بهترین CRM در جهان، بهترین ویژگی SMB CRM پارس ویتایگر

بحث در مورد ویژگی SMB CRM ConvergeHub، چگونه پارس ویتایگر به شما کمک می کند. ابزار تجزیه و تحلیل اطلاعات برای مشاغل کوچک و متوسط ​​​​مهم است . آن‌ها را قادر می‌سازد تا نقاط قوت و ضعف را شناسایی کنند و بر این اساس برای اصلاح نقاط ضعف استراتژی‌ها ایجاد کنند. ConvergeHub CRM قدرت هوش تجاری را در برنامه وب خود به ارمغان می آورد. و چیزی که این را واقعا مفید می کند این است که از 20 گزارش داخلی جدا می شود، هر کسب و کار کوچک و متوسط ​​می تواند گزارش های تجاری شخصی یا گزارش فروش تولید کند. بسته به نیازهای کاری خاص آنها. مولفه های گزارش دهی گزارش های متنوعی وجود دارد که شامل گزارش خلاصه، جدولی و قالب های ماتریسی به همراه نمودارهای دایره ای، میله ای، خطی و نمودارهای دونات است.

پس از بررسی های متعدد، در نهایت با هدف بهبود عملکرد تجاری، روی یک CRM سرمایه گذاری می کنید.

روشی که اکثر شرکت‌ها عملکرد تجاری را از طریق گزارش‌های فروش/تجاری انجام می‌دهند.

احتمالاً انتظار دارید که CRM شما به تمام ابزارهای گزارش گیری نیاز داشته باشد. به عنوان مثال، شاید شما بخواهید که CRM یک گزارش فروش هفتگی تهیه کند که دقیقاً به شما نشان دهد چه چیزی در کسب و کار شما کار می کند و چه چیزی نیست.

همه اینها را می توان با سیستم CRM مناسب که شامل گزارش دهی قوی است، انجام داد.

بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ​​نمی‌توانند از سیستم‌های مدیریت ارتباط با استفاده از خود استفاده کنند، زیرا به دلیل گزارش‌های بسیار ابتدایی یا ویژگی‌های گزارش‌دهی کسب‌وکار که کاربر پسند از آن استفاده می‌کند، می‌شود.

اگر نرم افزار CRM شما را قادر به تجزیه و تحلیل و ردیابی معیارهای کلیدی کسب و کار نمی کند، نمی توانید از قدرت گزارش گیری کسب و کار خود بهره ببرید. این اساساً بدان معنی است که تمام اطلاعات وارد شده به صورت دستی یا ادغام هایی که برای وارد کردن داده ها به CRM استفاده می کنید کاملاً بی معنی هستند - اطلاعات تجزیه و تحلیل نشده و هدر می رود.

آیا این شبیه وضعیت شماست؟

اگر وضعیت شما این است، من اینجا هستم تا به شما بگویم که دیگر لازم نیست در آن موقعیت باشید زیرا ConvergeHub CRM آن مشکل را برای شما حل می کند. این یک سیستم مدیریت مشتری با امکانات کامل است که مجموعه کاملی از ابزارهای گزارش دهی کسب و کار را برای هر کسب و کار کوچک و متوسط ​​ارائه می دهد.

به منظور تصمیم گیری آگاهانه، به به روز رسانی در زمان واقعی در گزارش عملکرد کسب و کار نیاز دارید - این از طریق تجزیه و تحلیل داده ها اتفاق می افتد.

ConvergeHub به عنوان یک راه حل مبتنی بر تقاضا و اطلاعات تجاری عمل می کند که به شما کمک می کند شاخص های عملکرد کلیدی کسب و کار خود را دریافت کنید.

این به شما امکان می دهد داده های شرکت را تجزیه و تحلیل کنید و گزارش های هوش تجاری روشنگری ایجاد کنید.

معنی آن چیست؟

متخصصان فروش، بازاریابی و پشتیبانی می توانند داده ها را تجزیه و تحلیل کنند تا درک بهتری از سلامت کسب و کار شما داشته باشند. تقریباً در مورد هر چیزی در پارس ویتایگر CRM می توانید گزارش تهیه کنید. با استفاده از این اطلاعات، می توانید تصمیمات کسب و کار مبتنی بر داده های بهتری بگیرید.

گزارش Ad-hoc پارس ویتایگر چیست؟

ابزار گزارش‌دهی موقت پارس ویتایگر به شما این امکان را می‌دهد که گزارش‌های ساده و پیچیده‌ای را برای همه بخش‌های مختلف خود به‌طور همزمان ایجاد کنید. همه ماژول‌ها (فروش، بازاریابی، خدمات، همکاری، فعالیت‌ها، ابزارها و صورت‌حساب) در ConvergeHub CRM دارای این ویژگی هستند و امکان یک رویکرد متقابل - بهترین برای تیم‌ها را فراهم می‌کنند. به عنوان مثال، می توانید یک گزارش فروش ایجاد کنید که ماژول های دیگر مانند بازاریابی و صورتحساب را به هم مرتبط کند.

