C
- 76 درصد از کاربران اسنپ چت چیزهایی را به صورت آنلاین خریداری می کنند
- 100 میلیون کاربر روزانه
- 7 میلیارد بازدید ویدیو در روز
- صمیمیت در مقیاس - Snaps پنجره ای شخصی به دید شما و دوستانتان از جهان ارائه می دهد. (هوت سوئیت)
- مخاطب پرشور و درگیر
لینکدین
- برای شبکه های B2B عالی است
- 50 درصد از کاربران دارای نوعی تحصیلات عالی هستند (Hootsuite)
- مرکز اشتراک دانش و اطلاعات (Hootsuite)
- به افراد همفکر این امکان را میدهد تا یکدیگر را بیابند، انجمنها را تشکیل دهند و به صورت حرفهای با یکدیگر شبکه کنند (Hootsuite)
- خود را به عنوان یک رهبر فکری قرار دهید
یوتیوب
- برای بازاریابی B2C عالی است
- کاربران ماهانه تا مارس 2016: 215,690,880 (Hootsuite)
- بیش از 1 میلیارد کاربر
- دومین موتور جستجوی آنلاین بزرگ
توییتر
- به شما کمک می کند تا آگاهی برند را افزایش دهید
- آنچه در حال حاضر اتفاق می افتد را کشف کنید (با مشتریان، در جامعه، با رقبا و در صنعت شما)
- با مشتریان درگیر شوید
- به ذهن رهبران صنعت نگاه کنید
پینترست
- عالی برای B2C
- پایگاه کاربر زن بزرگ
- در میان خلاقان محبوب است و به شدت برای الهام گرفتن از رویدادهای مختلف زندگی (عروسی، تولد، حمام نوزاد، خانه و غیره) استفاده می شود.
اینستاگرام
- مبتنی بر تصویر
- بسیار درگیر بوده و بیشتر از هر شبکه اجتماعی دیگری روی تبلیغات کلیک می کند
- روزانه 80 میلیون عکس در اینستاگرام (Hootsuite) به اشتراک گذاشته می شود.
بنابراین چگونه تصمیم می گیرید که بر روی کدام پلتفرم ها برای برند خود تمرکز کنید؟ سوال عالی!
باز هم، تصویر در اینجا واضح نیست. سوال واقعی که باید از خود بپرسید این است که "من به چه کسی خدمت کنم؟" و "افرادی که من به آنها خدمت می کنم کجا هستند؟"
پاسخ به این سؤالات می تواند به شما جهت دهد. ایده این است که منابع بیشتری را در پلتفرمهای رسانههای اجتماعی خرج کنید که میتوانند بیشترین درآمد را به شما بدهند.
لینکدین بدون شک یکی از بهترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی موجود است، به ویژه برای تولید سرنخ فروش B2B.
در اینجا نگاهی به آنچه مایک ولپ، مدیر ارشد فناوری HubSpot دارد، می پردازیم:
هنگامی که در حال جستجو در سایت های اجتماعی، به ویژه لینکدین هستید، می خواهید استراتژی خود را بر مبنای ارزش دادن و ایجاد روابط واقعی با مردم قرار دهید.
آنچه را که خریداران بالقوه شما در مورد آن صحبت می کنند، متنی کنید و محتوایی ایجاد کنید که بسیار قابل اشتراک گذاری و مرتبط باشد. محتوای ایدهآل برای رسانههای اجتماعی شامل مواردی مانند نکات یا نمایشهای سریع است، این نوع پستها تعامل را تقویت میکنند و شما را به عنوان متخصص در زمینه خود قرار میدهند.
نکته: از RocketReach برای یافتن بیش از 250 میلیون آدرس ایمیل و شماره تلفن استفاده کنید. برای مثال، اگر از LinkedIn استفاده میکنید، میتوانید URL LinkedIn مربوط به آن نمایه را در RocketReach کپی و جایگذاری کنید تا آدرس ایمیل و شماره تلفن شما را پیدا کند.
