بهترین راه برای رشد کسب و کار شما، ایده هایی برای رشد کسب و کار
منابع کوچک بیز | توسط پاتریشیا جونز
بهترین راه برای رشد و کار شما وجود دارد، اما در اینجا مفاهیم را یاد بگیرید که به خوبی مورد تحقیق و استفاده قرار گیرد. شما می گویید خیلی ها هستند. اما چند قدم آنقدر حیاتی هستند که نمی توانند از آنها جلوگیری کنند. بیایید آنها را بررسی کنیم. اگر از سالی پیش میرود، عملکرد خود را تا شناسایی میکنید، موقعیتی است که در بازار ایجاد میکند و بر اساس این تصمیم میگیرید که کسبوکار خود را به کجا ببرید. شما طرح کسب و کار خود را با در نظر گرفتن استراتژی جدید خود به روز می کنید و تغییر می دهید را معرفی کنید.
به اندازه کافی منصفانه .... هر کاری همین کار را می کند، اما تعداد کمی از آنها موفق به دریافت میوه از آن می شوند.
نظرات گری موران -
"تلاش همه شرکت ها یکسان است، اما نحوه استراتژی آنها برای زمان آینده چیزی است که آنها را متمایز می کند و بخشی از شرکت ها را از سایرین متمایز می کند."
سردرگم؟ ادامه مطلب…
به عنوان یک صاحب کسب و کار، همیشه به دنبال افزایش سود هستید. و یکی از سادهترین راهها برای افزایش سود، کاهش هزینهها است. حتی اگر یک چهارم بدون خرید مشتری داشته باشید، کاهش هزینه ها به طور خودکار سود را با درصد ناچیزی افزایش می دهد. بنابراین از هر 10 کسب و کار ، 5 شرکت این تمرین را در ابتدای هر سال انجام می دهند (و احتمالاً شما یکی از آنها هستید).
اما آیا این یک گام قهقرایی نیست؟ آیا اینطور نیست که با کنترل هزینهها در آن بخشهایی که واقعاً مورد نیاز است، کسبوکار خود را یک قدم به عقب بر میدارید.
درک کنید: کاهش هزینهها نمیتواند راهحلی برای کسبوکار شما باشد - تا زمانی که وجه نقد خود را به صورت مبالغی در مناطق اشتباه جریان پیدا نکنید.
پیشنهاد می کنیم: هزینه های خود را از نزدیک پیگیری کنید و هر زمان که واجب به نظر می رسد آنها را کاهش دهید. اما از آن به عنوان یک راه آزادی آسان برای افزایش سود خود استفاده نکنید. رقبای شما ممکن است از این تاکتیک ها استفاده کنند، اما شما این کار را نمی کنید
در عوض فروش خود را بهبود بخشید.
نگران نباشید به اندازه رسیدن به ماه سخت نیست (اگر چه به نظر می رسد). به خصوص اکنون که بهترین ابزارهای مدیریت فروش و نظارت بر فروش را در بازار دارید. و با معرفی CRM های مدرن عصر جدید - واقعاً نیازی نیست جای دیگری را جستجو کنید. این راهحلهای CRM ابری با ماژول Automation نیروی فروش (SFA) ادغام شدهاند که عملکرد و سودآوری نیروی فروش را هدایت میکند. این فرآیند فروش را خودکار میکند و نمایندگان فروش شما را آزاد میکند تا روی سایر وظایف حیاتی مانند ایجاد سرنخ و بستن معاملات تمرکز کنند.
CRM های ابری یک رابط مشترک برای ذخیره و مدیریت جزئیات اطلاعات کامل نسبت به فرصت های فروش فراهم می کنند. در نتیجه، ارزیابی سریع فرصت های فروش برای نمایندگان فروش آسان می شود. با بینش های CRM، آنها در موقعیت بهتری برای بهبود معاملات آینده قرار می گیرند.
در اینجا چیزی است که راشل میلر در مورد تجربه خود از استفاده از CRM بیان کرده است -
«استفاده از CRM فروش ما را در حالت شتاب دهنده قرار داده است. با ویژگیهایی مانند گزارشها و داشبوردها و زمینههایی مانند مرحله فروش، احتمال بسته شدن معامله و درآمد مورد انتظار - نمایندگان فروش دید دقیقی از وضعیت و ارزش فرصتهای فروش در حال حاضر دارند. از بینش های مربوطه، تیم های فروش سرنخ ها را اولویت بندی می کنند و رویکرد خود را نسبت به هر فروش تغییر می دهند.
به طور کلی، CRM حیاتی ترین فرآیند فروش را با دست آوردن، مدیریت و ردیابی سرنخ ها در طول چرخه عمر خود خودکار می کند و بهبود می بخشد.
و مهمتر از همه این است که تیم فروش در فرآیندهای سیلو کار نمی کند، بلکه در واقع با همکاری می کنند و اطلاعات را به اشتراک می گذارند (از طریق CRM)، از بین بردن افزودنی ها و همسو کردن اهداف.
پس برای چی منتظری؟ این بار - تفاوت را ایجاد کنید و یک گام پیشرو را انتخاب کنید.
به جای کاهش هزینه ها، فروش خود را افزایش دهید. به یاد داشته باشید که افزایش فروش باعث میشود که صندوقهای نقدی شما ممکن است که هرگز نیازی به کاهش هزینههای خود احساس نکنید.