بهینه سازی صفحه فرود چگونه می تواند تبدیل شما را افزایش دهد

بهینه سازی صفحه فرود چگونه می توان به شما کمک کرد؟ شما نام صفحات فرود را شنیده اید، اما صفحات فرود پویا چیست؟

صفحات فرود تنها در چند ثانیه تعداد زیادی از بازدیدکنندگان را برای همیشه از دست می دهند. هر کسی که تا به حال از Google Adwords یا Facebook Ads استفاده کرده است، این درد را احساس کرده است. تبدیل‌ها به هدف نهایی هر بازاریاب است و بازدیدکنندگان پرشور باعث می‌شوند تا از بودجه‌شان می‌شود.

پس ما بازاربان چه کاری انجام می دهم؟

اولین قدم برای کنترل تبدیل ها، ساختن یک صفحه فرود اختصاصی برای کمپین خود است. یا بهتر است برای هر تبلیغ در آن کمپین.

به احتمال زیاد، این مرحله است که قبلاً برداشته شده و اکنون برای استراتژی پیشرفته آماده هستید. وقت آن است که صفحات فرود خود را پویا کنید!

یک صفحه فرود پویا صفحه ای است که برای هر بازدیدکننده وب سایت متفاوت به نظر می رسد. یا به عبارت دیگر شخصی سازی شده است. محتوای صفحه برای جذابیت هر بازدیدکننده بر اساس یک یا چند محرک تنظیم شده است.

این محرک‌ها می‌توانند مکان بازدیدکننده، صفحه‌ای که از آن می‌آیند، سن بازدیدکننده، جنسیت بازدیدکننده، یا دستگاهی که او از آن استفاده می‌کند و غیره باشد.

در اینجا 4 نمونه آورده شده است:

1. بازدید کننده بازگشتی

وقتی شخصی صفحه شما را ترک می‌کند و برای بار دوم، سوم یا چهارم بازمی‌گردد، می‌دانید که آنها سطحی از "نیت" برای تعامل با شما دارند. بنابراین، اگر صفحه شما در اولین بار نتوانست آنها را درگیر کند - چرا اوضاع را کمی تغییر ندهید؟

سعی کنید در بازدید دوم یک دانلود رایگان ارائه دهید تا حداقل اطلاعات تماس بازدیدکننده را بدست آورید.

شاید، یک پنجره چت برای بازدید سوم باز شود - شاید یک چهره دوستانه آنها را متقاعد کند که شروع به تعامل کنند.

2. مکان

می توانید مکان شهر/شهر بازدیدکنندگان خود را بر اساس IP آنها ردیابی کنید. شما می توانید پیام خود را به آن شهر/محل خاص ارسال کنید. بنابراین، ماه گذشته می‌توانستید یک تیتر یا پاپ آپ داشته باشید که «برو توله‌ها!» با طلسم تیم به بازدیدکنندگان از شیکاگو.

حتی می توانید داده های موقعیت مکانی را با داده های آب و هوا ترکیب کنید تا یک پیام ترکیبی ارائه دهید. به عنوان مثال، اگر در دیترویت برف شدیدی می بارد، یک رستوران می تواند یک کوپن بزرگ از طریق وب سایت خود ارائه دهد تا مردم را تشویق کند که از خانه های خود خارج شوند!

3. درج متن پویا

شما به راحتی می توانید دو نوع داده را در صفحه فرود یا وب سایت خود با استفاده از ویژگی ها از طریق URL وارد کنید.

ابتدا، اگر از تبلیغات جستجو استفاده می‌کنید، می‌توانید کلمه کلیدی/عبارتی جستجو را وارد کنید (به utm_term در مورد نحوه تنظیم این نوع انتساب نگاهی بیندازید)

دوم، اگر ایمیلی با برچسب های داده های CRM مانند نام، نام شرکت و غیره ارسال می کنید، می توانید به راحتی این برچسب ها را در تجربه صفحه فرود نیز وارد کنید. شاید یک دکمه CTA که می گوید، "امتحانش کن، جان"

4. زمان روز

ساعت خوشحال؟ ساعات غیر اوج مصرف؟ ساعت شلوغی؟ شما می توانید پیام های خود را طوری برنامه ریزی کنید که با بازدیدکنندگان خود طنین انداز شود. شاید آنها گرسنه هستند؟ به دنبال بازی هستید؟ به دنبال رسیدن به خانه هستید؟

هر هدفی که باشد - می توانید پیام خود را تراز کنید!

چگونه یک صفحه فرود پویا به تبدیل ها کمک می کند؟

هر بازدید کننده از صفحه شما منحصر به فرد است، اما وب سایت با همه آنها یکسان رفتار می کند. به احتمال زیاد میشل، 28 ساله، دموکرات، دکتر از سانفرانسیسکو و تیم، 60 ساله، جمهوری خواه، مدیر مدرسه بازنشسته هر دو از وب سایت تعطیلات مشابه بازدید می کنند، اما هر کدام به دنبال چیزی متفاوت هستند.

یک صفحه فرود پویا ویژگی های خاص بازدید کننده را تشخیص می دهد و محتوا را تطبیق می دهد.

1. عصر رضایت آنی است. بازدیدکنندگان صفحه فرود شما حدود 5 ثانیه طول می کشند تا تصمیم بگیرند که آیا می خواهند به شما توجه بیشتری کنند یا از آنجا خارج شوند. اگر در عرض 5 ثانیه برای تسخیر تخیل آنها کار نمی کنید، بازی را باخته اید.

2. شرکت هایی مانند آمازون و فیس بوک در طول سال ها ثابت کرده اند که شخصی سازی برای بهبود تعامل و تبدیل معجزه می کند. الگوریتم‌های توصیه آن‌ها در طول سال‌ها بسیار پیچیده شده‌اند - اما مطمئناً می‌توانید با بردهای سریع شروع کنید!

3. شخصی سازی باعث ایجاد اعتماد می شود. این همان دلیلی است که شما به جای اینکه هر بار نزد یک آرایشگر جدید بروید، به آرایشگری می روید که سلیقه شما را می داند.

4. صفحات پویا به طرز تازه ای جدید هستند. بازدیدکنندگان با دیدن محتوای جدید به شیوه ای مفید شگفت زده می شوند.

5. آخرین، اما نه کم‌اهمیت، به ایجاد تأثیری که باعث بهبود یادآوری برند و اشتراک ذهنی شما می‌شود، کمک می‌کند. چه کسی نمی خواهد محبوب باشد؟

بنابراین، پیش بروید و آن را امتحان کنید. می توانید صفحات فرود پویا را در www.sunnylandingpages.com بسازید

از وب پارس ویتایگر خود برای هدایت کد جاسازی استفاده کنید تا مستقیماً سرنخ های خود را به حساب پارس ویتایگر CRM خود وارد کنید!