می‌توانید فوراً این گزارش‌های فروش را در یک فایل PDF یا Excel صادر کنید و از داده‌ها به دلخواه خود استفاده کنید.

در زیر لیستی از انواع مختلف گزارش ها در ConvergeHub آمده است.

انواع گزارش های Ad-Hoc در پارس ویتایگر CRM

1. گزارش خلاصه

خلاصه گزارش - پارس ویتایگر CRMگزارش خلاصه معمولاً به عنوان گزارش منبع برای داشبورد شما استفاده می شود. داشبورد برخی از شاخص‌های کلیدی عملکرد را دقیقاً در صفحه اصلی به شما ارائه می‌دهد - می‌توانید داده‌هایی را که برای کسب‌وکارتان مهم‌تر هستند، بدون نیاز به بلند کردن انگشت مشاهده کنید. شما به سادگی آن را تنظیم می کنید و آن را فراموش می کنید. پارس ویتایگر CRM هر بار که وارد برنامه می شوید داده ها را نمایش می دهد.

این برای نمایش اطلاعات بر اساس دسته بندی های گسترده مانند معاملات گروه بندی شده بر اساس مرحله فروش یا سرنخ های گروه بندی شده بر اساس صنعت ایده آل است.

گزارش خلاصه به شما امکان می دهد گروه هایی از داده ها را ایجاد کنید و نمودارها را بر اساس آنها طراحی کنید.

2. گزارش جدولی

جدولیمشابه یک صفحه گسترده، گزارش جدولی ساده ترین و سریع ترین فرمت گزارش است که در آن داده ها در قالب چندین ستون نمایش داده می شوند.

این برای ایجاد لیست هایی از سوابق مانند لیست های پستی تماس و گزارش فعالیت ایده آل است.

3. گزارش ماتریسی

MatrixReport-ConvergeHubCRMبرخلاف گزارش‌های خلاصه، گزارش ماتریسی به داده‌ها امکان گروه‌بندی و خلاصه‌سازی هر دو ردیف و ستون را می‌دهد.

10 دلیل برای در نظر گرفتن ابزار گزارش ConvergeHub

1. گزارش در زمان واقعی - ساخته شده برای افراد غیر متخصص

شما به راحتی می توانید گزارش های کسب و کار را خودتان تولید کنید - هیچ زمانی برای تماس با IT یا ارسال یک بلیط پشتیبانی تلف نمی شود. گزارش مورد نیاز خود را با کمک جادوگر گزارش داخلی پیکربندی کنید (به شما آموزش می دهد که چگونه گزارش های خود را گام به گام ایجاد کنید).

بسیاری از CRM های محبوب ویژگی های گزارش خود را به مجموعه ای از گزارش های از پیش تعریف شده محدود می کنند که بینش تجاری مورد نیاز را در اختیار شما قرار نمی دهد. به همین دلیل، شما با گزارش های وانیلی ساده که به شما اجازه نمی دهد تصمیمات تجاری هوشمندانه بگیرید گیر کرده اید.

CRM هایی که گزارش های سفارشی را ارائه می دهند، کار را برای شما آسان نمی کنند. شما با یک سیستم پیچیده که به پشتیبانی IT نیاز دارد گیر کرده اید.

ConvergeHub CRM این مانع را برای شما از بین می برد و زمان و انرژی را به شما باز می گرداند – دو چیز که با پول نمی توان خرید. سود زمان و انرژی را می‌توان در پروژه‌های دیگری که در حال کار روی آن‌ها هستید قرار داد - بسیار بهتر از اینکه منتظر یک تیم پشتیبانی باشید تا به شما در اجرای گزارش فروش یا گزارش تجاری خود کمک کند.

با استفاده از ابزارهای نمایش تصویری، اثربخشی همه گزارش های کسب و کار خود را افزایش دهید. از بین انواع نمودارها (نمودار دایره ای، نمودار میله ای، نمودار خطی و نمودار دونات) انتخاب کنید تا نمای سریعی از جریان معامله (تحلیل برد/باخت، اندازه میانگین معامله و موارد دیگر) ارائه دهید.

3. معیارها را تنظیم کنید

یک یا چند فیلتر پیشرفته را برای تولید نتایج گزارش بر اساس پارامترهای تعریف شده خود پیاده کنید.

4. برنامه ریزی و به اشتراک گذاری گزارش ها به راحتی

گزارش‌ها (برای اجرا روزانه، هفتگی، ماهانه یا سالانه) را برنامه‌ریزی کنید تا به‌طور خودکار برای همکاران منتخب، شرکای کانال و سایر همکاران تجاری شما ارسال شود. همچنین می توانید گزارش را به فرمت های CSV یا PDF برای دسترسی آفلاین صادر کنید.