بهترین بخش در مورد این این است که تا 3 جستجوی تماس در ماه رایگان است.
برنامه های پولی آنها بسیار معقول است و همچنین اگر به جستجوهای بیشتری نیاز داشته باشید. همچنین میتوانید فقط با نام یا شرکت جستجو کنید تا جزئیات تماس را دریافت کنید و مستقیماً وارد صندوق ورودی افرادی شوید که باید با آنها صحبت کنید - به جای ارسال پیامهای خود به صندوقهای پستی عمومی مانند hello@acme.com یا info@acme. com _
2. بازاریابی ایمیلی
آیا شما یک خبرنامه ماهانه دارید؟ اگر نه، یکی از سادهترین و بهترین راهها برای ایجاد سرنخ بیشتر را از دست میدهید.
خبرنامه ها بخش مهمی از استراتژی ساخت سرنخ هستند. آنها می توانند از روز اول تأثیر زیادی در کسب و کار شما بگذارند زیرا شما مشتریان را به صمیمی ترین شکل ممکن جذب می کنید - مستقیماً در صندوق ورودی آنها.
مشتریانی که خبرنامه های ایمیلی را دریافت می کنند، هنگام خرید از شرکت 82 درصد بیشتر هزینه می کنند. (iContact)
با در نظر گرفتن این موضوع، سعی کنید این را در استراتژی تولید سرنخ خود بکار ببرید. عادت کنید که خبرنامه های هفتگی را به بازار هدف خود ایمیل کنید. از محتوای کرکی، فروش های بی ارزش، و نامه های "هرزنامه" مخوف خودداری کنید.
فقط زمانی روی «ارسال» ضربه بزنید که ایمیل سرشار از اطلاعات باشد و ارزش زیادی برای بازار هدف شما فراهم کند. این باعث میشود مشتریان بالقوه شما با برند شما درگیر شوند، آنها را هر هفته ایمیلهای شما را باز میکند (برخلاف اینکه فقط یکی را باز میکنید و متوجه میشوید که نامههای ناخواسته بوده است)، و آنها را نگه میدارد تا بیشتر و بیشتر از شما خرید کنند.
تصاویر، آمار و نقل قول ها را در خبرنامه بگنجانید تا از نظر بصری و ذهنی برای خوانندگان خود جذاب باشد.
همچنین، پیوندهای مرتبط به وب سایت و نمایه های رسانه های اجتماعی خود را وارد کنید. برای اطمینان از تبدیل خبرنامههایتان، چندین تماس برای اقدام (CTA) را در سراسر خبرنامه اضافه کنید (طبیعاً بدون اینکه خیلی «فروشنده» به نظر برسند، آنها را وارد کنید). نمونه هایی از CTA ها عبارتند از: نظر در زیر، در نظرسنجی ما شرکت کنید، صفحه فیس بوک ما را دنبال کنید، ما را در اینستاگرام لایک کنید.
نکته: از پارس ویتایگر CRM برای اجرای کمپین های پرورش رهبری خبرنامه خود استفاده کنید . از خبرنامههای ماهانه و پیشنهادهای ویژه گرفته تا ایمیلهای شخصیسازیشده پیگیری - میتوانید همه آنها را ارسال کنید. از میان مجموعهای از قالبهای از پیش تعریفشده در CRM انتخاب کنید یا از ویرایشگر برای سفارشی کردن قالبهای ایمیل خاص با نیازهای خود استفاده کنید.
با استفاده از ویژگی خلاصه کمپین پارس ویتایگر می توانید عملکرد کمپین های ایمیل خود را در زمان واقعی ردیابی کنید. در اینجا چیزی است که می توانید ببینید:
- تعداد گیرندگان
- تعداد افرادی که ایمیل را باز کرده اند
- تعداد افرادی که انصراف داده اند
- تعداد افرادی که روی CTA ها کلیک کرده اند
- شماره شناسه ایمیل نامعتبر (در صورت وجود).
