بهترین CRM برای برنامه ریزی کسب و کار و اجرای اهداف تجاری

منابع کوچک بیز | توسط پاتریشیا جونز

برنامه و کسب و کار و کار سال نو

بهترین CRM برنامه ریزی کسب و کار برای انجام عملیات تجاری شما آرامش خاطر و ارائه اطلاعات مناسب را به اعضا و مشتریان می دهد. زمانی است که می توانید در سال جدید یک عمل خودسازی را انجام دهید.

به این سال نو می گویند.

به گفته کارشناسان، صاحبان پروژه های کوچک باید ماهیت فرآیندهای عملیاتی خود را ارزیابی کنند و تصمیم بگیرند که در سال آینده چه اهداف یا مسیرهایی را مشخص کنند.

این وبلاگ ایده های عالی برای سال تجاری تجاری را به اشتراک می گذارد و همچنین نکاتی را در مورد اجرای طرح های تجاری ارائه می دهد.

الان - کسب و کار شما در سال جاری کجاست؟

این سوال ممکن است در همان لحظه ای است که در سال 2016 فکر می کنید در ذهن شما خطور کند.

احتمالاً در حال ساخت انواع تصمیمات سال نو هستید که عمر کوتاهی دارند، معمولاً فقط چند روز یا چند هفته قبل از اینکه در نهایت در گرد و غبار بمیرند، دوام می‌آورند.

در اینجا یاد خواهید گرفت که برای سال آینده هدف گذاری کنید، نه تصمیم گیری.

تصمیمات کوتاه مدت هستند و اغلب نتیجه نمی دهند، در حالی که اگر آنها را با ضرب الاجل خاص یادداشت کنید، می توان به اهداف دست یافت.

برخی از اهداف تجاری شما برای این سال جدید 2017 ، ممکن است بهره برداری از مناطق جدید بازار، کاهش هزینه ها، بهبود جریان نقدینگی، حفظ مشتریان، ایجاد جایگاه در بازار و موارد دیگر باشد.

اهداف شما هر چه که هستند، مطمئن شوید که با استراتژی کسب و کار شما مطابقت دارند و در مدت یک سال قابل دستیابی هستند.

در اینجا 3 ایده برای طرح کسب و کار وجود دارد که به شما کمک می کند تا اهداف تجاری خود را برای سال 2017 تعیین کنید.

وبلاگ را به صورت PDF در دسکتاپ خود به صورت رایگان بنویسید یا دانلود کنید !

نکات برنامه تجاری سال نو

1. برنامه های تجاری خود را از قبل تنظیم کنید

برنامه ریزی کسب و کار

سعی کنید از قبل یک طرح تجاری تهیه کنید. اگر انجام نداده اید، همین الان آن را انجام دهید. این اولین قدم به سوی افزایش تجارت شما در سال جدید است.

با تیم خود بنشینید و چند جلسه طوفان فکری شدید برای تهیه یک طرح تجاری اقدام محور انجام دهید.

این طرح باید شامل اهداف تجاری باشد که با برند شما و استراتژی بازار و همچنین ضرب الاجل ها و داده های بودجه همسو باشد.

این طرح باید موانع فعلی و آینده را همراه با نقشه راه برای اجتناب از آنها شناسایی کند. داشتن یک طرح تجاری به خوبی تعریف شده به شما چشم انداز روشنی از اتفاقات آینده می دهد.

در حالی که بسیاری از اتفاقات غیرمنتظره در طول سال رخ می دهد که نمی توان از قبل برنامه ریزی کرد، سایر وظایف و فعالیت های تجاری مهم چیزهایی هستند که می توانید زودتر به آنها رسیدگی کنید.

2. رقبای خود را با دقت بیشتری مطالعه کنید

تجزیه و تحلیل و تحلیل رقبا - تجارتهر صاحب کسب‌وکاری می‌خواهد در رقابت خود یک پا را بالا ببرد.

اما فقط تعداد کمی حاضرند تحقیقات خود را انجام دهند و زمانی را برای تحقیق و درک فضای رقابتی اختصاص دهند.

بدانید رقبای شما چه کاری انجام می دهند، چه کاری ممکن است بهتر از شما انجام دهند، راه هایی که می توانید پیشرفت کنید و راه هایی که می توان به شما به عنوان رهبر صنعت در سال 2017 نگاه کرد.

حتی می توانید یک ماتریس مقایسه ای، تست قابلیت استفاده ایجاد کنید یا یک مطالعه موردی انجام دهید تا خود را از رقبا متمایز کنید. این فرآیند، اگرچه جامع است، اما بسیار سودمند خواهد بود.

شما بازار و رقبای کلیدی خود را بهتر درک خواهید کرد و مهمتر از همه، مشتریان بالقوه ای را که می توانند برای کمپین های بازاریابی آینده مورد هدف قرار گیرند، ترسیم کنید.

مطالعه رقبا، استراتژی های فروش، بازاریابی و پشتیبانی مشتری موفق آنها را که می تواند در برنامه کاری شما گنجانده شود، آشکار می کند.

3. ردپای فناوری خود را افزایش دهید

فن آوری پیشرفته

سیستم های نرم افزاری مستقل روند کسب و کار را کند می کنند و بر بهره وری کارکنان تأثیر منفی می گذارند.

