بهره وری فروش خود را با استفاده از ابزار CRM آسان برای استفاده دو برابر کنید

کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ​​در پلت‌فرم‌های نرم‌افزار فروش آنلاین سرمایه‌گذاری می‌کنند، مانند راه‌حل‌های CRM با استفاده آسان، در نظر گرفتن ویژگی‌های خاص. بزرگترین در میان این نیازها برای خرید نرم افزار مدیریت سرنخ آنلاین یا یک فناوری و ابزار رشد کسب و کار، نیاز به جمع آوری داده هایی است که به سازمان ها کمک می کند تا تصمیمات آگاهانه را ایجاد کند که باعث رشد بلندمدت می شود.

با 379 سیستم CRM فهرست شده در G2، تنها 18 درصد دارای رتبه 4 یا 5 ستاره هستند که شامل پارس ویتایگر - G2 Learning Hub (2019) می شود. برای توییت کلیک کنید

در موارد خاص، این خبر می تواند برای فروش بد باشد.
از آنجایی که وقتی CRM را برای کسب و کار خود به عنوان یک نرم افزار فروش خریداری می کنید به این معنی است که تیم های فروش شما باید نرم افزارهای جدید و غیر شهودی و پیچیده دیگری را بیاموزند. که مستلزم صرف توجه به ساعت‌های اضافی در هر روز برای ثبت انواع فعالیت‌ها در سیستم و در نتیجه یافتن زمان کمتری برای «فروش» است.

به عبارت دیگر، استفاده آسان از نرم افزار CRM برای سازمان ها به میزان کاهش بهره وری فروش است، و این اتفاق قدری رخ می دهد که طبق DMNews (که توسط AC Business Media, Inc اداره می شود) 63٪ ​​از همه راه اندازی های جدید CRM مردود شدن.

با این وجود، تناقض در این واقعیت نهفته است که مطالعات متعددی نیز وجود دارد که نشان می‌دهد تیم‌های فروش که از پلت‌فرم‌های نرم‌افزاری CRM استفاده می‌کنند، اغلب از تیم‌های بدون نرم‌افزار مدیریت سرنخ آنلاین در چندین معیار رشد در یک سازمان بهتر عمل می‌کنند.

بنابراین، خبر خوب این است که استفاده آسان از پلت‌فرم‌های نرم‌افزار CRM امکان دارد بهترین‌های هر دو جهان را به شما ارائه دهد، به شما کمک کند تا رشد استراتژیک را پیش ببرید، و بنابراین در واقع بهره‌وری را به طور مداوم افزایش دهید.

در این مقاله، ما قصد داریم به شما نشان دهیم که چرا بسیاری از ابتکارات CRM پول را هدر می دهند، بهره وری را خراب می کنند و عملکرد نماینده فروش را خفه می کنند و به آرامی کاهش می یابند.

همچنین خواهیم دید که چگونه CRM مناسب می تواند به کارکنان فروش شما کمک کند تا داده های پایگاه داده CRM   را ردیابی کنند ، استراتژی ها را هدایت کنند و در واقع بهره وری را در این فرآیند افزایش دهند.

اولین چیزها: چرا یک فروش مدرن واقعاً اینقدر پیچیده است

انجام فروش (بررسی کتاب)، باید واقعا ساده باشد.

یک نماینده فروش یک تماس برقرار می کند، پیشرو را واجد شرایط می کند و سپس سعی می کند معامله را ببندد.

از این رو، فروش سنتی به این شرح است:

  • مخاطب
  • واجد شرایط شدن
  • نزدیک
  • بشویید، بشویید و تکرار کنید

پس چه چیزی دارد که اوضاع را پیچیده می کند؟

خب، در دوران مدرن این پیچیدگی به وجود می‌آید، زیرا تعداد انگشت شماری از مشکلات بزرگ وجود دارد که با رشد هر کسب‌وکاری افزایش می‌یابد، مانند:

  • سرنخ‌ها از کانال‌های مختلفی با سطوح مختلف علایق، صمیمیت، و شایستگی‌ها می‌آیند
  • پیگیری‌های سرنخ باید ردیابی شده و پس از آن در میان هزاران تعامل ثبت شوند
  • داده‌های سرنخ باید تجزیه و تحلیل شوند و متعاقباً برای اصلاح استراتژی‌های فروش مورد استفاده قرار گیرند.

در دنیای دیجیتال مدرن، کانال‌های بیشماری بیش از هر زمان دیگری برای جمع‌آوری سرنخ‌ها برای کسب‌وکارها وجود دارد، و هر یک از این کانال‌ها انواع مختلفی از سرنخ‌ها را به ارمغان می‌آورند که از میان آن‌ها، حتی برخی از آن‌ها بخش‌های تجاری منحصربه‌فردی را برای کسب‌وکار شما به ارمغان می‌آورند.

حال، هر یک از این بخش ها باید پس از پرورش به طور مستقل به آنها فروخته شود و همه این اقدامات باید ثبت، ردیابی و سپس تجزیه و تحلیل شوند.