5. سازماندهی گزارش ها - بدون نیاز به اجرای یک گزارش هر بار

شما به راحتی می توانید همه گزارش های موقت خود را که در یک صفحه فهرست شده اند بیابید - خداحافظی کنید تا کار را دو برابر کنید (گزارش را یک بار بکشید و برای یک عمر ذخیره می شود). می‌توانید گزارش‌های مهم را نشانه‌گذاری کنید یا حتی از گزینه «جستجوی پیشرفته» برای یافتن سریع گزارش‌های خاص استفاده کنید.

6. گزارش های خود را در داشبورد جاسازی کنید

قیف فروش مهم و گزارش های کمپین بازاریابی را به داشبورد خود اضافه کنید. گزارش ها را در قالب "داشلت" با تیم خود به اشتراک بگذارید تا از اهداف تجاری خود مطلع شوید.

7. حذف و ویرایش گزارش ها

برای تغییر عناصر گزارش کسب و کار خود در هر زمان از تابع "ویرایش" استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر اطلاعات جدیدی بر اساس عوامل اقتصادی دارید، این ممکن است دلیل خوبی برای ویرایش گزارش (برای اطمینان از در نظر گرفتن آن عوامل) باشد. در صورت نیاز، می توانید گزارش را به طور کامل از نرم افزار CRM حذف کنید .

8. دسترسی شبانه روزی

ConvergeHub یک نرم افزار CRM مبتنی بر ابر است که به این معنی است که می توانید به همه گزارش های هفتگی موثر به صورت آنلاین از هر مکانی در هر زمان دسترسی داشته باشید.

9. تجزیه و تحلیل مشارکتی انجام دهید

آیا داده های شما در چندین فایل، پایگاه داده و برنامه های تجاری آنلاین یا آفلاین پراکنده است؟ جای نگرانی نیست!

می‌توانید داده‌ها را از منابع مختلف به پارس ویتایگر CRM وارد کنید و داده‌ها را برای ایجاد گزارش‌های متقابل کارکردی با هم ترکیب یا ادغام کنید. به عنوان مثال، می توانید داده های بازاریابی خود را که در یک صفحه گسترده ذخیره شده است با داده های فروش ذخیره شده در CRM ترکیب کنید تا یک گزارش بازاریابی در مقابل گزارش فروش ایجاد کنید .

10. افزایش بهره وری

به موقع بودن اطلاعات، بهره وری بیشتر را تضمین می کند.

گزارش‌های Ad-hoc بینشی در مورد کمپین‌های بازاریابی، مدیریت خط لوله، چرخه فروش، پشتیبانی مشتری و عملکرد تیم ارائه می‌دهند.

اینها فقط برخی از سوالاتی هستند که می توانید به آنها پاسخ دهید:

  • پیش بینی فروش سه ماهه چیست؟
  • در مدیریت خط لوله فروش چه چیزی وجود دارد ؟
  • میانگین طول چرخه فروش در این سه ماه چقدر است؟
  • تا چه حد به مسائل مشتری به طور موثر رسیدگی می شود؟
  • چه تعداد سرنخ در این ماه پردازش می شود؟

شما می توانید از این داده ها برای اصلاح و بهبود عملیات خود استفاده کنید که به نوبه خود بر عملکرد کسب و کار شما تأثیر زیادی می گذارد و بهره وری را افزایش می دهد.

بردار

  • ویژگی گزارش پارس ویتایگر به شما این امکان را می‌دهد تا گزارش‌های شخصی‌سازی‌شده را به سرعت و به‌طور مستقیم طراحی، سفارشی‌سازی و تولید کنید تا تجربه تجزیه و تحلیل داده‌ای قوی داشته باشید.
  • شما می توانید معیارهای کلیدی کسب و کار را به طور روزانه دنبال کنید - مخصوص به نیازهای شما. این تضمین می کند که شما همیشه در مورد عملکرد تجاری به روز هستید.
  • می‌توانید از قبل برنامه‌ریزی کنید و با اطمینان رویه‌های جدید را برای گسترش کسب‌وکارتان اجرا کنید.

مراحل بعدی…

تحت تأثیر ویژگی گزارش‌دهی موقت پارس ویتایگر CRM هستید؟

اکنون یک نسخه رایگان از کیت گزارش کسب و کار دریافت کنید!

این چیزی است که شما به صورت رایگان دریافت می کنید:

1. یک نسخه پی دی اف شخصی از این وبلاگ کامل

2. وبلاگ جایزه: 3 گزارش مفید برای هر صنعتی.

برای مشاهده عملکردهای گزارش، برای یک دوره آزمایشی ثبت نام کنید و عملکرد گزارش رایگان تجاری پارس ویتایگر CRM را تجربه کنید.

در زیر می گویید و به ما می پردازد که نظر بزرگترین چالش گزارش شما چیست. ما دوست داریم بشنویم.

مقالات مرتبط

  • داده های خود را با گزارش های پارس ویتایگر تجزیه و تحلیل کنید

  • چرا کسب و کار کوچک شما به یک CRM مانند پارس ویتایگر نیاز دارد؟

  • CRM - یک ضرورت برای هر کسب و کار کوچک

  • KPI و نماهای گزارش برای مدیریت روند فروش عالی است