اغلب اوقات، تیم شما مشغول ساده سازی داده ها از برنامه های نرم افزاری مختلف برای به دست آوردن تصویر کاملی از مشتریان است. متعهد شوید که به این موضوع پایان دهید.

این سال جدید - روی یک CRM مبتنی بر وب قوی و همگرا برای مشاغل کوچک سرمایه گذاری کنید که فروش، بازاریابی، پشتیبانی مشتری و صورتحساب را در یک پلتفرم مدیریت می کند و داده های مشتری را از تمام نقاط تماس در یک مخزن متمرکز متمرکز می کند.

که تنها چند دقیقه طول می‌کشد تا داده‌های مشتری را در زمان واقعی جمع‌آوری کند و نمایندگان شما را قادر می‌سازد تا تجربه مشتری عالی را در تمام نقاط تماس ارائه دهند و ارزش مادام‌العمر مشتری را به میزان قابل توجهی افزایش دهند.

در پایان، هنگامی که سرانجام به هدف خود رسیدید، خود را با یک پاداش بزرگ ناز کنید - چیزی که واقعاً می خواستید و مشتاقانه منتظر آن بودید.

در اینجا 3 نکته ساده برای دستیابی به اهداف تجاری سال نو ارائه شده است

آیا در پاسخگویی به اهدافتان مشکل دارید؟

در اینجا چند نکته ساده وجود دارد که چگونه می توانید خود را مسئول نگه دارید و به پیشبرد اهداف تجاری خود ادامه دهید.

1. به اهداف تجاری خود متعهد شوید

تجاری تجاری

اهداف موفق با یک تعهد قوی شروع می شوند.

بنابراین در همان ابتدا، باور داشته باشید که می توانید آنچه را که برای دستیابی به آن برنامه ریزی کرده اید به انجام برسانید.

به یاد داشته باشید، آوردن افکار محدود کننده در ذهنتان آسان است، به خصوص اگر دنباله ای از شکست ها را پشت سر داشته باشید که باعث شده تصور کنید دستیابی به اهدافتان برای شما قابل تحقق نیست.

ذهن خود را کنترل کنید و خودگویی مثبت را تمرین کنید.

هدف خود را روی کاغذ بنویسید و برای تقویت مثبت آن را همه جا همراه خود داشته باشید.

2. برنامه ریزی پاداش

جوایز تجاری

همیشه درباره پاداش بزرگ نیست. پاداش های کوچک نیز برای تشویق عالی هستند.

برای اینکه در سخت ترین روزهای اول ادامه داشته باشید، چند جایزه نیز در نظر بگیرید.

فرض کنید مرحله اولیه تجزیه و تحلیل رقبا را به پایان رسانده اید، با یک مجله، یک غذای پیتزا یا هر چیزی که شما را خوشحال می کند به خود پاداش دهید.

در پایان، هنگامی که سرانجام به هدف خود رسیدید، خود را با یک پاداش بزرگ ناز کنید - چیزی که واقعاً می خواستید و مشتاقانه منتظر آن بودید.

3. اهداف قابل دستیابی را تعیین کنید

جوایز تجاری

قبل از یادگیری راه رفتن نمی توانید بدوید.

بنابراین مطمئن شوید که اهداف شما برای رسیدن به آن واقع بینانه است. برای ایمن بودن، به جای داشتن یک هدف بزرگ، اهداف خود را به واحدهای کوچکتر قابل دستیابی تقسیم کنید.

این به شما کمک می کند قدم های کودک را بردارید و در طول زمان به تدریج در جهت درست پیشرفت کنید.

همچنین، می توانید با جشن گرفتن برای دستیابی به هر هدف کوچک، اشتیاق خود را در طول فرآیند بالا نگه دارید.

نتیجه

در حالی که همه برنامه‌های سال نو را انجام می‌دهند، اکثر آنها بیش از چند هفته به آنها پایبند نیستند. چرا این هست؟

به هر حال، همه ما بهترین ها را داریم و زمان بندی بهتر از این نمی تواند باشد. خب، مشکل این است که ما فقط روی «چی» می کنیم و نه «چگونه».

ما اهداف را تعیین کنیم، اما جزییات نحوه دستیابی به آنها، یا حتی واقعی بودن و دست یافتنی بودن آنها را برنامه ریزی نمی کنیم.

این است که ما خود را برای آماده شدن می کنیم.

قیمت کسب و کار

زمانی که سال نو خود را فهرست کردید، این قوانین را دنبال کنید.

این تضمین می کند که همیشه خود را مسئول نگه دارید و بدون هیچ وقفه ای به هدف خود پیش بروید.

این انگیزه و حمایت از بیرونی، همراه با درونی شما برای موفقیت، چیزی است که موفقیت را برای شما و کسب و کارتان به ارمغان می آورد.

برنامه ها و اهداف شما برای سال 2017 چیست؟ چگونه می توان به آنها بچسبید؟

ایده ها و قوانین خود را برای تصمیم گیری سال نو با ما به اشتراک بگذارید…

نکات برنامه تجاری سال نو

سال نو مبارک !