خب، در اینجا ما به صدها، بلکه چند هزار رویداد داده داوری نمی‌کنیم و هر چه کسب‌وکار بزرگ‌تر شود، به فعالیت بیشتری برای هماهنگی و ردیابی تعاملات و گردش‌های کاری خود نیاز دارد.

بنابراین، برای انجام این کار، انجام چنین کار هیولایی بدون کمک نرم افزار غیرممکن است.

از این رو، وقتی صحبت از فروش می‌شود، بخش اصلی فناوری رشد کسب‌وکار و راه‌حل مورد نیاز برای انجام این اقدامات، استفاده آسان CRM یا نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری است.

در واقعیت، CRM آسان برای استفاده شما قرار است چرخ دنده مرکزی ماشین کسب و کار سازمان شما باشد، که بازاریابی، فروش، پشتیبانی، حفظ مشتری، امور مالی و تجزیه و تحلیل کسب و کار را به یک سیستم خودکار و منسجم متصل می کند که بر اساس آن کسب و کار خود را ایجاد می کنید.

همانطور که قبلا ذکر شد، هدف CRM معمولا کمک به تصمیم گیری استراتژیک است که اغلب به قیمت موفقیت تیم فروش و بهره وری تمام می شود.

با این وجود، به جای اینکه فعالیت‌های روزمره را کارآمدتر و آسان‌تر کنند، پلتفرم‌های CRM اغلب اوقات دقیقاً برعکس عمل می‌کنند.

بیایید نگاهی به این موضوع بیندازیم که چرا؟

چرا 63 درصد از عرضه‌های CRM با شکست مواجه می‌شوند؟

همانطور که برای شروع بحث به دو نفر نیاز است، شکست CRM نیز می تواند نتیجه راه حل نرم افزار CRM و خود سازمان تجاری باشد.

در اینجا چهار عامل کلیدی مبتنی بر پلتفرم نرم افزاری وجود دارد که حتی بهترین CRM را با شکست مواجه می کند:

  • راه اندازی بسیار گران و غیر ضروری پیچیده
  • مدل های قیمت گذاری سایه دار
  • تعداد محدودی از ادغام
  • نرم افزار با در نظر گرفتن الزامات تیم های فروش ساخته نشده است

چگونه نرم افزار CRM می تواند سطح پایین کسب و کار شما را دو برابر کند

بهترین نرم افزار CRM مدیریت فروش و رهبری نه تنها استراتژی ها را هدایت می کند، بلکه کار را برای تیم های فروش شما ساده تر می کند.
راه حل های CRM با استفاده آسان همه مسائلی را که ما در مورد آنها صحبت می کردیم حل می کند زیرا به فروشندگان اجازه می دهد با یکدیگر تماس برقرار کنند، واجد شرایط باشند و معاملات را ببندند.

از این رو، در اینجا آمده است که چگونه نرم افزار CRM می تواند به جای خفه کردن، امتیازات بهره وری کسب و کار شما را دو برابر کند.

  1. هزینه کم، راه اندازی ساده و نگهداری

در حالی که از یک طرف، یک راه‌اندازی ساده با استفاده آسان و کم‌هزینه، یک راه‌اندازی CRM پیچیده و گران قیمت را در هر زمان شکست می‌دهد.

با این وجود، اکثر کسب و کارها حاضرند یک مشکل اولیه را تحمل کنند، حتی اگر کمی پیچیدگی برای افزایش بلندمدت بهره وری وجود داشته باشد.

دقیقاً به همین دلیل است که هزینه نگهداری و مالکیت یک CRM بسیار مهم است. همیشه به یاد داشته باشید، هر چه بیشتر سیستم شما از سرویس خارج شود یا روی آن کار شود، تیم شما با آن نرم افزار بهره وری کمتری خواهد داشت.

بنابراین، اگر از یک سیستم اساساً بدون نیاز به تعمیر و نگهداری استفاده می‌کنید، که استفاده از آن ساده و آسان است، هرگز نگران از دست دادن بهره‌وری تیم خود نخواهید بود، در حالی که به‌روزرسانی‌ها و بررسی‌های منظم را در CRM خود اجرا می‌کنید یا انجام می‌دهید.

  1. قوانین ساده انتساب سرنخ

به لطف رشد رسانه‌های اجتماعی و تکنیک‌های بازاریابی دیجیتال، امروزه سرنخ‌ها می‌توانند با افزایش تاریخچه‌های متنوع به تیم‌های فروش دست یابند. این شامل:

  • تبلیغات PPC
  • تماس های مستقیم
  • بازاریابی محتوا
  • فرم های تماس
  • رویدادهای آفلاین
  • بازاریابی اجتماعی
  • خریدهای قبلی
  • انتخاب‌های تلفن همراه
  • ارجاعات شریک و دیگران

مرتب‌سازی این سرنخ‌ها، تطبیق آن‌ها با نمایندگان فروش مربوطه، ردیابی فعالیت‌های آن‌ها از طریق خط لوله فروش، و اطلاع‌رسانی به کارکنان فروش در مورد تمام فعالیت‌های گذشته‌شان، کارکردهایی هستند که اگر پلتفرم‌های نرم‌افزار مدیریت سرنخ این کار را انجام نمی‌دهند، می‌توانند کل تیمی از مدیران را به خود اختصاص دهند. آی تی.

