مزایای استفاده از شماره گیر پیشگو باCRMپارس ویتایگر

پیشگوی استفاده از Dialer با پارس ویتایگر CRM، یاد بگیرید که چرا باید پارس ویتایگر را دریافت کنید. اخیراً یکی از مشتریان ما در یک کنفرانس تلفنی به عبارتی اشاره می‌کند که بارها و بارها به روش‌های مختلف می‌شنویم: «نمی‌دانم قبل از ادغام چگونه این کار را انجام دادیم».

منظور از "یکپارچه" استفاده از شماره گیر پیش بینی کننده باCRMهمگرای آنها بود. مزایا آنقدر بزرگ هستند که نمی‌توانند آن‌ها را نادیده و این روزها را شرکت‌هایی که به دنبال آن‌ها عمل کنند و در نتیجه نتایج، موضوع «اگر» نیست، بلکه «چه زمانی» است. چه کسی آن را نمی خواهد؟

اما شماره گیر پیشگو چیست؟

شماره‌گیر پیش‌بینی‌کننده یک راه حل تماسی است که تقریباً شبیه به کار هوش مصنوعی می‌شود: از فهرست شماره‌های تلفن شماره‌گیری می‌کند و هر ارتباطی که به سرعت به یک عامل زنده منتقل می‌کند، تلفن‌های تلفن و پست‌های صوتی غیرقابل دسترسی را دور می‌زند (یا به جای آن). پیام‌ها را می‌گذارند).

این زمان نماینده را حذف می کند و تماس ها را تسریع می کند. شماره گیر "فکر می کند" و تصمیم می گیرد.

به عنوان ، اگر امروز صبح از هر سه تماس فقط 1 پاسخ داده شود، شماره گیر به تعداد نمایندگانی که امروز کار می کنند نگاه می کنند و شماره های بیشتر را به طور همزمان می گیرند شماره می کند تا سریعتر به آن متصل شود. و از خرابی نماینده مانع کند. اگر تغییرات تغییر کند، شماره گیرها به تنهایی تنظیم می شوند.

حتی موارد بیشتری نیز وجود دارد، و ما قصد داریم ضمن تشریح مزایای استفاده از شماره گیر پیشگو با CRM همگرا، آن را توضیح دهیم.

تماس ها با سوابق CRM مطابقت دارند

هنگامی که یک مخاطب تماس می‌گیرد، شماره‌گیر پیش‌بینی‌کننده شماره آن‌ها را در برابر داده‌های CRM بررسی می‌کند و اگر مطابقت داشت، بلافاصله تمام جزئیات مشتری را روی صفحه نمایش می‌دهد: سفارش‌ها، مکالمات قبلی، وضعیت سرنخ و غیره.

هنگامی که یک تماس خروجی به یک نماینده زنده وصل می شود یا زمانی که انتقالی بر اساس مهارت نماینده یا پست صوتی شخصی انجام می شود، همین اتفاق می افتد. هر تغییری که در رکورد، یادداشت‌های اضافه شده و ضبط‌های مکالمه ایجاد شود در حال حاضر به CRM اضافه می‌شود.

همگام سازی دوطرفه لیست های مخاطبین جدید

اگر فهرست‌های جدید، مانند لیست‌های پولی، به CRM اضافه شوند، شماره‌گیر پیش‌بینی‌کننده اطلاعات تماس جدید را مقایسه می‌کند و مخاطبین را فیلتر می‌کند تا شماره‌های موجود در رجیستری «بدون تماس»، شماره‌های فکس را شناسایی کند یا در صورت وجود مخاطب، از ورودی‌های تکراری جلوگیری کند. در حال حاضر در CRM شما، فقط با افزودن مخاطبین جدید.

دیگر از اتلاف وقت یا کار دستی خبری نیست.

اولویت بندی هوشمند

تماس‌ها را می‌توان بر اساس ترکیب‌های فیلتر از پیش تعریف‌شده و بر اساس معیارهای متعدد: مکان، زبان، تماس قبلی، مرحله هدایت و غیره به سمت فیلتر هدایت کرد.

به عنوان مثال ، اگر یک سرنخ با اولویت بالا تماس بگیرد، پس از تطبیق شماره تلفن خود با سابقه خود در CRM، شماره گیر می تواند این تماس را فقط به نمایندگانی با عملکرد بالا یا با تجربه که آماده بستن فروش هستند یا همان نماینده ای که تماس قبلی را پاسخ داده است، هدایت کند. برای پیگیری یک حادثه

کمپین های خروجی نیز می توانند از این اولویت بندی هوشمند بهره ببرند.

تنظیم عوامل برای موفقیت

جزئیات، جزئیات، جزئیات! یک شماره‌گیر پیش‌بینی‌کننده/یکپارچه‌سازی CRM همگرا می‌تواند به موفقیت تماس‌ها به روش‌های کوچکی مانند نشان دادن یک شماره تلفن محلی کمک کند که مشتریان بالقوه را ترغیب می‌کند تا به تلفن خود پاسخ دهند، زیرا می‌دانیم که اگر شماره‌هایی را از همان کد منطقه ببینند، احتمال بیشتری دارد که پاسخ دهند. یا شهر

همچنین، با ارائه تجزیه و تحلیل قدرتمند برای تعیین خودکار بهترین زمان تماس بر اساس موفقیت قبلی با مشتریان فردی یا گروهی از سرنخ ها و می توان این اطلاعات را با CRM به اشتراک گذاشت.

برنامه هایی که می بینید، ادغام یک CRM همگرا و یک شماره گیر پیشگو برای مزیت است و معمولاً دور از دسترس است، به خصوص اگر دنبال راه حل های مختلفی مانند ConvergeHub و iNexus باشید که با هم کار می کنند تا بهره وری را بهبود بخشد. بخشند (هزینه های کمتر!) و فروش را در حین استفاده افزایش دهنده. منابع خود را به روشی هوشمندانه