3. بیانیه های مطبوعاتی
برای به دست آوردن پوشش رسانه ای، رشد پایگاه فالوور، تقویت تصویر برند و جذب سرنخ ها، بیانیه های مطبوعاتی بنویسید. موضوعات می توانند شامل هر چیزی که ارزش خبری در مورد شرکت شما داشته باشد، مواردی که باید شامل شوند عبارتند از: راه اندازی محصول جدید، رویدادهای ویژه، وب سایت جدید، مشارکت ها، استخدام های برجسته جدید، افتتاح یک مکان یا دفتر جدید، ابتکارات برندسازی مشترک و غیره.
بیش از حد لاف نزنید و زبان را بی طرف نگه دارید. نام تماس، آدرس ایمیل، و شماره تلفن را در نسخه وارد کنید تا خوانندگان بدانند کجا کسب و کار شما را به صورت محلی یا آنلاین پیدا کنند.
98 درصد روزنامهنگاران روزانه آنلاین میشوند و 73 درصد از آنها به دنبال اعلامیه مطبوعاتی هستند. (نظرسنجی میدلبورگ/راس)
سعی کنید بیانیه های مطبوعاتی خود را به سایت های توزیعی که محتوا را در سراسر وب منتشر می کنند ارسال کنید. میخواهید مطمئن شوید که سایتهای توزیعی که به آنها ارسال میکنید، محتوای شما را در سایتهای مناسب صنعت منتشر میکنند.
علاوه بر این، مستقیماً با مطبوعات تماس بگیرید. گزارشگران و سردبیرانی را جستجو کنید که صنعت شما را پوشش می دهند. با اخبار خود از طریق ایمیل با آنها ارتباط برقرار کنید.
برای انجام این کار، می توانید از سایت هایی مانند Just Reach Out یا HARO برای یافتن خبرنگارانی که موضوعات خاص صنعت را پوشش می دهند، استفاده کنید.
نکته: در همه وثیقههای بازاریابی خود مانند بروشورها، بروشورها و خبرنامهها، اشارههای مطبوعاتی را درج کنید. اخبار شرکت را در پروفایل های اجتماعی خود ارسال کنید و همه اعلامیه های مطبوعاتی خود را در وب سایت خود منتشر کنید. مرتبط کردن کسب و کار خود با سایر رسانه ها (اشاره به مطبوعات) که مشتریان بالقوه شما قبلاً می دانند، دوست دارند و به آنها اعتماد دارند (عامل KLT) فوراً باعث ایجاد حس آشنایی و اعتماد بین برند شما و مصرف کننده می شود. زمانی که آنها بدانند، شما را دوست داشته باشند و به شما اعتماد کنند - از شما خرید خواهند کرد.
4. وبینارها
44 درصد از شرکت ها از وبینارها به عنوان یکی از راه های اصلی خود برای تولید سرنخ استفاده می کنند. (بررسی نسل پیشرو B2B، بازاریاب ارشد)
وبینارها اخیراً و به دلایلی موجه، جدیدترین علاقه بوده اند.
میزبانی وبینار یکی از امیدوارکننده ترین راه ها برای ایجاد سرنخ های واجد شرایط است. اکثر کسب و کارهای کوچک و متوسط آن را به روش های دیگر ترجیح می دهند زیرا ارزان و بسیار موثر هستند.
یک وبینار می تواند نام تجاری شما را در مقابل هزاران مشتری بالقوه قرار دهد که بیش از آن مایلند در ازای افزایش دانش در مورد یک موضوع خاص، کمی از زمان خود را به آنها اختصاص دهند.
شما باید زمانی را برای نشستن با تیم خود، انجام طوفان فکری و ایده عالی وبینار برنامه ریزی کنید. نکته کلیدی در اینجا این است که یک موضوع وبینار مقاومت ناپذیر ارائه دهید که حتی پس از پایان وبینار، مشتری ایده آل شما را شگفت زده کند.
به آنچه در صنعت شما رواج دارد فکر کنید، مشتریان ایده آل شما چه چیزهایی می خواهند بدانند، یا چیزهایی که اغلب سوء تفاهم می شود – اینها موضوعات عالی را ایجاد می کنند.
