بهترین راه حل اتوماسیون CRM کسب و کار کوچک را جدا می کند
بهره وری | توسط پاتریشیا جونز
وقتی به فعالیتهایی فکر میکنید که برای ایجاد یک فروش مهم هستند، احتمالاً باید به این فکر کنید که نیاز به ابزارهای انسانی برای فروش در سازمان شما باشد. مانند گوش دادن به نیازهای سرنخ ها و مشتریان بالقوه خود، ایجاد راه حلی برای نقاط دردناک آنها و سپس درخواست فروش.
در سال 2018، تخمین زده میشود که 87 درصد از CRM کسبوکارها را برای ابر استفاده میشود، در حالی که تنها 13 درصد از CRM در داخل استفاده میشود. برای توییت کلیک کنید
با این حال، به غیر از فروش، کار دیگری نیز وجود دارد که فروشندگان شما باید به طور منظم انجام دهند، برنامه هایی که بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط InsideSales بیان شده است:
نمایندگان فروش تنها 35.2 درصد از زمان خود را صرف فروش واقعی می کنند و بیشتر روز خود را صرف کارهای اداری، تحقیقات و سایر تعهدات غیر فروش می کنند. ”
این تعهدات غیر فروش می تواند موارد زیر باشد:
- به روز رسانی سوابق سرنخ و فعالیت های ثبت گزارش در بهترین CRM کسب و کار کوچک
- قبل از برقراری تماس، شماره تلفن مشتری را پیدا کنید و سپس یادداشت تماس را بنویسید
- تحقیق در مورد افراد بالقوه (مانند یافتن عناوین شغلی، حساب های رسانه های اجتماعی و موقعیت مکانی آنها)
- ارسال ایمیل محتویات سفارشی به مشتریان بالقوه با توجه به مرحله آنها در چرخه خرید
برای مدیران تیم های فروش شما، گسترده ترین فعالیت غیر فروش ممکن است شامل اختصاص سرنخ به نمایندگان فروش آنها یا آموزش فروشندگان جدید در فرآیندهای فروش تیم باشد.
اتوماسیون فروش در بهترین CRM کسب و کار کوچک شما چیست؟
اتوماسیون فروش به هر ابزار نرم افزاری اطلاق می شود که کارهای دستی را برای تیم های فروش شما تسهیل یا خودکار می کند.
بنابراین، محبوبترین هدف استفاده از اتوماسیون فروش در بهترین نرمافزار CRM کسبوکار کوچک، حذف وظایفی است که شامل تعامل مستقیم یا فعالیتهای ایجاد رابطه با مشتریان شما نمیشود و میزان تلاشی که یک تیم فروش برای مدیریت و سازماندهی فروش خود صرف میکند، کاهش میدهد. فرآیندها
با این حال، علیرغم آنچه که کلمه «اتوماسیون فروش» ممکن است به آن دلالت کند، نمیتواند جایگزین وظیفه اصلی که یک نماینده فروش انجام میدهد – فروش باشد.
در واقع، اتوماسیون فروش فرآیندی است که کار واقعی یک نماینده فروش را ارزشمندتر میکند، زیرا به آنها اجازه میدهد تا توجه و زمان بیشتری را روی اقدامات مرتبط با فروش با کیفیت، مانند بهبود فرآیند فروش، واجد شرایط بودن سرنخها یا ارائه بهترینها، صرف کنند. چشم انداز توجه بیشتر برای تسریع در فروش.
انواع اتوماسیون فروش
اتوماسیون فروش یک اصطلاح عمومی است که می تواند اشکال مختلفی داشته باشد.
بسیاری از سازمانها از پلتفرمهای اتوماسیون فروش سیلو استفاده میکنند که بر روی یک بخش خاص از فرآیند فروش تمرکز میکنند (مانند جستجو یا ارسال ایمیلهای سرد)، در حالی که سایر سازمانهایی که به بهترین CRM خود برای کسبوکارهای کوچک مانند پارس ویتایگر متکی هستند، میتوانند فعالیتهای متعددی را در طول فرآیند فروش خودکار کنند. اتوماسیون نیروی فروش در CRM ادغام شده است.
در اینجا برخی از زمینههای کلیدی وجود دارد که اتوماسیون فروش میتواند به خنثی کردن برخی از کارهای خستهکننده و پرمشغله از کار روزانه یک نماینده فروش کمک کند، با استفاده از CRM دوستانه با اتوماسیون نیروی فروش (SFA) مانند ConvergeHub، که تقریباً تمام این ابزارهای مفید را برآورده میکند.
- ایجاد رکورد به صورت خودکار
اتوماسیون فروش در بهترین نرمافزار CRM کسبوکار کوچک میتواند بهطور لحظهای سوابق CRM با استفاده آسان را هنگامی که یک کارت ویزیت اسکن میشود، یک فرم وب توسط یک بازدیدکننده پر میشود، ایجاد میکند که به موجب آن، نمایندگان را از ایجاد سوابق جدید و مخاطبین جدید به صورت دستی نجات میدهد. .