بهترین راه حل های نرم افزار CRM، چه Salesforce یا هر پلتفرم جایگزین Salesforce CRM که اغلب توسط استارت آپ ها و کسب و کارهای کوچک استفاده می شود، برای ادغام یکپارچه با نرم افزار بازاریابی در قسمت جلویی طراحی شده اند، که به مدیران فروش اجازه می دهد تا به راحتی وارد، مرتب سازی و پس از آن شوند. تخصیص سرنخ ها به کارکنان با یک گزارش خودکار در مورد تاریخچه هر سرنخ در مورد علاقه ها و معاملات گذشته آنها.
زیرا هنگامی که این اقدامات بیان شده به روش صحیح انجام شود، به نمایندگان فروش اجازه می دهد تا بنشینند و شروع به تماس با سرنخ ها کنند، همانطور که از طریق صندوق ورودی ایمیل انجام می دادند.

  1. گفتگوهای فروش بهتر از طریق مدیریت خط لوله فروش

راحت‌ترین راه‌ها برای تماس با یک سرنخ در دوران مدرن، از طریق ایمیل یا تماس‌های تلفنی است، که هیچ کدام به نرم‌افزار مدیریت آنلاین پیشرفته نیاز ندارند.

شما همیشه می توانید یک گوشی هوشمند را بیرون بکشید و می توانید هر دوی این ها را بدون نیاز به دانلود برنامه انجام دهید.

با این حال، اگرچه ارسال ایمیل و تماس بخش آسان است، با این وجود، بخش چالش برانگیزتر با ردیابی و ضبط مکالمات به منظور آموزش های آینده و بررسی های مورد نیاز برای تنظیمات استراتژیک است.

همانطور که قبلاً بیان کردیم که بسیاری از راه‌اندازی‌های CRM ناموفق هستند زیرا با در نظر گرفتن کارکنان فروش ساخته نشده‌اند، بنابراین بهترین پلتفرم‌های CRM با در نظر گرفتن فروشندگان ساخته می‌شوند.

از این رو، پس از خرید CRM، نه تنها با اجازه دادن به ایمیل‌ها و تماس‌های تلفنی مستقیماً از طریق پلتفرم CRM و با کمک ادغام‌های مختلف شخص ثالث، تمام این مشکلات را از بین می‌برد، بلکه به ردیابی و ضبط تک تک فعالیت‌ها، بدون نیاز به نمایندگان فروش برای انجام یک کار به صورت دستی.

  1. یکپارچه سازی داده های بازاریابی، فروش، پشتیبانی مشتری و حساب ها

در حالی که اولویت اصلی شما کمک به تیم های فروش برای ارسال ایمیل های بیشتر و برقراری تماس است، مطمئناً می خواهید کارکنان خود را آموزش دهید، رویکردهای فروش نماینده فروش خود را اصلاح کنید و سپس استراتژی های فروش شرکت خود را در طول زمان ارزیابی و بازتعریف کنید.

این یک تجزیه و تحلیل داده از پایگاه داده CRM شما است که به شما امکان می دهد به این هدف برسید. با این حال، برای جمع‌آوری داده‌های قابل استفاده، باید همه چیز را از ابتدا تا انتها دنبال کنید، از بازاریابی گرفته تا فروش، پشتیبانی مشتری و اگر از QuickBooks CRM استفاده می‌کنید که با بسته‌های نرم‌افزار مالی و سپس حتی حساب‌ها ادغام می‌شود.

از این رو، توانایی تطبیق ادغام های شخص ثالث بخش اساسی هر نرم افزار CRM فروش است که ارزش آن را دارد.

نتیجه گیری: نرم افزار فروش نباید بهره وری را خفه کند

مواردی که می‌گفتند، علیرغم بسیاری از متن‌های متناقض، پلتفرم‌های مدیریت سرنخ، مانند راه‌حل‌های ساده CRM در، سطح بهره‌وری تیم شما را کاهش می‌دهد، اما در عوض، نرم‌افزارهای نرم‌افزار CRM باعث افزایش توجه برای موفقیت شما در این زمینه می‌شود. راه های زیر:

  • راه اندازی و نگهداری آسان
  • تبدیل فروش بهتر از طریق مدیریت خط لوله فروش دارو
  • تخصیص مستقیم سرنخ
  • انتقال داده یکپارچه در بخش ها

بنابراین، با شروع و CRM بخرید تا بهره‌وری کسب‌وکارتان را افزایش دهید، هیچ چیز بهتری از یک نرم‌افزار مدیریت سرنخ نیست که با شرکت شما برای رشد کسب‌وکار کمک کنید.

ثبت نام