درست مانند بازاریابی ایمیلی، کلید یک وبینار موفق اجتناب از فروش است. وبینار شما باید ارزش واقعی را به مشتریان بالقوه ارائه دهد. اگر وبینار شما راه حل های واقعی برای مشکلات واقعی ارائه می دهد، مردم برای شرکت در آن ثبت نام می کنند. اطمینان حاصل کنید که موضوعات شما آموزنده هستند و وبینار را در لیست خود و در رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید تا بهترین نتیجه را تضمین کنید.
نکته: شرکت کنندگان خود را تشویق کنید تا در پایان وبینار اقدام کنند. چه به معنای دانلود یک کتاب الکترونیکی، ثبت نام در خبرنامه یا بازدید از وب سایت شما باشد. همچنین، مطمئن شوید که دنباله وبینار خود را به صورت خودکار چکه کنید تا با شرکت کنندگان در تماس باشید و حتی پس از آن نیز به ایجاد رابطه ادامه دهید.
5. ابزارهای تولید رهبر تجاری
61 درصد از شرکت ها و 46 درصد از مشاغل کوچک از منابع داخلی و خارجی برای تولید سرنخ استفاده می کنند. (وکیل بازاریابی)
منابع بزرگی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا برای کسب و کار خود سرنخ ایجاد کنید. بیایید نگاهی به یک زوج بیندازیم: LeadCrunch و Cliently.
LeadCrunch از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل دادههای مشتری شما استفاده میکند و به شما کمک میکند مخاطب مناسب را در شرکت مناسب در زمان مناسب با پیام مناسب هدف قرار دهید.
Cliently به صاحبان مشاغل کوچک کمک می کند تا با یافتن مشتریان جدید و افزایش تبدیل فروش، فروش بیشتری را ببندند. مشتری امتیاز را برای شما گرم می کند تا بتوانید معامله را ببندید - می توانید کارهایی مانند توییت مجدد یا دنبال کردن یک سرنخ در رسانه های اجتماعی انجام دهید. و این همه به طور خودکار انجام می شود!
هر دوی این منابع می توانند به طور چشمگیری کسب و کار شما را متحول کنند و تاثیری ماندگار بر سود شما داشته باشند.
6. بازاریابی محتوا
به طور متوسط، بازاریابان B2B 28٪ از کل بودجه بازاریابی خود را به بازاریابی محتوا اختصاص می دهند. (موسسه بازاریابی محتوا)
این بیانیه دقیقاً توضیح می دهد که بازاریابی محتوا چقدر برای تولید سرنخ مهم است. محتوای آموزشی و آموزنده، اگر به خوبی به بازار عرضه شود، می تواند صنعت را تحریک کند. بازاریابی محتوا به شما امکان می دهد روزانه هجوم زیادی از سرنخ ها را وارد کنید.
وبلاگ ها، کتاب های الکترونیکی، کاغذهای سفید و مطالعات موردی را با صدایی واضح ایجاد کنید و مخاطبان مشخصی را هدف قرار دهید. آن را با اطلاعات غنی نگه دارید. این به شما امکان می دهد اعتماد مشتریان بالقوه خود و در نهایت کسب و کار آنها را جلب کنید.
نکته: محتوای خود را به عنوان ابزار تولید سرنخ بهینه کنید. از ثبت نام در خبرنامه و ارتقای محتوا برای گرفتن آدرس ایمیل بازدیدکنندگان استفاده کنید.
7. پادکست
پادکست ها راهی عالی برای قرار دادن خود به عنوان مرجع در جایگاه شما هستند. نه تنها پادکست ها به شما فرصتی می دهند تا داستان خود یا داستان شرکت خود را به اشتراک بگذارید. این فرصت را به شما می دهد تا با مشتری ایده آل خود ارتباط برقرار کنید.
پادکست ها می توانند به انبوهی از افراد در جایگاه شما دسترسی پیدا کنند. این فرصت عالی برای معرفی خود به عنوان متخصص در زمینه کاری است.
