بستن معاملات با پارس ویتایگر در فرصت های مشتری-شریک

همکاری با شریک مناسب می تواند موفقیت عظیمی را برای شرکت شما به ارمغان بیاورد انجام دهد. بنابراین، اگر می‌توانید با رهبران صنعت درست کار کنید و بدانید که چگونه می‌توانید این رابطه را انجام دهید. فروشندگان برای رفع نیازهای تجاری مشتریان شریک شما.

با این وجود، زمانی که با شریک زندگی خود کار می کنید، بسیار مهم است که همیشه سعی کنید بین دو هدف ایجاد کنید:

  1. بستن اینترنت با مشتریان جدید و جستجو برای کسب و کار و
  2. با اطمینان از یک رابطه طولانی مدت با شریک زندگی، دست خود را تقویت کنید.

هر چند وقت یک‌بار دستیابی به این ترکیب می‌تواند برانگیز باشد، با این حال، اگر آماده باشید، می‌توانید چند نگهدارنده دیگر را وارد بازی کنید، و در نتیجه با موفقیت در رابطه با فرصت‌های شریک-مشتری به دست آورید.

روابط موجود خود را در شرکت شریک خود تقویت کنید

هر چه بتوانید اعتماد بیشتری نسبت به شرکت شریک خود ایجاد کنید، در نهایت این روند بین شما و شریکتان راحت تر خواهد بود. بنابراین، اگر هنوز رابطه قوی با شریک زندگی خود ندارید، آن را قوی کنید. این کار را از قبل انجام دهید و نه درست قبل از اینکه وارد جلسه ای با مشتری احتمالی به انتخاب شریک خود شوید.

با اطمینان و تخصص وارد شوید

تخصص صنعت خود را درک کنید (به عنوان مثال، برای ConvergeHubCRM CRM است) و هرگز از برجسته کردن تخصص خود در جلسات فروش خجالت نکشید، به این ترتیب می توانید بیشترین ارزش را برای حضور خود در طول تماس های فروش اضافه کنید. در حالی که ممکن است درست باشد، اینکه شریک شما ممکن است در حوزه خود متخصص باشد، به طور ضمنی مشخص کنید که شما فرد مناسبی هستید که دانش درستی در مورد پیشنهادات محصول خود به شریک خود و مشتریانش که در آنجا حضور دارند، دارید. از برند خود خرید کنید

به یاد داشته باشید که سهامداران مختلف اهداف تجاری متفاوتی دارند

باید در نظر داشت که در اکثر معاملات شریک، شما با سهامداران کلیدی متعددی روبرو خواهید بود - هم در شرکت شریک و هم در شرکت مشتری، جایی که شما در حال فروش محصول یا خدمات خود هستید. از این رو، به موارد مختلف، برنامه ها، جدول زمانی و اهداف مختلف توجه داشته باشید. هرچه بهتر آمادگی داشته باشید و بتوانید نیازهای هر یک از نتایج مورد نظر ذینفعان خود را درک کنید، در پایان معامله، همه احساس بهتری خواهند داشت.

یک رابطه کاری را در نظر بگیرید

در درجه اول، درک کنید که در هر رابطه تجاری که وارد می شوید، مشتری همیشه بالاترین نقطه با ارزش برای تماس است. از این رو، حتی اگر شریکتان این فرصت را برای شما به ارمغان آورد، هم شما و هم شریکتان باید درک کنید، ارائه راه حل بهینه به مشتری، باید اولین و مهمترین دستور کار در لیست کارهای شما باشد.

ثانیاً، بسیار ضروری است که باید کارشناس موضوع شریک خود یا مدیران حساب مشتری را درگیر کنید زیرا آنها کسانی هستند که احتمالاً مشتریان خود را بهتر می شناسند.

ثالثاً، از مشاوران تجاری داخلی مورد اعتماد شریک خود استفاده کنید. آن‌ها همیشه می‌توانند به شما در جهت‌یابی رابطه مشتری کمک کنند و مشکلاتی را که ممکن است بر چرخه فروش تأثیر بگذارد، حل کنند.

 یک فرآیند تعامل استراتژیک فروش را توسعه دهید

داشتن یک فرآیند تعامل فروش قابل اعتماد تضمین می کند که هر تعامل تجاری که با شریک خود دارید شامل هدف فروش نیز می شود.

در ConvergeHub، ما فرآیندهای تعامل فروش را برای مشتریانی با صنایع و اندازه‌های مختلف ثابت کرده‌ایم تا بتوانیم به بهترین نحو با آنها درگیر شویم. صبور باشید، اما در مورد فرآیندهای خود مطمئن و شفاف باشید، زیرا هم مشتری و هم شریک شما ممکن است الزامات و رویکردهای تجاری متفاوتی در ذهن خود داشته باشند.

از این رو، در حالی که سعی می کنید در فرصت های شریک-مشتری ببندید، ابتدا خودتان را برای شریک خود شرح دهید، موفقیت های خود را به نمایش بگذارید و با قهرمانان فروش داخلی شریک خود، شتاب ایجاد کنید، که به کمک می کند تا با آنها خود وارد عرصه موفق شوند.

Try-ConvergeHub-For-Free

اگر علاقه مند به توسعه یک مشارکت تجاری با ConvergeHub CRM هستید، می توانید به راحتی فروشنده را زیر یا در کادر نظر برای ما بنویسید.

ما در پارس ویتایگر به شرکای خود ابزارهای فروش متعدد، پاور پوینت های متقاعد کننده، اطلاعات بازار، ماتریس رقابتی دقیق، شناسایی، نکات ویژه، تبلیغات و موارد دیگر را برای دستیابی به دلخواه تجاری دلخواه خود می توانید بسازید.