- ثبت خودکار فعالیت در بهترین نرم افزار CRM کسب و کار کوچک و متوسط
یکی از آزاردهندهترین و خستهکنندهترین «وظایف غیر فروش» برای هر نماینده فروش، نیاز به ورود به سیستم تماسهای تلفنی، ایمیلها و چندین ارتباط دیگر با مشتری به نفع مدیران و سایر کارکنان سازمان است. نرمافزار اتوماسیون فروش میتواند این فعالیتها را به محض اینکه اتفاق بیفتد، در نرمافزار CRM با استفاده آسان شما ثبت کند، بدون اینکه نماینده فروش مجبور باشد زمانها و بارها را به صورت دستی انجام دهد.
- تحقیق خودکار
یک نرم افزار اتوماسیون فروش ادغام شده در یک CRM آسان با استفاده از قابلیت جستجوی وب برای یافتن اطلاعات می تواند به تیم فروش به طرق مختلف کمک کند، از جمع آوری داده های در دسترس عموم در مورد مشتریان احتمالی و افزودن آنها به پایگاه داده CRM تا جستجو در پلتفرم های رسانه های اجتماعی. مانند فیس بوک و لینکدین برای شناسایی مشتریان بالقوه.
بهگفته، کاربران پارس ویتایگر CRM برای کسبوکارهای کوچک میتوانند از ابزار رایگان تولید سرنخ آن برای بازدید از صفحه رسانههای اجتماعی هر کسی استفاده کنند و همه اطلاعات را فوراً بدون تایپ دستی ضبط کنند.
- ورود خودکار داده ها
پلتفرمهای نرمافزار اتوماسیون فروش همچنین میتوانند کارهای بیشتری را انجام دهند که شامل تایپ کردن میشود. به عنوان مثال، اگر نیاز به ایجاد یک پیشنهاد برای مشتریان بالقوه خود دارید، اتوماسیون فروش می تواند به طور خودکار جزئیات سرنخ ها و مشتریان احتمالی مانند نام، آدرس، قیمت و مشخصات پیشنهادات شما را پر کند. علاوه بر این، یک شمارهگیر خودکار مانند Click-to-Call هنگامی که با یک راهحل نرمافزار CRM با استفاده آسان ادغام میشود، نیاز فروشندگان را به جمعآوری دستی شماره تلفنها برای تماسهای خروجی کاهش میدهد.
- اتوماسیون ارتباطات
اگرچه هیچ نرم افزار اتوماسیون فروش حتی زمانی که با یک نرم افزار مدیریت سرنخ آنلاین مانند یک راه حل ساده CRM ادغام می شود، نمی تواند ارتباط یک به یک را در خلبان خودکار ایجاد کند، با این وجود، بسیاری از مشاغل مربوط به ارتباط با مشتریان احتمالی، ارائه محتوای سفارشی شده است. ، یا پیگیری مشتریان بالقوه در زمان مناسب، می تواند خودکار باشد.
کمپینهای ایمیل فروش برای جستجوی سرنخهای هدفمند، برنامهریزی جلسات، و ارسال پستهای صوتی خودکار که به نمایندگان فروش اجازه میدهد پیامهای از پیش ضبطشده را در صورت عدم پاسخگویی تلفنهایشان به صندوق پستی مشتری ارسال کنند، میتوانند به راحتی با استفاده از اتوماسیون نیروی فروش در CRM خودکار شوند.
- اتوماسیون مدیریت سرنخ
یکی از اصلیترین کارهایی که یک مدیر فروش باید انجام دهد زمانی که یک سرنخ وارد خط لوله فروش میشود این است که سرنخ را به تواناترین نمایندهای که احتمالاً معامله را بسته است، اختصاص دهد، که بر اساس عواملی مانند اولویتهای جمعیتی یا میزان راحتی است. نماینده فروش با خط محصول خاص است.
نرمافزار اتوماسیون فروش در نرمافزار CRM آسان، به مدیران اجازه میدهد تا با تنظیم قوانین تخصیص خودکار سرنخ بر اساس معیارهای ترجیحی خود، سرنخها را بهطور خودکار بین نمایندگان توزیع کنند.
جدا از این، پس از تخصیص یک سرنخ به یک نماینده فروش، اتوماسیون فروش میتواند نیاز نماینده را برای پیشبرد دستی سرنخ از طریق قیف فروش در CRM، زمانی که اهداف مرحله انجام میشود، از بین ببرد، یا در صورت پیشرفت یک سرنخ، امتیاز سرنخ را بهروزرسانی کند. از یک مرحله به مرحله دیگر و (امیدوارم) به فروش ختم شود.
- هدایت خودکار
با یادآوری خودکار پیادهسازی در بهترین نرمافزار CRM کسبوکار کوچک، انتخابکنندگانی که همیشه میدانند کاری را به فروش میرسانند که در مرحله بعد چه کاری باید انجام دهند، جلسات تضمینکننده میکنند و مشتریان بالقوه و سرنخها را به انجام میرسانند.
چگونه اتوماسیون فروش آماتورها را از حرفه ای ها جدا می کند؟
به طور خلاصه، اساسی ترین و اساسی ترین تفاوت بین فروش آماتور و حرفه ای در ثبات است.
بنابراین، نرمافزار اتوماسیون هر زمانی که با بهترین نرمافزار CRM کسبوکارهای کوچک ادغام میشود، این سازگاری را ایجاد میکند که برای یک تیم لازم است تا سلامتی خود را بفروشد و تأثیر بگذارد، که در نهایت به تیم کمک میکند تا بتواند خود را بفروشد. در فروش خود بهبود پیدا کند. استراتژی ها بر این اساس