حضور در پادکست به عنوان مهمان می تواند برند شما را ارتقا دهد و کسب و کار شما را به ارتفاعات جدیدی برساند.
شما می توانید در بسیاری از پادکست ها بدون مصرف بیش از حد پهنای باند خود نمایش داده شوید - مصاحبه ها را از راحتی در دفتر خود انجام دهید.
مشتری ایده آل شما این شانس را خواهد داشت که در سطح بسیار صمیمی با شما ارتباط برقرار کند. فاکتور KLT در اینجا اعمال می شود، زمانی که شنوندگان احساس کنند شما را می شناسند، دوست دارند و به شما اعتماد دارند - مشتری شما خواهند شد.
برای اینکه از پادکست ها بهترین بهره را ببرید، باید مطمئن شوید که آماده هستید. کمی در مورد پادکست، میزبان و مخاطب بدانید. از قبل به راه هایی فکر کنید که می توانید ارزش ارائه دهید. از تیم خود بخواهید یک صفحه فرود سفارشی مخصوص مخاطبان آن پادکست ایجاد کند تا بتوانند پس از گوش دادن به قسمت شما برای دریافت اطلاعات بیشتر به آنجا بروند.
استراتژی شما باید روشن و به خوبی تعریف شده باشد.
8. رویدادها و جلسات صنعت
رویدادهای صنعت بسیار مهم هستند. قدرت ارتباط شخصی عمیق است، بنابراین هر ارتباط را معنادار و طولانی مدت کنید. مطمئن شوید که کارت ویزیت هر مخاطب تجاری را که در هر رویداد ملاقات می کنید، دریافت کنید. سعی کنید با هر یک از آنها ظرف چند روز کاری پس از رویداد پیگیری کنید تا گفتگوها ادامه داشته باشد.
نکته کلیدی این است که به ایجاد رابطه ادامه دهید، پیگیری نکردن برعکس آن است.
ConvergeHub دارای میانبرهایی برای ایجاد سرنخ ها و مخاطبین جدید در CRM است. می توانید از فرم های ایجاد سریع برای افزودن سرنخ ها و مخاطبین به CRM در چند ثانیه استفاده کنید.
در حالی که رقبای شما مشغول وارد کردن انبوهی از اطلاعات در CRM خود هستند، فرم های ایجاد سریع پارس ویتایگر سرعت ورود داده ها را افزایش می دهد و شما را از کارهای خسته کننده و تکراری پشت صحنه رهایی می بخشد. می توانید زمان خود را بر روی چیزهایی متمرکز کنید که بیشترین اهمیت را دارند - ارتباط با سرنخ ها.
اکنون که استراتژی های جدید تولید سرنخ را در فرآیند فروش خود گنجانده اید، چگونه آنها را مدیریت می کنید؟
مدیریت سرنخ به اندازه تولید سرنخ مهم است. نگهداری سرنخ ها در صفحات گسترده روی هارد دیسک محلی شما دیگر روشی قابل اعتماد یا کارآمد برای ذخیره داده های شما نیست. استفاده از یک CRM همگرا، مانند پارس ویتایگر میتواند به شما کمک کند تا همه سرنخهای خود را در یک مخزن مرکزی نگه دارید، جایی که بتوانید آنها را از هر کجا مدیریت کنید.
بیشتر از CRMهای دیگر، یک CRM همگرا، مانند پارس ویتایگر شما اجازه میدهید تا سریعاً داده شود و مدیریت نتایج را با حداقل کلیک ماوس انجام دهید.
تنها در پنج مرحله ساده، میتوانید سرنخها، مخاطبین، حسابها و نتایج خود را به پارس ویتایگر وارد کنید. این وبلاگ را بررسی کنید که کل فرآیند وارد کردن پارس ویتایگر را با دستورالعمل های گام به گام توضیح می دهد.
تحت تاثیر لیست استراتژی های تولید سرنخ پارس ویتایگر هستید؟
برای تقسیم روشهای تولید سرنخ در زیر نظر.